Je kent me toch. Ik hou van kerels met vileine humor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ah! Lobasca komt met het tegengif voor nietszeggende sexpraat van enge armbanden!
Ja, maar dat is het rare... De tijdsberekening is onjuist, maar de horoscopen in de Telegraaf blijken te kloppen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat niet alleen maar onze tijdberekening is naar alle waarschijnlijkheid onjuist... die boeken kunnen wel terug...
bij de b van behekst en de n van nono...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Iemand idee waar B en N uithangen?
Je lult zelf ook, Iedereen heeft sowieso een verkeerd sterrenbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Deze studie kostte me een jaar of 10.
Syl lulde uit haar nek!
Wat is zijn hyves?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft dat zwembroekje dus niet speciaal voor de gouden kooi gekocht
[afbeelding]
is dat een sterrenbeeld?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
En hoe zit het met die manen van Fries....?
Daar dus... Was ze al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bij de b van behekst en de n van nono...
Ja, Disana had me al getipt. Zie de cap op CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
BSOL, had je al gezien dat Mitch jou screen gebruikt op zijn weblog?
http://www.mitchmasters.n(...)07_235818_001egg.jpg
Weet ik veel. Het kost tien jaar om dat te weten te komen las ik net...quote:
Die van mij ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
BSOL, had je al gezien dat Mitch jou screen gebruikt op zijn weblog?
http://www.mitchmasters.n(...)07_235818_001egg.jpg
Kerels met vileine humor... Dat bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kent me toch. Ik hou van kerels met vileine humor.![]()
Ja, datis mij een jaar of 15 geleden ook wijsgemaakt. Iets met uitzetten van het heelal toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je lult zelf ook, Iedereen heeft sowieso een verkeerd sterrenbeeld![]()
http://www.xs4all.nl/~janfreak/astrol.html
Niet echt netjes, maar aan de andere kant, what the heck.. Je teken staat er op + het is een capture van screen, geen eigen foto oidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Disana had me al getipt. Zie de cap op CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)
Janfreak said so!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je lult zelf ook, Iedereen heeft sowieso een verkeerd sterrenbeeld![]()
http://www.xs4all.nl/~janfreak/astrol.html
Wat moet ik met een vent die zich enkel en alleen per metro verplaatst?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kerels met vileine humor... Dat bestaat helemaal niet.
Zo'n kerel wordt meteen metroman als hij er achter komt dat hij vileine humor gebruikt.
*maakt astraal contact met wilma nanningaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het rare... De tijdsberekening is onjuist, maar de horoscopen in de Telegraaf blijken te kloppen!
En nu?
Vind je het gek als ie 'm iedere avond in een zure sloot douwt..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brrr heeft de verkeerde zuurgraad, heeft de dokter volgens amanda gezegd![]()
![]()
*Werpt paranormaal blok op met de steunkousen van Tineke de Nooy*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*maakt astraal contact met wilma nanninga
Tis trouwens een andere zwembroek hoor, met meer witquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft dat zwembroekje dus niet speciaal voor de gouden kooi gekocht
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |