heeft ze al een botox spaarrekening? op later leeftijd heeft ze dat zeker nodig...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del. Boogschutter met maan in weegschaal
Altijd gelijk willen hebben. Vol vuur, maar ook alles recht willen lullen wat krom is.
Kijk naar die lach. Altijd maar weer die lach.............
Nee, maar volgens mij krijg je wel speciale korting bij de Aldi als je een identiteitsbewijs overlegt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb een horoscoop gelijk aan die van Hitler, mag ik nu in de kooi![]()
(ram in mars en meer van dat soort ongein)
Wat een taalgebruik, vind je maan dat wel goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Deze studie kostte me een jaar of 10.
Syl lulde uit haar nek!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Koningin Victoria. Mag ik wel naar al die seks kijken?
had ik al gezegd dat ik een ver famililid ben van rosie de noormanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del. Boogschutter met maan in weegschaal
Altijd gelijk willen hebben. Vol vuur, maar ook alles recht willen lullen wat krom is.
Kijk naar die lach. Altijd maar weer die lach.............
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heeft ze al een botox spaarrekening? op later leeftijd heeft ze dat zeker nodig...
those fucking germsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij krijg je wel speciale korting bij de Aldi als je een identiteitsbewijs overlegt.
Als ik maar geen zegeltjes hoef te sparenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij krijg je wel speciale korting bij de Aldi als je een identiteitsbewijs overlegt.
10 jaar astrologie gestudeerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Syl lulde uit haar nek!
Zeg niet negatief, maar ik mis wel iets in de samenstelling en nu ik er even in ben gaan verdiepen viel mij op, dat er in grote lijnen dus alleen maar mensen met lucht/vuur manen in de Kooi zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Aha, maar de samenstelling was dus niet echt positief?
Ik ben die gast ZO zat he.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef 2live het volgende:
eric wil weten of dimitri wel eens anaal genomen is. Nee dus...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
10 jaar astrologie gestudeerd?
Boh...
Krijg je dan halverwege ook astrologische updates door? Dat Weegschaal in een bepaalde ascendant een update nodig heeft?
Jah duidelijk verhaal hoor.. IK ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zeg niet negatief, maar ik mis wel iets in de samenstelling en nu ik er even in ben gaan verdiepen viel mij op, dat er in grote lijnen dus alleen maar mensen met lucht/vuur manen in de Kooi zitten.
In principe past dat onderling wel het beste bij elkaar.
Ik heb het nu over de grote lijnen!!
Vuur is actie en die vind je ook bij de mensen met een vuur maan, zoals Nasty (schreeuwerd en agressief (ram)), Brainless (wil vooral heersen (leeuw)),Lieke (stopt niet als ze boos is, want gaat net zolang door tot ze gelijk heeft (boogschutter)), Huub (idem),
Maak je niet druk, Jaap is voldoende geaardquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zeg niet negatief, maar ik mis wel iets in de samenstelling en nu ik er even in ben gaan verdiepen viel mij op, dat er in grote lijnen dus alleen maar mensen met lucht/vuur manen in de Kooi zitten.
Vuur is actie en die vind je ook bij de mensen met een vuur maan, zoals Nasty (schreeuwerd en agressief (ram)), Brainless (wil vooral heersen (leeuw)),Lieke (stopt niet als ze boos is, want gaat net zolang door tot ze gelijk heeft (boogschutter)), Huub (idem),
Ah! Lobasca komt met het tegengif voor nietszeggende sexpraat van enge armbanden!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
Wat een domme nikszeggende sexpraat in de jacuzzi met A, E en die enge armband.
dat niet alleen maar onze tijdberekening is naar alle waarschijnlijkheid onjuist... die boeken kunnen wel terug...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
10 jaar astrologie gestudeerd?
Boh...
Krijg je dan halverwege ook astrologische updates door? Dat Weegschaal in een bepaalde ascendant een update nodig heeft?
Oww dus je kunt niet in het kort even uitleggen over die maan enzo want zo heb ik ook niets aan die mededeling...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Syl lulde uit haar nek!
Maar die eigenschappen zie je toch ook zonder te kijken naar wanneer ze geboren zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Er is genoeg water daar lijkt me zo, koud/warm, stromend en stilstaand.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah duidelijk verhaal hoor.. IK ben het helemaal met je eens.. Perfecte samenstelling op die manier, alleen mis ik eigenlijk het water wel een beetje, krijg ook dorst onderhand
Dat gaat toch gewoon via de sterren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat niet alleen maar onze tijdberekening is naar alle waarschijnlijkheid onjuist... die boeken kunnen wel terug...
Contactpuntjes aan het verzamelen achter bij haar favorietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Iemand idee waar B en N uithangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |