Mijn theorie:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef demins het volgende:
Wat mij ook onnoemelijk bezig houdt is het volgende.
Op de foto van de taart zijn twee (2) stroken zichtbaar. Deze stroken zijn echter niet evenwijdig aan elkaar geplaatst en wel zodanig dat links een enorme ruimte ontstaat terwijl rechts de twee (2) stroken elkaar bijkans toucheren. Dit kan natuurlijk een artistieke oprisping van de Bakker zijn, maar erg waarschijnlijk vind ik dat niet. Ik denk dat het volgende is gebeurd:
Bakker had strook 1 (één) af en kwam toen tot de onthutsende conclusie dat de strook niet paste op de taart. Geen nood, Bakker is geen typograaf, dus flux HUUB er af gesneden en op de tweede regel gezet!
Links natuurlijk, en evenwijdig aan de eerste regel. Precies als in ons schrift.
Vervolgens de volgende strook maar in onderkast (kleine letters) gezet, want die strook moest zéker passen, immers vier stroken zou niet gaan lukken. Zo gezegd zo gedaan!
De laatste strook kón dus niet meer evenwijdig aan de eerste twee en ligt daarom zo scheef als hij ligt.
Peter6000 heeft ongelijk!!! Palma liegt of wordt genaaid.
Mag je van mij best wel aanpassen. Dit doen we toch niet op FOK!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef avonne het volgende:
Nah... moet dat? Die titel?
Hij vraagt het toch netjes...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef avonne het volgende:
Nah... moet dat? Die titel?
Hier staat de bevestiging van de bestelling:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij had toch het mailtje van Nowlive, ivm het bestellen van de taart?
Dat is hem!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier staat de bevestiging van de bestelling:
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=1106
Iets anders zie ik niet zo snel.
De taart is een goedmakertje vanwege de streek die ze haar geleverd hebben met de taart.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
Nu ligt het er wel heel erg bovenop dat de FEBO er achter zit.
Ik bedoel "medewerker van het jaar?"
- functioneert slecht
- is er nog niet zolang
- het jaar is nog niet om
Hoeveel bochten kun je je wringen als FEBO
Natasia zei net dat Eric die taart voor Palma vanochtend heeft besteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
- functioneert slecht
- is er nog niet zolang
Hoeveel bochten kun je je wringen als FEBO
En men had dus tijdig gemaild dat de taart voor Huub wasquote:
Oh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Hoor ik Palma nu tegen natasja zeggen dat Eric stiekum 24 uur heeft aangevraagd??????????
DGK-Medewerker van het jaar. De rest was niets, is niets en zal nooit iets worden. Palma ook niet, maar lootje trekken welke van de slechte medewerkers voor de vorm nét iets minder slecht wordt bevonden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
- functioneert slecht
- is er nog niet zolang
Kanjer, bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier staat de bevestiging van de bestelling:
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=1106
En hier begint het
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=1062
Ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van hoerige make-up, maar waar dient die halve Sahara onder haar ogen voor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oorlogsbeschildering in DGK
[afbeelding]
Alle oogschaduw die dan valt kun je dan heel makkelijk wegvegen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van hoerige make-up, maar waar dient die halve Sahara onder haar ogen voor?
Ik ben 2e geworden bij NK Visagie. Dat is om de overtollige oogschaduw op te vangen, en zo makkelijker weg te halen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van hoerige make-up, maar waar dient die halve Sahara onder haar ogen voor?
Ja, oprotten Ericquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Hoor ik Palma nu tegen natasja zeggen dat Eric stiekum 24 uur heeft aangevraagd??????????
Echt waar? Make my dayquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Ja, hij heeft hem aangevraagd.. of Ja, ik wil dat eric gaat?quote:
Hoe 'stiekum' kan dat in de kooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Je beseft nu wel dat wij nu thuis zijn in hoerige make up.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben 2e geworden bij NK Visagie. Dat is om de overtollige oogschaduw op te vangen, en zo makkelijker weg te halen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Je beseft nu wel dat wij nu thuis zijn in hoerige make up.![]()
Normaal gesproken laten ze het ook zien via de streams, dus het zal wel niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ging toch over dat Eric die taart heeft besteld?
in scene gezetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is duidelijk dat Eric vrijwillig vertrekt..kan er nog 1tje in...ik heb altijd het idee gehad dat het gedoe van Eric vs. Huub in scene was gezet omdat Eric al eerder had aangegeven naar huis te willen.
En vol in beeld te zien, psycholoog over de vloer, de hele mikmak om het drama breed uit te meten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoe 'stiekum' kan dat in de kooi![]()
Zodra iemand 24 uur heeft aangevraagd wordt het vermeld op DGK site toch?
ik weet het ook niet zeker..... maar dat gefluister... grrrrr.. daar wordt ik soms niet goed vanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoe 'stiekum' kan dat in de kooi![]()
Zodra iemand 24 uur heeft aangevraagd wordt het vermeld op DGK site toch?
ik mag jou welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zei toch toen ik wist dat Eric in het huis zou komen dat ik het maar een lelijke pisnicht vond die ik geen blik waardig zou gunnen...toen hij er een tijdje inzat draaide ik bij..maar nu vind ik hem echt het laagste van het laagste..vieze gore smerige valse nicht. Ik zal hem zeker eens aanspreken en dissen (net zoals ik Rik uit BB diste) als ik zijn gore cokeneus en brokkeltanden (die sneller dan kaas uit 1910 afbrokkelen) zie..vies goor zwijn is het.
wat ben ij vals zeg, ik ben blij dat je wel van prinses amanda houdtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zei toch toen ik wist dat Eric in het huis zou komen dat ik het maar een lelijke pisnicht vond die ik geen blik waardig zou gunnen...toen hij er een tijdje inzat draaide ik bij..maar nu vind ik hem echt het laagste van het laagste..vieze gore smerige valse nicht. Ik zal hem zeker eens aanspreken en dissen (net zoals ik Rik uit BB diste) als ik zijn gore cokeneus en brokkeltanden (die sneller dan kaas uit 1910 afbrokkelen) zie..vies goor zwijn is het.
Jij bedoelt die toen uit de auto stapte , en waarvan ze dachten dat ze de nieuwe miljonair was?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Is zij dat waarvan hier toen werd gezegd dat ze op Nena lijkt?
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat ben ij vals zeg, ik ben blij dat je wel van prinses amanda houdt
Vind je dat al vals? Ik ben niet eens warm gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat ben ij vals zeg, ik ben blij dat je wel van prinses amanda houdt
Hahah !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:
Voor wie is die taart?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb maar een foto gemaakt van de taart die ik gestuurd heb.
Dan kunnen ze er tenminste niet mee knoeien.
[afbeelding]
Maakt iemand even een cap als ie is aangekomen?
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb maar een foto gemaakt van de taart die ik gestuurd heb.
Dan kunnen ze er tenminste niet mee knoeien.
[afbeelding]
Maakt iemand even een cap als ie is aangekomen?
Voor de Wibra folder??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Amanda's vader had een modellenburo en als kind is ze altijd model geweest?
Geld witwassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Zij was 2 jaar toch toen hij overleed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Beats me..... dit was wat ze zeiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij was 2 jaar toch toen hij overleed?
Ze liep als een engeltje misschienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
En toen ze bijna 2 jaar was, viel haar vader uit het raam en overleed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef noekje het volgende:
Amanda's vader had vroeger een modellenbureau. Ze heeft als kind vaak modellenwerk gedaan.
Of hij kreeg een duwtje van zn criminele tegenstanders.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En toen ze bijna 2 jaar was, viel haar vader uit het raam en overleed.
Maar als de eigenaar dood neervalt houdt een bedrijf niet zomaar op te bestaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is ook al vermoordquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef Liess het volgende:
Misschien ziet ze der stiefvader ook gewoon als 'vader'
omg is amanda's vader chet baker??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En toen ze bijna 2 jaar was, viel haar vader uit het raam en overleed.
Nee hoor die zijn allebei morsdood.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef Liess het volgende:
Misschien ziet ze der stiefvader ook gewoon als 'vader'
Nee, die viel uit het raam toen Amanda nog geen 2 was....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef De_Moester het volgende:
[..]
omg is amanda's vader chet baker??
Wat een heerlijk volk zit er in die villa hè.... lekkere "weerspiegeling van de samenleving"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn allebei morsdood.
Zo dood als een pier.
Koud gemaakt door figuren zoals de ex van natasia......
NK wat?? Bluffen?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Amanda: Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen
H&M?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:53 schreef Flabberguest het volgende:
En ben ik nou zo gek of heeft dat ene grietje de jurk van lieke aan?
Ze heeft zichzelf gekloond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Meesterwerkje weer van Dellie.
[afbeelding]
Beroepsdeformatie....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Dat gaat hem niet worden, Amanda en Natasia hebben kromme pootjes, die kunnen niet in 1 lijn lopen.
Ja dus?? Als iemand dood is is diegene meteen weg foetsie pleitos?? of kan je dan zo iemand nog zien hoe je hem/haar voor zijn/haar overleden zag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn allebei morsdood.
Zo dood als een pier.
Ze moet haar benen bij elkaar houden, en dat kost wat moeite.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Kan Amanda niet op de maat lopen of lijkt dat maar zo?
In hun ogen blijft ze een manwijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Zelf denk ik dat Lieke hier het meest aanleg voor heeft. Al zullen de andere 3 wel denken dat ze eigenlijk al klaar zijn voor de catwalk.
idd ja lieke doet het het beste.................maar ze zullen liever dood neervallen dan het toegevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Zelf denk ik dat Lieke hier het meest aanleg voor heeft. Al zullen de andere 3 wel denken dat ze eigenlijk al klaar zijn voor de catwalk.
eric zit je wel dwars he..................relexquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is zo triest. Ik dacht dat Natrasha leuk en grappig zou zijn, maar het is een zielige vertoning..het zou mij niks verbazen als hij Natrasha heeft geinspireerd op zijn moeder..maar het geheel heeft nogal een zielige indruk. Lekker stereotype zo'n vieze snol als Eric, naakt rondlopend met zijn pik, gepikeerd als iemand een keer flikker zegt..gelijk gay rights schreeuwen maar wel 2 mensen in de slaap aanranden..ranzige gay sex praat.
Het wordt tijd....dat ik in dat fokking huis gaat. Oh wacht ik heb een leuk leven..never mind.
Dat is wel een gemiste kans overigens.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is zo triest. Ik dacht dat Natrasha leuk en grappig zou zijn, maar het is een zielige vertoning..het zou mij niks verbazen als hij Natrasha heeft geinspireerd op zijn moeder..maar het geheel heeft nogal een zielige indruk. Lekker stereotype zo'n vieze snol als Eric, naakt rondlopend met zijn pik, gepikeerd als iemand een keer flikker zegt..gelijk gay rights schreeuwen maar wel 2 mensen in de slaap aanranden..ranzige gay sex praat.
Het wordt tijd....dat ik in dat fokking huis gaat. Oh wacht ik heb een leuk leven..never mind.
Lieke slooft zich natuurlijk uit. Terwijl zij gewoon zichzelf zijn en niet bang zijn om fouten te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef milk-shake het volgende:
idd ja lieke doet het het beste.................maar ze zullen liever dood neervallen dan het toegeven
Toen ik 2 jaar was viel mijn vader dronken uit het raam en overleed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Nee, ik denk dat het een logische conclusie is. Zeker gezien de staat van Amanda en haar zussen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Liess het volgende:
Of ben ik nu heel erg aan het vooroordelen.
Ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Liess het volgende:
We moeten niet vergeten dat de moeder van Amanda waarschijnlijk een Amanda alleen wat ouder is, dus Amanda kent waarschijnlijk wel een hele hoop vadertypetjes.
Volgens Dellie lijkt Mamanda op Patty Brard. Need I say more?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Liess het volgende:
We moeten niet vergeten dat de moeder van Amanda waarschijnlijk een Amanda alleen wat ouder is, dus Amanda kent waarschijnlijk wel een hele hoop vadertypetjes.
Oh, vandaar dat ze altijd uit huis is en de kinderen alleen thuis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja!
Want de moeder heeft na het overlijden van de stiefvader besloten geen mannen meer in het leven van de kinderen te brengen tot ze het huis uit waren. (of iets in die geest)
Natasia mag vervangen worden door een Surinaamse die perfect geintegreerd is. Een succesvolle zakenvrouw die cum laude is afgestudeerd en begaan is met het lot van kinderen over de hele wereld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel een gemiste kans overigens.
Er zitten zoveel stereotypen in DGK, en stuk voor stuk zetten ze de groep waartoe ze behoren zwaar voor schut.
Al wil ik niet zeggen dat ze bevolkingsgroepen vertegenwoordigen natuurlijk.
Ermmmmmmmm ik bedoel het goed, kan het alleen niet onder woorden brengen.![]()
Zo lost ze dat op, met dr kerel naar Spanje!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze altijd uit huis is en de kinderen alleen thuis.
I Love Patty Brard.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Dellie lijkt Mamanda op Patty Brard. Need I say more?
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
Oh, vandaar dat ze altijd uit huis is en de kinderen alleen thuis.
Dat is zo te zien iig vrij snel gelukt....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja!
Want de moeder heeft na het overlijden van de stiefvader besloten geen mannen meer in het leven van de kinderen te brengen tot ze het huis uit waren. (of iets in die geest)
Ze mogen dus vervangen worden door mensen die wel een leven hebben.... die gaan DGK niet inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia mag vervangen worden door een Surinaamse die perfect geintegreerd is. Een succesvolle zakenvrouw die cum laude is afgestudeerd en begaan is met het lot van kinderen over de hele wereld.
Brian mag je vervangen door een Antilliaan die vrouwen met respect behandeld. Niet agressief is...iemand met talenten.
Amanda mag je vervangen door een mooi jong meisje met ambitie, respect voor zichzelf en haar lichaam
Amanda en Deborah zijn het huis al uit, en een internaat....... dan ben je ook het huis uit, volgens sommige moedersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zo te zien iig vrij snel gelukt....
Ik zeg het ook tegen de verkeerdequote:
Amanda was 15 ofzo toch, toen ze op eigen benen ging staan bij een vriendje ging wonen? Haar jongste zusje zat in een soort van internaat en haar oudste zus had zo'n liefhebbend vriendje dat ie haar met alle liefde hielp om sneller beneden te komen. En mamma, mamma zit in Spanje met Siegfried.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
Dat is zo te zien iig vrij snel gelukt....
Ja want het is gezond als je op je 16e al samenwoont, en op je 19e al 3 verschillende mannen hebt gehad + samen gewoont hebt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Deborah zijn het huis al uit, en een internaat....... dan ben je ook het huis uit, volgens sommige moeders![]()
3 ???? Ze is op dr 18de 6 keer verloofd (!!!) geweest....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja want het is gezond als je op je 16e al samenwoont, en op je 19e al 3 verschillende mannen hebt gehad + samen gewoont hebt...
Voorbeeld? Moeders?
Amanda is pas 6 keer verloofd geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja want het is gezond als je op je 16e al samenwoont, en op je 19e al 3 verschillende mannen hebt gehad + samen gewoont hebt...
Voorbeeld? Moeders?
Edit : 3 verschillende mannen waarmee ze samenwoonde bedoel ik dus, ik heb het niet over der vriendjes tussendoor.
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:16 schreef STAP01 het volgende:
check
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/huubfeedsyourhead/
Tja, ik was ook verloofd woonde niet samen.quote:
Snap ik, het is my ook overduidelijk dat die moeder allesbehalve een goed voorbeeld is geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja, ik was ook verloofd woonde niet samen.
Daarnaast wist ik het van 3 zeker, de rest niet![]()
Wou der iig alleen maar mee zeggen dat moeders gewoon geen goed voorbeeld is, en me ook niet voor kan stellen dat zij nooit mannen mee naar huis genomen heeft.
Tenzij de geruchten waar zijn, dan kwamen de mannen in een ander 'huis'.
Ha ha ha. Vijf minuten later komt ze ook aan op het beginpuntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke doet het goed. Dellie weet wederom het verschil tussen links en rechts niet.
Het is mij ook nog niet duidelijk waarom hij zo broodnodig op pumps moet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zijn alle mannelijke COSsers afgehaakt. Te saai, te vrouwelijk, te erg om Eric in pumps te zien... wie zal het zeggen![]()
Ik kan niet op dat gezegde komen met parels en varkens? Vlag op een modderschuit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is mij ook nog niet duidelijk waarom hij zo broodnodig op pumps moet.
Omdat Hij als eRIA MEE WIL LOPEN.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is mij ook nog niet duidelijk waarom hij zo broodnodig op pumps moet.
Eric ziet er lekker mollig op de dijen uit omdat de beelden op stream 1 en 2 zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
Als het een beetje meezit hoef ik vanavond niet weg.
Kan ik eindelijk iets belangrijks (uitslag populariteitspoll) weer eens live meemaken.
En wat ziet Eric er weer leuk uit, en wat een enig stemmetje.
Paarlen voor de zwijnen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet op dat gezegde komen met parels en varkens? Vlag op een modderschuit?
Edit: Parels voor de zwijnen! Dat is hier dus niet van toepassing. Of wel...
Dat is 'm. Maar ik wil Eric nou ook weer geen zwijn noemen (meer een uitgebluste snake), dus dat gezegde gaat niet opquote:
Geen Didactische Vaardighedenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een rommelige 'les'.
Deze uitdrukking is ontleend aan Mattheus VII, vs. 6, waar Jezus vermaant om het heilige niet aan de honden2) te geven, noch de paarlen voor de zwijnen te werpen, opdat zij niet te eeniger tijd ze met de voeten vertreden, en zich omkeerende u verscheurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet op dat gezegde komen met parels en varkens? Vlag op een modderschuit?
Edit: Parels voor de zwijnen! Dat is hier dus niet van toepassing. Of wel...
Detail, hij heeft pumps aan, dus een pietsje verkleed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik zie dat Eric niet verkleed is.
Ik durfde de streams nog niet aan te zetten.
Zo hee, en dat wist jij allemaal uit je hoofd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze uitdrukking is ontleend aan Mattheus VII, vs. 6, waar Jezus vermaant om het heilige niet aan de honden2) te geven, noch de paarlen voor de zwijnen te werpen, opdat zij niet te eeniger tijd ze met de voeten vertreden, en zich omkeerende u verscheuren
Kies maar uit de Ark van Noach.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee, en dat wist jij allemaal uit je hoofd?Zijn er geen betere beesten in de bijbel waarmee Eric is te vergelijken?
quote:
Goh.. Zal ik eens even kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Goh wat zie ik nu Hyves!! (heb een berichtje achter gelaten...)
En dan maar balkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel zo rond de kerst vervult hij de rol van EZEL
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Eric en Natasia draaien op 1 been. Dat is niet de bedoeling. Ze moeten als het ware op hun tenen staan bij een draai.
Best makkelijk allemaal. Zo ga ik straks mijn boodschappen doen![]()
Daar wordt in meerdere landen tegenwoordig tegen opgetreden. Het is een begin. Overigens vind ik deze modellen helemaal niet dun.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk dan meteen alsof je net uit Auswitz hebt weten te ontsnappen..zo kijken die modellen altijd op de catwalk.
Het lijkt alsof hij over water loopt. Shit, weer de bijbel.quote:
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shantequote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef DrsH het volgende:
Nou mijn Chinese dis is heerlijk geworden, zal zo de tips naar Amanda sturen. Voor wat betreft de haaienvinnensoep hoeft zij alleen haar pruim te legen en er wat stukjes ham door te doen
Neem uw beddeken op en wandel (ongeveer). Hij ziet er echt niet uit, alles wat hij doet is triest geworden sinds zijn breuk met Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij over water loopt. Shit, weer de bijbel.![]()
Ze zijn al jaren geen model meer volgens mij...en geen van allen heeft echt internationaal aan de top gestaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar wordt in meerdere landen tegenwoordig tegen opgetreden. Het is een begin. Overigens vind ik deze modellen helemaal niet dun.
Heh. Een Walk on the Wild Side is het in elk geval niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
I have one thing to say, sashay shante, shante, shante, shante
I have one thing to say ...you better work, bitch !
Met dank aan RuPaul.
Ze liep daarnet met een holle rug. Achterste en borsten zover mogelijk uitgestoken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze zijn al jaren geen model meer volgens mij...en geen van allen heeft echt internationaal aan de top gestaan.
Natasia zou een mooi plus-size model zijn als ze neit zo'n vormloos lichaam had met opgepompte tieten en het lelijkste hoofd wat in jaren de televisie had gesierd.
Die enorme kuiten maken haar al meteen ongeschikt voor rokjes en jurkjes, maar dat geldt ook voor Amanda en Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze liep daarnet met een holle rug. Achterste en borsten zover mogelijk uitgestoken.
voor jouw informatie: DAT IS ZE ALquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Amanda mag je vervangen door een mooi jong meisje met ambitie, respect voor zichzelf en haar lichaam
Ik zie nergens bij Amanda respect voor zichzelf of voor haar lichaam. Sorry hoor maar als je blaasontsteking heb ga je niet liggen neuken en als je het danwel doet, dan douche je daarna. Heb jij haar vannacht of vanochtend zien douche????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
voor jouw informatie: DAT IS ZE AL
Dat respect voor haar lichaam uit ze door het zoveel mogelijk Chlamydia's (drie geloof ik tot nu toe) en blaasontstekingen te gunnen?quote:
Ze ziet er alleen uit als een afgewerkte meid, die haar mooiste tijd heeft gehad uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ze niet!! Wat dat betreft past ze wel bij Brian, die kan ook niets.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Misschien mag DELLIE dan figureren als danseresje
Waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Misschien mag DELLIE dan figureren als danseresje
mijn vriend zag een keer DGK, wilde niet geloven dat Amanda pas 19 is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Volgende keer bij Jensen: WB, Huub en Lieke. Morgenavond.
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amandaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie nergens bij Amanda respect voor zichzelf of voor haar lichaam. Sorry hoor maar als je blaasontsteking heb ga je niet liggen neuken en als je het danwel doet, dan douche je daarna. Heb jij haar vannacht of vanochtend zien douche????
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan wel eens de doodsteek voor Brian worden.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Jij bent toch zo grappig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris, als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Mijn vriend vindt het een lelijke hoer met smerige misvormde tieten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Fc_k het volgende:
[..]
mijn vriend zag een keer DGK, wilde niet geloven dat Amanda pas 19 is.
subtiel gebracht zei hij dat ze een ouwe rotkop heeft
Dat is een door Natasia, Brian gesuggereerde aanname.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
schijnt te zijn dat lieke een paar dagen met een zelfde tampon in haar doos rondloopt, dat is pas fris,
Gelukkig maar dat er nog geen geurstreams bestaan.quote:als ik amanda krijg ik altijd de beelden van frisse bloemetjes in een hei met mooie vlindertjes en schattige lammetjes, zij straalt pure onschuld uit: dat is amanda
Dat wordt zielig voor Brian.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Volgende keer bij Jensen: WB, Huub en Lieke. Morgenavond.
Goh als je paar dagen emt een zelfde tampon in je doos rondloopt. Loop je er niet meer zo fris en fruitig bij Robert, dan lig je waarschijnlijk in het ziekenhuis met Toxic shock syndromequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan ben ik het met jou vriend eensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het een lelijke hoer met smerige misvormde tieten.
Jouw vriend heeft dan ook smaak...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En aan t doorlekkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh als je paar dagen emt een zelfde tampon in je doos rondloopt. Loop je er niet meer zo fris en fruitig bij Robert, dan lig je waarschijnlijk in het ziekenhuis met Toxic shock syndrome
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.quote:
Nee.. Jaap en Amanda zaten toen in de kooi te kijken..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Is Jensen eigenlijk live?
Nee, ze nemen dat in de middag op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Nee wordt 's middags opgenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Nope en Jensen heeft een lachbandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
Jawel, ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.![]()
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nope en Jensen heeft een lachband
Alleen Huub??? Volgens mij zijn Jaap en Amanda ook geweest, wat lult ze nou weer over Huub.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Natasja vindt het zo jammer, dat Huub programma's als Jensen nodig heeft. Gemakshalve vergeet ze de PoPo.![]()
Maar hij staat wel weer lichamelijk contact toe van zijn slaafje, ze is genoeg gestraft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Totaal geen liefde he vanaf Brian's kant.
Zullen we ons opgeven?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?![]()
Of een gaap-band, als-ie weer eens aan zo'n oeverloos lulverhaal begint?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze ook een úitlach-band, voor ratboy?![]()
Of een gaap-band, als-ie weer eens aan zo'n oeverloos lulverhaal begint?
Ik heb ook wel zin om naar de uitzending te gaanquote:
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen serieuze aanhangers van Amanda zijn hier. Als je het zo overdrijft als robert schiet het zijn doel voorbij.![]()
Ja, en dan zeggen we na afloop dat Brian eigenlijk heel erg meeviel.quote:
Dat is een date!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om naar de uitzending te gaan![]()
Ik denk dat het wijs is om maar niet meer op jou te reageren, leef lekker verder in je droomwereldje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.
zij is gewoon de enige persoon in het huis die eerlijk is, en niet haatdragend is, daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
Geef je op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik maak er inderdaad grapjes over, maar ik ben serieus amanda-fan.
zij is gewoon de enige persoon in het huis die eerlijk is, en niet haatdragend is, daarnaast zie je dat ze gewoon ook mooi is van binnen, de rest is allemaal verrot.
mijn zoon zegt altijd "waarom heeft ze een pruik op?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Vergeet niet de momenten als ze boos is, dan komt er alleen maar bagger uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.
Maar ja, de bewoners hebben van DGK een spel tussen groepen gemaakt, dus dan is dat onvermijdelijk.
ik zie het wel, nou goed, lekker puhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?
zou toch lachen zijn allemaal fokkers, vollers en nowlivers als publiekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor, Het gaat om het arme kind zelf. Te ordinair en te dom en daarnaast alles wat uit die smerige bek komt is bullshit. Maar ik vind het wel weer lachen dat er zulke mensen rond lopen. Met haar in het huis is er altijd wel wat te beleven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de hekel die mensen aan Amanda hebben vooral komt door de manier waarop ze zich laat inpakken en manipuleren door Brian (en Natasia). Daar ligt verbazing, irritatie en afkeer. Niet op de persoon zelf.
Maar ja, de bewoners hebben van DGK een spel tussen groepen gemaakt, dus dan is dat onvermijdelijk.
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan, want ik zie het gewoon niet?
ja, dat is wel vervelend. En Lieke moet ook altijd door blijven praten van zichzelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
Eric: Arme Brian bij Jensen.
Natasja: Ja, Huub tettert altijd overal doorheen.
Te triest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
Ze vraagt maar om aandacht die Amanda en ze krijgt het echt niet. Je haren stinken echt
toch geen toerrekje he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil Wilgo een auto geven voor vaderdag. Ome Sjon, let je op![]()
Staat op VOL.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
Ik val net binnen, maar lees op Villa Vandaag dat Palma net de bakker heeft opgebeld om verhaal te halen. Ik ken deze bakker, want m'n vriendin werkt daar (ook op de vrijdag dat de taart werd bezorgd!) Ik weet dus zeker dat hij er 'Huub' op heeft geschreven!
Heeft er iemand een geluidsfragmentje en/of filmpje van de Palma vs. bakker filmpje? M'n vriendin (en ook de bakker) zal dat erg leuk vinden!
Aha. Ik zie het al aan je reactie. Je kunt je net zo goed uitdrukken als Amanda. Daar zal die verbondenheid wel vandaan komen.quote:
op VOL staan ze in het filmhoekjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
Ik val net binnen, maar lees op Villa Vandaag dat Palma net de bakker heeft opgebeld om verhaal te halen. Ik ken deze bakker, want m'n vriendin werkt daar (ook op de vrijdag dat de taart werd bezorgd!) Ik weet dus zeker dat hij er 'Huub' op heeft geschreven!
Heeft er iemand een geluidsfragmentje en/of filmpje van de Palma vs. bakker filmpje? M'n vriendin (en ook de bakker) zal dat erg leuk vinden!
Dé manier om WB para te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat is wel vervelend. En Lieke moet ook altijd door blijven praten van zichzelf.
Dus eigenlijk vind ik het niet zo'n geslaagde combinatie.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef My_ het volgende:
En een dikke bromvlieg op het voorhoofd geplaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef Desii het volgende:
[..]
zou toch lachen zijn allemaal fokkers, vollers en nowlivers als publiek
kapotte gitaren mee![]()
Nee, dat denk ik ook niet. Maar om haar tov de rest nu innerlijk mooi te noemen, is ook een paar (...) stappen te verquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Ripley het volgende:
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mij
Je weet wat ze zeggen. GMTAquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Ik zie het al aan je reactie. Je kunt je net zo goed uitdrukken als Amanda. Daar zal die verbondenheid wel vandaan komen.
A. Zat er tusseninquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
altijd leuk, inside information te krijgen
A. Was het woord "Huub" een derde balkje tussen de 2 in? Of is "Huub" van één van de balkjes afgeknipt?
B. Is de bakker de vaste leverancier van alle fan-taarten?
C. Waarom zat de gitaar niet op de taart in eerste instantie?
D. Plakt de bakker de balkjes wel vaker artistiekerig scheef?
E. Foto van de taart gemaakt?
Dom, ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is wel gigantisch dom en heeft erg weinig respect voor zichzelf, maar ze heeft geen slecht karakter volgens mij
ik vroeg het niet aan jou ...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
A. Zat er tussenin
B. Bakker is er al vaker geweest.
C. Dat is een mysterie
D. Niets over gehoord
E. Door Jaap bij binnenkomst.. met en zonder gitaar
Je hebt zeker geen streams aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Dom, ja.
Slecht karakter, nee...
Integendeel. Ze kan 48 uur hartstikke boos zijn, maar daarna is het over. Ze haalt nooit oude koeien uit de sloot, en blijft nooit haatdragend, en heeft ze het beste met iedereen voor.
Dat is het probleem eerder.... zou ze maar eens wat minder goedhartig zijn, en haar neus ophalen voor Brian. Dat zou heel wat beter voor haarzelf zijn.
Bovendien vind ik haar behoorlijk actief met haar cursussen. Kan menig "miljonair" een voorbeeld aannemen.
Ik zal even achter deze vragen aan gaan, m'n vriendin komt er zaterdag weer en ik zal vragen of ze antwoord kan krijgen op deze vragen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
altijd leuk, inside information te krijgen
A. Was het woord "Huub" een derde balkje tussen de 2 in? Of is "Huub" van één van de balkjes afgeknipt?
B. Is de bakker de vaste leverancier van alle fan-taarten?
C. Waarom zat de gitaar niet op de taart in eerste instantie?
D. Plakt de bakker de balkjes wel vaker artistiekerig scheef?
E. Foto van de taart gemaakt?
Wat is het singalement van de bakker?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vroeg het niet aan jou ...
Of ken jij de bakker ook
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda heeft Lieke stoppels op haar voorhoofd en haar bril.
Nee, Amanda blijft niet alleen kort boos, ze is ook zelden boos, laat staat plat of ordinair of onredelijk![]()
G staat dan voor Gullible?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Amanda heeft Lieke stoppels op haar voorhoofd en haar bril.![]()
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
Jouw moeder is een hoer en Hedda is een vieze hoer die nu gebangd wordt door 10 negers.
Ons prinsesje!![]()
Het begint met een N en eindigt op een A.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
Hmmmm manwijf........stoppels......
Wie zit er ook alweer elke avond met een pincet baardharen uit haar kin te plukken?![]()
Normaliter Great Minds Think Alike, in dit geval Gullible Minds Think Alike.quote:
Great Minds Think Alike.quote:
Huub vroeg door hoeveel negers en toen maakte ze er 3 van.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Petra heeft het over 3 negers. Noekje over 10..is het inloopmiddag bij Hedda?
Huub vertelde over de avond dat Brian en hij als vrouw verkleed gingen. 'Op dat moment kwamen de 10 hoerige vriendinnetjes van Amanda binnen.'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?
amanda kan niet altijd even aardig blijven, het geduld gaat soms ook op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
Jouw moeder is een hoer en Hedda is een vieze hoer die nu gebangd wordt door 10 negers.
Ons prinsesje!![]()
knipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is de aanleiding voor deze vuilspuiterij?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef Desii het volgende:
Vroeger had ik het idee dat Carlos een hekel had aan Huub.... volgens mij is dat een stuk verbeterd..
(of ligt dat aan mij?)
Ik vind dat best achterhaald , als je het filmje goed bekijkt zie je dat Natasia haar gezicht raakt en niet Brain.quote:
ehm..behalve dat ik niet vies ben van overdrijven meen ik toch echt 10 te hebben gehoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Petra heeft het over 3 negers. Noekje over 10..is het inloopmiddag bij Hedda?
Bij haar dominante vriendje raakt haar geduld nooit op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan niet altijd even aardig blijven, het geduld gaat soms ook op.
is alleen menselijk
Hij heeft het zelf toegegeven en Amanda ook. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind dat best achterhaald , als je het filmje goed bekijkt zie je dat Natasia haar gezicht raakt en niet Brain.
Het is een vrij dure bakker, Laren heah!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe duur is zo'n taart? Lijkt me wel leuk als we tientallen taarten gaan bezorgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |