quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
en dat godzijdank op Spa Blauw allemaal, maar ga dan niet meer verwachten dat ik in deze staat ook nog allerlei afkortingen kan ontcijferen
quote:
No shit, Sherlockquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef YoWilly het volgende:
Hier de glimmende tieten en zie mijn hippe avatar!![]()
[afbeelding]
is de bedoeling...toch?
Ooohhhhhh... in dát geval mag ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef YoWilly het volgende:
Hier de glimmende tieten en zie mijn hippe avatar!![]()
[afbeelding]
is de bedoeling...toch?
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het origineel? Dan heeft ze heel wat gedaantewisselingen ondergaan![]()
Hier met die tieten!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhhhhh... in dát geval mag ik ook.
[afbeelding]
WTS?! Heeft ze dr zender niet om?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi. Morgen eens zien of we Lobasca van een nog uitgebreidere garderobe kunnen voorzien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.![]()
Ik heb deze vector tekening geweaun opgeslagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Morgen eens zien of we Lobasca van een nog uitgebreidere garderobe kunnen voorzien?
Prachtig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.![]()
ben je nou boos op me?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dear... jij kijkt vast geen streams![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |