Dat klopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Quiet Riot denk ik.
Ze hebben Mama Weer All Crazee Now ooit gecoverd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dan nog snap ik de Slade-hint niet....
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef ranja het volgende:
Koos Alberts
mja, had de vraag misschien iets preciezer moeten formuleren..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef cafca het volgende:
en ik maar denken dat het een onderdeel van Band Aid moest zijn....
edit: Wham was trouwens wel correct, Freedom, Last Christmas, en als onderdeel van Band Aid......
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Berkery het volgende:
Frankie goes to Hollywood?
hoe dan ook: ranja's antwoord was correcter dan het mijne, dus terecht puntje, hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
mja, had de vraag misschien iets preciezer moeten formuleren..
Two Tribes op 1 en Relax in de heruitgave, na een paar maand eerder al op 1 te hebben gestaan, op 2.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Berkery het volgende:
Frankie goes to Hollywood?
een vertaling/cover van Julio Iglesias' Quereme Mucho.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef cafca het volgende:
(Gisteren heeft zij mij verlaten zegt mij overigens helemaal niks....)
quote:Soms wordt de keuze van een alarmschijf geweigerd door de Stichting Nederlandse Top40, zoals in februari 1987. De door de Veronica-dj's verkozen single van,
, werd door de toenmalige directrice geweigerd, en na overleg met Lex Harding (tijdens zijn wintersportvakantie) werd Mel & Kims Respectable verkozen tot alarmschijf. (*bron: voormalig Top40-marketeer Ben Heersink). Hierdoor kwam
niet hoger dan nr. 34 en Mel& Kim behaalden de eerste plaats van de Top 40.
Platenmaatschappij Virgin was destijds niet zo gelukkig met het feit datniet de titel alarmschijf kreeg, mede omdat men zo'n 6000 extra singles op donderdagmiddag had laten persen die zeker niet voor de normale verkoopprijs verkocht zouden worden. Een kleine bevriezing van de goede contacten met de Stichting Nederlandse Top40 was het gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |