Volgens Natasia doen ze al een paar dagen aan spanksexquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Door Brian
Nou, ik had laatst een koelkasttomaat die me een hartgrondig "nondeju!" wist te ontlokken.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef demins het volgende:
[..]
Alsof er in de laatste eeuw geen meer verlichte opvattingen zijn ontstaan!
Waaronder een simpele: de smaak! Tomaten uit de koelkast worden gauw "zanderig" en zijn lang zo lekker niet als tyomaten die op kamertemperatuur bewaard worden.
het was iemand uit staphorstquote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh, wie speelt dan Hugh Hefner... Jort Kelder?.. Andries Knevel?
Het zou wel de eerste spontane actie zijn van Brian die hij zelf onderneemt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Natasia doen ze al een paar dagen aan spanksex
oh, dat zou me zo geweldig lijken!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Dimitir kleed zich om..... nwe bewoner?
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Dat hoop ik toch niet, want hij zou zich waarschijnlijk meer bij BEAN thuisvoelen dan bij de anderen. Van BEAN hebben we al meer dan genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
hij gaat jakuzi inquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
ik wil ook zo'n butlerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Natuurlijk. De butler loopt halfnaakt door het huis, logisch.
Van mij mag hetquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Hier vinden we elkaar weerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Als ik mag kiezen... doe dan maar Mitch....
Duidelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is best lenig, beentje bijna in haar nek
[afbeelding]
Nee, ze stinkt immers. Dus eerst grondig het bekkie poetsen en dan wil ie haar wel weer anaal en vaginaal tuchtigen. Doggystyle zodat eventuele achtergebleven mondmeur niet in zijn richting wordt geademd.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
De loverboy heeft zijn punt weer gemaakt. Amanda zit er als een zielig vogeltje bij, wil haar pooier omhelzen, maar hij heeft er geen zin in.
ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
ik ook. we kunnen hem wel delen. splitsen we de lusten en de lasten...
ik zie liever kok martin en ellie spartelen in het warme vocht...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze stinkt immers. Dus eerst grondig het bekkie poetsen en dan wil ie haar wel weer anaal en vaginaal tuchtigen. Doggystyle zodat eventuele achtergebleven mondmeur niet in zijn richting wordt geademd.
We moeten hem dan wel flink bezig houden. Anders wordt ie lui en krijgt ie een dik lichaam.quote:
Is haar arm, je dacht toch zeker niet dat Hupert zo sterk was om haar te tillenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is best lenig, beentje bijna in haar nek
[afbeelding]
Ik ook! Ik heb haar alleen op caps gezien...!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Meganog het volgende:
Ik stem voor Ellie.
geen, die heeft hij nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Wat was het doel van Natresha vanavond ????
ja maar het gekraak is er niet minder om gewordenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
Huh? Die stem was duidelijk. Alsof ze er naast stond?
dan moeten we al met zijn 3-en delen, als Dimitri dat maar aan kan.quote:
Damn... Stelletje sopkutjes. Dimitri bestaat niet!quote:
Gewoon onderdeel van de totale afgang .......quote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Wat was het doel van Natresha vanavond ????
wat schuift het, en die sixpack denk er dan maar ff bijquote:
Lijkt verdulleme wel een helicopter dat steeds overvliegt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja maar het gekraak is er niet minder om geworden![]()
alleen in natura en die six pack zit wel in het eisenpakket.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat schuift het, en die sixpack denk er dan maar ff bij![]()
Ja, allebei heb ik geen bezwaar tegen...wie wel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Marieke_B het volgende:
Dimitri geeft aan dat hij ook wel zo gek zou zijn om de kooi in te gaan...
Misschien zijn er nog 2 kandidaten in de running?
Mitch en Dimitri..
Hij is te blij met zichzelf...ik pass hem ookquote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
Ik vind Dimitri te breed. Dus nee, jullie mogen 'm hebben hoor.
Lekker waarvoor? Graag even wat meer details graag.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die gast is echt lekker!
Ik wil nog iemand met een kroegverleden en een doorrookte stem uit Amsterdamquote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, allebei heb ik geen bezwaar tegen...wie wel?
Zeker weten!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die gast is echt lekker!
Oh NOES! Rouvoet?quote:
mmmm nog even naar de sprotschool dan maarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
alleen in natura en die six pack zit wel in het eisenpakket.![]()
Er was al een vrouwenstem daarnet die Brian meldde dat hij anders moest gaan zitten omdat hij er vlak voor zat.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
Hey ze hebben eindelijk een goeie microfoon geplaatst...
ik wou dat ik 10cent kreeg voor iedere keer dat dit gezegd word, hoefde ik morgen niet om 8 uur eruit.quote:
Ik stel voor de naam Eric niet meer te gebruiken maar standaardquote:
het mag wat kosten bij 10quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Lijkt verdulleme wel een helicopter dat steeds overvliegt.
Over de drie vrienden die Huub heeft verloren.quote:
Ik zei dan ook dat de microfoon goed was...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was al een vrouwenstem daarnet die Brian meldde dat hij anders moest gaan zitten omdat hij er vlak voor zat.
samen feestje geven?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ow, Dimitri is stripper?
Ja ja, erg geloofwaardig allemaal. Ze is gewoon gedumpt door Ton de klusjesman.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Natas heeft het gemis van haar kinderen heel lang weggestopt, maar nu heeft ze dit - heimwee!
vies he, hij rand hem bijna verbaal aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
Eric sodemieter toch op!!!!!!!!
Veel duidelijker inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat de microfoon goed was...
Chippendale, als ik me niet vergis..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ow, Dimitri is stripper?
Sja, wie niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef Meganog het volgende:
Ik mis Ellie.
je vergist jequote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Chippendale, als ik me niet vergis..
Gaf de eerste keer dat hij er was al een 'spontaan showtje' weg..
wat moet je dan.. gaan slapen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub en Lieke lijken nu echt wel een ingekakt stel hoor.
Na de sex nog effe na chillen op de bank met een chippie.
Die zit binnen twee weken zelf in de kooi, als Eric weggestemd is...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is het al een feit dat Mitch ontslagen is![]()
Ze kon niet meer lopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, wie niet?![]()
Werd ze trouwens gehaald met een auto of moest ze lopend terug naar Amsterdam?
Persoonlijk, ja heerlijkquote:
Hij mag niet meer in zijn blootjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Eric met een broekje aan in de jacuzzi. Dat is nieuw voor mij.
Ze heeft lopen geildansen met dimitri, brrrr is boos.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
Waarom moet amanda gestraft worden
En waar is robert2006
Omdat ze Dimitri's cock zat te teasen met haar kontjequote:
Voor hem ook maar hij kon waarschijnlijk kiezen, dat of oprottenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Eric met een broekje aan in de jacuzzi. Dat is nieuw voor mij.
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft lopen geildansen met dimitri, brrrr is boos.
En ze stinkt uit haar bek, dus wil hij niet met haar zoenen
Mja, heb al een tijd geen streams meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
je vergist je... Althans, dat zegt hij
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die zit binnen twee weken zelf in de kooi, als Eric weggestemd is...
nee dat doet hij echt niet, hij heeft alles zelf al voorelkaar dan hoeft ie niet in de gdkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die zit binnen twee weken zelf in de kooi, als Eric weggestemd is...
Zouden ze weten dat als je blaasontsteking heeft dat er geen sex mag plaatsvinden *om maar in Briantaal te spreken*quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?
Ik stem voor bloot dus oprotten. Van de oude Eric is niets meer over.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor hem ook maar hij kon waarschijnlijk kiezen, dat of oprotten
Inderdaad, gewoon opzij gooien tot ze weer bruikbaar is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?
Die zit met een opblaaspop die op Amanda lijkt in z'n jacuzzi thuis.quote:
Niet roken en conditie hebben voor een tweede ronde is beterquote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef agter het volgende:
[..]
Lekker sigaretje roken, na de sex!
Hmmm, altijd fijn.
lichtgevende radioactieve gel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mja, heb al een tijd geen streams meer...
Een paar dagen geleden zei hij zelf Chippendale te zijn in een van die oestrogeen ademende Youtube filmpjes...
Then again, wat moet je nou van een 'Chippendale' aannemen?
Duidelijk een verkeerde keuze. Maar ik denk datquote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor hem ook maar hij kon waarschijnlijk kiezen, dat of oprotten
Ahaha.. Geef het max. een maand, dan zit Mitch in DGK, wat ik je brom...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
nee dat doet hij echt niet, hij heeft alles zelf al voorelkaar dan hoeft ie niet in de gdk![]()
maarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Misschien ff rellen?
Daar was Huubje toch goed in voordat Lieke in de Kooi kwam???
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
Eric: weet je hoe vetgoed ik kan palen balen?
Aldus verzuchtte hij tegen het tuinmeubilair?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
Eric: weet je hoe vetgoed ik kan palen?
doe maar rosé, flesje rosé gaat er altijd wel in...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ahaha.. Geef het max. een maand, dan zit Mitch in DGK, wat ik je brom...
Wedden voor een broccoli?
19 juli... dat gaat ie toch nooit halen? Please...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Eric noemt alweer zijn verjaardagsdatum: de 19e. Jaap moet iets regelen en hij vindt dat 'ze' ergens geheimzinnig over doen.
Tja dat zal dus wel een male prostitute wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Eric noemt alweer zijn verjaardagsdatum: de 19e. Jaap moet iets regelen en hij vindt dat 'ze' ergens geheimzinnig over doen.
Alweer een blaasontsteking? Dat is een hele kwalijke zaak.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
19 juli... dat gaat ie toch nooit halen? Please...
Nee ze piest niet na de sex dan krijg je datquote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar
blaasontsteking... brain heeft haar te hard geneukt!
Nou, dan moet ik tegen die tijd alcohol leren drinken i.p.v. broccoli eten, maar you're ON!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:57 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
doe maar rosé, flesje rosé gaat er altijd wel in...![]()
Als die hem na de daad dan maar meteen meeneemt naar huis.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja dat zal dus wel een male prostitute worden
Brrr heeft de verkeerde zuurgraad, heeft de dokter volgens amanda gezegdquote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar
blaasontsteking... brain heeft haar te hard geneukt!
een maand zei je he, stuur die fles maar naar amelandquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik tegen die tijd alcohol leren drinken i.p.v. broccoli eten, maar you're ON!![]()
Staat hier toch echt 19-07-1981quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.
Ze wordt anaal genomen, dan hoef je toch niet te piesen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee ze piest niet na de sex dan krijg je dat
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.
Laten ze elkaar lekker thuis uit elkaar trekken...ik hoef er geen getuige van te zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als die hem na de daad dan maar meteen meeneemt naar huis.
Gut ja. En daar zit ie dan al minstens twee keer aan te refereren vandaag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Staat hier toch echt 19-07-1981
http://www.tien.tv/web/sh(...)791/typeofpage=47737
Je woont ook nog op Ameland?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
een maand zei je he, stuur die fles maar naar ameland![]()
Dat wil ik dan nog wel aanzien als het een goed doel dient.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze elkaar lekker thuis uit elkaar trekken...ik hoef er geen getuige van te zijn![]()
Ik heb het hem, alleen vanavond al, minimaal vier keer horen zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja. En daar zit ie dan al minstens twee keer aan te refereren vandaag?![]()
Door de blaasontsteking kun je dus weten dat ze van afwisseling houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wordt anaal genomen, dan hoef je toch niet te piesen?
nee lwd maar werk dr en ben dr hele zomer er, dus over een maandje ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je woont ook nog op Ameland?
Hahaha... This bet is mine!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Door de blaasontsteking kun je dus weten dat ze van afwisseling houden
Tja tis al laat ben niet meer zo scherp!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Door de blaasontsteking kun je dus weten dat ze van afwisseling houden
Hmm. Als er dus een toneelhaak boven zijn hoofd hangt, en 'ze' doen geheimzinnig over zijn verjaardag... dan lijkt het erop dat hij nog wel even de tijd krijgt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het hem, alleen vanavond al, minimaal vier keer horen zeggen.
coke light (avatar)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:03 schreef SiRojK het volgende:
Wat wil Eric voor zijn verjaardag:
- een manhoer
- 5 gram coke
Ik denk dat ie hoopt dat ze hem eruit stemmen zodat het hem geen 10K kost... Ikzelf hoop ook niet dat ie eruitgestemt word net als Huub van plan is (was)... hij wil hemquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Heel het Eric gedoe..die stat zelf op. Is overduidelijk. Eric maakt geen tv, is oninteressant, wordt door iedereen uitgekotst..geeft zelf al een maand aan zich ongelukkig te voelen en opeens krijgen hij en Huub de grootste ruzie..
Ze willen hem minstens 1x zien neuken met een manquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Als er dus een toneelhaak boven zijn hoofd hangt, en 'ze' doen geheimzinnig over zijn verjaardag... dan lijkt het erop dat hij nog wel even de tijd krijgt.
Misschien is het een manier van peilen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja. En daar zit ie dan al minstens twee keer aan te refereren vandaag?![]()
Eric draagt nu toch dezelfde zwembroek als huub altijd draagt ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Vet mooie zwembroeken in de Stringsling shop in de Reguliersdwarsstraat.
Voor wie van Erics smaak houdt.
Anale seks hebben we toch al? Ik geloof dat alleen bestialiteit en necrofilie nog in het plaatje missen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze willen hem minstens 1x zien neuken met een man![]()
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef robert2006 het volgende:
PRINSES AMANDA HOEFT NIET GESTRAFT TE WORDEN, WANT ZE HEEFT NIETS VERKEERDS GEDAAN.
HEB GEEN JACUZZI EN ZEKER GEEN OPBLAASPOP
Ga ruzie maken met Brianquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef robert2006 het volgende:
PRINSES AMANDA HOEFT NIET GESTRAFT TE WORDEN, WANT ZE HEEFT NIETS VERKEERDS GEDAAN.
HEB GEEN JACUZZI EN ZEKER GEEN OPBLAASPOP
Als ie dan voor zeker oprot... dan offer ik mijn ass...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze willen hem minstens 1x zien neuken met een man![]()
Ja ja, maar de eerste keer dat hij in de jacuzzi ging, vertelde hij net, had hij zo'n lange. Die kwam daar dus vandaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Eric draagt nu toch dezelfde zwembroek als huub altijd draagt ?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, maar de eerste keer dat hij in de jacuzzi ging, vertelde hij net, had hij zo'n lange. Die kwam daar dus vandaan.
Verkeerde zuurgraad, een schimmelinfectie en een opblaasontsteking, zelfs..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Verkeerde zuurgraad, een schimmelinfectie en een blaasontsteking
[afbeelding]
Nee, het palen van man&man hebben we nog niet gehad; necrofilie komt nog als de 1ste dode er valt en bestialiteit kwam niet van de grond omdat de hondjes te klein waren gecast.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Anale seks hebben we toch al? Ik geloof dat alleen bestialiteit en necrofilie nog in het plaatje missen.
I might! Maar let maar op, Mitch zit er binnen nu en een maand in <vingertjemsiley>quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
nee lwd maar werk dr en ben dr hele zomer er, dus over een maandje ook!
of mischien dat je me die fles op lowlands kan overhandigen!![]()
Bestialiteit= sex met Ratquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Anale seks hebben we toch al? Ik geloof dat alleen bestialiteit en necrofilie nog in het plaatje missen.
Fries!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, het palen van man&man hebben we nog niet gehad; necrofilie komt nog als de 1ste dode er valt en bestialiteit kwam niet van de grond omdat de hondjes te klein waren gecast.
Een man, een man, een paard, een paard..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, het palen van man&man hebben we nog niet gehad; necrofilie komt nog als de 1ste dode er valt en bestialiteit kwam niet van de grond omdat de hondjes te klein waren gecast.
Ik doe wel ff een mailtje voor je aan mevr. van Zwolle, Loes heet ze geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie dan voor zeker oprot... dan offer ik mijn ass...
En sluimerende chlamydia, dat heeft ze namelijk volgens eigen zeggen, al vier keer gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verkeerde zuurgraad, een schimmelinfectie en een opblaasontsteking, zelfs..
Ja dat zeg ik: Als ie dan voor zeker oprot... dan offer ik mijn ass...quote:
Bij Huub was ze anders behoorlijk levendigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bestialiteit= sex met Rat
Necrofilie=Amanda daar zit echt geen beweging in tijdens de sex
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bestialiteit= sex met Rat
Necrofilie=Amanda daar zit echt geen beweging in tijdens de sex
Bij Amanda zou AIDS nog sluimeren...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En sluimerende chlamydia, dat heeft ze namelijk volgens eigen zeggen, al vier keer gehad
tegenwoordig krijg je korting als je een heel pakket neemt en all-inclusive de villa betreedt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verkeerde zuurgraad, een schimmelinfectie en een opblaasontsteking, zelfs..
Ze schokte af en toe, maar dat was omdat ze de hik hadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Huub was ze anders behoorlijk levendig![]()
Ik wist niet dat Friezen zo ver gingen voor het goede doel. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik: Als ie dan voor zeker oprot... dan offer ik mijn ass...
Wacht maar af, Amanda wordt steeds closer met Friesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Haar pump of haar pimp?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef SiRojK het volgende:
Amanda gaat niemand slaan.. Daar dacht haar pump anders over
Nou weet niet of de butler zoveel drank op mag hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me trouwens niet verbazen als Eric nu toch drank in Dimitri zijn drankje doet
Gaat het goed met je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb even alle data van de bewoners op de loep genomen en het valt me op, dat er alleen maar mensen in de kooi zitten met een vuur of lucht maan.
Water (emotie) komt dus niet in de kooi voor!!!!
Ze heeft niemand geslagen want ze stond ernaast....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef SiRojK het volgende:
Amanda gaat niemand slaan.. Daar dacht haar pump anders over
Je bent scherp!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haar pump of haar pimp?
Beiden zaken die een grote invloed op haar leven hebben, natuurlijk...
Wooow, Syl op Fok. Welkom Syl.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb even alle data van de bewoners op de loep genomen en het valt me op, dat er alleen maar mensen in de kooi zitten met een vuur of lucht maan.
Die zou het tussen die mensen ook niet lang volhouden denk ik.
moet eric daar niet even op gaan 'zitten'?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
De glazen van butler Elly
(jenever met spa rood)
[afbeelding]
Oh nee! En hoe zit het met hun mana in relatie tot de Japanse gordelriem?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die zou het tussen die mensen ook niet lang volhouden denk ik.
Of ze lag ernaast, maar iig zit ze er altijd naastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft niemand geslagen want ze stond ernaast....
Aha, maar de samenstelling was dus niet echt positief?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ben astrologe en bijzonder geinteresseerd in de samenstelling!!
Ik heb een horoscoop gelijk aan die van Hitler, mag ik nu in de kooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del. Boogschutter met maan in weegschaal
Altijd gelijk willen hebben. Vol vuur, maar ook alles recht willen lullen wat krom is.
Kijk naar die lach. Altijd maar weer die lach.............
Koningin Victoria. Mag ik wel naar al die seks kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb een horoscoop gelijk aan die van Hitler, mag ik nu in de kooi![]()
heeft ze al een botox spaarrekening? op later leeftijd heeft ze dat zeker nodig...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Altijd gelijk willen hebben. Vol vuur, maar ook alles recht willen lullen wat krom is.
Nee, maar volgens mij krijg je wel speciale korting bij de Aldi als je een identiteitsbewijs overlegt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb een horoscoop gelijk aan die van Hitler, mag ik nu in de kooi![]()
(ram in mars en meer van dat soort ongein)
Wat een taalgebruik, vind je maan dat wel goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Deze studie kostte me een jaar of 10.
Syl lulde uit haar nek!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Koningin Victoria. Mag ik wel naar al die seks kijken?
had ik al gezegd dat ik een ver famililid ben van rosie de noormanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heeft ze al een botox spaarrekening? op later leeftijd heeft ze dat zeker nodig...
those fucking germsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij krijg je wel speciale korting bij de Aldi als je een identiteitsbewijs overlegt.
Als ik maar geen zegeltjes hoef te sparenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij krijg je wel speciale korting bij de Aldi als je een identiteitsbewijs overlegt.
10 jaar astrologie gestudeerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Syl lulde uit haar nek!
Zeg niet negatief, maar ik mis wel iets in de samenstelling en nu ik er even in ben gaan verdiepen viel mij op, dat er in grote lijnen dus alleen maar mensen met lucht/vuur manen in de Kooi zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Aha, maar de samenstelling was dus niet echt positief?
Ik ben die gast ZO zat he.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
eric wil weten of dimitri wel eens anaal genomen is. Nee dus...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
10 jaar astrologie gestudeerd?
Boh...
Krijg je dan halverwege ook astrologische updates door? Dat Weegschaal in een bepaalde ascendant een update nodig heeft?
Jah duidelijk verhaal hoor.. IK ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zeg niet negatief, maar ik mis wel iets in de samenstelling en nu ik er even in ben gaan verdiepen viel mij op, dat er in grote lijnen dus alleen maar mensen met lucht/vuur manen in de Kooi zitten.
In principe past dat onderling wel het beste bij elkaar.
Ik heb het nu over de grote lijnen!!
Vuur is actie en die vind je ook bij de mensen met een vuur maan, zoals Nasty (schreeuwerd en agressief (ram)), Brainless (wil vooral heersen (leeuw)),Lieke (stopt niet als ze boos is, want gaat net zolang door tot ze gelijk heeft (boogschutter)), Huub (idem),
Maak je niet druk, Jaap is voldoende geaardquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zeg niet negatief, maar ik mis wel iets in de samenstelling en nu ik er even in ben gaan verdiepen viel mij op, dat er in grote lijnen dus alleen maar mensen met lucht/vuur manen in de Kooi zitten.
Vuur is actie en die vind je ook bij de mensen met een vuur maan, zoals Nasty (schreeuwerd en agressief (ram)), Brainless (wil vooral heersen (leeuw)),Lieke (stopt niet als ze boos is, want gaat net zolang door tot ze gelijk heeft (boogschutter)), Huub (idem),
Ah! Lobasca komt met het tegengif voor nietszeggende sexpraat van enge armbanden!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Wat een domme nikszeggende sexpraat in de jacuzzi met A, E en die enge armband.
dat niet alleen maar onze tijdberekening is naar alle waarschijnlijkheid onjuist... die boeken kunnen wel terug...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
10 jaar astrologie gestudeerd?
Boh...
Krijg je dan halverwege ook astrologische updates door? Dat Weegschaal in een bepaalde ascendant een update nodig heeft?
Oww dus je kunt niet in het kort even uitleggen over die maan enzo want zo heb ik ook niets aan die mededeling...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Syl lulde uit haar nek!
Maar die eigenschappen zie je toch ook zonder te kijken naar wanneer ze geboren zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er is genoeg water daar lijkt me zo, koud/warm, stromend en stilstaand.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah duidelijk verhaal hoor.. IK ben het helemaal met je eens.. Perfecte samenstelling op die manier, alleen mis ik eigenlijk het water wel een beetje, krijg ook dorst onderhand
Dat gaat toch gewoon via de sterren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat niet alleen maar onze tijdberekening is naar alle waarschijnlijkheid onjuist... die boeken kunnen wel terug...
Contactpuntjes aan het verzamelen achter bij haar favorietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Iemand idee waar B en N uithangen?
Je kent me toch. Ik hou van kerels met vileine humor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ah! Lobasca komt met het tegengif voor nietszeggende sexpraat van enge armbanden!
Ja, maar dat is het rare... De tijdsberekening is onjuist, maar de horoscopen in de Telegraaf blijken te kloppen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat niet alleen maar onze tijdberekening is naar alle waarschijnlijkheid onjuist... die boeken kunnen wel terug...
bij de b van behekst en de n van nono...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Iemand idee waar B en N uithangen?
Je lult zelf ook, Iedereen heeft sowieso een verkeerd sterrenbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Syl lulde uit haar nek!
Wat is zijn hyves?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft dat zwembroekje dus niet speciaal voor de gouden kooi gekocht
[afbeelding]
is dat een sterrenbeeld?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
En hoe zit het met die manen van Fries....?
Daar dus... Was ze al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bij de b van behekst en de n van nono...
Ja, Disana had me al getipt. Zie de cap op CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
BSOL, had je al gezien dat Mitch jou screen gebruikt op zijn weblog?
http://www.mitchmasters.n(...)07_235818_001egg.jpg
Weet ik veel. Het kost tien jaar om dat te weten te komen las ik net...quote:
Die van mij ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
BSOL, had je al gezien dat Mitch jou screen gebruikt op zijn weblog?
http://www.mitchmasters.n(...)07_235818_001egg.jpg
Kerels met vileine humor... Dat bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kent me toch. Ik hou van kerels met vileine humor.![]()
Ja, datis mij een jaar of 15 geleden ook wijsgemaakt. Iets met uitzetten van het heelal toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je lult zelf ook, Iedereen heeft sowieso een verkeerd sterrenbeeld![]()
http://www.xs4all.nl/~janfreak/astrol.html
Niet echt netjes, maar aan de andere kant, what the heck.. Je teken staat er op + het is een capture van screen, geen eigen foto oidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Disana had me al getipt. Zie de cap op CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)
Janfreak said so!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vent die zich enkel en alleen per metro verplaatst?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kerels met vileine humor... Dat bestaat helemaal niet.
Zo'n kerel wordt meteen metroman als hij er achter komt dat hij vileine humor gebruikt.
*maakt astraal contact met wilma nanningaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het rare... De tijdsberekening is onjuist, maar de horoscopen in de Telegraaf blijken te kloppen!
En nu?
Vind je het gek als ie 'm iedere avond in een zure sloot douwt..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brrr heeft de verkeerde zuurgraad, heeft de dokter volgens amanda gezegd![]()
![]()
*Werpt paranormaal blok op met de steunkousen van Tineke de Nooy*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*maakt astraal contact met wilma nanninga
Tis trouwens een andere zwembroek hoor, met meer witquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft dat zwembroekje dus niet speciaal voor de gouden kooi gekocht
[afbeelding]
Mag ie dan ook geen anale sex?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Wie wil er wat cp'tjes inzetten? Ik gok dat B en A nog even lekker de blaasontstekingzwemmertjes gaan testen.
Het maakt me niet veel. Met dat eitje op de cap zijn ze, voor de echte kenners, wel te herkennenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Niet echt netjes, maar aan de andere kant, what the heck.. Je teken staat er op + het is een capture van screen, geen eigen foto oid
Goed in de gaten gehoudenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Tis trouwens een andere zwembroek hoor, met meer wit
Oeps, laat Ellen Fries dan gauw maar weer ophalen en Palma kanmorgen ook maar beter thuisblijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ook de zon in het teken MAAGD en dat is een AARDE TEKEN.!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Jaap is voldoende geaard
Hmz, als het een link is naar jouw originele cap dan kan je leuke grappen uithalen. Je kan dan de cap vervangen door een "andere" cap terwijl de link wel geldig blijftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het maakt me niet veel. Met dat eitje op de cap zijn ze, voor de echte kenners, wel te herkennen
( Maar is stel het wel op prijs, als andere sites de cap dan zelf uploaden, zodat ik capaciteit beschikbaar houd )
Oh ja! Goed opgeletquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Tis trouwens een andere zwembroek hoor, met meer wit
*vraagt aan fred oster, 'de martelaar', via gene zijde te lachen naar tineke opdat zij nooit meer tot 10 kan tellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
*Werpt paranormaal blok op met de steunkousen van Tineke de Nooy*
Je weet toch wel wat een metroman is, he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vent die zich enkel en alleen per metro verplaatst?!
Ze is ook al 19 hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En sluimerende chlamydia, dat heeft ze namelijk volgens eigen zeggen, al vier keer gehad
Bang zeker?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dat geintje heb ik al een paar keer uitgehaald. Werkt heel goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz, als het een link is naar jouw originele cap dan kan je leuke grappen uithalen. Je kan dan de cap vervangen door een "andere" cap terwijl de link wel geldig blijft
*Fred Oster schudt meewarig het hoofd in een poging duidelijk te maken dat Tineke met haar 9 vingers sowieso nooit tot 10 kon tellen*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*vraagt aan fred oster, 'de martelaar', via gene zijde te lachen naar tineke opdat zij nooit meer tot 10 kan tellen
Hij gebruikt zijn eigen linkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz, als het een link is naar jouw originele cap dan kan je leuke grappen uithalen. Je kan dan de cap vervangen door een "andere" cap terwijl de link wel geldig blijft
heb jij daar ook een boekje van... mijn stoppen zijn net doorgeslagen... denk dat er iets mis is met de aardlekschakelaar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ook de zon in het teken MAAGD en dat is een AARDE TEKEN.!!
J.aap heeft inderdaad de massa, die de anderen missen.
Nasty is een vis en die manipuleert de boel lekker met d'r zogenaamde gejank!!
Even voor de duidelijkheid. Ik had het net over de bewoners hun maan in een teken!!!
Iets te technisch voor jullie fokkers.
Doe je verzoekjes?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Bang zeker?
Of herkenning die je niet zo aanspreekt?![]()
Waarschijnlijk is je schemerlamp van de verkeerde zuurtegraad ......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij daar ook een boekje van... mijn stoppen zijn net doorgeslagen... denk dat er iets mis is met de aardlekschakelaar...
Sinds de massa is gaan geloven dat David Beckham het voorbeeld is van de metroman, ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een metroman is, he?
Zo'n man die drie keer per week onder de zonnebank gaat, blokfluit speelt en zich heel vilein verdiept heeft in de kama sutra.
*belt een doe het zelf bergman kliniek en vraagt om een middelvinger voor tinekequote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
*Fred Oster schudt meewarig het hoofd in een poging duidelijk te maken dat Tineke met haar 9 vingers sowieso nooit tot 10 kon tellen*
Tas lig in bedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:48 schreef kissa het volgende:
Ik begrijp niet dat ik Eric ooit ok heb gevonden
Waar is taas?
(ben 5 uur afgesloten geweest van inet)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bang zeker?
Of herkenning die je niet zo aanspreekt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |