Alleen als jouw naam in de TT staat....quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:34 schreef Talitha het volgende:
Je zou verwachten dat deze TT meer bezoekers zou trekken!
Morguh fokkers!![]()
*checkt TTquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Alleen als jouw naam in de TT staat....![]()
Geen idee. ALs ik moet gokken denk ik ergens tussen de 5 en 10 euro.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef TherAngelina het volgende:
Weet iemand hoe duur een goedkope stekkerdoos is?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Hier miezert het een beetje, gelukkig zag ik dat vrij op tijd en realiseerde ik me gelijk dat m'n dekbed uit m'n raam hing... dat is wel eens anders geweest
5 eurootjes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef TherAngelina het volgende:
Weet iemand hoe duur een goedkope stekkerdoos is?
Misschien krijgen jullie dat nog (of niet)quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
Damn, das wel heel ernstig....
De kid kwam net thuis van school maar die is iig niet doorweekt, dus het valt hier mee
Hier niet, terwijl we zo dicht bij elkaar zitten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef Veulen het volgende:
Hoi Leandra![]()
Het hoost hier echt, en het onweert![]()
Ik heb geen onweer gehoordquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
Lekker zinvol ook om een uur later te reageren en dan te zeggen dat het bij jou niet regent
Tijd voor een gehoortest misschien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:48 schreef PC eend het volgende:
Ik heb geen onweer gehoord
In geen uren...
18quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tijd voor een gehoortest misschien?![]()
Overigens vind ik het hier met 23 graden nog steeds veel te warm. Ik ben mee rop me best bij een graad of 18.
Overdrijven is ook een vak. Zo niet, ze zoeken nog mensen om de woestijn bewoonbaar te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef PC eend het volgende:
18
Cold bitch
Ik ben meer op mijn best bij het zo een beetje het dubbele
Het schijnt 's nachts nogal eens koud te kunnen worden daarquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Zo niet, ze zoeken nog mensen om de woestijn bewoonbaar te maken![]()
Altijd wat te klagenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef PC eend het volgende:
Het schijnt 's nachts nogal eens koud te kunnen worden daar
Ik trek dit klamme weer ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tijd voor een gehoortest misschien?![]()
Overigens vind ik het hier met 23 graden nog steeds veel te warm. Ik ben mee rop me best bij een graad of 18.
Wie begon er nou te klagen dat 23 graden nog veel te warm isquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen![]()
Daar hebben ze jassen voor uitgevonden
Het is ook veeeeel te warmquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef PC eend het volgende:
Wie begon er nou te klagen dat 23 graden nog veel te warm is![]()
Jij vraagt erom met door al die mentale images in je posts te verstoppenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook veeeeel te warm![]()
Ik loop bij 15 graden al in een t-shirt. Wat moet ik met dit weer dan?
Zeg nou niet naakt want dan ben je heeeeel voorspelbaar
Trek je kleren uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
Het is benauwd hier!
Misschien moet je iets minder beeldend denken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef PC eend het volgende:
Jij vraagt erom met door al die mentale images in je posts te verstoppen
Maar als ik het dan zeg, ben ik weer degene die voorspelbaar is![]()
Jij bent echt een paard?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je iets minder beeldend denken?
Nou dat wil ik nou ook weer niet zeggen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |