Nee, toe, blijven. We hebben een tekort aan aartsconservatieve islamitische intelligente nationalistische Turken met gevoel voor humor.quote:
De bewustkinderlozen mogen de fokkende tokkies nog meer ondersteunenquote:- geleidelijke invoering gratis schoolboeken in het voortgezet onderwijs vanaf 2008
rekeningrijden. Uit de melkkoe kan nog meer worden getrokkenquote:- stapsgewijze invoering van een kilometerheffing
laten we dat niet aan de markt over ?quote:- vijf procent groei in het openbaar vervoer per spoor
we maken het nog makkelijkerquote:- aanpak uitval op hogescholen en universiteiten
een code nogalliefst. toe maar.quote:- gedragscode voor audiovisuele media
kopje thee?quote:- bevorderen van respectvolle omgang tussen mensen
gewoon al die etters de bak in flikkeren en de ouders een fok verbod..quote:- kortere wachttijden in de jeugdzorg (nu 9 weken)
propaganda om NEE-stemmen af te leren.quote:- meer lesprogramma's over Europa
wat is talentvol? Een stap op een hellend vlakquote:- extra studiefinanciering voor talentvolle studenten
hoe rijmt dit met het vorige punt? Iedereen krijgt geld over de rug van Jan Modaal!quote:- meer geld voor scholen met achterstandsleerlingen
Belachelijk plan inderdaad, het slaat vlees noch vis. Allemaal tegenstrijdige bagger, en geen goede oplossingen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Napalm het volgende:
Dem Plannung:
[..]
De bewustkinderlozen mogen de fokkende tokkies nog meer ondersteunen
[..]
rekeningrijden. Uit de melkkoe kan nog meer worden getrokken
[..]
laten we dat niet aan de markt over ?
[..]
we maken het nog makkelijker
[..]
een code nogalliefst. toe maar.
[..]
kopje thee?
[..]
gewoon al die etters de bak in flikkeren en de ouders een fok verbod..
[..]
propaganda om NEE-stemmen af te leren.
[..]
wat is talentvol? Een stap op een hellend vlak
[..]
hoe rijmt dit met het vorige punt? Iedereen krijgt geld over de rug van Jan Modaal!
Zo.
hierop ben ik geen uitzonderingquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:39 schreef Autodidact het volgende:
quote:
Mannen kijken bij een vrouw eerste naar haar ogen (33 procent), borsten (28 procent) en billen (21 procent). Daarna naar het gezicht en de totale uitstraling (15 procent) en haar benen (2 procent).
De uitzondering zit hem in het eerste woord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hierop ben ik geen uitzondering
Gaat die weg of zo? Koerden afslachten? What happened?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef sigme het volgende:
15.000
Jammer KirmiziBeyaz (waarvan ik nooit kon onthouden of dat roodwit of witrood betekende). Ik zal je missen, het ga je goed, en hopelijk tot weerziens, ergens, ooit.
Kunnen we vrouwen niet genetisch manipuleren dat die percentages lichaamsgewicht worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Je kijkt 33% van ogen, 28% borsten, 21% billen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Gatsiederrie. Er is een grens aan de aantrekkelijkheid van grote ogen hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kunnen we vrouwen niet genetisch manipuleren dat die percentages lichaamsgewicht worden.![]()
idd, ik ben dan ook een SUPERmanquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De uitzondering zit hem in het eerste woord.
Mmmmhhh, tijd voor paint.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef sigme het volgende:
Gatsiederrie. Er is een grens aan de aantrekkelijkheid van grote ogen hoor.
ter zake, hoe zit het met jouw ogen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kijkt 33% van ogen, 28% borsten, 21% billen?
Je hebt facetogen?
Laat maar zitten, resultaat is niet wenselijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Mmmmhhh, tijd voor paint.
"geholpen"quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ter zake, hoe zit het met jouw ogen?
En wat is de reden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
Laatste boodschappen van Kirmizi: [POL SC 1242] Shariaconservatieven.
Beetje op elkaar letten, jongens!
Religieuze moraalridders zijn alleen maar vervelend. Good riddance.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
Laatste boodschappen van Kirmizi: [POL SC 1242] Shariaconservatieven.
Beetje op elkaar letten, jongens!
Dat vind ik nu van AA's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Religieuze moraalridders zijn alleen maar vervelend. Good riddance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |