Dat bedoel ik. Maar ik denk echt dat ze allebei nog wel tot een gesprek in staat zijn, als eentje maar de deur open zet. Eric mist Huub, en Huub is zo vals dat ik denk dat hij Eric ook nog wel mist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:44 schreef Day het volgende:
[..]
Later misschien ja. Maar ik zou nu ook mijn mond gehouden hebben.
het echt wonderlijke is dat rat inmiddels vele malen slechter speelt dan 4 maanden terug. snap er niets vanquote:
Als een van beiden z'n trots laat varen, op een rustig moment als ze alleen (kunnen) zijn. Dan zie ik best nog wel mogelijkheden, en dan zou je eens moeten zien hoe Eric opfleurtquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:45 schreef Soho het volgende:
[..]
Maar dan ook als Huub de kamer uit is. Op dit moment kan Eric toch niets goeds zeggen.
ik denk dat beide echt walgen van elkaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar ik denk echt dat ze allebei nog wel tot een gesprek in staat zijn, als eentje maar de deur open zet. Eric mist Huub, en Huub is zo vals dat ik denk dat hij Eric ook nog wel mist.
Ja precies, dat is voor mij ook het verschil. Ik was er die nacht van Huub en Eric niet bij,heb alleen beelden teruggezien en zag Huub niet protesteren. De volgende dag zei hij (volgens mij nog voordat hij naar achter ging), dat hij het bij deze ervaring wilde houden en er nu achter was dat hij zeker voor vrouwen ging. Dat moet je achteraf niet gaan zeuren, vind ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:42 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat Eric wat met Nicolaas wilde vind ik ook niet tof, vooral omdat Nicolaas duidelijk aangaf dat hij met zijn poten van hem afmoest blijven en Eric doorging.
En toch denk ik dat het ook zomaar ineens om zou kunnen slaan als eentje het voortouw neemt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat beide echt walgen van elkaar.
sterker nog, ik denk dat Eric Huub nooit echt leuk heeft gevonden. Hij lifte gewoon mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat beide echt walgen van elkaar.
Waren we er het net over eens dat het huub wasquote:
ik denk dat nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch denk ik dat het ook zomaar ineens om zou kunnen slaan als eentje het voortouw neemt.
Doet ie toch ook?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
En lekker door neuken met je blaasontsteking.
Moet rat nu geen sturing geven?
We zullen wel zien. Ik heb trouwens net zo lief dat Eric, zoals het nu ligt, eruit gaat en er een nieuwe komt (NIET op de hand van BAN).quote:
Niks ervan, breezaheend, volgens Natasja draait de hele kooi om haar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waren we er het net over eens dat het huub was
Wie is er dan eerlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ja precies, dat is voor mij ook het verschil. Ik was er die nacht van Huub en Eric niet bij,heb alleen beelden teruggezien en zag Huub niet protesteren. De volgende dag zei hij (volgens mij nog voordat hij naar achter ging), dat hij het bij deze ervaring wilde houden en er nu achter was dat hij zeker voor vrouwen ging. Dat moet je achteraf niet gaan zeuren, vind ik.
Maar goed, Huub grijpt nu natuurlijk alles aan. De vraag is of Eric er tegen bestand is.
mwa, dat geloof ik niet. te veel nachtelijke relmomenten geweest waar ze beide de grootste plezier leken te hben.. hmm, ik heb zelfs even gedacht dat zweric verliefd was op wuup.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
sterker nog, ik denk dat Eric Huub nooit echt leuk heeft gevonden. Hij lifte gewoon mee.
Eric mist Huub denk ik wel, al is het maar omdat hij ervan baalt dat hij nu gedwongen is om met het andere groepje om te gaan (waarvan na vanavond waarschijnlijk alleen Natasia over blijft). Maar ik denk niet dat Huub ook Eric mist. Huub is erg koppig en ik denk als hij Eric eenmaal heeft laten vallen, dat dan ook niets meer hem ervan kan overtuigen om Eric erin te houden. Eric is zijn vijand, klaar. Hij zal hem denk ik voortaan hetzelfde behandelen als Brian. Hem pakken wanneer hij kan en gebruiken als het nodig is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar ik denk echt dat ze allebei nog wel tot een gesprek in staat zijn, als eentje maar de deur open zet. Eric mist Huub, en Huub is zo vals dat ik denk dat hij Eric ook nog wel mist.
Volgens huub IS hij de kooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks ervan, breezaheend, volgens Natasja draait de hele kooi om haar.![]()
Ik twijfel. Maar ik denk echt wel dat hij Huub nu mist. En ik heb ook een beetje het idee dat Eric's sympathieen best wel geleid worden door opportunisme.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, dat geloof ik niet. te veel nachtelijke relmomenten geweest waar ze beide de grootste plezier leken te hben.. hmm, ik heb zelfs even gedacht dat zweric verliefd was op wuup.
Of het goed komt weet ik ook niet. Maar die Huub... hij is zó vals dat je toch geneigd bent te denken dat hij Eric ook wel wat mist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:52 schreef Soho het volgende:
[..]
Eric mist Huub denk ik wel, al is het maar omdat hij ervan baalt dat hij nu gedwongen is om met het andere groepje om te gaan (waarvan na vanavond waarschijnlijk alleen Natasia over blijft). Maar ik denk niet dat Huub ook Eric mist. Huub is erg koppig en ik denk als hij Eric eenmaal heeft laten vallen, dat dan ook niets meer hem ervan kan overtuigen om Eric erin te houden. Eric is zijn vijand, klaar. Hij zal hem denk ik voortaan hetzelfde behandelen als Brian. Hem pakken wanneer hij kan en gebruiken als het nodig is.
Ik geloof in ieder geval niet dat het ooit nog goed komt.
Die geeft toch toe dat huub om haar (heen)draaitquote:
De kringloop van darm- naar vaginafloraquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Dar er in mijn omgeving een keten van kringloopwinkels genaamd Rattaplan is, kan ook geen toeval meer zijn.
Ze LIJKT niet eens op Heddaquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:55 schreef noucky het volgende:
Huub beweerd echt verliefd te zijn op Lieke, nou het is niet waar.
Maandagmiddag met het interview met Party werden de vragen ook gesteld en hij beweerde dat hij echt verliefd was op Lieke. Ik weet niet meer wat letterlijk de vraag was m.b.t. hun liefde, maar toen zei hij later n.a.v. een vraag: tja tactiek he.
Dat was nadat hij 2 uur achter gezeten had. En later werd het vrij duidelijk dat het een taboo-onderwerp was waar de bewoners niet meer over mochten praten. Jaap en Brian wilde dit incident gebruiken tegen Huub en Eric, maar dat plan mochten ze ineens niet meer uitvoeren van achter. Dus dat er dingen zijn gebeurt die niet door de beugel kunnen is dus vrij duidelijk... Zeker als je het incident met Nicolaas daar nog eens bij optel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:48 schreef Day het volgende:
Ja precies, dat is voor mij ook het verschil. Ik was er die nacht van Huub en Eric niet bij,heb alleen beelden teruggezien en zag Huub niet protesteren. De volgende dag zei hij (volgens mij nog voordat hij naar achter ging), dat hij het bij deze ervaring wilde houden en er nu achter was dat hij zeker voor vrouwen ging. Dat moet je achteraf niet gaan zeuren, vind ik.
Kan niet missen dat hij de comfortabelere situatie met Wuup aan z'n zijde behoorlijk mist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel. Maar ik denk echt wel dat hij Huub nu mist. En ik heb ook een beetje het idee dat Eric's sympathieen best wel geleid worden door opportunisme.
Het mag lijen dat z'n pik eraf valt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De kringloop van darm- naar vaginaflora![]()
![]()
Als je het zo zegt, dan denk ik weer dat je helemaal gelijk hebt en dat dat het isquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan niet missen dat hij de comfortabelere situatie met Wuup aan z'n zijde behoorlijk mist.
Zelf heb ik ook niet het idee dat Huub zo in elkaar steekt dat hij iets dergelijks verzint.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat was nadat hij 2 uur achter gezeten had. En later werd het vrij duidelijk dat het een taboo-onderwerp was waar de bewoners niet meer over mochten praten. Jaap en Brian wilde dit incident gebruiken tegen Huub en Eric, maar dat plan mochten ze ineens niet meer uitvoeren van achter. Dus dat er dingen zijn gebeurt die niet door de beugel kunnen is dus vrij duidelijk... Zeker als je het incident met Nicolaas daar nog eens bij optel...
Please, please, please....let it happenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
Ik zat net even te lezen over blaasontsteking. De man kan het ook krijgen (via de vrouw), en dat is veel vervelender dan voor een vrouw blijkbaar.
Dat is wel een hele erge ziekte om iemand toe te wensenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Please, please, please....let it happen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
Ik zat net even te lezen over blaasontsteking. De man kan het ook krijgen (via de vrouw), en dat is veel vervelender dan voor een vrouw blijkbaar.
Waar hebben jullie het over? Wat krijgt de man dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:59 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat is wel een hele erge ziekte om iemand toe te wensen![]()
Iemand in mijn familie heeft het gehad en ik ben er nog steeds helemaal KAPOT van
Bij deze een banaanvraag voor jou!
Ik durf er wel een wedje op te leggen dat Brian niet weet dat dat mogelijk is. Ik heb ze nog niet naar de pc zien rennen om even wat info over blaasontsteking op te zoeken. Dat moet ik weer voor ze doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Please, please, please....let it happen
Dát wist ik dus niet meer zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat was nadat hij 2 uur achter gezeten had.
Blaasontstekingquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over? Wat krijgt de man dan?
te laatquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf er wel een wedje op te leggen dat Brian niet weet dat dat mogelijk is. Ik heb ze nog niet naar de pc zien rennen om even wat info over blaasontsteking op te zoeken. Dat moet ik weer voor ze doen![]()
Als hij een tijd terug getagt werd door BAN kwam Huub hem altijd meteen helpen, dus hij stond er nooit alleen voor. Die situatie heeft ie niet bij BAN, die zullen hem alleen helpen als het hun zelf ook uitkomt (bijvoorbeeld een 4 tegen Huub situatie, dan durven ze meestal welquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
Kan niet missen dat hij de comfortabelere situatie met Wuup aan z'n zijde behoorlijk mist.
Wat is die wazige vlek op stream 3?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Om en om streams op Natasia-Eric en Brian-Amanda. Geen Huub-Lieke voor de verandering.
Huub heeft Eric laten vallen, omdat hij hem niet beschouwde als een vriend. En als Huub eenmaal een beslissing heeft genomen, dan blijft hij daarbij. Misschien mist hij de rel-momenten met Eric, maar niet Eric zelf denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Of het goed komt weet ik ook niet. Maar die Huub... hij is zó vals dat je toch geneigd bent te denken dat hij Eric ook wel wat mist.
Zit Huub niet in het kantoor zijn overwinnings-blog te schrijven ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Om en om streams op Natasia-Eric en Brian-Amanda. Geen Huub-Lieke voor de verandering.
quote:
Gut, het lijkt wel of de redactie mee zit te lezen. Stream op Lieke - Huub zit waarschijnlijk in het kantoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |