jammer, een medestander, van gene zijde welliswaar, in het afbreken van zowel de islam als in dit geval zelfs Turkije wil ons verlaten? gelukkig hebben we Mutant nog.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
Laatste boodschappen van Kirmizi: [POL SC 1242] Shariaconservatieven.
Beetje op elkaar letten, jongens!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
jammer, een medestander, van gene zijde welliswaar, in het afbreken van zowel de islam als in dit geval zelfs Turkije wil ons verlaten? gelukkig hebben we Mutant nog.
Maar wat heet "verlaten", makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Kirmi gaat nu verder onder zijn originele account clumsy_clown?
Het gesticht...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Brave New World
wtf is dit nu weer ...
onbegrijpelijkquote:
Volgens mij krijg je daar gratis tinfoil hats als je binnen komt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:11 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Brave New World
wtf is dit nu weer ...
Die hebben immers de waarheid in pacht toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
Daar kan ik mee leven.
Nee arrogante atheist, alleen atheisten hebben dat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die hebben immers de waarheid in pacht toch?![]()
Truth was niet voldoende? Of werd het beledigend ervaren om het wereldwijde Joods zionistische complot te moeten bespreken in een subforum waarin ook "opmerkelijke UFO's over Santiago, Chile" worden besproken?quote:
Het Joodse zionistische complot is al achterhaald, we zijn nu bezig met het islamitische complot. Je kan wel zien dat je niet echt bij bent.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Truth was niet voldoende? Of werd het beledigend ervaren om het wereldwijde Joods zionistische complot te moeten bespreken in een subforum waarin ook "opmerkelijke UFO's over Santiago, Chile" worden besproken?
ik neem dus aan dat ze nu juist van dat stigma afwillenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar gratis tinfoil hats als je binnen komt.![]()
Ik!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik neem dus aan dat ze nu juist van dat stigma afwillen![]()
en ra ra wie is er mod?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
Nee arrogante atheist, alleen atheisten hebben dat.
dat jij bereid bent om met Northernstar te gaan samenwerken is veelzeggendquote:
Ik denk het. Een waar schisma. "Ik wil niet met die idioten in een forum!"quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Truth was niet voldoende? Of werd het beledigend ervaren om het wereldwijde Joods zionistische complot te moeten bespreken in een subforum waarin ook "opmerkelijke UFO's over Santiago, Chile" worden besproken?
Dat betekend dat ik alles behalve narrow-minded ben. Een goede eigenschap, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
dat jij bereid bent om met Northernstar te gaan samenwerken is veelzeggend
Plastische chirurgiequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik alles behalve narrow-minded ben. Een goede eigenschap, al zeg ik het zelf.
quote:"By all means let's be open-minded, but not so open-minded that our brains drop out."
Richard Dawkins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |