Nee, toe, blijven. We hebben een tekort aan aartsconservatieve islamitische intelligente nationalistische Turken met gevoel voor humor.quote:
De bewustkinderlozen mogen de fokkende tokkies nog meer ondersteunenquote:- geleidelijke invoering gratis schoolboeken in het voortgezet onderwijs vanaf 2008
rekeningrijden. Uit de melkkoe kan nog meer worden getrokkenquote:- stapsgewijze invoering van een kilometerheffing
laten we dat niet aan de markt over ?quote:- vijf procent groei in het openbaar vervoer per spoor
we maken het nog makkelijkerquote:- aanpak uitval op hogescholen en universiteiten
een code nogalliefst. toe maar.quote:- gedragscode voor audiovisuele media
kopje thee?quote:- bevorderen van respectvolle omgang tussen mensen
gewoon al die etters de bak in flikkeren en de ouders een fok verbod..quote:- kortere wachttijden in de jeugdzorg (nu 9 weken)
propaganda om NEE-stemmen af te leren.quote:- meer lesprogramma's over Europa
wat is talentvol? Een stap op een hellend vlakquote:- extra studiefinanciering voor talentvolle studenten
hoe rijmt dit met het vorige punt? Iedereen krijgt geld over de rug van Jan Modaal!quote:- meer geld voor scholen met achterstandsleerlingen
Belachelijk plan inderdaad, het slaat vlees noch vis. Allemaal tegenstrijdige bagger, en geen goede oplossingen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Napalm het volgende:
Dem Plannung:
[..]
De bewustkinderlozen mogen de fokkende tokkies nog meer ondersteunen
[..]
rekeningrijden. Uit de melkkoe kan nog meer worden getrokken
[..]
laten we dat niet aan de markt over ?
[..]
we maken het nog makkelijker
[..]
een code nogalliefst. toe maar.
[..]
kopje thee?
[..]
gewoon al die etters de bak in flikkeren en de ouders een fok verbod..
[..]
propaganda om NEE-stemmen af te leren.
[..]
wat is talentvol? Een stap op een hellend vlak
[..]
hoe rijmt dit met het vorige punt? Iedereen krijgt geld over de rug van Jan Modaal!
Zo.
hierop ben ik geen uitzonderingquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:39 schreef Autodidact het volgende:
quote:
Mannen kijken bij een vrouw eerste naar haar ogen (33 procent), borsten (28 procent) en billen (21 procent). Daarna naar het gezicht en de totale uitstraling (15 procent) en haar benen (2 procent).
De uitzondering zit hem in het eerste woord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hierop ben ik geen uitzondering
Gaat die weg of zo? Koerden afslachten? What happened?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef sigme het volgende:
15.000
Jammer KirmiziBeyaz (waarvan ik nooit kon onthouden of dat roodwit of witrood betekende). Ik zal je missen, het ga je goed, en hopelijk tot weerziens, ergens, ooit.
Kunnen we vrouwen niet genetisch manipuleren dat die percentages lichaamsgewicht worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Je kijkt 33% van ogen, 28% borsten, 21% billen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Gatsiederrie. Er is een grens aan de aantrekkelijkheid van grote ogen hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kunnen we vrouwen niet genetisch manipuleren dat die percentages lichaamsgewicht worden.![]()
idd, ik ben dan ook een SUPERmanquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De uitzondering zit hem in het eerste woord.
Mmmmhhh, tijd voor paint.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef sigme het volgende:
Gatsiederrie. Er is een grens aan de aantrekkelijkheid van grote ogen hoor.
ter zake, hoe zit het met jouw ogen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kijkt 33% van ogen, 28% borsten, 21% billen?
Je hebt facetogen?
Laat maar zitten, resultaat is niet wenselijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmmhhh, tijd voor paint.
"geholpen"quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ter zake, hoe zit het met jouw ogen?
En wat is de reden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
Laatste boodschappen van Kirmizi: [POL SC 1242] Shariaconservatieven.
Beetje op elkaar letten, jongens!
Religieuze moraalridders zijn alleen maar vervelend. Good riddance.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
Dat vind ik nu van AA's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Religieuze moraalridders zijn alleen maar vervelend. Good riddance.
jammer, een medestander, van gene zijde welliswaar, in het afbreken van zowel de islam als in dit geval zelfs Turkije wil ons verlaten? gelukkig hebben we Mutant nog.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jammer, een medestander, van gene zijde welliswaar, in het afbreken van zowel de islam als in dit geval zelfs Turkije wil ons verlaten? gelukkig hebben we Mutant nog.
Maar wat heet "verlaten", makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Kirmi gaat nu verder onder zijn originele account clumsy_clown?
Het gesticht...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Brave New World
wtf is dit nu weer ...
onbegrijpelijkquote:
Volgens mij krijg je daar gratis tinfoil hats als je binnen komt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Brave New World
wtf is dit nu weer ...
Die hebben immers de waarheid in pacht toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
Daar kan ik mee leven.
Nee arrogante atheist, alleen atheisten hebben dat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die hebben immers de waarheid in pacht toch?![]()
Truth was niet voldoende? Of werd het beledigend ervaren om het wereldwijde Joods zionistische complot te moeten bespreken in een subforum waarin ook "opmerkelijke UFO's over Santiago, Chile" worden besproken?quote:
Het Joodse zionistische complot is al achterhaald, we zijn nu bezig met het islamitische complot. Je kan wel zien dat je niet echt bij bent.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Truth was niet voldoende? Of werd het beledigend ervaren om het wereldwijde Joods zionistische complot te moeten bespreken in een subforum waarin ook "opmerkelijke UFO's over Santiago, Chile" worden besproken?
ik neem dus aan dat ze nu juist van dat stigma afwillenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar gratis tinfoil hats als je binnen komt.![]()
Ik!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik neem dus aan dat ze nu juist van dat stigma afwillen![]()
en ra ra wie is er mod?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
Nee arrogante atheist, alleen atheisten hebben dat.
dat jij bereid bent om met Northernstar te gaan samenwerken is veelzeggendquote:
Ik denk het. Een waar schisma. "Ik wil niet met die idioten in een forum!"quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Truth was niet voldoende? Of werd het beledigend ervaren om het wereldwijde Joods zionistische complot te moeten bespreken in een subforum waarin ook "opmerkelijke UFO's over Santiago, Chile" worden besproken?
Dat betekend dat ik alles behalve narrow-minded ben. Een goede eigenschap, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
dat jij bereid bent om met Northernstar te gaan samenwerken is veelzeggend
Plastische chirurgiequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik alles behalve narrow-minded ben. Een goede eigenschap, al zeg ik het zelf.
quote:"By all means let's be open-minded, but not so open-minded that our brains drop out."
Richard Dawkins
meen je dat nou?quote:
Dawkins heeft groot gelijk. Wat dat betreft is ie een tegenpool van jou.quote:
Meki al een tijdje niet gezien, vaste bewoner in foks nieuwe aanwinst?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik denk het. Een waar schisma. "Ik wil niet met die idioten in een forum!"
idd, moet je je voorstellen wat een drama ik ben voor mijn collega'squote:Op donderdag 14 juni 2007 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dawkins heeft groot gelijk. Wat dat betreft is ie een tegenpool van jou.
Neu, hij brengt nog steeds breaking news.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:26 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Meki al een tijdje niet gezien, vaste bewoner in foks nieuwe aanwinst?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker alle NEDERLANDSE criminelen maar berechten in Nederland waar ze met een kopje thee van af komen
Meki post net in NWS ;')quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:26 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Meki al een tijdje niet gezien, vaste bewoner in foks nieuwe aanwinst?
Jazekerquote:
Wat ik mij afvraag he, waarom ga je hier alitjd jankend weg, en kom je hier weer met kloontjes terug na een tijd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
idd, moet je je voorstellen wat een drama ik ben voor mijn collega's
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Neu, hij brengt nog steeds breaking news.
[..]
omdat ik nogal emotioneel ben, én domheid slecht verdraag. Daarbij vergeet ik soms een paswoordquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag he, waarom ga je hier alitjd jankend weg, en kom je hier weer met kloontjes terug na een tijd?
Je verdraagt jezelf dus nogal slecht?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
omdat ik nogal emotioneel ben, én domheid slecht verdraag. Daarbij vergeet ik soms een paswoord
ze waren donkerbruin, en nu lichtblauw?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker. Een van de beste uitgaven die ik ooit gedaan heb.
jij vindt mij dom?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je verdraagt jezelf dus nogal slecht?![]()
Leon de Winterquote:donderdag 14 juni 2007 09:54
Palestijnen doden elkaar en dat is de schuld van de joden.
Hoe zouden linkse commentatoren als Dries van Agt en Joost Zwagerman de situatie in Gaza verklaren als er geen joden in de buurt zouden zijn? Dan zouden ze zeggen dat Palestijnen Arabieren zijn en aangezien Arabieren nu eenmaal geen behoorlijk landje kunnen voortbrengen het daar ook chaos is.
Maar gelukkig zijn de joden er!
Van het dak
Die joden hebben zich namelijk eenzijdig teruggetrokken, en daar zijn de Palestijnen zo boos over dat ze elkaar van het dak sodemieteren.
De ene groep trapt iemand van de twaalfde verdieping, de andere groep smijt iemand van de vijftiende. Dat geeft zo’n beetje de vindingrijkheid aan van de gemiddelde Palestijnse vrijheidsstrijder, die zo hunkert naar een beetje lekkere bezetting door de joden dat-ie bij gebrek aan beter zijn eigen huis in mekaar timmert.
Vrij lullig dat die joden er niet meer zijn.
Depresssief
Die joden hadden zich namelijk niet eenzijdig moeten terugtrekken maar na onderhandelingen. Of na een flinke knokpartij.
Nu zijn de joden eenzijdig weggegaan en dat schijnt de psyche van de vrijheidsstrijder niet goed te doen. Daar wordt hij depressief van. En depressieve vrijheidsstrijders zijn niet goed voor de gezelligheid in een land.
Misschien kunnen wij naar Gaza een groepje welzijswerkers sturen om eens met die vrijheidsstrijders te praten. We geven elk jaar al vele miljoenen aan Gaza, en misschien kunnen we die jongens een fijne ziektekostenverzekering geven die ook psychiatrische kosten denkt.
Vlam in de pan
Geen joden meer om boos op te zijn – ik overweeg om een uitzendbureau van joden te beginnen.
Als er ergens in de wereld de vlam in de pan slaat en je wil als progressief persoon daar iemand de schuld van geven, dat stuur ik de jood! Iemand moet toch de schuld hebben?
En wie kun je beter de schuld geven dan de jood?
Fijn toch? En ik verdien er nog wat aan ook nog, zoals dat een goede jood betaamt.
Je komt niet erg intelligent over nee. Eerder nogal narrow-minded, gericht op een onderwerp (zelfs je nick wijst daarop), en valt erg vaak in herhaling. Nog afgezien van de kruistocht die je voert tegen alles niet hetzelfde denkt over moslims/allochtonen als jij.quote:
Laat het schedeltje dan kennismaken met de stoeprand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef Aoristus het volgende:
ik trek het niet lang meer, dat buurtkutkind zit nu godverdomme al anderhalf uur hysterisch te krijsen, ik krijg er hoofdpijn van
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ze waren donkerbruin, en nu lichtblauw?
Holy shit, slachtofferolisme van de bovenste plank!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Gaza brandt, en de joden dragen schuld...
[..]
Leon de Winter [afbeelding]
quote:... Die joden hebben zich namelijk eenzijdig teruggetrokken, en daar zijn de Palestijnen zo boos over dat ze elkaar van het dak sodemieteren. ......
quote:... Fijn toch? En ik verdien er nog wat aan ook nog, zoals dat een goede jood betaamt. ...
Hmm. Dan moet je een paar weken met zo'n gaas voor je ogen rondlopen toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Nee malle, ze waren min zeuven met cilinders, en nu haarscherp.
Goed idee, vroeg of laat gebeurt dat toch wel als het cda ons dat toestaat, buitenspelende kinderenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Laat het schedeltje dan kennismaken met de stoeprand.
ow, dat werkt dus goed zoiets? Lijkt me doodeng, gepruts aan je ogen. Geen volledige verdoving zeker?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Nee malle, ze waren min zeuven met cilinders, en nu haarscherp.
ik wil me best met andere onderwerpen bezighouden hoor, maar dan wil ik wel financiële compensatie gezien de inspanning die daarvoor nodig is, in tegenstelling tot amusante/irritante inkoppertjes ter vermaak ende leringquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je komt niet erg intelligent over nee. Eerder nogal narrow-minded, gericht op een onderwerp (zelfs je nick wijst daarop), en valt erg vaak in herhaling. Nog afgezien van de kruistocht die je voert tegen alles niet hetzelfde denkt over moslims/allochtonen als jij.
Dan niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:41 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik wil me best met andere onderwerpen bezighouden hoor, maar dan wil ik wel financiële compensatie gezien de inspanning die daarvoor nodig is, in tegenstelling tot amusante/irritante inkoppertjes ter vermaak ende lering
Nee hoor, één dag slecht zicht en vanwege pupilvergoting die dag ook een speciale zonnebril. Een week lang slapen met een beschermbril op omdat je niet in ogen mag wrijven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm. Dan moet je een paar weken met zo'n gaas voor je ogen rondlopen toch?
Ach, Dries Deugniet heeft nooit willen deugenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ephimenco doet het ook wel aardig
"een plaatjesboek dat leest als een sprookje", maar waarin de onderwerpen waar de Nederlander zich zorgen over maakt "worden genegeerd of met geitenwollensokkenmaatregelen worden beantwoord".quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Belachelijk plan inderdaad, het slaat vlees noch vis. Allemaal tegenstrijdige bagger, en geen goede oplossingen.
een marokkaan (se Nederlander) met een Israel-icoon?! Nu heb ik alles gezien en vredig sterbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dawkins heeft groot gelijk. Wat dat betreft is ie een tegenpool van jou.
Ik vind het erg verwarrend. Enkel PBerends kan ik aan zn posts herkennen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag he, waarom ga je hier alitjd jankend weg, en kom je hier weer met kloontjes terug na een tijd?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:39 schreef Autodidact het volgende:
quote:
Mannen kijken bij een vrouw eerste naar haar ogen (33 procent), borsten (28 procent) en billen (21 procent). Daarna naar het gezicht en de totale uitstraling (15 procent) en haar benen (2 procent).
quote:
vragen vragen ..quote:"Een derde van de dames vindt het overigens wel leuk als mannen naar hun borsten kijken"
bron; Geenstijl
Terugkrijsen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:33 schreef Aoristus het volgende:
ik trek het niet lang meer, dat buurtkutkind zit nu godverdomme al anderhalf uur hysterisch te krijsen, ik krijg er hoofdpijn van
Het percentage vrouwen dat het leuk vind als je tieten zit te loeren is een klein beetje hoger dan het percentage mannen dat eerst naar de voorgevel kijkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef raaretsalsdoG het volgende:
vragen vragen ..
gezaktquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het percentage vrouwen dat het leuk vind als je tieten zit te loeren is een klein beetje hoger dan het percentage mannen dat eerst naar de voorgevel kijkt.![]()
WAAAAAAAAAAAAH uhuhuh WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Mooi kut dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAH uhuhuh WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ja, inderdaad, kontjes zijn beter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef raaretsalsdoG het volgende:
gezakt
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, kontjes zijn beter.![]()
het is een soort van logicaquote:"Een derde van de dames vindt het overigens wel leuk als mannen naar hun cameltoes kijken"
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die logica komt hiervandaan: [POL SC 1242] Shariaconservatieven.
quote:
quote:Een derde van de dames vindt het overigens wel leuk als mannen naar hun borsten kijken.
Dit is POL, ga naar SEX.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nu Kirm er niet meer is, kunnen we weer met z'n allen kwijlen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |