hmm, DGK_REDACTIE zou er goed aan doen de streams mooi schoon te houden, kwa beeld en geluid.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwing
Welterusten Borgaquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:42 schreef Borga het volgende:
[..]
SorryIk ga maar in mijn bed verder slapen
![]()
Ja???quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
Er is een oplossing voor gratis streams kijken :-)
Na vanavond / vannacht kan het weleens 5 tegen 1 zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voor een hele maand. Maar ik vind het ook niet meer wat het was. Sowieso vind ik dat het evenwicht weer hersteld moet worden, want 4 tegen 2 (BEAN tegen HL) is niks.
Ja, dat weet ik. Was te laat met mijn backup de vorige keer (streams blijven lopen zolang je ze aan laat, ook al zijn ze verlopen).quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
O ja, Bsol, ik had hier laatst nog even nagevraagd, maar Brian heeft echt Natasia"s tieten gemasseerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwing
Ah dat, heb ik geprobeerd, dat ging nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Was te laat met mijn backup de vorige keer (streams blijven lopen zolang je ze aan laat, ook al zijn ze verlopen).
Dat meen je niet ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O ja, Bsol, ik had hier laatst nog even nagevraagd, maar Brian heeft echt Natasia"s tieten gemasseerd.
Ik kreeg het ook te laat door maar ik heb wel wat links in msn staan. De volgende keer eens uitproberen.quote:
Ja, ze zoeken nog een huishoudster. Dan krijg je gratis streams (secundaire arbeidsvoorwaarden)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
hee, dat kan ik zijn!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze zoeken nog een huishoudster. Dan krijg je gratis streams (secundaire arbeidsvoorwaarden)
mwa, het is OK zo. echt dúúr is het nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:52 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook te laat door maar ik heb wel wat links in msn staan. De volgende keer eens uitproberen.
John de Mol is al rijk genoeg.
Ik heb in totaal al vijf keer betaald, ook door het re- en reinstalleren van XPquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, het is OK zo. echt dúúr is het niet
tja, systeem (DRM) is niet vlekkeloos, da's dan wel weer jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in totaal al vijf keer betaald, ook door het re- en reinstalleren van XP![]()
Was nota bene mijn schuld, ik begon over wallie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Toen ik het hier een keer even over betaalde streams had, kreeg ik op mijn kop![]()
Zou je dat nu nog een keer willen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Toen ik het hier een keer even over betaalde streams had, kreeg ik op mijn kop![]()
Ik zou me ook moeten schamen, maar dat doe ik niet meer. Het is alleen wel raar dat het zo lang duurt, bij BB was het nog te 'verkopen'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
En trouwens, schaam me al dat ik het best fanatiek volg.
Dat hoef je hier op het fok forum toch niet te doen, buiten natuurlijk welquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
De grootste GEK van Nederland wint dan ook de villa om voor eeuwig opgesloten te kunnen blijven want daarna heb je geen leven meer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou daar echt niet in dat huis willen werken. Liever 3.95 in de maand, dan dat gebleher aan je kop.
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Nee daarom waarschuw ik julliequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou je dat nu nog een keer willen ?
Ik denk dat het wel mee zal vallen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:01 schreef noucky het volgende:
[..]
De grootste GEK van Nederland wint dan ook de villa om voor eeuwig opgesloten te kunnen blijven want daarna heb je geen leven meer.
Dat is waar, hier lach je ze gewoon uit, als ze zouden zeggen dat er een steekje bij je los zit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hoef je hier op het fok forum toch niet te doen, buiten natuurlijk wel![]()
Die 40 idioten is een oude zeg, was wel lachen toenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaar![]()
![]()
Als ze tenminste slapen op de streams
Is dat een schatting schat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaar![]()
![]()
Als ze tenminste slapen op de streams
Jij gaat altijd te vroeg weg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mooie tijd om af te haken, truste en tot morgen![]()
ik leg het voor mezelf altijd maar zo uit, m'n uithoudingsvermogen is gewoon geweldig goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is waar, hier lach je ze gewoon uit, als ze zouden zeggen dat er een steekje bij je los zit.
Viola rulez... vraag maar aan Bartquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 40 idioten is een oude zeg, was wel lachen toen![]()
en niet te vergeten, te "bespreken"quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef noucky het volgende:
Ik vind het gewoon interesting om naar mensen te kijken en hun gedrag etc.
Als ik op een terrasje zit mag ik ook graag mensen kijken.
Deze COS zal door z'n waanzinnig aansprekende TT toch weinig hits krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Anders is zo ontopic, er is toch niks meer te beleven.
Oehhhhh... ik kan niet slapen als ik niet weet waarover het gaat...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat is een legendarische uitspraak
Niemand heeft nog opheldering kunnen geven over de 'hand'.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Ja, ik ga ook naar de SCquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Heerlijk vind ik het om mensen te bekijken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef noucky het volgende:
Ik vind het gewoon interesting om naar mensen te kijken en hun gedrag etc.
Als ik op een terrasje zit mag ik ook graag mensen kijken.
Nee hadden die het ook over de 40 idiotenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog, die nacht met John en de Soca-boys ?
Om deze tijd is het in elk geval niks. En dan gaan ze nog vroeger naar bed dan ze mogen ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef YoWilly het volgende:
Ik kijk helemaal nooit!!!
Hebben jullie trouwens dat moddergevecht gezien tussen Lieke en Amanda?
Die Jaap maar fotootjes maken.
En Erik dan met zijn zielige date! Is het niet schofterig wat terror Jaap en Huub allemaal uitvreten om hem het leven zuur te maken?
En dan Brian met zijn soulmate Natasia (de hoer)!!
Nee ik vind het niks!!!!!![]()
Volgens mij heeft ze jeuk en krabt ze in haar_haar (Lieke).quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft nog opheldering kunnen geven over de 'hand'.....
[COS #1691] SMS ERIC naar 1010
De hand lag stil, en het is een enge hand, vind je niet. Maar laten we maar aannemen dat dat het was dan. Best nog spannend hoor, zo'n nachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jeuk en krabt ze in haar_haar.
De 40 idioten ontstond in HBB en daar waren een paar dagen later de Soca-boys, HBB met John Jones en Ferry (?). In dat kantoortje keken ze 'illigaal' naar de streams naar hun eigen 'blote konten caps'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hadden die het ook over de 40 idioten
Ik ben het met je eens dat het een zeer enge hand is. Dat belooft nog wat, ik denk dat Lieke nog wel eens een heel enge rol binnen de kooi kan gaan spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De hand lag stil, en het is een enge hand, vind je niet. Maar laten we maar aannemen dat dat het was dan. Best nog spannend hoor, zo'n nacht![]()
Brrrrrrr! Maar tot die tijd... of naar de Slow Chat, of naar bed en de ochtendploeg traditioneel sukses wensen met Palma.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een zeer enge hand is. Dat belooft nog wat, ik denk dat Lieke nog wel eens een heel enge rol binnen de kooi kan gaan spelen![]()
ik zou je graag willen geruststellen "er is niets aan de hand"quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De hand lag stil, en het is een enge hand, vind je niet. Maar laten we maar aannemen dat dat het was dan. Best nog spannend hoor, zo'n nacht![]()
Waren de soca boys ook in HBBquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 40 idioten ontstond in HBB en daar waren een paar dagen later de Soca-boys, HBB met John Jones en Ferry (?). In dat kantoortje keken ze 'illigaal' naar de streams naar hun eigen 'blote konten caps'.
Dan kunnen wij dus hand in hand rustig de COS uitlopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik zou je graag willen geruststellen "er is niets aan de hand"
slow chat is voor eenden, kikkers, ratten en kattenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Brrrrrrr! Maar tot die tijd... of naar de Slow Chat, of naar bed en de ochtendploeg traditioneel sukses wensen met Palma.![]()
akoord, gezellie - welterusten, slaap zachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kunnen wij dus hand in hand rustig de COS uitlopen?Ik in elk geval wel, het was gezellig
![]()
Ja, daar hebben ze een aantal nachten de hotel-kamer geboekt en de zaak redelijk op stelten gezet. Tot diep in de nacht in de jacuzzi (met veel drank). In de tijd onstond een naburig forum en nu weet je waarschijnlijk ook waarom de SC daar die naam heeft gekregen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waren de soca boys ook in HBB![]()
Dat heb ik waarschijnlijk geblokt
Die gaan nog eens heeel groot worden![]()
Beetje nep welquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze een aantal nachten de hotel-kamer geboekt en de zaak redelijk op stelten gezet. Tot diep in de nacht in de jacuzzi (met veel drank). In de tijd onstond een naburig forum en nu weet je waarschijnlijk ook waarom de SC daar die naam heeft gekregen.
Hotel Big Brother, met oa viola holt, die zich niks aantrekt van de internetfora omdat het maar 40 idioten zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
Wat is HBB?
Over naar de SC, zie [SC # 140] Wat een beestenboelquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
Wat is HBB?
Erik mag vandaag uitslapen en Jaap morgen. Ze hebben afgesproken dat degene die mag uitslapen alleen in de masterbedroom mag liggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:17 schreef fredfik het volgende:
ligt erik helemaal in z,n eentje in dat grote bed??
'k Zie Eric nu toch liggen bij Natasia in bed??!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Erik mag vandaag uitslapen en Jaap morgen. Ze hebben afgesproken dat degene die mag uitslapen alleen in de masterbedroom mag liggen.
Eric is de allerlaatste die zielig is. Deze 'jongen' rost iemand met een fietsketting het ziekenhuis in! Voor de goede orde...Amin M. heeft de doodstraf in Marokko gekregen voor het op beestachtige wijze in elkaar rossen van Ilona Németh. Ilona is eraan overleden. Het was een gruwelijke dood. En deze Eric belt na het in het ziekenhuis slaan van iemand ook even naar het huisadres van die persoon om zijn vrouw even te melden dat ze d'r man in het ziekenhuis kan terug vinden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:08 schreef YoWilly het volgende:
Ik kijk helemaal nooit!!!
Hebben jullie trouwens dat moddergevecht gezien tussen Lieke en Amanda?
Die Jaap maar fotootjes maken.
En Erik dan met zijn zielige date! Is het niet schofterig wat terror Jaap en Huub allemaal uitvreten om hem het leven zuur te maken?
En dan Brian met zijn soulmate Natasia (de hoer)!!
Nee ik vind het niks!!!!!![]()
Goeiemorgen, hoezo gisteren klem gelult? Wat is er gebeurt dan? ( ja ik weet het.... terug lezen. Maar ik heb weinig tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen,
Eric gisteren helemaal klem gelult. Jaap die zich echt heel erg liet kennen... Natasia met een zure blik omdat ze van achter waarschijnlijk met Eric, de mislukte diva, moet bonden..
Huh? Eric lijkt me nu niet echt het type die met een fietsketting zwaait..eerder het type dat een baksteen in een handtasje heeft. Kun je me wat meer vertellen over het incident? Hoe kwam het tot deze geweldsuitbarsting?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Eric is de allerlaatste die zielig is. Deze 'jongen' rost iemand met een fietsketting het ziekenhuis in! Voor de goede orde...Amin M. heeft de doodstraf in Marokko gekregen voor het op beestachtige wijze in elkaar rossen van Ilona Németh. Ilona is eraan overleden. Het was een gruwelijke dood. En deze Eric belt na het in het ziekenhuis slaan van iemand ook even naar het huisadres van die persoon om zijn vrouw even te melden dat ze d'r man in het ziekenhuis kan terug vinden?
Hoezo MEDELIJDEN en het leven zuur maken? Hallo..... die gast spoort voor geen meter, hij heeft zijn date met verve verhalen over zichzelf opgedist. Hoezo hebben Jaap en Huub de date verpest? Dat kon Eric heel goed zelf! Misschien dat het helpt om wel eens te kijken?
De hele nacht?? Ja dahag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef DrsH het volgende:
Een goede morgen allemaal ik voel mij alsof ik ge hele nacht ge.......kt heb
Nou ikke wel en het levert nog flink wat op ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
De hele nacht?? Ja dahag.![]()
Niet de HELE nacht! Dat houd geen mens vol!
![]()
nou niet allemaal met grote stoere verhalen komen, ik geloof er geen moer van. Je zult wel... gedroomd hebben?
Na een videoboodschap van Marielle (die een sneer uitdeelt naar Huub) komt het tot een soort groepsgesprek waarbij Huub uitlegt waarom hij Eric heeft laten vallen. Huub vind Eric vals, geen echte vriend. Eric kotste op BAN en nu opeens vind hij ze geweldig blablabla. Eric versprak zich een paar keer. Huub zei meteen dat Eric Amanda had bewerkt en Amanda was hierover zeer teleurgesteld blablabla.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Goeiemorgen, hoezo gisteren klem gelult? Wat is er gebeurt dan? ( ja ik weet het.... terug lezen. Maar ik heb weinig tijd?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben overigens fel tegen geweld..ik vind wel dat je Amanda mag slaan.
Date henk/ Alex kriijg een bloemlezing uit het verleden van Eric. Er gingen wat verhalen over bizarre zaken die ze hadden meegemaakt van oor tot oor. Zo had de date een verhaal over een potlood in een urinebuis waar iemand mee het ziekenhuis binnenkwam ( en Henk werkt in het ziekenhuis) en kwam Eric met zijn verleden op de proppen. O.A. zijn voorval met een man die hij ( in de tijd dat hij als hoer werkzaam was) in elkaar heeft gerost met een fietsketting. Die man had een gezinsleven thuis op de bank zitten. Einde van het verhaal? Man is door Eric het ziekenhuis in gerost omdat Eric he le maal los ging in een spel en daarna heeft Eric de vrouw van die man opgebeld om die vrouw te melden dat haar man in het ziekenhuis was beland na een date met Eric de Peric. Fijne jongen die Eric. Daar kun je dus beter niet iets mee afspreken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Huh? Eric lijkt me nu niet echt het type die met een fietsketting zwaait..eerder het type dat een baksteen in een handtasje heeft. Kun je me wat meer vertellen over het incident? Hoe kwam het tot deze geweldsuitbarsting?
Ik ben overigens fel tegen geweld..ik vind wel dat je Amanda mag slaan.
En zo komt er steeds meer naar boven van het verleden van de bewoners.. ze zijn er gewoon op geselecteerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
-knip-
O.A. zijn voorval met een man die hij ( in de tijd dat hij als hoer werkzaam was) in elkaar heeft gerost met een fietsketting. Die man had een gezinsleven thuis op de bank zitten.
-knip-
Dus laat maar rusten dit onderwerpquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
Ach mensen maak je niet zo druk over dat FIETSKETTINGINCIDENT het was een ketting van een fietsje van een vierjarig jongetje die niet mee wilde werken aan een aanranding door Eric. Uit frustratie heeft hij toen het fietsje gesloopt en een argeloze voorbijganger in elkaar geslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze was gisteren heel vervelend toen ze die bakker belder. Ze zei wel 5 keer "maar IK ben Palma, de hoofd huishouding van de gouden kooi" ..alsof dat heel wat is. Nu snap ik dat dat heel wat is t.o.v. het schoonboenen met je dode haar van vieze pispotten in 3de rangs kroegen dat ze hiervoor deed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:57 schreef Q-ball het volgende:
Moet zeggen.. Palma pakt het positief op dat ze de weddenschap heeft verloren.
Ze vraagt Huub of ze een belletje mee moet nemen voor morgen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
Ach mensen maak je niet zo druk over dat FIETSKETTINGINCIDENT het was een ketting van een fietsje van een vierjarig jongetje die nietv mee wilde werken aan een aanranding door Eric. Uit frustratie heeft hij toen het fietsje geloopt en een argeloze voorbijganger in elkaar geslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |