hmm, DGK_REDACTIE zou er goed aan doen de streams mooi schoon te houden, kwa beeld en geluid.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwing
Welterusten Borgaquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:42 schreef Borga het volgende:
[..]
SorryIk ga maar in mijn bed verder slapen
![]()
Ja???quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
Er is een oplossing voor gratis streams kijken :-)
Na vanavond / vannacht kan het weleens 5 tegen 1 zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voor een hele maand. Maar ik vind het ook niet meer wat het was. Sowieso vind ik dat het evenwicht weer hersteld moet worden, want 4 tegen 2 (BEAN tegen HL) is niks.
Ja, dat weet ik. Was te laat met mijn backup de vorige keer (streams blijven lopen zolang je ze aan laat, ook al zijn ze verlopen).quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
O ja, Bsol, ik had hier laatst nog even nagevraagd, maar Brian heeft echt Natasia"s tieten gemasseerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ding rechts is de tak van een plant, die plant staat er al sedert de verbouwing
Ah dat, heb ik geprobeerd, dat ging nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Was te laat met mijn backup de vorige keer (streams blijven lopen zolang je ze aan laat, ook al zijn ze verlopen).
Dat meen je niet ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O ja, Bsol, ik had hier laatst nog even nagevraagd, maar Brian heeft echt Natasia"s tieten gemasseerd.
Ik kreeg het ook te laat door maar ik heb wel wat links in msn staan. De volgende keer eens uitproberen.quote:
Ja, ze zoeken nog een huishoudster. Dan krijg je gratis streams (secundaire arbeidsvoorwaarden)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:48 schreef noucky het volgende:
[..]
hee, dat kan ik zijn!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze zoeken nog een huishoudster. Dan krijg je gratis streams (secundaire arbeidsvoorwaarden)
mwa, het is OK zo. echt dúúr is het nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:52 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook te laat door maar ik heb wel wat links in msn staan. De volgende keer eens uitproberen.
John de Mol is al rijk genoeg.
Ik heb in totaal al vijf keer betaald, ook door het re- en reinstalleren van XPquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, het is OK zo. echt dúúr is het niet
tja, systeem (DRM) is niet vlekkeloos, da's dan wel weer jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in totaal al vijf keer betaald, ook door het re- en reinstalleren van XP![]()
Was nota bene mijn schuld, ik begon over wallie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Toen ik het hier een keer even over betaalde streams had, kreeg ik op mijn kop![]()
Zou je dat nu nog een keer willen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Toen ik het hier een keer even over betaalde streams had, kreeg ik op mijn kop![]()
Ik zou me ook moeten schamen, maar dat doe ik niet meer. Het is alleen wel raar dat het zo lang duurt, bij BB was het nog te 'verkopen'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
En trouwens, schaam me al dat ik het best fanatiek volg.
Dat hoef je hier op het fok forum toch niet te doen, buiten natuurlijk welquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
De grootste GEK van Nederland wint dan ook de villa om voor eeuwig opgesloten te kunnen blijven want daarna heb je geen leven meer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou daar echt niet in dat huis willen werken. Liever 3.95 in de maand, dan dat gebleher aan je kop.
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Nee daarom waarschuw ik julliequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou je dat nu nog een keer willen ?
Ik denk dat het wel mee zal vallen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:01 schreef noucky het volgende:
[..]
De grootste GEK van Nederland wint dan ook de villa om voor eeuwig opgesloten te kunnen blijven want daarna heb je geen leven meer.
Dat is waar, hier lach je ze gewoon uit, als ze zouden zeggen dat er een steekje bij je los zit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hoef je hier op het fok forum toch niet te doen, buiten natuurlijk wel![]()
Die 40 idioten is een oude zeg, was wel lachen toenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaar![]()
![]()
Als ze tenminste slapen op de streams
Is dat een schatting schat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn de 40 idioten en vinden steun bij elkaar![]()
![]()
Als ze tenminste slapen op de streams
Jij gaat altijd te vroeg weg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mooie tijd om af te haken, truste en tot morgen![]()
ik leg het voor mezelf altijd maar zo uit, m'n uithoudingsvermogen is gewoon geweldig goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is waar, hier lach je ze gewoon uit, als ze zouden zeggen dat er een steekje bij je los zit.
Viola rulez... vraag maar aan Bartquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 40 idioten is een oude zeg, was wel lachen toen![]()
en niet te vergeten, te "bespreken"quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef noucky het volgende:
Ik vind het gewoon interesting om naar mensen te kijken en hun gedrag etc.
Als ik op een terrasje zit mag ik ook graag mensen kijken.
Deze COS zal door z'n waanzinnig aansprekende TT toch weinig hits krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Anders is zo ontopic, er is toch niks meer te beleven.
Oehhhhh... ik kan niet slapen als ik niet weet waarover het gaat...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat is een legendarische uitspraak
Niemand heeft nog opheldering kunnen geven over de 'hand'.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
Ja, ik ga ook naar de SCquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:07 schreef noucky het volgende:
In SC maar verder gaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |