Betraptquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De daaropvolgende regel op wikipedia vertoont nog een schuingedrukt woord
Idd, beetje jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef Rockchickrocks het volgende:
Jaaaaa ongelooflijk he!
Dus of leuk meespelen, of links laten liggen, ajb.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:14 schreef Mark het volgende:
Wat mag wel en wat mag niet?Vragen mogen gaan over alle zaken die met muziek te maken hebben. Er staat telkens slechts een vraag tegelijk open. Wees lief voor je mede-Triviaspelers. Opzoeken is verboden!!!
Ik had toch voor O'BRIEN TENOR moeten gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef belsen het volgende:
Ronnie Tober, natuurlijk.
Ik vind je geweldig.
wie met wat?quote:Don’t change your name
Keep it the same
For fear I may lose you again
I know you won't
It's just that I
Am unorganized
And I want to find you
When something good happens
Forum@fok.nl moet je dan mailen volgens mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:37 schreef CliniClone het volgende:
Berkery? Belsen? Help! Het is mij, TSE...
Ik wilde iets in mijn profiel wijzigen, maar dat ging niet helemaal goed. Vervolgens werd ik uitgelogd, en toen ik weer wilde inloggen kreeg ik te horen dat mijn password onjuist was. Na een paar verwoede pogingen kwam er zelfs te staan dat ik het te vaak heb geprobeerd, en dat er nu een nieuw password is gestuurd naar het mailadres in mijn profiel. Dat mailadres had ik juist net weggehaald omdat dat het niet meer deed...
Wat moet ik nu doen?
Hellup!
Okee, thanks!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Forum@fok.nl moet je dan mailen volgens mij.
newbiedoobiedoo + 1quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Quiet Riot denk ik.
De twee grootste hits van Quiet Riot waren Cum On Feel The Noize en Mama Weer All Crazee Now (beide dus covers van Slade). Hun eerste (later beroemde) gitarist waar ik op verder op doelde was Randy Rhoads (uiteraard groot en beroemd geworden bij Ozzy en vanwege z'n vliegtuigcrash incl. voortijdige dood).quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef cafca het volgende:
Maar dan nog snap ik de Slade-hint niet....
TSE zat klem in een parallel universum, maar daar kwam Yvonne tot the rescueteam.quote:
Die mogen mij echter wel wat opwarmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef belsen het volgende:
Iggy is qua muziek warmer dan Pussy Cat Dolls.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef Rockchickrocks het volgende:
Jaaaaa ongelooflijk he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |