Ik vind 'm kek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
Beter gaat het niet met de bestaande kleuren
[afbeelding]
Verdomd, dat is wel logisch ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Je merkt het verschil ook pas als je ze even NIET slikt.
Die tetjes zijn een beetje scheefquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Oma is doodquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed![]()
Eend al een tijdje niet gezien, ik wed dat hij all trucjes van oma aan het proberen is![]()
Ik smeer alles overalquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is al die enge fetisj trucs aan het proberen?![]()
Ze heeft een Natasia tiet.... beetje meer vocht in de ene dan de anderequote:Op donderdag 14 juni 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast wel, maar eigenlijk begon het alleen maar met een COS grapje, en Lobasca wou hem toen ietsje anders. Meer een klus voor jou? Jij bent tenslotte de 'originator'.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind 'm kek.
Heb je wat aan de vector-based file?
Dat plaatje...quote:
Ja hee, het begon dus in de COS he. Of had je die doodenge cap van mij niet gezien van Natasia's voorgevelquote:
Als het Natasjatetten zijn moeten ze wel mooi glimmen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, het begon dus in de COS he. Of had je die doodenge cap van mij niet gezien van Natasia's voorgevel![]()
Weet je wat je ook goed met ijsblokjes kan doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
Maizena tussen je benen en ijsblokjes op je kont.![]()
Ik vind dat die ava onderhand hendig sjiek geworden is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Vast wel, maar eigenlijk begon het alleen maar met een COS grapje, en Lobasca wou hem toen ietsje anders. Meer een klus voor jou? Jij bent tenslotte de 'originator'.
Precies!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft een Natasia tiet.... beetje meer vocht in de ene dan de andere![]()
En 2 brian handen er op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
Als het Natasjatetten zijn moeten ze wel mooi glimmen.![]()
Was bij mij één van de eerste dingen die me opviel. Tube lidocaïne 1% met levomenthol 1% aanschaffen bij de apotheek, verdooft en koelt de huid, wondermiddel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
huh?
Nou slik ik die klote tabletjes al 10 jaar. Maar daar heb ik nou nog nooit wat van gemerk.
Ik vind dat ZO vies. En zoals iedereen dat insmeren ook moet zienquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het Natasjatetten zijn moeten ze wel mooi glimmen.![]()
Ik heb er nog NIETS van gezien!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ZO vies. En zoals iedereen dat insmeren ook moet zien![]()
Alleen jammer dat ie zo vaak gesaved is als jpeg, er zit teveel 'noise' in. Maak jij met het origineel eens een leuke in bikini... met gelijke borstjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat die ava onderhand hendig sjiek geworden is.
Wat wil je daar mee bereiken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wat je ook goed met ijsblokjes kan doen?
*Gooit een ijsblokje in Eend's schoot*
Zeg eensch "Alsjeblieft"?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie zo vaak gesaved is als jpeg, er zit teveel 'noise' in. Maak jij met het origineel eens een leuke in bikini... met gelijke borstjes![]()
Het kwam een beetje als een bevel overquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, dat zou Lobasca moeten doen, he?![]()
Ehm... hoe deden we dat de vorige keer ook alweer? Pietje was toen nog zo behulpzaam. Saven naar je eigen systeem, kort naampje geven, uploaden naar fok... zou ik zo denken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Maar... de bestandsnaam is te lang...Hoe verander ik dat?
Kunst kun je niet afdwingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kwam een beetje als een bevel over![]()
En daar heb ik mijn vriendinnetje al voor. [afbeelding]
Of gewoon de webicon gebruiken??quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... hoe deden we dat de vorige keer ook alweer? Pietje was toen nog zo behulpzaam. Saven naar je eigen systeem, kort naampje geven, uploaden naar fok... zou ik zo denken.
Ho, stop. Bij mij moet je dat soort dingen echt stap voor stap duidelijk uitleggen. Ik heb echt nul verstand van dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... hoe deden we dat de vorige keer ook alweer? Pietje was toen nog zo behulpzaam. Saven naar je eigen systeem, kort naampje geven, uploaden naar fok... zou ik zo denken.
Rechtsklkken op het plaatje, afbeelding opslaan als... en dan noem je m gewoon bikini ofzo of scheve tiet, en dan op opslaan klikken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ho, stop. Bij mij moet je dat soort dingen echt stap voor stap duidelijk uitleggen. Ik heb echt nul verstand van dat soort dingen.
Ik hauw faN jeuh!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
En we kunnen zo hier verder: [DGK SC # 143] Met glimmende avatars en hippe tieten
Lieve schat, ik heb een lange avond met een hoop serieus gelul, een hoop slap gelul en vervolgens nog een bijna zakelijk maar lang MSN gesprek achter de rug....... en dat godzijdank op Spa Blauw allemaal, maar ga dan niet meer verwachten dat ik in deze staat ook nog allerlei afkortingen kan ontcijferenquote:
Thank youquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rechtsklkken op het plaatje, afbeelding opslaan als... en dan noem je m gewoon bikini ofzo of scheve tiet, en dan op opslaan klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |