wheheh lenny voor den overwinning!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
heb je wel eens gedaan
niet doen trouwens, ik ben al ooit een stel geweest met een lennylenny 1 en 2 doe maar gewoon iets liefs
![]()
Lenny's!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet verder dan "tvp". In mijn gedachten. Ik weet namelijk niet meer waar het over ging.
Oja. Het had een naamtopic moeten worden.quote:
Als dat okay is van MPG...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja. Het had een naamtopic moeten worden.
Cross! Maak er eens "Doen het met de Lenny's van".
Ja dat heb jij gedaan, met je chick die er ineens in mag.. eikol! Je moest eens weten hoe hard ik heb moeten zwoegen en posten om eindelijk in de OP te mogen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ik ga de OP regelen, er is iets mis met de wiki.
Een naamtopic?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond er al keisnel in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja dat heb jij gedaan, met je chick die er ineens in mag.. eikol! Je moest eens weten hoe hard ik heb moeten zwoegen en posten om eindelijk in de OP te mogen.Ik dacht dat we vrienden waren..
![]()
![]()
Oja trouwens? Dies niet open vanavond toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrouwen worden voorgetrokken. Oh ja ik vind je trouwens wel aardiger geworden, denk ik meld het even.quote:
Nu is er aanleiding. Kijk, voor mij is er altijd aanleiding. Maar dat krijg je als je username Kuukske is.quote:
Ik heb je naam geaccepteerd, en ik jou ook hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vrouwen worden voorgetrokken. Oh ja ik vind je trouwens wel aardiger geworden, denk ik meld het even.![]()
Denk van wel, voetbal, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oja trouwens? Dies niet open vanavond toch?
quote:
Tja je bent het vriendinnetje van een mod of je bent het nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja dat heb jij gedaan, met je chick die er ineens in mag.. eikol! Je moest eens weten hoe hard ik heb moeten zwoegen en posten om eindelijk in de OP te mogen.Ik dacht dat we vrienden waren..
![]()
![]()
Ja, Koffie met kuukske oid, die is al zovaak voorbij gekomen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu is er aanleiding. Kijk, voor mij is er altijd aanleiding. Maar dat krijg je als je username Kuukske is.
komt doordat je blond & lief bent dan krijg je alles voor elkaarquote:
Iets met omhoog neuken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef crossover het volgende:
Tja je bent het vriendinnetje van een mod of je bent het niet
Uhhuh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef Lennuzz het volgende:
komt doordat je blond & lief bent dan krijg je alles voor elkaar![]()
prima heurquote:
Zelfs ík ben 'm beuquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, Koffie met kuukske oid, die is al zovaak voorbij gekomen..
Pff, voetbal!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk van wel, voetbal, maar weet het niet zeker.
[..]
[..]
Tja je bent het vriendinnetje van een mod of je bent het niet
Oke, de volgende is voor jouquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
prima heur
[sub]ik wil ooit ook een naamtopic in deze reeks, en dus niet in dig[/sub
Nah omdat jij het bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zal ik hem speciaal voor jou nog eens een keer doen?
Heus niet, ik kachel deze dicht en ik ben altijd creatief!quote:
tofquote:
quote:
Zolang je maar niet komt klagen over spierpijn hehquote:
Ik heb zojuist de nummer 500 in de top 500 aangetikt. Mijn nieuwe mijlpaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heus niet, ik kachel deze dicht en ik ben altijd creatief!
Mijn eerste naamtopic op fok trouwens.. dank jullie jongens!wederom een mijlpaal
Ik heb de afvaller alleen geselecteerd op de icon die ik het minst herkende. Je mag het best veranderen hoor, degene die hier het langs niet komt mag er uit..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
tof
Btw... heb je diovarius uit den op gemieterd?
prima hoor, al had mijn persoonlijke keuze die dagobert dude geweest
prima, ik ga nog heel ff trug de wiki in... dio op de plek van dagobert potenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb de afvaller alleen geselecteerd op de icon die ik het minst herkende. Je mag het best veranderen hoor, degene die hier het langs niet komt mag er uit..
Bedankt trouwens voor het fixen van de wiki
en ik heb nog wel een linkje in de sluitpost geplemptquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn bijna naamgenoot heeft moeite met het vinden van de nieuwe KSC?
en dat voor een woensdag 14quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de nummer 500 in de top 500 aangetikt. Mijn nieuwe mijlpaal.
Je bent te goed voor deze wereld..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een linkje in de sluitpost geplempt
haha nee ik heb wel moeite met alles bijhouden en oude smilies afleren en nieuwe aanleren. en mn lief zeggen dat-ie lief isquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn bijna naamgenoot heeft moeite met het vinden van de nieuwe KSC?
Oh ze is hier al wel geweestquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een linkje in de sluitpost geplempt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |