quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
en dat godzijdank op Spa Blauw allemaal, maar ga dan niet meer verwachten dat ik in deze staat ook nog allerlei afkortingen kan ontcijferen
quote:
No shit, Sherlockquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef YoWilly het volgende:
Hier de glimmende tieten en zie mijn hippe avatar!![]()
[afbeelding]
is de bedoeling...toch?
Ooohhhhhh... in dát geval mag ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef YoWilly het volgende:
Hier de glimmende tieten en zie mijn hippe avatar!![]()
[afbeelding]
is de bedoeling...toch?
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het origineel? Dan heeft ze heel wat gedaantewisselingen ondergaan![]()
Hier met die tieten!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhhhhh... in dát geval mag ik ook.
[afbeelding]
WTS?! Heeft ze dr zender niet om?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi. Morgen eens zien of we Lobasca van een nog uitgebreidere garderobe kunnen voorzien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.![]()
Ik heb deze vector tekening geweaun opgeslagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Morgen eens zien of we Lobasca van een nog uitgebreidere garderobe kunnen voorzien?
Prachtig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.![]()
ben je nou boos op me?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dear... jij kijkt vast geen streams![]()
![]()
Is dat het enige dat je opvalt? Wat ben heb jij een zuivere gedachtenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTS?! Heeft ze dr zender niet om?!![]()
![]()
![]()
Exit !!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTS?! Heeft ze dr zender niet om?!![]()
![]()
![]()
Exit !!!!!![]()
![]()
![]()
Plastic tetten zijn ook geweaun lelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je opvalt? Wat ben heb jij een zuivere gedachten![]()
(scheef, ongelijk, rechts hangt, tepel rechts wandelt er bijna af....)
Prioriteiten stellen hèquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je opvalt? Wat ben heb jij een zuivere gedachten![]()
(scheef, ongelijk, rechts hangt, tepel rechts wandelt er bijna af....)
Er was iets met een douche dat oneindig komisch wasquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook
Heb je hard gelachen of alleen maar lang gelachen??
Liever een Italiaans maatpak!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb deze vector tekening geweaun opgeslagen.
Dus met een beetje inspanning moet ik haar in een guitige burlesque outfit kunnen planten.
Of misschien een kek jogging pakje.
Het was gaaf om te zien hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
Ja ach... soms heb je van die momenten hè![]()
Oi, ik kreeg vandaag de drankorgel verwijten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor... het zal mijn schuld wel weer wezen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Integendeel. Ik heb zojuist de enige fan van Natasia's gedrochten ontmoet![]()
Dat is niet erg liev...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef YoWilly het volgende:
Laat ik even duidelijk zijn!! Ik gruwel van elke cel waaruit Natasia is opgebouwd!!![]()
Dat is niet ontopicquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb deze vector tekening geweaun opgeslagen.
Dus met een beetje inspanning moet ik haar in een guitige burlesque outfit kunnen planten.
Of misschien een kek jogging pakje.
Sommige pics WILLEN we niet zien. Je vergissing is je vergeven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef YoWilly het volgende:
[..]
No way !!!
Ik zit hier op mijn werk en sommige pics kan ik niet zien.
Nu heb ik de indruk gewekt dat ik een symphatisant ben van Natasia![]()
Laat ik even duidelijk zijn!! Ik gruwel van elke cel waaruit Natasia is opgebouwd!!![]()
Sorry...waarheid is soms hard!quote:
Dat geloof ik onmiddelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:15 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Sorry...waarheid is soms hard!![]()
Voor de rest ben ik een hele lieve jongen hoor![]()
Van mij?? Nee dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, ik kreeg vandaag de drankorgel verwijten.
Stuur de rekening maar naar mijn Pa.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dure smaak, dat heb je van je moeder.
*doet noteren.
Je vergevingsgezindheid siert je!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige pics WILLEN we niet zien. Je vergissing is je vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |