Mijn theorie:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef demins het volgende:
Wat mij ook onnoemelijk bezig houdt is het volgende.
Op de foto van de taart zijn twee (2) stroken zichtbaar. Deze stroken zijn echter niet evenwijdig aan elkaar geplaatst en wel zodanig dat links een enorme ruimte ontstaat terwijl rechts de twee (2) stroken elkaar bijkans toucheren. Dit kan natuurlijk een artistieke oprisping van de Bakker zijn, maar erg waarschijnlijk vind ik dat niet. Ik denk dat het volgende is gebeurd:
Bakker had strook 1 (één) af en kwam toen tot de onthutsende conclusie dat de strook niet paste op de taart. Geen nood, Bakker is geen typograaf, dus flux HUUB er af gesneden en op de tweede regel gezet!
Links natuurlijk, en evenwijdig aan de eerste regel. Precies als in ons schrift.
Vervolgens de volgende strook maar in onderkast (kleine letters) gezet, want die strook moest zéker passen, immers vier stroken zou niet gaan lukken. Zo gezegd zo gedaan!
De laatste strook kón dus niet meer evenwijdig aan de eerste twee en ligt daarom zo scheef als hij ligt.
Peter6000 heeft ongelijk!!! Palma liegt of wordt genaaid.
Mag je van mij best wel aanpassen. Dit doen we toch niet op FOK!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef avonne het volgende:
Nah... moet dat? Die titel?
Hij vraagt het toch netjes...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef avonne het volgende:
Nah... moet dat? Die titel?
Hier staat de bevestiging van de bestelling:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij had toch het mailtje van Nowlive, ivm het bestellen van de taart?
Dat is hem!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier staat de bevestiging van de bestelling:
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=1106
Iets anders zie ik niet zo snel.
De taart is een goedmakertje vanwege de streek die ze haar geleverd hebben met de taart.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
Nu ligt het er wel heel erg bovenop dat de FEBO er achter zit.
Ik bedoel "medewerker van het jaar?"
- functioneert slecht
- is er nog niet zolang
- het jaar is nog niet om
Hoeveel bochten kun je je wringen als FEBO
Natasia zei net dat Eric die taart voor Palma vanochtend heeft besteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
- functioneert slecht
- is er nog niet zolang
Hoeveel bochten kun je je wringen als FEBO
En men had dus tijdig gemaild dat de taart voor Huub wasquote:
Oh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Hoor ik Palma nu tegen natasja zeggen dat Eric stiekum 24 uur heeft aangevraagd??????????
DGK-Medewerker van het jaar. De rest was niets, is niets en zal nooit iets worden. Palma ook niet, maar lootje trekken welke van de slechte medewerkers voor de vorm nét iets minder slecht wordt bevonden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
- functioneert slecht
- is er nog niet zolang
Kanjer, bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier staat de bevestiging van de bestelling:
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=1106
En hier begint het
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=1062
Ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van hoerige make-up, maar waar dient die halve Sahara onder haar ogen voor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oorlogsbeschildering in DGK
[afbeelding]
Alle oogschaduw die dan valt kun je dan heel makkelijk wegvegen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van hoerige make-up, maar waar dient die halve Sahara onder haar ogen voor?
Ik ben 2e geworden bij NK Visagie. Dat is om de overtollige oogschaduw op te vangen, en zo makkelijker weg te halen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de wondere wereld van hoerige make-up, maar waar dient die halve Sahara onder haar ogen voor?
Ja, oprotten Ericquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Hoor ik Palma nu tegen natasja zeggen dat Eric stiekum 24 uur heeft aangevraagd??????????
Echt waar? Make my dayquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Ja, hij heeft hem aangevraagd.. of Ja, ik wil dat eric gaat?quote:
Hoe 'stiekum' kan dat in de kooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
Je beseft nu wel dat wij nu thuis zijn in hoerige make up.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben 2e geworden bij NK Visagie. Dat is om de overtollige oogschaduw op te vangen, en zo makkelijker weg te halen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Je beseft nu wel dat wij nu thuis zijn in hoerige make up.![]()
Normaal gesproken laten ze het ook zien via de streams, dus het zal wel niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ging toch over dat Eric die taart heeft besteld?
in scene gezetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is duidelijk dat Eric vrijwillig vertrekt..kan er nog 1tje in...ik heb altijd het idee gehad dat het gedoe van Eric vs. Huub in scene was gezet omdat Eric al eerder had aangegeven naar huis te willen.
En vol in beeld te zien, psycholoog over de vloer, de hele mikmak om het drama breed uit te meten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoe 'stiekum' kan dat in de kooi![]()
Zodra iemand 24 uur heeft aangevraagd wordt het vermeld op DGK site toch?
ik weet het ook niet zeker..... maar dat gefluister... grrrrr.. daar wordt ik soms niet goed vanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoe 'stiekum' kan dat in de kooi![]()
Zodra iemand 24 uur heeft aangevraagd wordt het vermeld op DGK site toch?
ik mag jou welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zei toch toen ik wist dat Eric in het huis zou komen dat ik het maar een lelijke pisnicht vond die ik geen blik waardig zou gunnen...toen hij er een tijdje inzat draaide ik bij..maar nu vind ik hem echt het laagste van het laagste..vieze gore smerige valse nicht. Ik zal hem zeker eens aanspreken en dissen (net zoals ik Rik uit BB diste) als ik zijn gore cokeneus en brokkeltanden (die sneller dan kaas uit 1910 afbrokkelen) zie..vies goor zwijn is het.
wat ben ij vals zeg, ik ben blij dat je wel van prinses amanda houdtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zei toch toen ik wist dat Eric in het huis zou komen dat ik het maar een lelijke pisnicht vond die ik geen blik waardig zou gunnen...toen hij er een tijdje inzat draaide ik bij..maar nu vind ik hem echt het laagste van het laagste..vieze gore smerige valse nicht. Ik zal hem zeker eens aanspreken en dissen (net zoals ik Rik uit BB diste) als ik zijn gore cokeneus en brokkeltanden (die sneller dan kaas uit 1910 afbrokkelen) zie..vies goor zwijn is het.
Jij bedoelt die toen uit de auto stapte , en waarvan ze dachten dat ze de nieuwe miljonair was?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef noekje het volgende:
Is zij dat waarvan hier toen werd gezegd dat ze op Nena lijkt?
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat ben ij vals zeg, ik ben blij dat je wel van prinses amanda houdt
Vind je dat al vals? Ik ben niet eens warm gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat ben ij vals zeg, ik ben blij dat je wel van prinses amanda houdt
Hahah !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:
Voor wie is die taart?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb maar een foto gemaakt van de taart die ik gestuurd heb.
Dan kunnen ze er tenminste niet mee knoeien.
[afbeelding]
Maakt iemand even een cap als ie is aangekomen?
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb maar een foto gemaakt van de taart die ik gestuurd heb.
Dan kunnen ze er tenminste niet mee knoeien.
[afbeelding]
Maakt iemand even een cap als ie is aangekomen?
Voor de Wibra folder??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Amanda's vader had een modellenburo en als kind is ze altijd model geweest?
Geld witwassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Zij was 2 jaar toch toen hij overleed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Beats me..... dit was wat ze zeiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij was 2 jaar toch toen hij overleed?
Ze liep als een engeltje misschienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
En toen ze bijna 2 jaar was, viel haar vader uit het raam en overleed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef noekje het volgende:
Amanda's vader had vroeger een modellenbureau. Ze heeft als kind vaak modellenwerk gedaan.
Of hij kreeg een duwtje van zn criminele tegenstanders.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En toen ze bijna 2 jaar was, viel haar vader uit het raam en overleed.
Maar als de eigenaar dood neervalt houdt een bedrijf niet zomaar op te bestaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is ook al vermoordquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef Liess het volgende:
Misschien ziet ze der stiefvader ook gewoon als 'vader'
omg is amanda's vader chet baker??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En toen ze bijna 2 jaar was, viel haar vader uit het raam en overleed.
Nee hoor die zijn allebei morsdood.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef Liess het volgende:
Misschien ziet ze der stiefvader ook gewoon als 'vader'
Nee, die viel uit het raam toen Amanda nog geen 2 was....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef De_Moester het volgende:
[..]
omg is amanda's vader chet baker??
Wat een heerlijk volk zit er in die villa hè.... lekkere "weerspiegeling van de samenleving"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn allebei morsdood.
Zo dood als een pier.
Koud gemaakt door figuren zoals de ex van natasia......
NK wat?? Bluffen?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Amanda: Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen Nederlandse Kampioenschappen
H&M?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:53 schreef Flabberguest het volgende:
En ben ik nou zo gek of heeft dat ene grietje de jurk van lieke aan?
Ze heeft zichzelf gekloond.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Meesterwerkje weer van Dellie.
[afbeelding]
Beroepsdeformatie....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Dat gaat hem niet worden, Amanda en Natasia hebben kromme pootjes, die kunnen niet in 1 lijn lopen.
Ja dus?? Als iemand dood is is diegene meteen weg foetsie pleitos?? of kan je dan zo iemand nog zien hoe je hem/haar voor zijn/haar overleden zag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn allebei morsdood.
Zo dood als een pier.
Ze moet haar benen bij elkaar houden, en dat kost wat moeite.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Kan Amanda niet op de maat lopen of lijkt dat maar zo?
In hun ogen blijft ze een manwijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Zelf denk ik dat Lieke hier het meest aanleg voor heeft. Al zullen de andere 3 wel denken dat ze eigenlijk al klaar zijn voor de catwalk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |