Ik heb mijn posts al dagen van tevoren klaarstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was even het scenario aan t schrijven ja?!![]()
Je denkt toch niet dat alles hier zomaar gebeurt ofzo?!![]()
Dat was het hier al 2 uur geledenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ahw, schurft...
3 uur alweer...
Ian bedtijd.
Trusten Lean.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het hier al 2 uur geleden
* rookt nog 1 laatste sigaret.
Niet teveel baggeren hé!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Trusten Ian.
Dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn posts al dagen van tevoren klaarstaan.
CTRL+C CTRL+V![]()
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ahw, schurft...
3 uur alweer...
Ian bedtijd.
Je hebt duidelijk geen idee hoeveel posts ik klaar heb staan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop...
Wil je er in het vervolg af en toe rekening mee houden dat je tegenspelers de juiste post niet altijd op het juiste moment klaar hebben staan?!
Dank je
Sinds die fucking kutmoffen allemaal ijs en patat willen vreten en ik de lowlife ben die het moet verkopen godverdegraftyfus.quote:
Gvd wat is dat nou weer voor gezeik?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen idee hoeveel posts ik klaar heb staan.
Weet je hoelang ik moest zoeken om deze te vinden!?
Zit je weer met het verkeerde script voor je te posten?!quote:
Het kan altijd erger... Het konden ook belgen wezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinds die fucking kutmoffen allemaal ijs en patat willen vreten en ik de lowlife ben die het moet verkopen godverdegraftyfus.
Eindelijk alleen, nu kan je wel ff snel je tieten flashen toch?quote:
Jij eerstquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
Eindelijk alleen, nu kan je wel ff snel je tieten flashen toch?![]()
Ik ben aan het improviserenquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je weer met het verkeerde script voor je te posten?!![]()
Damn, hoe moeilijk is het nou helemaal?!![]()
Dat zou je kunnen bewijzen door bijvoorbeeld even je tieten te postenquote:
Bestaat daar twijfel over dan of ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
Dat zou je kunnen bewijzen door bijvoorbeeld even je tieten te posten![]()
Ik mis dat deel van die glimmende avatars nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit zo ontopic geweest![]()
Ik play al deze dushi's in die topic met als doel ze te bewerkstelligen, je weet toch brodderquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bestaat daar twijfel over dan of ik een vrouw ben?
Ben jij wel een man? Of ben je een Brian...
Wipkipquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
Ik play al deze dushi's in die topic met als doel ze te bewerkstelligen, je weet toch brodder![]()
No...quote:
Wat een leuke binnenkomerquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Nou, gooi je glimmende druiper maar on air....
Ben niet buiten geweest. Heb me met huishoudelijke beslommeringen bezig gehouden.quote:
OK sorry ff opnieuw.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben niet buiten geweest. Heb me met huishoudelijke beslommeringen bezig gehouden.
Wat een leuke binnenblijverquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Nou, gooi je glimmende druiper maar on air....
Jij windt er ook geen doekjes omquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, hup, on air met die hapklare brok!![]()
Waar omheen?quote:
Morgen krijg ik nieuwe jetsers van Dr Ian van de Nickkliniek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar omheen?
Volgens mij is dit topic speciaal met jou in gedachten aangemaakt, maar ik zie nog steeds geen tieten
Mag ik ze dan masserenquote:Op donderdag 14 juni 2007 04:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen krijg ik nieuwe jetsers van Dr Ian van de Nickkliniek.![]()
ja,ja,ja,ja, was even wat dingetjes aan het lezen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |