vanavond proefdraaien?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ik daar de tijd wel voor heb je
whehequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef eer-ik het volgende:
ik ga echt nog ene keer 100 verenkussens kopen en dan een kussengevecht houden
IK ben nu even m'n kussen aan het plukken, steken veel veren uit, maar dat moet echt een tyfuszooi geven zo'n gevecht
Vertel eens iets algemeens.quote:
Zometeen ga ik op huis aan, afwachten wat ik voorgeschoteld krijg, en vanavond ga ik de vergadering die ik morgen voorzit voorbereidenquote:
Gaat het al wat beter met je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:35 schreef eer-ik het volgende:
nah, daar ben ik niet echt in de stemming voor...
Ietwat.quote:
Laat het niet teveel aan je vreten. Nog genoeg andere meiden in de wereld hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef eer-ik het volgende:
Ietwat.
Ik probeer m'n gedachten elders te houden, maar dat gaat niet altijd van harte.
Hoor mij, ik praat echt alsof m'n vrouw waarmee ik 40 jaar getrouwd ben geweest zojuist is overleden
Maar ik vind het nog steeds strontirritant
Ja, da's waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laat het niet teveel aan je vreten. Nog genoeg andere meiden in de wereld hoor.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Joh, ze is waarschijnlijk bang ofzo. Laat 'r maar lekker.. Jij weet wat ze mist.
Het is een complot met de frisdrankfabriekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:56 schreef Kuukske het volgende:
Weet je wat dat kost! Al dat drinken inschenken.
Met bierfabrikanten denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef crossover het volgende:
Het is een complot met de frisdrankfabrieken
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef Kuukske het volgende:
Stil hier.
Belastingrecht hier. Moeders net nog boos worden omdat ik boos was vanmiddag. Heb mezelf nu een nieuwe studieplek eigen gemaakt.quote:
Die zie ik niet. Zal wel binnen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Goh en Cross zelf?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Belastingrecht hier. Moeders net nog boos worden omdat ik boos was vanmiddag. Heb mezelf nu een nieuwe studieplek eigen gemaakt.
Kan vanaf hier een stukje van de tuin van cross zien. Zie nu dat zijn witte buitendeur openstaat en dat zijn moeder de tuin aan het harken is. Oh zijn vader komt nu met een wit shirt fluitend aangefietst met een spannend ding achterop zijn fiets.![]()
Stalken voor den overwinning!
Tsssk. Wat een nerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die zie ik niet. Zal wel binnen zijn.
Ik zal dalijk weer even buiten naar je komen zwaaienquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die zie ik niet. Zal wel binnen zijn.
Echt hequote:
Ja. Fok!verslaafd ook.quote:
Dat doe maar eens, raam staat open (dakraam).quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal dalijk weer even buiten naar je komen zwaaien
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gooi Poekster trouwens eens een keer omhoog, wil dat beest nog wel weer een keer zien.
Nee,quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Ahw. Het wordt dus niets tussen jullie?
1 2 3 4 5 | if trio then gender = not male ?> |
Dankjequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Kuukske het volgende:
Wat jammer nou. Het was jullie gegund hoor.
Ik weet niet, we hebben het allebei nog even druk. Ik zou wel met d'r op een grasveldje gaan liggen na het tentamen vrijdag als het mooi weer isquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Kuukske het volgende:
Graag gedaan.
Wanneer komt je vriendinnetje weer langs hm?
hai nieuweling? of ben je kloon?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef Lennuzz het volgende:
vrijdag wasted op een grasveldje liggen, lekker tegen elkaar aan in de zon. af en toe een sigaretje en verder niets of niemand![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef Lennuzz het volgende:
vrijdag wasted op een grasveldje liggen, lekker tegen elkaar aan in de zon. af en toe een sigaretje en verder niets of niemand![]()
bothquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hai nieuweling? of ben je kloon?
he je doet dezelfde studie als polly en woont ook in ehv..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef Lennuzz het volgende:
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
he je doet dezelfde studie als polly en woont ook in ehv..
vriendin van cross?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |