wheheh lenny voor den overwinning!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
heb je wel eens gedaan
niet doen trouwens, ik ben al ooit een stel geweest met een lennylenny 1 en 2 doe maar gewoon iets liefs
![]()
Lenny's!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet verder dan "tvp". In mijn gedachten. Ik weet namelijk niet meer waar het over ging.
Oja. Het had een naamtopic moeten worden.quote:
Als dat okay is van MPG...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja. Het had een naamtopic moeten worden.
Cross! Maak er eens "Doen het met de Lenny's van".
Ja dat heb jij gedaan, met je chick die er ineens in mag.. eikol! Je moest eens weten hoe hard ik heb moeten zwoegen en posten om eindelijk in de OP te mogen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ik ga de OP regelen, er is iets mis met de wiki.
Een naamtopic?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond er al keisnel in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja dat heb jij gedaan, met je chick die er ineens in mag.. eikol! Je moest eens weten hoe hard ik heb moeten zwoegen en posten om eindelijk in de OP te mogen.Ik dacht dat we vrienden waren..
![]()
![]()
Oja trouwens? Dies niet open vanavond toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrouwen worden voorgetrokken. Oh ja ik vind je trouwens wel aardiger geworden, denk ik meld het even.quote:
Nu is er aanleiding. Kijk, voor mij is er altijd aanleiding. Maar dat krijg je als je username Kuukske is.quote:
Ik heb je naam geaccepteerd, en ik jou ook hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vrouwen worden voorgetrokken. Oh ja ik vind je trouwens wel aardiger geworden, denk ik meld het even.![]()
Denk van wel, voetbal, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oja trouwens? Dies niet open vanavond toch?
quote:
Tja je bent het vriendinnetje van een mod of je bent het nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja dat heb jij gedaan, met je chick die er ineens in mag.. eikol! Je moest eens weten hoe hard ik heb moeten zwoegen en posten om eindelijk in de OP te mogen.Ik dacht dat we vrienden waren..
![]()
![]()
Ja, Koffie met kuukske oid, die is al zovaak voorbij gekomen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu is er aanleiding. Kijk, voor mij is er altijd aanleiding. Maar dat krijg je als je username Kuukske is.
komt doordat je blond & lief bent dan krijg je alles voor elkaarquote:
Iets met omhoog neuken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef crossover het volgende:
Tja je bent het vriendinnetje van een mod of je bent het niet
Uhhuh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef Lennuzz het volgende:
komt doordat je blond & lief bent dan krijg je alles voor elkaar![]()
prima heurquote:
Zelfs ík ben 'm beuquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, Koffie met kuukske oid, die is al zovaak voorbij gekomen..
Pff, voetbal!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk van wel, voetbal, maar weet het niet zeker.
[..]
[..]
Tja je bent het vriendinnetje van een mod of je bent het niet
Oke, de volgende is voor jouquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
prima heur
[sub]ik wil ooit ook een naamtopic in deze reeks, en dus niet in dig[/sub
Nah omdat jij het bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zal ik hem speciaal voor jou nog eens een keer doen?
Heus niet, ik kachel deze dicht en ik ben altijd creatief!quote:
tofquote:
quote:
Zolang je maar niet komt klagen over spierpijn hehquote:
Ik heb zojuist de nummer 500 in de top 500 aangetikt. Mijn nieuwe mijlpaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heus niet, ik kachel deze dicht en ik ben altijd creatief!
Mijn eerste naamtopic op fok trouwens.. dank jullie jongens!wederom een mijlpaal
Ik heb de afvaller alleen geselecteerd op de icon die ik het minst herkende. Je mag het best veranderen hoor, degene die hier het langs niet komt mag er uit..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
tof
Btw... heb je diovarius uit den op gemieterd?
prima hoor, al had mijn persoonlijke keuze die dagobert dude geweest
prima, ik ga nog heel ff trug de wiki in... dio op de plek van dagobert potenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb de afvaller alleen geselecteerd op de icon die ik het minst herkende. Je mag het best veranderen hoor, degene die hier het langs niet komt mag er uit..
Bedankt trouwens voor het fixen van de wiki
en ik heb nog wel een linkje in de sluitpost geplemptquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn bijna naamgenoot heeft moeite met het vinden van de nieuwe KSC?
en dat voor een woensdag 14quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de nummer 500 in de top 500 aangetikt. Mijn nieuwe mijlpaal.
Je bent te goed voor deze wereld..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een linkje in de sluitpost geplempt
haha nee ik heb wel moeite met alles bijhouden en oude smilies afleren en nieuwe aanleren. en mn lief zeggen dat-ie lief isquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn bijna naamgenoot heeft moeite met het vinden van de nieuwe KSC?
Oh ze is hier al wel geweestquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een linkje in de sluitpost geplempt
Dat zegt m'n moeder altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Nieuwe smileys aanleren.. ik klik ook de meeste nog gewoon aan (daarom gebruik ik ook maar 8 verschillende ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
haha nee ik heb wel moeite met alles bijhouden en oude smilies afleren en nieuwe aanleren. en mn lief zeggen dat-ie lief is
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zegt m'n moeder altijdwhehe... in de vorige is OA zn schoonvader nog komen buurtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En ik maar geen reactie terug krijgen op mijn bijna fipo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh ze is hier al wel geweest
Ze was alleen druk met een reactie in mijn fotoboek te schrijven
Nep nerd!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nieuwe smileys aanleren.. ik klik ook de meeste nog gewoon aan (daarom gebruik ik ook maar 8 verschillende ofzo)
Dat was OA zelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
whehe... in de vorige is OA zn schoonvader nog komen buurten![]()
kun je nagaan hoe langzaam ik ben..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik maar geen reactie terug krijgen op mijn bijna fipo.
Theetijd!quote:
Dat komt vanzelf. Je zult waarschijnlijk in het begin moeite hebben met het volgen van alles hier.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Lennuzz het volgende:
kun je nagaan hoe langzaam ik ben..
Niet altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe langzaam ik ben..
Taksiquote:
zat er al op te wachten!quote:
preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Je zult waarschijnlijk in het begin moeite hebben met het volgen van alles hier.
Oh help, ik begin voorspelbaar te wordenquote:
Wedden voor 100 euro dat schoonOA NIET OA zelf is?quote:
Oh nou dan is het nu wel duidelijk wie het WEL wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wedden voor 100 euro dat schoonOA NIET OA zelf is?
Het tempo is alleen bij te houden met een breedband verbinding Whehehequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Je zult waarschijnlijk in het begin moeite hebben met het volgen van alles hier.
Die was niet stom! En waar staat dat kruisje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
precies
en ik kan t echt niet hebben dat er een fotokruisje in mn boek staat in plaats van die leuke foto en dat paul de stomme foto in zn boek heeft gezet
Wie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh nou dan is het nu wel duidelijk wie het WEL was
nee je bent nog altijd even spannend. maar ik denk daar nu eenmaal de hele tijd aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh help, ik begin voorspelbaar te worden
Hee papierquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het tempo is alleen bij te houden met een breedband verbinding Whehehe![]()
Jij?quote:
You are so like mequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
nee je bent nog altijd even spannend. maar ik denk daar nu eenmaal de hele tijd aan
Je moet hem Polly noemen ipv Paul, vind ie leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
precies
en ik kan t echt niet hebben dat er een fotokruisje in mn boek staat in plaats van die leuke foto en dat paul de stomme foto in zn boek heeft gezet
zelfs dan nog niet als je troubles @ wiki hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het tempo is alleen bij te houden met een breedband verbinding Whehehe![]()
cross was er mee aan het pielen, hij dus..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
GODVERREDOMME
dce wiki is verneukt en ik weet niet of ik de schuldige ben of dat cross de schuldige is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
GODVERREDOMME
dce wiki is verneukt en ik weet niet of ik de schuldige ben of dat cross de schuldige is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie geen kruisjes..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
nee je bent nog altijd even spannend. maar ik denk daar nu eenmaal de hele tijd aan
btw in mijn fotoboek staat een kruisje
of zie jij een foto van de santé?
okquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moet hem Polly noemen ipv Paul, vind ie leuk.
quote:
mja blijkbaar mag iedereen m zien behalve ik. ook goedquote:
Heb je er weer een zooitje van gemaakt.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
zelfs dan nog niet als je troubles @ wiki hebt
JIJ blijft weg, voor je eigen bestwilquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, maar met z'n 2en erin is niet verstandig. Je kan toch iets uit de geschiedenis plukken?
Oh help, wat heb ik nu weer gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
JIJ blijft weg, voor je eigen bestwil
IK BEN AAN HET FIXEN NU
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Polly Pocket.
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Ojee, èM is boos.
Van vroeger mag ik hopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Dat kwam ik laatst nog tegen toen ik ging inpakken voor m'n verhuizing Pol.
Ja duhquote:
Niemand niet, heb ik laatst nog getest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Aha. Juist ja. Weet je dat ik eigenlijk nooit naar de OP kijk.
Oeh noem eens ietsquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja duh. Ik kwam ook ladingen cd's tegen waar ik nu niet mee geassocieerd wil worden.
Nee, maar het is vast een enorm lief en vraatzuchtig monster.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weet wel welke kat je voor je hebt?![]()
Vooral liefquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar het is vast een enorm lief en vraatzuchtig monster.![]()
Euhm, Tic Tac Toe.quote:
awww....lie-ief...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Polly! Waar blijft die vliegende poekster?
[afbeelding]
quote:
quote:
Lach niet.quote:
Warum, Kuukske!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, Tic Tac Toe.
Die Duitsers waren dat.
Ennuhm.. Kinderen voor Kinderen.
Sorryquote:
Ja, zij dus:quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
BESTE MENSEN:
De WIKI is weer HELEMAAL in ORDE. Zelfs een klein beetje opgepimpt, ik was nu eenmaal toch bezig. Let bij het editten GOED op WAT je doet, en dubbelcheck voordat je opslaat.
Einde mededeling van de WIKIMASTER
Bedanktquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
BESTE MENSEN:
De WIKI is weer HELEMAAL in ORDE. Zelfs een klein beetje opgepimpt, ik was nu eenmaal toch bezig. Let bij het editten GOED op WAT je doet, en dubbelcheck voordat je opslaat.
Einde mededeling van de WIKIMASTER
quote:
Dankje...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Bedankt![]()
* crossover schenkt nog wat koffie bij.
Ik doe dat wel evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ebn van plan hier te blijven dus wie knutselt mij binnenkort in de OP
je mag wel ipv die dagobertquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Weet je zeker?quote:
die is al wieberenquote:
Bij voorkeur doe IK dat nu evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Gezellie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha nee doe jij maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker?
Ik wil nl een nieuwe regel aangemaakt, voor nieuwe KSCers
Nou wat wil je wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje...![]()
Wanneer kom je de vriendin eens voorstellen en jezelf natuurlijk?
IK ga NU fysiek de wiki inquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Haha nee doe jij maar
Ik houd het wel bij alleen de topics aanvullen.
[..]
Nou wat wil je weten![]()
Zie fotoboek zou ik zeggen[quote][b]Op
Dat zit er weer opquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
IK ga NU fysiek de wiki in
en ook ff fobo loeren
Lieve M_M,quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
rokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zit er weer opTot straks
[..]
Ik ga ff roken.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve M_M,
Vanaf het volgende topic sta jij fysiek in de OP![]()
ik word er helemaal emotioneel vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve M_M,
Vanaf het volgende topic sta jij fysiek in de OP![]()
Ik ook van jouquote:
Daag lenny1quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ga tv kijken ltr
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik word er helemaal emotioneel van
thanks
Pilske vatten?quote:
Jeweet!!!quote:
mwaa.. een keertje tijd voor maken danquote:
We zijn vaak genoeg in eindhoven te vindenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
mwaa.. een keertje tijd voor maken dan
Neem je je vriendinnetje ook maar mee
topquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef crossover het volgende:
[..]
We zijn vaak genoeg in eindhoven te vinden
Ik ga even tosti's bakken![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef crossover het volgende:
ECHO!!! ECHo, ECho Echo echo echo echo echo echo
Ezel!quote:
Eieren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe heet de burgermeester van Wezel...
quote:
Helemaal goed!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ezel!
[..]
Eieren!
Zo was het toch?
[..]
second thatquote:
Waar is je dinnetje hene?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ezel!
[..]
Eieren!
Zo was het toch?
[..]
Rosa?quote:
okeejquote:
Vertel!quote:
Heyquote:
Ze is friends (quote:
whehequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Ze is friends () kijken en gaat daarna slapen
liefquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik hoor mieuwtjes over skypeen ze spint en ze is lief
spontaan opnieuw opstartende routersquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel!![]()
Sorry, ik had last van een spontaan opnieuw opstartende router![]()
omg hou daar eens mee op voor ik allemaal rare knopjes in ga drukken en er spontaan berichten van je verdwijnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
kwartet
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:28 schreef crossover het volgende:
[..]
omg hou daar eens mee op voor ik allemaal rare knopjes in ga drukken en er spontaan berichten van je verdwijnen
Leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry PollyIk zal me inhouden....
Maar dan moeten jullie ook een bietje mee ouwehoeren
OMFG..... Henk van den Tillaartquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk![]()
Waar gaan we over ouwehoeren?
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=219849
Wie is Henk?quote:
Zie filmpje, en het is een kloon die hier af en toe rondhuppeltquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Zie filmpje, en het is een kloon die hier af en toe rondhuppelt
jij bent OOK mijn schatje... ik ben vrij ruimdenkendquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
jij bent OOK mijn schatje... ik ben vrij ruimdenkend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
jij bent OOK mijn schatje... ik ben vrij ruimdenkend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je leeft nogquote:
Ach, anders hang ik nog op GoTquote:
Ook leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:43 schreef MPG het volgende:
Van dezelfde site...
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=17492
Hoiquote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef Pheno het volgende:
kwartet
Das mijn neef, de kleiertquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:30 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zoals wat precies?Dagcijfers van dinsdag 12 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 212 eer-ik
010. 143 juon_jacket1
011. 142 MPG
012. 134 Kuukske
014. 131 OA
050. 082 Memento-Mori
071. 069 Muck
075. 068 Lenny_Leonard
078. 067 Jo0Lz
080. 066 Pheno
116. 053 crossover
154. 044 Papierversnipperaar
170. 041 vrolijke-frits
203. 036 Bengeltje
Heb je weer gedronken, OA?quote:
Jaag em nou niet weer weg hequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je weer gedronken, OA?
Om eerlijk te zijn, heb ik sinds lange tijd weer eens een wijntje op!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je weer gedronken, OA?
morgenavond ga ik aan de drank...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:53 schreef OA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, heb ik sinds lange tijd weer eens een wijntje op!![]()
HIPS...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je negeert mij ook hierboven met mijn kusjes![]()
![]()
lol. Al vond ik de ava wel meteen fokwaardigquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar..ja maar..ik vind jou zo lie-ief...![]()
![]()
Pssst.... OA..... ik heb vandaag al MINIMAAL 1echte kwaliteitspost gedaanquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:53 schreef OA het volgende:
[..]
HIPS...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
morgenavond ga ik aan de drank...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef MPG het volgende:
fuck... ik mag nu niet meer.. ik mag van cross geen kwartetje meer leggen
Ik nog niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Pssst.... OA..... ik heb vandaag al MINIMAAL 1echte kwaliteitspost gedaan
gewoon zomaar feestje....quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef MPG het volgende:
wavoor feestje schat?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]overheen gekoekeloerd
sorry allerleifste frutsje
![]()
![]()
Whehe.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik nog niet...![]()
Net als gisteren... 116 stuks![]()
en eergisteren.. ruim 200 stuks complete waanzin...![]()
Niets ernstigs...quote:
whehe... ikweets...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gewoon zomaar feestje.......jeweets...
![]()
![]()
Mensen kennis...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:53 schreef OA het volgende:
[..]
HIPS...![]()
![]()
![]()
Ooow oké danquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Niets ernstigs...![]()
Alvast een Chileense wijn testen!![]()
Neukzequote:
zal zeker niet meer dan 2 glasen rosé worden hoor....quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe... ikweets...
naja... zuipse dan he![]()
![]()
Oh .. ja... sorry!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen kennis...![]()
Kan je je senseo wel weer rechtop zetten aub?
Ik heb slechts 15 ml op.. hooguit!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow oké dan![]()
je bent toch niet straalbezopen danwel ladderzat nu he?
Whehe.. das alleszins goed te doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal zeker niet meer dan 2 glasen rosé worden hoor....![]()
![]()
dit wordt wss mijn jaarlijkse drank-dag...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Plotseling allemaal alcoholisten in het Koffie topic
Oow.. dat valt allemaal meequote:
Dat is inderdaad best lekkerquote:
Yeah!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jajajajaj.... dat verhaal kennen we inmiddels....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. das alleszins goed te doen![]()
Vorige week had ik na eenn paar pilskes bij de BBQ nog een fles rode wijn op met de vriendin van n maat van me
Ik heb vandaag nog niet gezopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
mja..na meer dan 2 ga ik echt op tafels dansen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. das alleszins goed te doen![]()
Vorige week had ik na eenn paar pilskes bij de BBQ nog een fles rode wijn op met de vriendin van n maat van me
whehe....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..na meer dan 2 ga ik echt op tafels dansen....![]()
![]()
![]()
doe ik zowieso wel maar goed...![]()
Owja...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Jajajajaj.... dat verhaal kennen we inmiddels....![]()
je buurmanquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hai JJ! en de rest
*ligt hier helemaal dubbel om dat filmpje van Theo Maassen.. lang niet gezien
dank aan de poster daarvan (te lui om op te zoeken wie het was)
dacht dat jij niet dronkquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..na meer dan 2 ga ik echt op tafels dansen....![]()
![]()
![]()
doe ik zowieso wel maar goed...![]()
ik moet te ver lopen voor bier, de whisky staat dichterbijquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best lekker
Ik heb ook wel zin in een biertje eigenlijk
Van hetzelfde, alleen nu niet zoveel zin in whisky.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
ik moet te ver lopen voor bier, de whisky staat dichterij
quote:
jewel...quote:
Ik houd daar niet zo vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
ik moet te ver lopen voor bier, de whisky staat dichterbij
que?quote:
Is dat bevestigd?quote:
dan vat jij toch gewoon een pilskequote:
Fritsje...lieverd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik ben weer thuis! Met een heerlijke cognac naast me
Nog nietquote:
Ik ga zo slapen denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
dan vat jij toch gewoon een pilske?
Dan heb ik tussen de middag al gedaan
Alcoholist!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik ben weer thuis! Met een heerlijke cognac naast me
Ik ben live getuige van de jacht van twee katers op één motvlindertjequote:
Nog steeds niet...quote:
Haha.. geweldigquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben live getuige van de jacht van twee katers op één motvlindertje
tot nu toe wint het motje
Welterusten dan!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lapo
awww...lie-ief...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben live getuige van de jacht van twee katers op één motvlindertje
tot nu toe wint het motje
erg hequote:
Denk niet dat ze dat op dit moment interessant vindenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww...lie-ief...![]()
![]()
geef ze maar een knuf van mij...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat op dit moment interessant vinden![]()
het fladdert en fladdert...![]()
quote:
Heey lieverd! Ik voel me echt lekker op dit moment!quote:
ttssssss...aandachttrekker...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hihihi ik ga niet slapen, schijnbeweging
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga je neuken dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard.. Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:12 schreef crossover het volgende:
Ik maak het nieuwe topic [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Koffie!quote:
hier kn het iets beter, maar wel goed...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey lieverd! Ik voel me echt lekker op dit moment!
Net lekker naar huis gereden met Radar Love
Nee maar hoef je niet meer te vragen, deel dat soort dingen liever niet (op een internetforum).quote:
Aaaaaaaahquote:
Kijk. Heel verstandig!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee maar hoef je niet meer te vragen, deel dat soort dingen liever niet (op een internetforum).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |