Inderdaad, maar net te laat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:16 schreef MadMaster het volgende:
A poco alto, poco bajo = Little high, little low = Bohemian Rapsody?
Jawel, maar daar is hier geen sprake van.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een voor jou onbekende weggebracht, die wel een bekende is van een jou bekende?
belsen ziet niet zo goed of een topic nu vol is of niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef Mark het volgende:
belsen misbrukt zijn mod-rechten om in een gesloten topic te proberen punten te scoren: Fok! Muziek Trivia deel DCCCLXXII
![]()
Hij verwijderde laatst ook al goede antwoorden van mij om zelf de punten te scoren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef Mark het volgende:
belsen misbrukt zijn mod-rechten om in een gesloten topic te proberen punten te scoren: Fok! Muziek Trivia deel DCCCLXXII
![]()
Iemand zei: "dit is Annabel, ze moet nog naar het stationquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jawel, maar daar is hier geen sprake van.
Kijk, dat weet men dan wel weerquote:
Sorry, ik ben van 1966 en heb Op Volle Toeren heel bewust meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Kijk, dat weet men dan wel weer![]()
MadMaster +1
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef bukgeit het volgende:
Domino... spelletjes?
Het punt gaat naar jou, omdat jij het juiste nummer noemt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Hij hoort 'Parking by the lake and there was not another car in sight...'?
Sydney Youngbloodquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit en wacht...
Jack Johnson ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit en wacht...
bukgeit +1quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef bukgeit het volgende:
Rocky Horror Picture Show?
Dat vult in ieder geval een stuk beter.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef ranja het volgende:
[..]
bukgeit +1
in plaats van de pizza's wordt Meat Loaf zelf maar opgegeten
Nummer 2 in juli '87.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef cafca het volgende:
Tony Esposito - Papa Chico?
Hebbes!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef ranja het volgende:
Mixed Emotions - You Want Love kan ook nog
Sandra Kim was ook geen nummer 1
MadMaster +1quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Sandra?
dat is achteraf gezien een erg goeie hintquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:13 schreef ranja het volgende:Toen we haar leerden kennen was ze 'iets' preutser
Zoveel vind ik haar gezicht niet veranderd. Zelfde oogopslag, zelfde mond, alleen haar bovenlichaam lijkt me wat verbouwd en zo'n investering wil je natuurlijk wel tonen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef ranja het volgende:
Zag deze, nieuwe, cd staan in Berlijn. Moest een keer extra kijken om zeker te weten dat het echt dezelfde Sandra van maria Magdalena is
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar is dat Marianne Rosenberg?
52quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, op haar website staan nog meer fraaie beelden van de inmiddels 62-jarige Duitse Marijke Helwege...
ScottTracy +1
Sam Fox denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ik had laatst wat opgezocht over Ich bin wie du en ik herkende die foto met die discobollen nog
Wie is dit dan?
[afbeelding]
Volgens mij klopt dit. Dat ranja haar dan niet herkendequote:Op woensdag 13 juni 2007 07:49 schreef Berkery het volgende:
Tiffany?
Jawohlquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Is dat Thomas Anders van Modern Talking?
Ach, welk een mooie tijd!quote:
Die rechter lijkt op een heel jonge Jeroen Pauwquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Laten we deze dan maar doen:
[afbeelding]
Wie?
Heb ook het idee dat het nederlanders zijn, ja...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Die rechter lijkt op een heel jonge Jeroen Pauw
Ik was toch meer van Debbie Gibsonquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit. Dat ranja haar dan niet herkende
Mijn eerste associatie was Kingdom Come: omdat die rechtse op Lenny Wolf lijkt. Kan alleen die andere 3 niet plaatsen qua types. Een oud bandje van Lenny dan maar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Sommige mensen hebben verkeerde ideeën...![]()
Volgens mothermetal.com is de foto ook een setting van Kingdom Come...quote:Led clones
Led clones
You've stolen from the houses of the holy.
You've rolled into the kingdom of the sane.
I heard you on the radio.
I saw those crummy videos.
I don't think I can take no more.
Het is oorspronkelijk een duitser, die Lenny Wolf. Dus wie weet een vroege duitse formatie ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mothermetal.com is de foto ook een setting van Kingdom Come...
Schaap001 +1
Klopte inderdaad!quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:49 schreef Berkery het volgende:
Tiffany?
Ik ga toch voor deze, Captain.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef schaap001 het volgende:
Smokie
The Smoke
Smokey Wilson
Smog
Golden Smog
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef n0r het volgende:
Nouja, ik eentje, daar schiet ik niks mee op, maar jullie mayb wel.
Ik geloof dat het nummer van Frank Zappa is.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:20 schreef ranja het volgende:
en dit zijn de Stooges neem ik aan?
... anno zo ongeveer nu.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Is het Cheap Trick?
Jij bent niet te foppen, he...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef schaap001 het volgende:
Haha! Tommy Thayer, Eric Singer, Paul Stanley en Gene Simmons!
quote:
Wat Kiss betreft niet, nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent niet te foppen, he...
Schaap001 +1
Angel, was dat niet de band van Gregg Giuffria?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef ranja het volgende:
ik weet weinig van Zappa maar heb sowieso nog nooit van de band Angel gehoord
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Mark het volgende:
Angel, was dat niet de band van Gregg Giuffria?
Wacht maar tot je weet hoe hij heet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef MadMaster het volgende:
En jij vroeg vanmorgen of het vrijdag was?
De tweede van rechts lijkt wel een typetje van Wim T. Schippers...![]()
Dat klopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Quiet Riot denk ik.
Ze hebben Mama Weer All Crazee Now ooit gecoverd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dan nog snap ik de Slade-hint niet....
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef ranja het volgende:
Koos Alberts
mja, had de vraag misschien iets preciezer moeten formuleren..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef cafca het volgende:
en ik maar denken dat het een onderdeel van Band Aid moest zijn....
edit: Wham was trouwens wel correct, Freedom, Last Christmas, en als onderdeel van Band Aid......
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Berkery het volgende:
Frankie goes to Hollywood?
hoe dan ook: ranja's antwoord was correcter dan het mijne, dus terecht puntje, hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
mja, had de vraag misschien iets preciezer moeten formuleren..
Two Tribes op 1 en Relax in de heruitgave, na een paar maand eerder al op 1 te hebben gestaan, op 2.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Berkery het volgende:
Frankie goes to Hollywood?
een vertaling/cover van Julio Iglesias' Quereme Mucho.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef cafca het volgende:
(Gisteren heeft zij mij verlaten zegt mij overigens helemaal niks....)
quote:Soms wordt de keuze van een alarmschijf geweigerd door de Stichting Nederlandse Top40, zoals in februari 1987. De door de Veronica-dj's verkozen single van,
, werd door de toenmalige directrice geweigerd, en na overleg met Lex Harding (tijdens zijn wintersportvakantie) werd Mel & Kims Respectable verkozen tot alarmschijf. (*bron: voormalig Top40-marketeer Ben Heersink). Hierdoor kwam
niet hoger dan nr. 34 en Mel& Kim behaalden de eerste plaats van de Top 40.
Platenmaatschappij Virgin was destijds niet zo gelukkig met het feit datniet de titel alarmschijf kreeg, mede omdat men zo'n 6000 extra singles op donderdagmiddag had laten persen die zeker niet voor de normale verkoopprijs verkocht zouden worden. Een kleine bevriezing van de goede contacten met de Stichting Nederlandse Top40 was het gevolg.
Betraptquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De daaropvolgende regel op wikipedia vertoont nog een schuingedrukt woord
Idd, beetje jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef Rockchickrocks het volgende:
Jaaaaa ongelooflijk he!
Dus of leuk meespelen, of links laten liggen, ajb.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:14 schreef Mark het volgende:
Wat mag wel en wat mag niet?Vragen mogen gaan over alle zaken die met muziek te maken hebben. Er staat telkens slechts een vraag tegelijk open. Wees lief voor je mede-Triviaspelers. Opzoeken is verboden!!!
Ik had toch voor O'BRIEN TENOR moeten gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef belsen het volgende:
Ronnie Tober, natuurlijk.
Ik vind je geweldig.
wie met wat?quote:Don’t change your name
Keep it the same
For fear I may lose you again
I know you won't
It's just that I
Am unorganized
And I want to find you
When something good happens
Forum@fok.nl moet je dan mailen volgens mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:37 schreef CliniClone het volgende:
Berkery? Belsen? Help! Het is mij, TSE...
Ik wilde iets in mijn profiel wijzigen, maar dat ging niet helemaal goed. Vervolgens werd ik uitgelogd, en toen ik weer wilde inloggen kreeg ik te horen dat mijn password onjuist was. Na een paar verwoede pogingen kwam er zelfs te staan dat ik het te vaak heb geprobeerd, en dat er nu een nieuw password is gestuurd naar het mailadres in mijn profiel. Dat mailadres had ik juist net weggehaald omdat dat het niet meer deed...
Wat moet ik nu doen?
Hellup!
Okee, thanks!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Forum@fok.nl moet je dan mailen volgens mij.
newbiedoobiedoo + 1quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Quiet Riot denk ik.
De twee grootste hits van Quiet Riot waren Cum On Feel The Noize en Mama Weer All Crazee Now (beide dus covers van Slade). Hun eerste (later beroemde) gitarist waar ik op verder op doelde was Randy Rhoads (uiteraard groot en beroemd geworden bij Ozzy en vanwege z'n vliegtuigcrash incl. voortijdige dood).quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef cafca het volgende:
Maar dan nog snap ik de Slade-hint niet....
TSE zat klem in een parallel universum, maar daar kwam Yvonne tot the rescueteam.quote:
Die mogen mij echter wel wat opwarmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef belsen het volgende:
Iggy is qua muziek warmer dan Pussy Cat Dolls.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef Rockchickrocks het volgende:
Jaaaaa ongelooflijk he!
quote:Now let's get right on down to the skit
A baby is brought into a world of pits
And if it could've talked that soon
In the delivery room
It would've asked the nurse for a hit
Forkbender +1quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:44 schreef Forkbender het volgende:
De La Soul - Say no go
Ah...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
da's Oran. Orange Juice zonder Jones kan weer wel
Volgens mij MadMasterquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef Forkbender het volgende:
Wie krijgt nu het puntje?
MadMaster omdat 'ie het lijstje compleet maakte met zijn lijst?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef Forkbender het volgende:
Wie krijgt nu het puntje?
Je hebt niets te willen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Vragensteller beslist, maar ik wil hem niet...
bekijk 'm maar eens goed, hij heet "The Rain'quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat het Orange Juice Jones was, ik heb de single 'Walking In The Rain' nog op 7"...![]()
Het wordt sowieso tijd om mijn oude singles en 12-inches weer eens door te ploegen. Zit er aan te denken om een hoop weg te doen wegens ruimtegebrek. Iemand interesse?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
bekijk 'm maar eens goed, hij heet "The Rain'
Het weg-Photoshoppen van de naam en titel duurde langer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef ranja het volgende:
Cameo
Interesse wel, denk wel dat ik een hoop al heb (geldt voor zo'n beetje iedere 7" verzameling van 80s singles)quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt sowieso tijd om mijn oude singles en 12-inches weer eens door te ploegen. Zit er aan te denken om een hoop weg te doen wegens ruimtegebrek. Iemand interesse?
Ik zet meestal maar gewoon een balkje met Paintquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef MadMaster het volgende:
Het weg-Photoshoppen van de naam en titel duurde langer...
Als je nog jaren '80 italo hebt, laat maar wetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt sowieso tijd om mijn oude singles en 12-inches weer eens door te ploegen. Zit er aan te denken om een hoop weg te doen wegens ruimtegebrek. Iemand interesse?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik had vroeger de 12'' van Passion van the Flirts, gouwe tijden waren dat. Laatst weer de 'extended version' gedownload voor in de auto.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
bekijk 'm maar eens goed, hij heet "The Rain'
Ik heb nog singles en 12-inches van o.a. Koto en Silver Pozzoli en een aantal verzamel-LP's, waaronder Italo Boot Mixen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Als je nog jaren '80 italo hebt, laat maar weten![]()
Die italo bootmixen zijn tof! Heb er ook vier liggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog singles en 12-inches van o.a. Koto en Silver Pozzoli en een aantal verzamel-LP's, waaronder Italo Boot Mixen.
En ook de 12" van Il Veliero van de Chaplin Band...
Ik ga binnenkort wel even een lijstje maken met wat ik weg wil doen.
niet eens ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Georgio..ofzo..iig die van Bed rock
Over een familie die muziek maakt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |