lichtgevende radioactieve gel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mja, heb al een tijd geen streams meer...
Een paar dagen geleden zei hij zelf Chippendale te zijn in een van die oestrogeen ademende Youtube filmpjes...
Then again, wat moet je nou van een 'Chippendale' aannemen?
Duidelijk een verkeerde keuze. Maar ik denk datquote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor hem ook maar hij kon waarschijnlijk kiezen, dat of oprotten
Ahaha.. Geef het max. een maand, dan zit Mitch in DGK, wat ik je brom...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
nee dat doet hij echt niet, hij heeft alles zelf al voorelkaar dan hoeft ie niet in de gdk![]()
maarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?
kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Misschien ff rellen?
Daar was Huubje toch goed in voordat Lieke in de Kooi kwam???
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
Eric: weet je hoe vetgoed ik kan palen balen?
Aldus verzuchtte hij tegen het tuinmeubilair?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
Eric: weet je hoe vetgoed ik kan palen?
doe maar rosé, flesje rosé gaat er altijd wel in...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ahaha.. Geef het max. een maand, dan zit Mitch in DGK, wat ik je brom...
Wedden voor een broccoli?
19 juli... dat gaat ie toch nooit halen? Please...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Eric noemt alweer zijn verjaardagsdatum: de 19e. Jaap moet iets regelen en hij vindt dat 'ze' ergens geheimzinnig over doen.
Tja dat zal dus wel een male prostitute wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Eric noemt alweer zijn verjaardagsdatum: de 19e. Jaap moet iets regelen en hij vindt dat 'ze' ergens geheimzinnig over doen.
Alweer een blaasontsteking? Dat is een hele kwalijke zaak.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
19 juli... dat gaat ie toch nooit halen? Please...
Nee ze piest niet na de sex dan krijg je datquote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar
blaasontsteking... brain heeft haar te hard geneukt!
Nou, dan moet ik tegen die tijd alcohol leren drinken i.p.v. broccoli eten, maar you're ON!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:57 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
doe maar rosé, flesje rosé gaat er altijd wel in...![]()
Als die hem na de daad dan maar meteen meeneemt naar huis.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja dat zal dus wel een male prostitute worden
Brrr heeft de verkeerde zuurgraad, heeft de dokter volgens amanda gezegdquote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar
blaasontsteking... brain heeft haar te hard geneukt!
een maand zei je he, stuur die fles maar naar amelandquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik tegen die tijd alcohol leren drinken i.p.v. broccoli eten, maar you're ON!![]()
Staat hier toch echt 19-07-1981quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.
Ze wordt anaal genomen, dan hoef je toch niet te piesen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee ze piest niet na de sex dan krijg je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |