Maar dan zitten we straks opeens op 13 miljoen postsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:03 schreef JeRa het volgende:
@Deoxyirbonucleic
Dat kun je beter bij Breuls navragen, die heeft namelijk ook de gegevens van verwijderde posts (en die heb ik niet)
Nah, die 8.000.000 counter in de index gaat over alle posts die ooit in dat subforum zijn gemaakt. Dus als er later topics naar ONZ zijn verplaatst, tellen die posts niet automatisch mee (dacht ik), en als er posts worden verwijderd/verplaatst heb ik niet genoeg gegevens om te bepalen welke nu precies de 8 miljoenste isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar dan zitten we straks opeens op 13 miljoen posts![]()
zal ik doen, bedankt!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:03 schreef JeRa het volgende:
@Deoxyirbonucleic
Dat kun je beter bij Breuls navragen, die heeft namelijk ook de gegevens van verwijderde posts (en die heb ik niet)
Biggetjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:03 schreef JeRa het volgende:
@Deoxyirbonucleic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:
* Arcee heeft een verzoekje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef JeRa het volgende:
Als je suggesties hebt voor userstatistieken mag je ze hier posten
Leuke stat, eens kijken of daar ook iets interessants uit komtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee heeft een verzoekje.
Wie hebben in de meeste verschillende forums gepost?
![]()
Coole grafiek, trouwens!
Volgens mij weet je stiekem al dat jij de #1 zult zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee heeft een verzoekje.
Wie hebben in de meeste verschillende forums gepost?
![]()
Coole grafiek, trouwens!
Ik hoopte dat het tong80 of yvonne zou zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:40 schreef Bruce117 het volgende:
Het was al duidelijk wie er op 1 zou staan
Ik weet uit ervaring dat mensen die om een lijstje vragen vrijwel altijd zelf erg hoog in het lijstje komen.quote:
Cool lijstje om nummer 1 op te staan.quote:Top 100 users die in de meest verschillende subfora hebben gepost
Positie, aantal subfora, user
01. 81 Arcee
Dat heb ik ook al meerdere keren in deze reeks gezegd, hoopte alleen dat jij het verschil zou makenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat mensen die om een lijstje vragen vrijwel altijd zelf erg hoog in het lijstje komen.
Het is zeker actueel t/m 12u vanmiddag, exclusief de crew- en verborgen fora natuurlijk.quote:[..]
Cool lijstje om nummer 1 op te staan.![]()
Leuk om het eens door een andere bron bevestigd te zien.
Is het actueel t/m vannacht?
quote:31. 67 Falco
Ik heb al zo veel lijstjes gemaakt, dat er niks te vragen meer is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef JeRa het volgende:
Dat heb ik ook al meerdere keren in deze reeks gezegd, hoopte alleen dat jij het verschil zou maken
quote:Het is zeker actueel t/m 12u vanmiddag, exclusief de crew- en verborgen fora natuurlijk.
Op 9-11 heeft het toch nooit langer dan 15 minuten geduurt voordat die topics dichtwaren?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef JeRa het volgende:Top 100 snelst volgepostte topics tot nu toe
Positie, tijd (mm:ss), topic
01. 04:46 Live Eredivisieverslagen #128 BOERUH! BOERUH! BOERUH!
-knip-
98. 15:11 [COS #1280] Excuusrondje op de bank
Inclusief, zolang de topics zichtbaar zijn voor het algemene publiek (dus ook niet-ingelogde gebruikers).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef Arcee het volgende:
En inclusief of exclusief Admins & Moderators (1 aprilgrap) ?
Dat kan ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:24 schreef D.Rose het volgende:
JeRa, kun je ook zo zien welke subfora het zijn waar iemand in gepost heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |