i'm the nursequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet 'ie naar het ziekenhuis? Zo heet?
Wheheh.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Cross heeft het te druk met z'n vriendin denk ik.
Dat kan je vriendje de mod allemaal uitleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Lennuzz het volgende:
hoe sla je je fotoboek op? je zou zeggen dat er een grote knop in fotobeheer zit waarop staat 'instellingen opslaan'...
Wheheh ik gooi de kat er wel overheenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ej polly heb je een tuinslang ofzo? Spuit dan eens water over de schutting (zitten 3 schilders).
Het is al geluktquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan je vriendje de mod allemaal uitleggen.
heheh zeg maar als je m gooit, ik wil hem zien vliegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh ik gooi de kat er wel overheen
[..]
Het is al gelukt
Dankje, maar ik ken Lenny ook al best lang.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Leuk stel jullie twee.
Help, nu zijn er twee Lenny's.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
Dankje, maar ik ken Lenny ook al best lang.
Ja, leuk he!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Dankje, maar ik ken Lenny ook al best lang.
Lennuzz noem ik geen lennyquote:
hoi vriendinnetje van crossquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
'wat doe jij op scholieren.com forum, ga eens naar fok!'
wil wel teruggaan, ben ik geen noob meermaar niet meer miepen dan he!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |