quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Caps voor de werkende mede mensch die niet naar de streams kan kijken?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Caps voor de werkende mede mensch die niet naar de streams kan kijken?
Een vrouw hoort voor je te bellen, te sms'en en je streams te betalen...dat is modern...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
De yogalerares is ouderwets, ze wacht nog steeds op telefoontje van Nicolaas, ze vindt dat een man hoort te bellen.
Yogalerares!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie is nancy?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een vrouw hoort voor je te bellen, te sms'en en je streams te betalen...dat is modern...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een vrouw hoort voor je te bellen, te sms'en en je streams te betalen...dat is modern...![]()
En ze sluit het seizoen af, want jensen stopt ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat er vanuit dat ze volgende week naar Jensen gaat.
Onder voorbehoud dat ze ook gevraagd wordt. Nu denkt ze het alleen nog maar. En meteen hoog in haar bol "Ik ben de seizoen-afsluiter voor Jensen"quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat er vanuit dat ze volgende week naar Jensen gaat.
Kijk daaar moet ik deze ochtend om lachen...goeie...dames hou me ten goede ben zeer pro vrouw hoor...ben erg voor emancpatie..maar jullie maken er per definitie gebruik van want als jullie het effe niet kunnen beroepen jullie op het feit dat iets een mannen ding is....en dat is een keihard feit..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Naar jenssen....mijn god hoop dat hij haar de grond in boort.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dat ze ook gevraagd wordt. Nu denkt ze het alleen nog maar. En meteen hoog in haar bol "Ik ben de seizoen-afsluiter voor Jensen"
wat seizoen...DGK moet gewoon doorgaan lijkt me toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
En ze sluit het seizoen af, want jensen stopt ook
Jij bent net zo druk als Huub vanochtend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Bitch ga schoonmaken..nee hoor grapje...ik ben de schoonmaker thuis...ook de verdiener maja...ben goed afgetrained haha...maar serieus...de emancipatie van de vrouw bereikt haar grens als er niet te manipuleren valt ..
Ik weet het Puma lezen is soms moeilijk!!!! Jensen stoptquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat seizoen...DGK moet gewoon doorgaan lijkt me toch?
Volgens mij kan je mailen wat je wil naar jenssen...maar reageren doen ze nooit...heb wel is een belangrijke email gestuurd voor een leuk Guinnes Book of Records Idea...maar jah..no reaction..zijn waarschijnlijk net zo intelligent als dgk redactie haahquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk om Jensen alvast te mailen met leuke 'kijkersvragen' voor Natasia..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk daaar moet ik deze ochtend om lachen...goeie...dames hou me ten goede ben zeer pro vrouw hoor...ben erg voor emancpatie..maar jullie maken er per definitie gebruik van want als jullie het effe niet kunnen beroepen jullie op het feit dat iets een mannen ding is....en dat is een keihard feit..
De vrouw wil geen emancipatie, de vrouw wil verwend worden wil der zegje kunnen doen en wil meer verdienen dan hun partner...hoeveel vrouwen houden de deur open voor een man??
Ik zou zeggen Bitch ga schoonmaken..nee hoor grapje...ik ben de schoonmaker thuis...ook de verdiener maja...ben goed afgetrained haha...maar serieus...de emancipatie van de vrouw bereikt haar grens als er niet te manipuleren valt ..
Het Jensenseizoen dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat seizoen...DGK moet gewoon doorgaan lijkt me toch?
de kijkersvragen met jan paparazzziiiiiquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk om Jensen alvast te mailen met leuke 'kijkersvragen' voor Natasia..
Eric is een HOMO. man ..geen hetro man die denken heel anders..en ik loop maar een beetje te fucken hoor...er zijn maar weinig mannen die vrouwen zo goed snappen als ik doe...maar daar krijg ik ook vast weer dom commentaar op..maar trust me..als je bijna 2 jaar lang tussen 24 vrouwen in woont als enige man met nog 1 man...dan leer je een hoop hoor...toen was ik jong nog maar toch..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]Steek je ondergoed in de hens en ga pleiten voor mannenemancipatie.
Als ik Eric zo bezig zie, is er nog veel werk aan de winkel voor mannen.
Eric kan je niet als man meerekenen lijkt me.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]Steek je ondergoed in de hens en ga pleiten voor mannenemancipatie.
Als ik Eric zo bezig zie, is er nog veel werk aan de winkel voor mannen.
Wat was dat idee dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je mailen wat je wil naar jenssen...maar reageren doen ze nooit...heb wel is een belangrijke email gestuurd voor een leuk Guinnes Book of Records Idea...maar jah..no reaction..zijn waarschijnlijk net zo intelligent als dgk redactie haah
Ik ga strijken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
De badkamer wacht op een poetsbeurt, later![]()
ja en de clown die graag mensen dry humped .. lachen hehquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Mani ik kan het hier niet zien...maar die clown uit je sig..is dat die Clown die mensen uitscheld? Die is HILARISCH!
Zeg jij niet zo bijdehand he...lees zelf kijk:quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het Puma lezen is soms moeilijk!!!! Jensen stopt![]()
Welke man?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Mani ik kan het hier niet zien...maar die clown uit je sig..is dat die Clown die mensen uitscheld? Die is HILARISCH!
Ik ga stofzuigenquote:
Ik doe iig een poging om het over de streams te hebben dus draai mijn betoog naar Eric toe. Heb helemaal geen zin in een emancipatie-discussie. Dadelijk moet ik mijn bh weer in de fik gaan steken en daar heb ik zo geen zin in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eric kan je niet als man meerekenen lijkt me.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zeg jij niet zo bijdehand he...lees zelf kijk:
En ze sluit het seizoen af, want jensen stopt ook
OOK eindigt ze mee...dus OOK betekend Beide...dus ik lees goed wijsneusje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |