Hij heeft Natasia nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als hij een tijd terug getagt werd door BAN kwam Huub hem altijd meteen helpen, dus hij stond er nooit alleen voor. Die situatie heeft ie niet bij BAN, die zullen hem alleen helpen als het hun zelf ook uitkomt (bijvoorbeeld een 4 tegen Huub situatie, dan durven ze meestal wel). Eric staat er eigenlijk helemaal alleen voor, en aangezien hij de hele dag als een zombie voor zich uit zit te staren (erger nog dan Bart destijds), is het gewoon tijd voor hem om vervangen te worden...
Er is zeker wat gebeurd, Huub genoot ervan en hield zich slapende, want hoe kan je ineens slapen als er al wat strelingen waren toen hij nog niet sliep.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat was nadat hij 2 uur achter gezeten had. En later werd het vrij duidelijk dat het een taboo-onderwerp was waar de bewoners niet meer over mochten praten. Jaap en Brian wilde dit incident gebruiken tegen Huub en Eric, maar dat plan mochten ze ineens niet meer uitvoeren van achter. Dus dat er dingen zijn gebeurt die niet door de beugel kunnen is dus vrij duidelijk... Zeker als je het incident met Nicolaas daar nog eens bij optel...
Misschien word ik daarvan ook nog wel helemaal overtuigd, wat zijn gevoelens betreft dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Huub heeft Eric laten vallen, omdat hij hem niet beschouwde als een vriend. En als Huub eenmaal een beslissing heeft genomen, dan blijft hij daarbij. Misschien mist hij de rel-momenten met Eric, maar niet Eric zelf denk ik.
Bovendien kan hij rellen samen met Jaap en ook nog steeds op zijn manier in z'n eentje, zoals we vanavond hebben gezien. Zoals hij vanavond tegen Eric deed doet me denken aan hoe hij was voor Jaap veranderde in Terror Jaap.
Hij heeft Eric in ieder geval niet meer nodig en zal hem volgens mij ook geen seconde missen, wat niet wil zeggen dat ze erg leuke momenten gedeeld hebben. En laten we niet vergeten dat Huub er zijn hand niet voor omdraait om altijd een mes in iemands rug te steken, wanneer dat nodig is, zoals hijzelf al vaker heeft gezegd. Dat geldt zelfs voor Lieke.
Dat is zielig. Maar ik hoop dat Brian het wel krijgt nu ik lees dat het voor mannen veel erger is (al weet ik nog steeds niet hoe erg dan precies).quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:11 schreef noucky het volgende:
Mijn kat heeft blaasontsteking en niet van de sex :-)
Heb ook een keer blaasontsteking gehad, terwijl er geen sex in het spel was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:11 schreef noucky het volgende:
Mijn kat heeft blaasontsteking en niet van de sex :-)
Welterustenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:12 schreef Soho het volgende:
Ik houd het voor gezien. Trusten allemaal!
Het gebeurt de laatste tijd veel te vaak dat we weten dat er nog iemand in het kantoor zit terwijl we dat niet krijgen te zien. Volgens mij is het gewoon luiheid, dan hoeft er ook niet op gelet te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:13 schreef noucky het volgende:
Ik wil graag de streams op Jaap en Huub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sweet dreams!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:12 schreef Soho het volgende:
Ik houd het voor gezien. Trusten allemaal!
Mij niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De voetjes zeggen weer genoeg
[afbeelding]
Hij viel laatst ook in slaap terwijl Lieke hem pijpte... dus dat gedeelte in je verhaal klopt nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Er is zeker wat gebeurd, Huub genoot ervan en hield zich slapende, want hoe kan je ineens slapen als er al wat strelingen waren toen hij nog niet sliep. Voor dat moment had Huub nog niet geuit dat hij bi was. Dat vertelde Huub pas later.
Ik wil even zeggen dat dat in mijn relatie toch ook echt andersom ligt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen meer behoefte aan sex hebben als vrouwen ?
Amanda niet meegerekend, want die weet niet beter en Lieke die het voor de show doet.
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
De rechterhand van Brian heeft een plekje bij Amanda gevonden. Ik wist niet dat hij het in zich had
[afbeelding]
Gekkie, op een stille foto zie je die arm ook niet snel heen en weer bewegen. Maar Amanda lag dus (vanuit het bed gezien) links, beentjes klein beetje wijd, en Brian rechts ernaast.quote:
Sorry hoor, even plat, bedoel je vingeren en trekken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Handjeswerk in beide richtingen
[afbeelding]
Alleen vingeren, toen ik de cap maakte. Uh, dat wil zeggen dat Amanda teveel op haar rug lag om te kunnen trekken volgens mij, en je zag daar ook geen bewegingen van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry hoor, even plat, bedoel je vingeren en trekken?
Op Huub? Die walgelijke etterquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:13 schreef noucky het volgende:
Ik wil graag de streams op Jaap en Huub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haalt je man het mischien meer elders dat hij minder zin aan jou heeft ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat dat in mijn relatie toch ook echt andersom ligt.![]()
Ik heb streams, maar die gaan met horten en stoten....quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Gekkie, op een stille foto zie je die arm ook niet snel heen en weer bewegen. Maar Amanda lag dus (vanuit het bed gezien) links, beentjes klein beetje wijd, en Brian rechts ernaast.
Wie zegt dat hij een man heeft?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef noucky het volgende:
[..]
Haalt je man het mischien meer elders dat hij minder zin aan jou heeft ?
Ja, meest vingeren en soms lijkt het op wat trekwerk van Amanda. Maar Brian ligt bijna hele tijd op z'n buik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry hoor, even plat, bedoel je vingeren en trekken?
Mijn vrouw bedoelt u?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef noucky het volgende:
[..]
Haalt je man het mischien meer elders dat hij minder zin aan jou heeft ?
Ooohhh... Nou, Amanda en Brian eigenlijk ook altijd als ze ermee bezig zijn. Vloeiende lijn, nooit gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb streams, maar die gaan met horten en stoten....
Nieuwsgierig ben ik zeker. Maar ik dacht te zien (aan de voetjes) dat A op d'r buik lag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen vingeren, toen ik de cap maakte. Uh, dat wil zeggen dat Amanda teveel op haar rug lag om te kunnen trekken volgens mij, en je zag daar ook geen bewegingen van.
Zo plat genoeg, nieuwsgierig aagje?![]()
Dan lopen je streams normaal. Dat horten en stoten is normaal patroon bij Brian.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb streams, maar die gaan met horten en stoten....
Dáár ben ik het dan fokking mee eensch!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef noucky het volgende:
Wat interesseert mij die sex nou, alsof dat nog tv maken is, wordt te eentonig.
Ik zie liever waar Huub en Jaap mee bezig zijn want dat is voorlopig onduidelijk.
Jaap slaapt, Huub was even geleden bij hem en Japio had nergens zin in. Huub's weblog zal wel spoedig (02:30) komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef noucky het volgende:
Wat interesseert mij die sex nou, alsof dat nog tv maken is, wordt te eentonig.
Ik zie liever waar Huub en Jaap mee bezig zijn want dat is voorlopig onduidelijk.
Ha ha. Ik zit deze nachtelijke toestanden van de 2 paren altijd volkomen emotieloos te bekijken, ook gewoon nieuwsgierigheid op een afstandjequote:Op woensdag 13 juni 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nieuwsgierig ben ik zeker. Maar ik dacht te zien (aan de voetjes) dat A op d'r buik lag.
Vandaar de vragen.![]()
Ik moet nog steeds een nieuw lap kopen..... Ben een beetje laks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh... Nou, Amanda en Brian eigenlijk ook altijd als ze ermee bezig zijn. Vloeiende lijn, nooit gezien![]()
Toevoeging: wel erg jammer dat je streams zo slecht lopen.
Nee, niet in de context, ik reageerde op jouw post. Maakt ook niet uit, ik ben het spoor bijster.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:28 schreef noucky het volgende:
Oh lol, ik dacht dat je een vrouw was :-) Maar lesbisch zijn kan ook nog toch :-)
Ik ken een mevrouw met heel brede schouders en een snor die geschoren moet worden, met een heel hoge stem.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:28 schreef noucky het volgende:
Oh lol, ik dacht dat je een vrouw was :-) Maar lesbisch zijn kan ook nog toch :-)
Met een andere avatar is je verwarring zo voorbij. Ik bedoel, het is ook erg verwarrend, een man die een borst met een kruis erdoorheen voert...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, niet in de context, ik reageerde op jouw post. Maakt ook niet uit, ik ben het spoor bijster.
Gecastreerd? Net als rat? Ik leg de verbandjes wel hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken een mevrouw met heel brede schouders en een snor die geschoren moet worden, met een heel hoge stem.
Geen idee wat dit met de streams te maken heeft trouwens......
Lieke?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken een mevrouw met heel brede schouders en een snor die geschoren moet worden, met een heel hoge stem.
Geen idee wat dit met de streams te maken heeft trouwens......
Tieten zijn gewoon niet gaaf, op TVquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een andere avatar is je verwarring zo voorbij. Ik bedoel, het is ook erg verwarrend, een man die een borst met een kruis erdoorheen voert...
Wie heeft je verteld dat Lieke het voor de show doet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen meer behoefte aan sex hebben als vrouwen ?
Amanda niet meegerekend, want die weet niet beter en Lieke die het voor de show doet.
Het konijnen kan beginnen dus of het fluisteren, kan ook nog.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:30 schreef noucky het volgende:
Ik hoor een deur en Huub komt binnen in de slaapkamer.
Bij haar zie ik het er inderdaad ook wel van komen dat ze zich over een jaartje of wat moet scheren....quote:
Bij WIE ligt Huub nu in bed?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef noucky het volgende:
Huub heeft dus geen onderbroek aan, smerig hoor.
Haha! Ikzie nu pas dat er een borst onder dat kruis zit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een andere avatar is je verwarring zo voorbij. Ik bedoel, het is ook erg verwarrend, een man die een borst met een kruis erdoorheen voert...
Lol, ik heb er nooit geen tiet in gezien, gewoon een achtergrond kleur met een kruis :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Snollie's rechterborstquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha! Ikzie nu pas dat er een borst onder dat kruis zit!![]()
![]()
Brian had er ook geen aan. En ik soms ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef noucky het volgende:
Eric en Brian hadden vandaag ook geen onderbroek aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef noucky het volgende:
Bij Flens, nou goed, wat een vraag.quote:
Ja hee, jij zit ook naar de voetjes van Amanda te staren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha! Ikzie nu pas dat er een borst onder dat kruis zit!![]()
![]()
Daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, zie je? Dat hoort een man niet te denken. Andere avatar, verwarring voorbij![]()
Ik ben verdorven....quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef noucky het volgende:
[..]
Lol, ik heb er nooit geen tiet in gezien, gewoon een achtergrond kleur met een kruis :-)
Nare actie idd, ik zou haar gehoekt hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:35 schreef noucky het volgende:
En ja hoor. Lieke slaapt al lang en Huub moet haar weer zonodig wakker maken.
Ik hoor alleen maar een reusachtige brom op stream 4quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:35 schreef noucky het volgende:
En ja hoor. Lieke slaapt al lang en Huub moet haar weer zonodig wakker maken.
Ik had er eerst alleen een wit inlegkruisje onder zittenquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je eerst een andere ava dan? Iets anders onder het kruis?
Wat een lieve Noucky.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:38 schreef noucky het volgende:
Mijn noucky heb ik eindelijk als avatar :-)
Nee, om eerlijk te zijn, heb ik bijna altijd Fok aan, en de streams alleen voor het geluid, en als ik hier wat lees wat ik wil zien, gooi ik de antennes op me dak en zoek ik de juiste stream. En dat gaat me een partijtje traag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, jij zit ook naar de voetjes van Amanda te staren!
sjips me verradenquote:
nee hoor ik baal ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lieve Noucky.
Ik baal dat we Lieke en Huub niet kunnen horen; of ben ik de enige?
Je moet toch echt een nieuwe laptop hebben voordat het in september echt van start gaat hoor. Ik heb het 's nachts meestal andersom: wel beeld (hoekje van m'n scherm) maar geen geluid. Dat gebrom en die ruis...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, om eerlijk te zijn, heb ik bijna altijd Fok aan, en de streams alleen voor het geluid, en als ik hier wat lees wat ik wil zien, gooi ik de antennes op me dak en zoek ik de juiste stream. En dat gaat me een partijtje traag.
Noucky lijkt sprekend op Bassie.Das mijn kat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:38 schreef noucky het volgende:
Mijn noucky heb ik eindelijk als avatar :-)
Zoals je kan zien, kan me niet echt camouflerenquote:
Lieke vertelt me gelukkig niks, wil het mens niet eens spreken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
Ik wil nog steeds weten wanneer Lieke aan Noucky heeft verteld dat ze alleen voor de beelden neukt, dat het niks met haar libido te maken heeft.![]()
O ja?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
sjips me verraden![]()
ik lees hier snacht nog als eens![]()
Sorryquote:
Zit een flinke ruis bij het gefluister, niet teverstaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lieve Noucky.
Ik baal dat we Lieke en Huub niet kunnen horen; of ben ik de enige?
We betalen er nota bene voor! (ik tenminste wel)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit een flinke ruis bij het gefluister, niet teverstaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
O ja?Jammer dat er zo vroeg al niets meer te zien is he.
ik heb net ook voor een extra weekje betaald, maar ik vind het echt een kutprogrammaquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
We betalen er nota bene voor! (ik tenminste wel)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik had er eerst alleen een wit inlegkruisje onder zitten
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwingquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
er zit een flinke veeg op "camera" 3 - daar baal ik van
Ik heb ook gekochte beelden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
We betalen er nota bene voor! (ik tenminste wel)
Ik voor een hele maand. Maar ik vind het ook niet meer wat het was. Sowieso vind ik dat het evenwicht weer hersteld moet worden, want 4 tegen 2 (BEAN tegen HL) is niks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb net ook voor een extra weekje betaald, maar ik vind het echt een kutprogramma![]()
Er is een oplossing voor gratis streams kijken :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb net ook voor een extra weekje betaald, maar ik vind het echt een kutprogramma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |