Leuke naam. Mijn nick is samengesteld uit 3 kattennamen (maar ik heb er 4 en ze zijn echt niet altijd lief).quote:p woensdag 13 juni 2007 03:20 schreef noucky het volgende:
[..]
Noucky is mijn kat en mijn nickname. Hij is erg lief en aanhankelijk, banjert me alleen soms over het toetsenbord en dat is minder :-)
HBB = Hotel Big Brother, dat draaide begin 2006.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
Wat is HBB?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:28 schreef PC eend het volgende:
Zie je dat krijg je dan....
Niemand durft nog een topic te openen met disana in de buurt![]()
Ja, heb ik gezien. Maar die 40 rovers? Kon je dat ook streamen? met die vreselijke Theo Nabuurs.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HBB = Hotel Big Brother, dat draaide begin 2006.
Hoe heten ze?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuke naam. Mijn nick is samengesteld uit 3 kattennamen (maar ik heb er 4 en ze zijn echt niet altijd lief).
De eerste heet Diva. De tweede is vernoemd naar een stad in Irak. De derde naar een Nederlandse komiek met een heel grappige snoetquote:
Viola en Bonnie waren (weer eens) straal bezopen. Ferry en John gaven de hint het wat rustig aan te doen omdat op de streams werd meegekeken. Viola deed toen de legendarische uitspraak dat "maar 40 idioten" via de streams keken en op een forum zaten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien. Maar die 40 rovers? Kon je dat ook streamen? met die vreselijke Theo Nabuurs.
Jaah joh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:30 schreef TherAngelina het volgende:
Arme jijjjj. Gaat veel te snel die tijd.
Welnee. Kom op, doe eens gek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaah joh.
Zal ik nou is heel verstandig naar me bed gaan?
Zorg je wel even dat dit topic morgen vol is als ik terug kom? Zit me reputatie te verknallen door in een Disane topic te posten![]()
Samarra en Najib Amhali?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De eerste heet Diva. De tweede is vernoemd naar een stad in Irak. De derde naar een Nederlandse komiek met een heel grappige snoet![]()
Twee letters van elke kat. Is er een speciale reden voor 'Noucky'?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:33 schreef noucky het volgende:
Laten we eens gokken hoe ze heten
Inderdaad, anders ga ik er dik over piekerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:33 schreef noucky het volgende:
Ik begin....quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:33 schreef noucky het volgende:
Ik ben hardstikke gestoort... Ik bedoel, ik mag je niet eens dus hoezo zou ik hier nou gezellig met je gaan zitten praten terwijl ik over 3 en een half uur al op moet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
Welnee. Kom op, doe eens gek.
Kun je doen... maar dan gaat het wel moeilijker worden om dit topic vol te krijgen vannacht. (Moet dat dan? Ja.)quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaah joh.
Zal ik nou is heel verstandig naar me bed gaan?
Zorg je wel even dat dit topic morgen vol is als ik terug kom? Zit me reputatie te verknallen door in een Disane topic te posten![]()
Verandering van spijs doet eten. Het begin is erquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben hardstikke gestoort... Ik bedoel, ik mag je niet eens dus hoezo zou ik hier nou gezellig met je gaan zitten praten terwijl ik over en en een half uur al op moet...
Ik ben wel gek, maar ook weer niet zo gek.
Als je ervanuit gaat dat normale mensen naar DGK streams kijken en er zelfs een forum voor hebben...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:35 schreef noucky het volgende:
Het is hier toch bij de beesten af ? Disana met de katten, ik al en veulen :-)
Normale mensen zitten hier niet meer :-)
O.K. heb ik weer gemist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Viola en Bonnie waren (weer eens) straal bezopen. Ferry en John gaven de hint het wat rustig aan te doen omdat op de streams werd meegekeken. Viola deed toen de legendarische uitspraak dat "maar 40 idioten" via de streams keken en op een forum zaten.
'Di' staat voor 'Diva', 'Sa' voor 'Samarra' (andere stad weet ik niet in Irak met 'Sa.', maar ik ben sowieso erg slecht in topografie) en een andere komiek met 'Sa.' kan ik ook niet bedenken zo snel... nou ja, eigenlijk wel, meteen raak? Ja? Ja??quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg alleen 'ja' als jij zegt hoe je dat zo raadt![]()
Laat ik eerlijk zijn en zeggen dat ik niet weet wie dat isquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En die Nederlandse komiek is Nillem-Alexander
Ik was echt verbaasd, en vroeg me zelfs even af of je m'n site had gezien... maar... JA! In een keer goed!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
'Di' staat voor 'Diva', 'Sa' voor 'Samarra' (andere stad weet ik niet in Irak met 'Sa.', maar ik ben sowieso erg slecht in topografie) en een andere komiek met 'Sa.' kan ik ook niet bedenken zo snel... nou ja, eigenlijk wel, meteen raak? Ja? Ja??![]()
Qua avatar zouden Eend en jij een sehr goed stel zijn!quote:
Ik word misselijk van spijs.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
Verandering van spijs doet eten. Het begin is er![]()
Mijn psychiater vindt me heel gewoon, hoor. Toevallig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:35 schreef noucky het volgende:
Het is hier toch bij de beesten af ? Disana met de katten, ik al en veulen :-)
Normale mensen zitten hier niet meer :-)
Diva is niet dinky! Maar Na is wel nastyquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:38 schreef noucky het volgende:
Pff 2 letters van iedere kat.
Di maak ik dinky van
Sa maak ik sara van
Na maak ik nasty van
Dat is emotionele chantage...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:36 schreef TherAngelina het volgende:
Kun je doen... maar dan gaat het wel moeilijker worden om dit topic vol te krijgen vannacht. (Moet dat dan? Ja.)
Ja da's toevallig... de mijne vindt dat ook van mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn psychiater vindt me heel gewoon, hoor. Toevallig!
Ojeeee, 'de 40 idioten' hoort bij je klassiekers. Het wordt vast en zeker een inburgeringsvraag voor ieder forumquote:
Stomme Ianquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is emotionele chantage...
En ik mis Ian![]()
Verliefde mensen denken ook nooit is aan een ander hequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef TherAngelina het volgende:
Stomme Ian.
![]()
Hij heeft onze ketting verbroken want we hebben nu de eerste dag niet gepraat.
Nou, wij kunnen net zo goed baggeren als Ian hoor!!![]()
Godverdomme neequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Verliefde mensen denken ook nooit is aan een ander he![]()
Argh, er zit steeds één 'd.' in de wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef noucky het volgende:
WAt kan ik met de beginletters van mijn katten beginnen ? :-)
y n a d d :-)
Ja ik merk het, het lag hier zeker een uur stilquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Stomme Ian.
![]()
Hij heeft onze ketting verbroken want we hebben nu de eerste dag niet gepraat.
Nou, wij kunnen net zo goed baggeren als Ian hoor!!![]()
You Naughty Animal, Don't Drool!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef noucky het volgende:
WAt kan ik met de beginletters van mijn katten beginnen ? :-)
y n a d d :-)
Zijn het nu idoten of idioten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ojeeee, 'de 40 idoten' hoort bij je klassiekers. Het wordt vast en zeker een inburgeringsvraag voor ieder forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |