'wat doe jij op scholieren.com forum, ga eens naar fok!'quote:
Nee blijf maar gezellig hierquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
'wat doe jij op scholieren.com forum, ga eens naar fok!'
wil wel teruggaan, ben ik geen noob meermaar niet meer miepen dan he!
scholieren.com? Dat was die website waar iedereen altijd zijn werkstukken letterlijk van jatte?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Ja, het blijkt dat ze ook nog een forum hebben. Niet echt veel kwaliteit though.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
scholieren.com? Dat was die website waar iedereen altijd zijn werkstukken letterlijk van jatte?![]()
En lenneke zit op dat forum?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, het blijkt dat ze ook nog een forum hebben. Niet echt veel kwaliteit though.
Darn, nu kan ik niet meer tegen je zeggen dat je schattig bent.quote:
Dude, in welke ranzige buurt woon jíjquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wtf, ik hoor hier de meest gekke dingen.. kinderen die voorbij fietsen op straat: bij een pietje in je neus, daar zit snot in en dat maakt het juist zo lekker
Moet ik daarvoor een plaats dalen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef crossover het volgende:
Je hebt zelfs een mooi plekje in de OP gekregen, naast mijKSC #263: Kletspraat bij de koffie.
Jaquote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Darn, nu kan ik niet meer tegen je zeggen dat je schattig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
zatquote:
Hoiiiiquote:
..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Dude, in welke ranzige buurt woon jíj
Nee, ik heb er erkel er uit gehaald. Bij nader inzien zet ik 'm toch maar terug want hij heeft KSC nr 1 opgestartquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor een plaats dalen?![]()
Je hebt een tof vriendjûh!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh ja die gozers die bij je buren aan het schilderen zijn.. bellen ze met hun baas: ja waar zijn we nu ergens, in the middle of nowhere, helemaal niks verder meer hier.. nee ook geen idee hoe die straat heet.. *lenny roept*.. oh ***straat, nee ik weet ook niet waar dat ergens is
schilders
hihi ik heb de tofste van allemaalquote:
allemaal te grootquote:
Nah.. De mijne is toch nét iets tofferquote:
nou vooruit dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. De mijne is toch nét iets toffer.
Moet 'ie naar het ziekenhuis? Zo heet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:28 schreef Lennuzz het volgende:
nou vooruit dan.
de mijne is toch keiheet.![]()
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet 'ie naar het ziekenhuis? Zo heet?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:28 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
nou vooruit dan.
de mijne is toch keiheet.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Hoe voelt het nou Cross. Dat er openlijk over je heetheid gesproken wordt?
i'm the nursequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet 'ie naar het ziekenhuis? Zo heet?
Wheheh.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Cross heeft het te druk met z'n vriendin denk ik.
Dat kan je vriendje de mod allemaal uitleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Lennuzz het volgende:
hoe sla je je fotoboek op? je zou zeggen dat er een grote knop in fotobeheer zit waarop staat 'instellingen opslaan'...
Wheheh ik gooi de kat er wel overheenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ej polly heb je een tuinslang ofzo? Spuit dan eens water over de schutting (zitten 3 schilders).
Het is al geluktquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan je vriendje de mod allemaal uitleggen.
heheh zeg maar als je m gooit, ik wil hem zien vliegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh ik gooi de kat er wel overheen
[..]
Het is al gelukt
Dankje, maar ik ken Lenny ook al best lang.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Leuk stel jullie twee.
Help, nu zijn er twee Lenny's.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
Dankje, maar ik ken Lenny ook al best lang.
Ja, leuk he!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ken Lenny ook al best lang.
Lennuzz noem ik geen lennyquote:
hoi vriendinnetje van crossquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |