Hij heeft Natasia nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als hij een tijd terug getagt werd door BAN kwam Huub hem altijd meteen helpen, dus hij stond er nooit alleen voor. Die situatie heeft ie niet bij BAN, die zullen hem alleen helpen als het hun zelf ook uitkomt (bijvoorbeeld een 4 tegen Huub situatie, dan durven ze meestal wel). Eric staat er eigenlijk helemaal alleen voor, en aangezien hij de hele dag als een zombie voor zich uit zit te staren (erger nog dan Bart destijds), is het gewoon tijd voor hem om vervangen te worden...
Er is zeker wat gebeurd, Huub genoot ervan en hield zich slapende, want hoe kan je ineens slapen als er al wat strelingen waren toen hij nog niet sliep.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat was nadat hij 2 uur achter gezeten had. En later werd het vrij duidelijk dat het een taboo-onderwerp was waar de bewoners niet meer over mochten praten. Jaap en Brian wilde dit incident gebruiken tegen Huub en Eric, maar dat plan mochten ze ineens niet meer uitvoeren van achter. Dus dat er dingen zijn gebeurt die niet door de beugel kunnen is dus vrij duidelijk... Zeker als je het incident met Nicolaas daar nog eens bij optel...
Misschien word ik daarvan ook nog wel helemaal overtuigd, wat zijn gevoelens betreft dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Huub heeft Eric laten vallen, omdat hij hem niet beschouwde als een vriend. En als Huub eenmaal een beslissing heeft genomen, dan blijft hij daarbij. Misschien mist hij de rel-momenten met Eric, maar niet Eric zelf denk ik.
Bovendien kan hij rellen samen met Jaap en ook nog steeds op zijn manier in z'n eentje, zoals we vanavond hebben gezien. Zoals hij vanavond tegen Eric deed doet me denken aan hoe hij was voor Jaap veranderde in Terror Jaap.
Hij heeft Eric in ieder geval niet meer nodig en zal hem volgens mij ook geen seconde missen, wat niet wil zeggen dat ze erg leuke momenten gedeeld hebben. En laten we niet vergeten dat Huub er zijn hand niet voor omdraait om altijd een mes in iemands rug te steken, wanneer dat nodig is, zoals hijzelf al vaker heeft gezegd. Dat geldt zelfs voor Lieke.
Dat is zielig. Maar ik hoop dat Brian het wel krijgt nu ik lees dat het voor mannen veel erger is (al weet ik nog steeds niet hoe erg dan precies).quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:11 schreef noucky het volgende:
Mijn kat heeft blaasontsteking en niet van de sex :-)
Heb ook een keer blaasontsteking gehad, terwijl er geen sex in het spel was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:11 schreef noucky het volgende:
Mijn kat heeft blaasontsteking en niet van de sex :-)
Welterustenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:12 schreef Soho het volgende:
Ik houd het voor gezien. Trusten allemaal!
Het gebeurt de laatste tijd veel te vaak dat we weten dat er nog iemand in het kantoor zit terwijl we dat niet krijgen te zien. Volgens mij is het gewoon luiheid, dan hoeft er ook niet op gelet te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:13 schreef noucky het volgende:
Ik wil graag de streams op Jaap en Huub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sweet dreams!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:12 schreef Soho het volgende:
Ik houd het voor gezien. Trusten allemaal!
Mij niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De voetjes zeggen weer genoeg
[afbeelding]
Hij viel laatst ook in slaap terwijl Lieke hem pijpte... dus dat gedeelte in je verhaal klopt nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Er is zeker wat gebeurd, Huub genoot ervan en hield zich slapende, want hoe kan je ineens slapen als er al wat strelingen waren toen hij nog niet sliep. Voor dat moment had Huub nog niet geuit dat hij bi was. Dat vertelde Huub pas later.
Ik wil even zeggen dat dat in mijn relatie toch ook echt andersom ligt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen meer behoefte aan sex hebben als vrouwen ?
Amanda niet meegerekend, want die weet niet beter en Lieke die het voor de show doet.
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
De rechterhand van Brian heeft een plekje bij Amanda gevonden. Ik wist niet dat hij het in zich had
[afbeelding]
Gekkie, op een stille foto zie je die arm ook niet snel heen en weer bewegen. Maar Amanda lag dus (vanuit het bed gezien) links, beentjes klein beetje wijd, en Brian rechts ernaast.quote:
Sorry hoor, even plat, bedoel je vingeren en trekken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Handjeswerk in beide richtingen
[afbeelding]
Alleen vingeren, toen ik de cap maakte. Uh, dat wil zeggen dat Amanda teveel op haar rug lag om te kunnen trekken volgens mij, en je zag daar ook geen bewegingen van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry hoor, even plat, bedoel je vingeren en trekken?
Op Huub? Die walgelijke etterquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:13 schreef noucky het volgende:
Ik wil graag de streams op Jaap en Huub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haalt je man het mischien meer elders dat hij minder zin aan jou heeft ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat dat in mijn relatie toch ook echt andersom ligt.![]()
Ik heb streams, maar die gaan met horten en stoten....quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Gekkie, op een stille foto zie je die arm ook niet snel heen en weer bewegen. Maar Amanda lag dus (vanuit het bed gezien) links, beentjes klein beetje wijd, en Brian rechts ernaast.
Wie zegt dat hij een man heeft?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef noucky het volgende:
[..]
Haalt je man het mischien meer elders dat hij minder zin aan jou heeft ?
Ja, meest vingeren en soms lijkt het op wat trekwerk van Amanda. Maar Brian ligt bijna hele tijd op z'n buik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry hoor, even plat, bedoel je vingeren en trekken?
Mijn vrouw bedoelt u?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef noucky het volgende:
[..]
Haalt je man het mischien meer elders dat hij minder zin aan jou heeft ?
Ooohhh... Nou, Amanda en Brian eigenlijk ook altijd als ze ermee bezig zijn. Vloeiende lijn, nooit gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb streams, maar die gaan met horten en stoten....
Nieuwsgierig ben ik zeker. Maar ik dacht te zien (aan de voetjes) dat A op d'r buik lag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen vingeren, toen ik de cap maakte. Uh, dat wil zeggen dat Amanda teveel op haar rug lag om te kunnen trekken volgens mij, en je zag daar ook geen bewegingen van.
Zo plat genoeg, nieuwsgierig aagje?![]()
Dan lopen je streams normaal. Dat horten en stoten is normaal patroon bij Brian.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb streams, maar die gaan met horten en stoten....
Dáár ben ik het dan fokking mee eensch!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef noucky het volgende:
Wat interesseert mij die sex nou, alsof dat nog tv maken is, wordt te eentonig.
Ik zie liever waar Huub en Jaap mee bezig zijn want dat is voorlopig onduidelijk.
Jaap slaapt, Huub was even geleden bij hem en Japio had nergens zin in. Huub's weblog zal wel spoedig (02:30) komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef noucky het volgende:
Wat interesseert mij die sex nou, alsof dat nog tv maken is, wordt te eentonig.
Ik zie liever waar Huub en Jaap mee bezig zijn want dat is voorlopig onduidelijk.
Ha ha. Ik zit deze nachtelijke toestanden van de 2 paren altijd volkomen emotieloos te bekijken, ook gewoon nieuwsgierigheid op een afstandjequote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nieuwsgierig ben ik zeker. Maar ik dacht te zien (aan de voetjes) dat A op d'r buik lag.
Vandaar de vragen.![]()
Ik moet nog steeds een nieuw lap kopen..... Ben een beetje laks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh... Nou, Amanda en Brian eigenlijk ook altijd als ze ermee bezig zijn. Vloeiende lijn, nooit gezien![]()
Toevoeging: wel erg jammer dat je streams zo slecht lopen.
Nee, niet in de context, ik reageerde op jouw post. Maakt ook niet uit, ik ben het spoor bijster.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:28 schreef noucky het volgende:
Oh lol, ik dacht dat je een vrouw was :-) Maar lesbisch zijn kan ook nog toch :-)
Ik ken een mevrouw met heel brede schouders en een snor die geschoren moet worden, met een heel hoge stem.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:28 schreef noucky het volgende:
Oh lol, ik dacht dat je een vrouw was :-) Maar lesbisch zijn kan ook nog toch :-)
Met een andere avatar is je verwarring zo voorbij. Ik bedoel, het is ook erg verwarrend, een man die een borst met een kruis erdoorheen voert...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, niet in de context, ik reageerde op jouw post. Maakt ook niet uit, ik ben het spoor bijster.
Gecastreerd? Net als rat? Ik leg de verbandjes wel hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken een mevrouw met heel brede schouders en een snor die geschoren moet worden, met een heel hoge stem.
Geen idee wat dit met de streams te maken heeft trouwens......
Lieke?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken een mevrouw met heel brede schouders en een snor die geschoren moet worden, met een heel hoge stem.
Geen idee wat dit met de streams te maken heeft trouwens......
Tieten zijn gewoon niet gaaf, op TVquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een andere avatar is je verwarring zo voorbij. Ik bedoel, het is ook erg verwarrend, een man die een borst met een kruis erdoorheen voert...
Wie heeft je verteld dat Lieke het voor de show doet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen meer behoefte aan sex hebben als vrouwen ?
Amanda niet meegerekend, want die weet niet beter en Lieke die het voor de show doet.
Het konijnen kan beginnen dus of het fluisteren, kan ook nog.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef noucky het volgende:
Ik hoor een deur en Huub komt binnen in de slaapkamer.
Bij haar zie ik het er inderdaad ook wel van komen dat ze zich over een jaartje of wat moet scheren....quote:
Bij WIE ligt Huub nu in bed?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef noucky het volgende:
Huub heeft dus geen onderbroek aan, smerig hoor.
Haha! Ikzie nu pas dat er een borst onder dat kruis zit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een andere avatar is je verwarring zo voorbij. Ik bedoel, het is ook erg verwarrend, een man die een borst met een kruis erdoorheen voert...
Lol, ik heb er nooit geen tiet in gezien, gewoon een achtergrond kleur met een kruis :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Snollie's rechterborstquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha! Ikzie nu pas dat er een borst onder dat kruis zit!![]()
![]()
Brian had er ook geen aan. En ik soms ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef noucky het volgende:
Eric en Brian hadden vandaag ook geen onderbroek aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef noucky het volgende:
Bij Flens, nou goed, wat een vraag.quote:
Ja hee, jij zit ook naar de voetjes van Amanda te staren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha! Ikzie nu pas dat er een borst onder dat kruis zit!![]()
![]()
Daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, zie je? Dat hoort een man niet te denken. Andere avatar, verwarring voorbij![]()
Ik ben verdorven....quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef noucky het volgende:
[..]
Lol, ik heb er nooit geen tiet in gezien, gewoon een achtergrond kleur met een kruis :-)
Nare actie idd, ik zou haar gehoekt hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:35 schreef noucky het volgende:
En ja hoor. Lieke slaapt al lang en Huub moet haar weer zonodig wakker maken.
Ik hoor alleen maar een reusachtige brom op stream 4quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:35 schreef noucky het volgende:
En ja hoor. Lieke slaapt al lang en Huub moet haar weer zonodig wakker maken.
Ik had er eerst alleen een wit inlegkruisje onder zittenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je eerst een andere ava dan? Iets anders onder het kruis?
Wat een lieve Noucky.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:38 schreef noucky het volgende:
Mijn noucky heb ik eindelijk als avatar :-)
Nee, om eerlijk te zijn, heb ik bijna altijd Fok aan, en de streams alleen voor het geluid, en als ik hier wat lees wat ik wil zien, gooi ik de antennes op me dak en zoek ik de juiste stream. En dat gaat me een partijtje traag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, jij zit ook naar de voetjes van Amanda te staren!
sjips me verradenquote:
nee hoor ik baal ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lieve Noucky.
Ik baal dat we Lieke en Huub niet kunnen horen; of ben ik de enige?
Je moet toch echt een nieuwe laptop hebben voordat het in september echt van start gaat hoor. Ik heb het 's nachts meestal andersom: wel beeld (hoekje van m'n scherm) maar geen geluid. Dat gebrom en die ruis...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, om eerlijk te zijn, heb ik bijna altijd Fok aan, en de streams alleen voor het geluid, en als ik hier wat lees wat ik wil zien, gooi ik de antennes op me dak en zoek ik de juiste stream. En dat gaat me een partijtje traag.
Noucky lijkt sprekend op Bassie.Das mijn kat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:38 schreef noucky het volgende:
Mijn noucky heb ik eindelijk als avatar :-)
Zoals je kan zien, kan me niet echt camouflerenquote:
Lieke vertelt me gelukkig niks, wil het mens niet eens spreken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
Ik wil nog steeds weten wanneer Lieke aan Noucky heeft verteld dat ze alleen voor de beelden neukt, dat het niks met haar libido te maken heeft.![]()
O ja?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
sjips me verraden![]()
ik lees hier snacht nog als eens![]()
Sorryquote:
Zit een flinke ruis bij het gefluister, niet teverstaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lieve Noucky.
Ik baal dat we Lieke en Huub niet kunnen horen; of ben ik de enige?
We betalen er nota bene voor! (ik tenminste wel)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit een flinke ruis bij het gefluister, niet teverstaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
O ja?Jammer dat er zo vroeg al niets meer te zien is he.
ik heb net ook voor een extra weekje betaald, maar ik vind het echt een kutprogrammaquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
We betalen er nota bene voor! (ik tenminste wel)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik had er eerst alleen een wit inlegkruisje onder zitten
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwingquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
er zit een flinke veeg op "camera" 3 - daar baal ik van
Ik heb ook gekochte beelden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
We betalen er nota bene voor! (ik tenminste wel)
Ik voor een hele maand. Maar ik vind het ook niet meer wat het was. Sowieso vind ik dat het evenwicht weer hersteld moet worden, want 4 tegen 2 (BEAN tegen HL) is niks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb net ook voor een extra weekje betaald, maar ik vind het echt een kutprogramma![]()
Er is een oplossing voor gratis streams kijken :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb net ook voor een extra weekje betaald, maar ik vind het echt een kutprogramma![]()
hmm, DGK_REDACTIE zou er goed aan doen de streams mooi schoon te houden, kwa beeld en geluid.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwing
Welterusten Borgaquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:42 schreef Borga het volgende:
[..]
SorryIk ga maar in mijn bed verder slapen
![]()
Ja???quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
Er is een oplossing voor gratis streams kijken :-)
Na vanavond / vannacht kan het weleens 5 tegen 1 zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voor een hele maand. Maar ik vind het ook niet meer wat het was. Sowieso vind ik dat het evenwicht weer hersteld moet worden, want 4 tegen 2 (BEAN tegen HL) is niks.
Ja, dat weet ik. Was te laat met mijn backup de vorige keer (streams blijven lopen zolang je ze aan laat, ook al zijn ze verlopen).quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
O ja, Bsol, ik had hier laatst nog even nagevraagd, maar Brian heeft echt Natasia"s tieten gemasseerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwing
Ah dat, heb ik geprobeerd, dat ging nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Was te laat met mijn backup de vorige keer (streams blijven lopen zolang je ze aan laat, ook al zijn ze verlopen).
Dat meen je niet ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O ja, Bsol, ik had hier laatst nog even nagevraagd, maar Brian heeft echt Natasia"s tieten gemasseerd.
Ik kreeg het ook te laat door maar ik heb wel wat links in msn staan. De volgende keer eens uitproberen.quote:
Ja, ze zoeken nog een huishoudster. Dan krijg je gratis streams (secundaire arbeidsvoorwaarden)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
hee, dat kan ik zijn!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze zoeken nog een huishoudster. Dan krijg je gratis streams (secundaire arbeidsvoorwaarden)
mwa, het is OK zo. echt dúúr is het nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:52 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook te laat door maar ik heb wel wat links in msn staan. De volgende keer eens uitproberen.
John de Mol is al rijk genoeg.
Ik heb in totaal al vijf keer betaald, ook door het re- en reinstalleren van XPquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, het is OK zo. echt dúúr is het niet
tja, systeem (DRM) is niet vlekkeloos, da's dan wel weer jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in totaal al vijf keer betaald, ook door het re- en reinstalleren van XP![]()
Was nota bene mijn schuld, ik begon over wallie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Toen ik het hier een keer even over betaalde streams had, kreeg ik op mijn kop![]()
Zou je dat nu nog een keer willen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Toen ik het hier een keer even over betaalde streams had, kreeg ik op mijn kop![]()
Ik zou me ook moeten schamen, maar dat doe ik niet meer. Het is alleen wel raar dat het zo lang duurt, bij BB was het nog te 'verkopen'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
En trouwens, schaam me al dat ik het best fanatiek volg.
Dat hoef je hier op het fok forum toch niet te doen, buiten natuurlijk welquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
De grootste GEK van Nederland wint dan ook de villa om voor eeuwig opgesloten te kunnen blijven want daarna heb je geen leven meer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou daar echt niet in dat huis willen werken. Liever 3.95 in de maand, dan dat gebleher aan je kop.
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Nee daarom waarschuw ik julliequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou je dat nu nog een keer willen ?
Ik denk dat het wel mee zal vallen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:01 schreef noucky het volgende:
[..]
De grootste GEK van Nederland wint dan ook de villa om voor eeuwig opgesloten te kunnen blijven want daarna heb je geen leven meer.
Dat is waar, hier lach je ze gewoon uit, als ze zouden zeggen dat er een steekje bij je los zit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hoef je hier op het fok forum toch niet te doen, buiten natuurlijk wel![]()
Die 40 idioten is een oude zeg, was wel lachen toenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaar![]()
![]()
Als ze tenminste slapen op de streams
Is dat een schatting schat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaar![]()
![]()
Als ze tenminste slapen op de streams
Jij gaat altijd te vroeg weg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mooie tijd om af te haken, truste en tot morgen![]()
ik leg het voor mezelf altijd maar zo uit, m'n uithoudingsvermogen is gewoon geweldig goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is waar, hier lach je ze gewoon uit, als ze zouden zeggen dat er een steekje bij je los zit.
Viola rulez... vraag maar aan Bartquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 40 idioten is een oude zeg, was wel lachen toen![]()
en niet te vergeten, te "bespreken"quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef noucky het volgende:
Ik vind het gewoon interesting om naar mensen te kijken en hun gedrag etc.
Als ik op een terrasje zit mag ik ook graag mensen kijken.
Deze COS zal door z'n waanzinnig aansprekende TT toch weinig hits krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Anders is zo ontopic, er is toch niks meer te beleven.
Oehhhhh... ik kan niet slapen als ik niet weet waarover het gaat...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat is een legendarische uitspraak
Niemand heeft nog opheldering kunnen geven over de 'hand'.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Ja, ik ga ook naar de SCquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Heerlijk vind ik het om mensen te bekijken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef noucky het volgende:
Ik vind het gewoon interesting om naar mensen te kijken en hun gedrag etc.
Als ik op een terrasje zit mag ik ook graag mensen kijken.
Nee hadden die het ook over de 40 idiotenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog, die nacht met John en de Soca-boys ?
Om deze tijd is het in elk geval niks. En dan gaan ze nog vroeger naar bed dan ze mogen ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef YoWilly het volgende:
Ik kijk helemaal nooit!!!
Hebben jullie trouwens dat moddergevecht gezien tussen Lieke en Amanda?
Die Jaap maar fotootjes maken.
En Erik dan met zijn zielige date! Is het niet schofterig wat terror Jaap en Huub allemaal uitvreten om hem het leven zuur te maken?
En dan Brian met zijn soulmate Natasia (de hoer)!!
Nee ik vind het niks!!!!!![]()
Volgens mij heeft ze jeuk en krabt ze in haar_haar (Lieke).quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft nog opheldering kunnen geven over de 'hand'.....
[COS #1691] SMS ERIC naar 1010
De hand lag stil, en het is een enge hand, vind je niet. Maar laten we maar aannemen dat dat het was dan. Best nog spannend hoor, zo'n nachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jeuk en krabt ze in haar_haar.
De 40 idioten ontstond in HBB en daar waren een paar dagen later de Soca-boys, HBB met John Jones en Ferry (?). In dat kantoortje keken ze 'illigaal' naar de streams naar hun eigen 'blote konten caps'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hadden die het ook over de 40 idioten
Ik ben het met je eens dat het een zeer enge hand is. Dat belooft nog wat, ik denk dat Lieke nog wel eens een heel enge rol binnen de kooi kan gaan spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De hand lag stil, en het is een enge hand, vind je niet. Maar laten we maar aannemen dat dat het was dan. Best nog spannend hoor, zo'n nacht![]()
Brrrrrrr! Maar tot die tijd... of naar de Slow Chat, of naar bed en de ochtendploeg traditioneel sukses wensen met Palma.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een zeer enge hand is. Dat belooft nog wat, ik denk dat Lieke nog wel eens een heel enge rol binnen de kooi kan gaan spelen![]()
ik zou je graag willen geruststellen "er is niets aan de hand"quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De hand lag stil, en het is een enge hand, vind je niet. Maar laten we maar aannemen dat dat het was dan. Best nog spannend hoor, zo'n nacht![]()
Waren de soca boys ook in HBBquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 40 idioten ontstond in HBB en daar waren een paar dagen later de Soca-boys, HBB met John Jones en Ferry (?). In dat kantoortje keken ze 'illigaal' naar de streams naar hun eigen 'blote konten caps'.
Dan kunnen wij dus hand in hand rustig de COS uitlopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zou je graag willen geruststellen "er is niets aan de hand"
slow chat is voor eenden, kikkers, ratten en kattenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Brrrrrrr! Maar tot die tijd... of naar de Slow Chat, of naar bed en de ochtendploeg traditioneel sukses wensen met Palma.![]()
akoord, gezellie - welterusten, slaap zachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kunnen wij dus hand in hand rustig de COS uitlopen?Ik in elk geval wel, het was gezellig
![]()
Ja, daar hebben ze een aantal nachten de hotel-kamer geboekt en de zaak redelijk op stelten gezet. Tot diep in de nacht in de jacuzzi (met veel drank). In de tijd onstond een naburig forum en nu weet je waarschijnlijk ook waarom de SC daar die naam heeft gekregen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waren de soca boys ook in HBB![]()
Dat heb ik waarschijnlijk geblokt
Die gaan nog eens heeel groot worden![]()
Beetje nep welquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze een aantal nachten de hotel-kamer geboekt en de zaak redelijk op stelten gezet. Tot diep in de nacht in de jacuzzi (met veel drank). In de tijd onstond een naburig forum en nu weet je waarschijnlijk ook waarom de SC daar die naam heeft gekregen.
Hotel Big Brother, met oa viola holt, die zich niks aantrekt van de internetfora omdat het maar 40 idioten zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
Wat is HBB?
Over naar de SC, zie [SC # 140] Wat een beestenboelquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
Wat is HBB?
Erik mag vandaag uitslapen en Jaap morgen. Ze hebben afgesproken dat degene die mag uitslapen alleen in de masterbedroom mag liggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:17 schreef fredfik het volgende:
ligt erik helemaal in z,n eentje in dat grote bed??
'k Zie Eric nu toch liggen bij Natasia in bed??!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Erik mag vandaag uitslapen en Jaap morgen. Ze hebben afgesproken dat degene die mag uitslapen alleen in de masterbedroom mag liggen.
Eric is de allerlaatste die zielig is. Deze 'jongen' rost iemand met een fietsketting het ziekenhuis in! Voor de goede orde...Amin M. heeft de doodstraf in Marokko gekregen voor het op beestachtige wijze in elkaar rossen van Ilona Németh. Ilona is eraan overleden. Het was een gruwelijke dood. En deze Eric belt na het in het ziekenhuis slaan van iemand ook even naar het huisadres van die persoon om zijn vrouw even te melden dat ze d'r man in het ziekenhuis kan terug vinden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef YoWilly het volgende:
Ik kijk helemaal nooit!!!
Hebben jullie trouwens dat moddergevecht gezien tussen Lieke en Amanda?
Die Jaap maar fotootjes maken.
En Erik dan met zijn zielige date! Is het niet schofterig wat terror Jaap en Huub allemaal uitvreten om hem het leven zuur te maken?
En dan Brian met zijn soulmate Natasia (de hoer)!!
Nee ik vind het niks!!!!!![]()
Goeiemorgen, hoezo gisteren klem gelult? Wat is er gebeurt dan? ( ja ik weet het.... terug lezen. Maar ik heb weinig tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen,
Eric gisteren helemaal klem gelult. Jaap die zich echt heel erg liet kennen... Natasia met een zure blik omdat ze van achter waarschijnlijk met Eric, de mislukte diva, moet bonden..
Huh? Eric lijkt me nu niet echt het type die met een fietsketting zwaait..eerder het type dat een baksteen in een handtasje heeft. Kun je me wat meer vertellen over het incident? Hoe kwam het tot deze geweldsuitbarsting?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Eric is de allerlaatste die zielig is. Deze 'jongen' rost iemand met een fietsketting het ziekenhuis in! Voor de goede orde...Amin M. heeft de doodstraf in Marokko gekregen voor het op beestachtige wijze in elkaar rossen van Ilona Németh. Ilona is eraan overleden. Het was een gruwelijke dood. En deze Eric belt na het in het ziekenhuis slaan van iemand ook even naar het huisadres van die persoon om zijn vrouw even te melden dat ze d'r man in het ziekenhuis kan terug vinden?
Hoezo MEDELIJDEN en het leven zuur maken? Hallo..... die gast spoort voor geen meter, hij heeft zijn date met verve verhalen over zichzelf opgedist. Hoezo hebben Jaap en Huub de date verpest? Dat kon Eric heel goed zelf! Misschien dat het helpt om wel eens te kijken?
De hele nacht?? Ja dahag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef DrsH het volgende:
Een goede morgen allemaal ik voel mij alsof ik ge hele nacht ge.......kt heb
Nou ikke wel en het levert nog flink wat op ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
De hele nacht?? Ja dahag.![]()
Niet de HELE nacht! Dat houd geen mens vol!
![]()
nou niet allemaal met grote stoere verhalen komen, ik geloof er geen moer van. Je zult wel... gedroomd hebben?
Na een videoboodschap van Marielle (die een sneer uitdeelt naar Huub) komt het tot een soort groepsgesprek waarbij Huub uitlegt waarom hij Eric heeft laten vallen. Huub vind Eric vals, geen echte vriend. Eric kotste op BAN en nu opeens vind hij ze geweldig blablabla. Eric versprak zich een paar keer. Huub zei meteen dat Eric Amanda had bewerkt en Amanda was hierover zeer teleurgesteld blablabla.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Goeiemorgen, hoezo gisteren klem gelult? Wat is er gebeurt dan? ( ja ik weet het.... terug lezen. Maar ik heb weinig tijd?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben overigens fel tegen geweld..ik vind wel dat je Amanda mag slaan.
Date henk/ Alex kriijg een bloemlezing uit het verleden van Eric. Er gingen wat verhalen over bizarre zaken die ze hadden meegemaakt van oor tot oor. Zo had de date een verhaal over een potlood in een urinebuis waar iemand mee het ziekenhuis binnenkwam ( en Henk werkt in het ziekenhuis) en kwam Eric met zijn verleden op de proppen. O.A. zijn voorval met een man die hij ( in de tijd dat hij als hoer werkzaam was) in elkaar heeft gerost met een fietsketting. Die man had een gezinsleven thuis op de bank zitten. Einde van het verhaal? Man is door Eric het ziekenhuis in gerost omdat Eric he le maal los ging in een spel en daarna heeft Eric de vrouw van die man opgebeld om die vrouw te melden dat haar man in het ziekenhuis was beland na een date met Eric de Peric. Fijne jongen die Eric. Daar kun je dus beter niet iets mee afspreken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huh? Eric lijkt me nu niet echt het type die met een fietsketting zwaait..eerder het type dat een baksteen in een handtasje heeft. Kun je me wat meer vertellen over het incident? Hoe kwam het tot deze geweldsuitbarsting?
Ik ben overigens fel tegen geweld..ik vind wel dat je Amanda mag slaan.
En zo komt er steeds meer naar boven van het verleden van de bewoners.. ze zijn er gewoon op geselecteerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
-knip-
O.A. zijn voorval met een man die hij ( in de tijd dat hij als hoer werkzaam was) in elkaar heeft gerost met een fietsketting. Die man had een gezinsleven thuis op de bank zitten.
-knip-
Dus laat maar rusten dit onderwerpquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
Ach mensen maak je niet zo druk over dat FIETSKETTINGINCIDENT het was een ketting van een fietsje van een vierjarig jongetje die niet mee wilde werken aan een aanranding door Eric. Uit frustratie heeft hij toen het fietsje gesloopt en een argeloze voorbijganger in elkaar geslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze was gisteren heel vervelend toen ze die bakker belder. Ze zei wel 5 keer "maar IK ben Palma, de hoofd huishouding van de gouden kooi" ..alsof dat heel wat is. Nu snap ik dat dat heel wat is t.o.v. het schoonboenen met je dode haar van vieze pispotten in 3de rangs kroegen dat ze hiervoor deed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:57 schreef Q-ball het volgende:
Moet zeggen.. Palma pakt het positief op dat ze de weddenschap heeft verloren.
Ze vraagt Huub of ze een belletje mee moet nemen voor morgen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
Ach mensen maak je niet zo druk over dat FIETSKETTINGINCIDENT het was een ketting van een fietsje van een vierjarig jongetje die nietv mee wilde werken aan een aanranding door Eric. Uit frustratie heeft hij toen het fietsje geloopt en een argeloze voorbijganger in elkaar geslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
Amanda moet het maar positief bekijken. Ze is de enige miljonair die meer procenten dan werkende hersencellen heeft, en da's eigenlijk ook best een prestatie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe lang zit snollie al in het huis? En nog steeds maar 3%...genant.
Lieke zal volgende maand flink gaan stijgen denk ik. Ze staat haar vrouwtje tussen al die mannetjes..al kan ze nog wel vervelend zijn.
Nouuu als je zag wat voor hoeveelheid zout Amanda erin gooide gisteren, dan zou dat best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:03 schreef blomst het volgende:
Lieke voelt zich niet fit, of het door het eten kan komen.
Nee zegt huub ik denk het niet, ik heb het ook gegeten en ik voel me 100%.
Mag het ietsje meer wezenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuu als je zag wat voor hoeveelheid zout Amanda erin gooide gisteren, dan zou dat best wel eens kunnen.
Dit type nicht..ik ken ze niet eigenlijk. En ik ben homo:). Ik had Eric voor DGK weleens gezien met uitgaan in Leiden, waar hij met zijn lelijke smoel me altijd zat aan te gapen en oogcontact zocht. Toen ik wist dat hij in DGK ging komen had ik al zo mijn bedenkingen....toen was hij een maand of 1.5 te pruimen..maar nu komt de aap uit de mouw. Het is gewoon echt een kutnicht. Een lelijke vieze geeltandterige, ordinaire, haviksneus-hebbende met xtc-pupillen uitgedoste, crossdressing, brokkeltandje die denkt dat ie een mooie pauw is maar ondertussen aangeschoten wild.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:10 schreef DrsH het volgende:
En ondertussen loopt PISNICHT al heupwiegend en klagend tegen de HH door de vila. Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan dit soort opgelegde nichten
denk om je hartquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dit type nicht..ik ken ze niet eigenlijk. En ik ben homo:). Ik had Eric voor DGK weleens gezien met uitgaan in Leiden, waar hij met zijn lelijke smoel me altijd zat aan te gapen en oogcontact zocht. Toen ik wist dat hij in DGK ging komen had ik al zo mijn bedenkingen....toen was hij een maand of 1.5 te pruimen..maar nu komt de aap uit de mouw. Het is gewoon echt een kutnicht. Een lelijke vieze geeltandterige, ordinaire, haviksneus-hebbende met xtc-pupillen uitgedoste, crossdressing, brokkeltandje die denkt dat ie een mooie pauw is maar ondertussen aangeschoten wild.
heb ik ook wel zin in..............quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
Lieke gaat zich ziek melden geloof ik.
Even voor alle duidelijkheid ik heb niets tegen nichten in het algemeen en heb zelf een aantal homosexuele vrienden. Maar dit soort enge gedrochten komen helaas ook voor in de GAY SCENEquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dit type nicht..ik ken ze niet eigenlijk. En ik ben homo:). Ik had Eric voor DGK weleens gezien met uitgaan in Leiden, waar hij met zijn lelijke smoel me altijd zat aan te gapen en oogcontact zocht. Toen ik wist dat hij in DGK ging komen had ik al zo mijn bedenkingen....toen was hij een maand of 1.5 te pruimen..maar nu komt de aap uit de mouw. Het is gewoon echt een kutnicht. Een lelijke vieze geeltandterige, ordinaire, haviksneus-hebbende met xtc-pupillen uitgedoste, crossdressing, brokkeltandje die denkt dat ie een mooie pauw is maar ondertussen aangeschoten wild.
Hij maak me ZOOO pissig. Die close-ups van die tanden gisteren..ik kon er niet van slapen. Die zure bek van "kut ik ben erbij.." die was priceless.quote:
Dit zijn een soort nichten die op elk moment van de dag willen laten gelden dat ze gay zijn. Als hij 1 keer het woord flikker hoort is hij gelijk gepikeerd en roept moord en brand. Ik zou er niet eens wakker van liggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid ik heb niets tegen nichten in het algemeen en heb zelf een aantal homosexuele vrienden. Maar dit soort enge gedrochten komen helaas ook voor in de GAY SCENE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja mitch ...........lekker rellen tussen brain en dellie.................quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden dat Eric binnenkort vrijwillig vertrekt..:)
Mitch er in komt..en dan nog 1 nieuwe bewoner.
Ze heeft haar vriendje Eric gisteren volledig aan zijn lot overgelaten. Terwijl ze hem de dag daarvoor nog had gezegd dat ze zo verbonden met hem was en dat hij haar zo nodig had.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:24 schreef Kaleddis het volgende:
Daar is de volgende aanstelligere zeur: Natasia![]()
Daar heb ik ook al een tijdje last van. Wat dat betreft goed dat hij aansluiting heeft/had gevonden bij BAN. Kun je ze tenminste allemaal tegelijk muten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:26 schreef blomst het volgende:
Eric naar huis, zou wel heel mooi zijn.
Ik word gewoon misselijk van zijn stem.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef DrsH het volgende:
Eric zijn horoscoop zegt dat hij naar zijn innerlijke stem moet luisteren OPROTTEN DUS
Hear hear.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
Eric gaat dadelijk wel even alleen met Natasia babbelen.
Natasia zit het niet lekker wat hij allemaal over haar heeft gezegd.
Eric gooit het op het stoken van Huub. Dat kan toch helemaal niet want hij heeft het tegen Natasia zelf gezegd, al die dingen.
Ze moeten hem eigenlijk allemaal laten vallen.
Meuning. Waarom quote jij jezelf?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Good Morning BQ
Ik ben zo af en toe net JAAP praat in mijzelfquote:
Eric schept een band denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
Wat is WB opvallend aardig tegen Huubje. Zou dat iets te maken hebben met Jensen?![]()
Met een beetje mazzel is het bezoek van Marielle van vanavond net het laatste zetje dat Eric nodig heeft om lekker op te rotten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:45 schreef blomst het volgende:
Eric trekt het niet meer en vertrek van de ontbijt tafel.
En Huub heeft zijn 6 maanden De Gouden Kooi dag, vrijdag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef noekje het volgende:
Mariël komt vanavond he.
Eric doet daar stiekem over maar volgens mij kan Huub dat weinig schelen.
Alsof je verantwoording af moet leggen aan bezoek.
Vind het toch jammer dat hij Syl niet heeft uitgenodigd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En Huub heeft zijn 6 maanden feest vrijdag.
6 maanden feestdag??quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En Huub heeft zijn 6 maanden feest vrijdag.
Caps voor de werkende mede mensch die niet naar de streams kan kijken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef kybe het volgende:
Wat Lieke nu aanheeft staat een stuk leuker dan al die stomme jurjes.
Goedemorgen trouwens![]()
Hopelijk drinkt hij niet te veel voordat hij naar Jensen gaat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
Huub is een partij druk!
hij is weer godverdomde irritantquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
Huub is een partij druk!
ik had al vanaf het begin gezegd dat het een valse nicht was, onbetrouwbaar, ik had het bij het juiste eind, ondanks flink wat commentaar van andere fokkers`, what's newquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ter duidelijkheid...hoe weet jij of iemand die thuis zit niet werkt...ik ben fotojournalist soort van en ik zit ook de helft van de tijd thuis te schrijven en foto's maken/bewerken...en werken heeft niks met streams te maken toch...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Caps voor de werkende mede mensch die niet naar de streams kan kijken?
Ow jah Hubio kwam er later in natuurlijk.zat al te denken..6 maanden..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, hoe noem je dat ?
6 maanden in de Kooidag
en dan mag je 3 mensen uitnodigen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een vrouw hoort voor je te bellen, te sms'en en je streams te betalen...dat is modern...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
De yogalerares is ouderwets, ze wacht nog steeds op telefoontje van Nicolaas, ze vindt dat een man hoort te bellen.
Yogalerares!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie is nancy?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een vrouw hoort voor je te bellen, te sms'en en je streams te betalen...dat is modern...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een vrouw hoort voor je te bellen, te sms'en en je streams te betalen...dat is modern...![]()
En ze sluit het seizoen af, want jensen stopt ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat er vanuit dat ze volgende week naar Jensen gaat.
Onder voorbehoud dat ze ook gevraagd wordt. Nu denkt ze het alleen nog maar. En meteen hoog in haar bol "Ik ben de seizoen-afsluiter voor Jensen"quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat er vanuit dat ze volgende week naar Jensen gaat.
Kijk daaar moet ik deze ochtend om lachen...goeie...dames hou me ten goede ben zeer pro vrouw hoor...ben erg voor emancpatie..maar jullie maken er per definitie gebruik van want als jullie het effe niet kunnen beroepen jullie op het feit dat iets een mannen ding is....en dat is een keihard feit..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Naar jenssen....mijn god hoop dat hij haar de grond in boort.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dat ze ook gevraagd wordt. Nu denkt ze het alleen nog maar. En meteen hoog in haar bol "Ik ben de seizoen-afsluiter voor Jensen"
wat seizoen...DGK moet gewoon doorgaan lijkt me toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
En ze sluit het seizoen af, want jensen stopt ook
Jij bent net zo druk als Huub vanochtend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Bitch ga schoonmaken..nee hoor grapje...ik ben de schoonmaker thuis...ook de verdiener maja...ben goed afgetrained haha...maar serieus...de emancipatie van de vrouw bereikt haar grens als er niet te manipuleren valt ..
Ik weet het Puma lezen is soms moeilijk!!!! Jensen stoptquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat seizoen...DGK moet gewoon doorgaan lijkt me toch?
Volgens mij kan je mailen wat je wil naar jenssen...maar reageren doen ze nooit...heb wel is een belangrijke email gestuurd voor een leuk Guinnes Book of Records Idea...maar jah..no reaction..zijn waarschijnlijk net zo intelligent als dgk redactie haahquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk om Jensen alvast te mailen met leuke 'kijkersvragen' voor Natasia..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk daaar moet ik deze ochtend om lachen...goeie...dames hou me ten goede ben zeer pro vrouw hoor...ben erg voor emancpatie..maar jullie maken er per definitie gebruik van want als jullie het effe niet kunnen beroepen jullie op het feit dat iets een mannen ding is....en dat is een keihard feit..
De vrouw wil geen emancipatie, de vrouw wil verwend worden wil der zegje kunnen doen en wil meer verdienen dan hun partner...hoeveel vrouwen houden de deur open voor een man??
Ik zou zeggen Bitch ga schoonmaken..nee hoor grapje...ik ben de schoonmaker thuis...ook de verdiener maja...ben goed afgetrained haha...maar serieus...de emancipatie van de vrouw bereikt haar grens als er niet te manipuleren valt ..
Het Jensenseizoen dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat seizoen...DGK moet gewoon doorgaan lijkt me toch?
de kijkersvragen met jan paparazzziiiiiquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk om Jensen alvast te mailen met leuke 'kijkersvragen' voor Natasia..
Eric is een HOMO. man ..geen hetro man die denken heel anders..en ik loop maar een beetje te fucken hoor...er zijn maar weinig mannen die vrouwen zo goed snappen als ik doe...maar daar krijg ik ook vast weer dom commentaar op..maar trust me..als je bijna 2 jaar lang tussen 24 vrouwen in woont als enige man met nog 1 man...dan leer je een hoop hoor...toen was ik jong nog maar toch..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]Steek je ondergoed in de hens en ga pleiten voor mannenemancipatie.
Als ik Eric zo bezig zie, is er nog veel werk aan de winkel voor mannen.
Eric kan je niet als man meerekenen lijkt me.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]Steek je ondergoed in de hens en ga pleiten voor mannenemancipatie.
Als ik Eric zo bezig zie, is er nog veel werk aan de winkel voor mannen.
Wat was dat idee dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je mailen wat je wil naar jenssen...maar reageren doen ze nooit...heb wel is een belangrijke email gestuurd voor een leuk Guinnes Book of Records Idea...maar jah..no reaction..zijn waarschijnlijk net zo intelligent als dgk redactie haah
Ik ga strijken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
De badkamer wacht op een poetsbeurt, later![]()
ja en de clown die graag mensen dry humped .. lachen hehquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Mani ik kan het hier niet zien...maar die clown uit je sig..is dat die Clown die mensen uitscheld? Die is HILARISCH!
Zeg jij niet zo bijdehand he...lees zelf kijk:quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het Puma lezen is soms moeilijk!!!! Jensen stopt![]()
Welke man?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Mani ik kan het hier niet zien...maar die clown uit je sig..is dat die Clown die mensen uitscheld? Die is HILARISCH!
Ik ga stofzuigenquote:
Ik doe iig een poging om het over de streams te hebben dus draai mijn betoog naar Eric toe. Heb helemaal geen zin in een emancipatie-discussie. Dadelijk moet ik mijn bh weer in de fik gaan steken en daar heb ik zo geen zin in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eric kan je niet als man meerekenen lijkt me.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zeg jij niet zo bijdehand he...lees zelf kijk:
En ze sluit het seizoen af, want jensen stopt ook
OOK eindigt ze mee...dus OOK betekend Beide...dus ik lees goed wijsneusje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |