Volgens Natasia doen ze al een paar dagen aan spanksexquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Prospera het volgende:
Door Brian
Nou, ik had laatst een koelkasttomaat die me een hartgrondig "nondeju!" wist te ontlokken.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef demins het volgende:
[..]
Alsof er in de laatste eeuw geen meer verlichte opvattingen zijn ontstaan!
Waaronder een simpele: de smaak! Tomaten uit de koelkast worden gauw "zanderig" en zijn lang zo lekker niet als tyomaten die op kamertemperatuur bewaard worden.
het was iemand uit staphorstquote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh, wie speelt dan Hugh Hefner... Jort Kelder?.. Andries Knevel?
Het zou wel de eerste spontane actie zijn van Brian die hij zelf onderneemt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens Natasia doen ze al een paar dagen aan spanksex
oh, dat zou me zo geweldig lijken!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Dimitir kleed zich om..... nwe bewoner?
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Dat hoop ik toch niet, want hij zou zich waarschijnlijk meer bij BEAN thuisvoelen dan bij de anderen. Van BEAN hebben we al meer dan genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
hij gaat jakuzi inquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
ik wil ook zo'n butlerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Natuurlijk. De butler loopt halfnaakt door het huis, logisch.
Van mij mag hetquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
Hier vinden we elkaar weerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Als ik mag kiezen... doe dan maar Mitch....
Duidelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is best lenig, beentje bijna in haar nek
[afbeelding]
Nee, ze stinkt immers. Dus eerst grondig het bekkie poetsen en dan wil ie haar wel weer anaal en vaginaal tuchtigen. Doggystyle zodat eventuele achtergebleven mondmeur niet in zijn richting wordt geademd.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
De loverboy heeft zijn punt weer gemaakt. Amanda zit er als een zielig vogeltje bij, wil haar pooier omhelzen, maar hij heeft er geen zin in.
ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
ik ook. we kunnen hem wel delen. splitsen we de lusten en de lasten...
ik zie liever kok martin en ellie spartelen in het warme vocht...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze stinkt immers. Dus eerst grondig het bekkie poetsen en dan wil ie haar wel weer anaal en vaginaal tuchtigen. Doggystyle zodat eventuele achtergebleven mondmeur niet in zijn richting wordt geademd.
We moeten hem dan wel flink bezig houden. Anders wordt ie lui en krijgt ie een dik lichaam.quote:
Is haar arm, je dacht toch zeker niet dat Hupert zo sterk was om haar te tillenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is best lenig, beentje bijna in haar nek
[afbeelding]
Ik ook! Ik heb haar alleen op caps gezien...!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Meganog het volgende:
Ik stem voor Ellie.
geen, die heeft hij nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Wat was het doel van Natresha vanavond ????
ja maar het gekraak is er niet minder om gewordenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
Huh? Die stem was duidelijk. Alsof ze er naast stond?
dan moeten we al met zijn 3-en delen, als Dimitri dat maar aan kan.quote:
Damn... Stelletje sopkutjes. Dimitri bestaat niet!quote:
Gewoon onderdeel van de totale afgang .......quote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Wat was het doel van Natresha vanavond ????
wat schuift het, en die sixpack denk er dan maar ff bijquote:
Lijkt verdulleme wel een helicopter dat steeds overvliegt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja maar het gekraak is er niet minder om geworden![]()
alleen in natura en die six pack zit wel in het eisenpakket.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat schuift het, en die sixpack denk er dan maar ff bij![]()
Ja, allebei heb ik geen bezwaar tegen...wie wel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Marieke_B het volgende:
Dimitri geeft aan dat hij ook wel zo gek zou zijn om de kooi in te gaan...
Misschien zijn er nog 2 kandidaten in de running?
Mitch en Dimitri..
Hij is te blij met zichzelf...ik pass hem ookquote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
Ik vind Dimitri te breed. Dus nee, jullie mogen 'm hebben hoor.
Lekker waarvoor? Graag even wat meer details graag.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die gast is echt lekker!
Ik wil nog iemand met een kroegverleden en een doorrookte stem uit Amsterdamquote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, allebei heb ik geen bezwaar tegen...wie wel?
Zeker weten!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die gast is echt lekker!
Oh NOES! Rouvoet?quote:
mmmm nog even naar de sprotschool dan maarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
alleen in natura en die six pack zit wel in het eisenpakket.![]()
Er was al een vrouwenstem daarnet die Brian meldde dat hij anders moest gaan zitten omdat hij er vlak voor zat.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
Hey ze hebben eindelijk een goeie microfoon geplaatst...
ik wou dat ik 10cent kreeg voor iedere keer dat dit gezegd word, hoefde ik morgen niet om 8 uur eruit.quote:
Ik stel voor de naam Eric niet meer te gebruiken maar standaardquote:
het mag wat kosten bij 10quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Lijkt verdulleme wel een helicopter dat steeds overvliegt.
Over de drie vrienden die Huub heeft verloren.quote:
Ik zei dan ook dat de microfoon goed was...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was al een vrouwenstem daarnet die Brian meldde dat hij anders moest gaan zitten omdat hij er vlak voor zat.
samen feestje geven?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ow, Dimitri is stripper?
Ja ja, erg geloofwaardig allemaal. Ze is gewoon gedumpt door Ton de klusjesman.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Natas heeft het gemis van haar kinderen heel lang weggestopt, maar nu heeft ze dit - heimwee!
vies he, hij rand hem bijna verbaal aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
Eric sodemieter toch op!!!!!!!!
Veel duidelijker inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat de microfoon goed was...
Chippendale, als ik me niet vergis..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ow, Dimitri is stripper?
Sja, wie niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef Meganog het volgende:
Ik mis Ellie.
je vergist jequote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Chippendale, als ik me niet vergis..
Gaf de eerste keer dat hij er was al een 'spontaan showtje' weg..
wat moet je dan.. gaan slapen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub en Lieke lijken nu echt wel een ingekakt stel hoor.
Na de sex nog effe na chillen op de bank met een chippie.
Die zit binnen twee weken zelf in de kooi, als Eric weggestemd is...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is het al een feit dat Mitch ontslagen is![]()
Ze kon niet meer lopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, wie niet?![]()
Werd ze trouwens gehaald met een auto of moest ze lopend terug naar Amsterdam?
Persoonlijk, ja heerlijkquote:
Hij mag niet meer in zijn blootjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Eric met een broekje aan in de jacuzzi. Dat is nieuw voor mij.
Ze heeft lopen geildansen met dimitri, brrrr is boos.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
Waarom moet amanda gestraft worden
En waar is robert2006
Omdat ze Dimitri's cock zat te teasen met haar kontjequote:
Voor hem ook maar hij kon waarschijnlijk kiezen, dat of oprottenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Eric met een broekje aan in de jacuzzi. Dat is nieuw voor mij.
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft lopen geildansen met dimitri, brrrr is boos.
En ze stinkt uit haar bek, dus wil hij niet met haar zoenen
Mja, heb al een tijd geen streams meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
je vergist je... Althans, dat zegt hij
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die zit binnen twee weken zelf in de kooi, als Eric weggestemd is...
nee dat doet hij echt niet, hij heeft alles zelf al voorelkaar dan hoeft ie niet in de gdkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die zit binnen twee weken zelf in de kooi, als Eric weggestemd is...
Zouden ze weten dat als je blaasontsteking heeft dat er geen sex mag plaatsvinden *om maar in Briantaal te spreken*quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?
Ik stem voor bloot dus oprotten. Van de oude Eric is niets meer over.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor hem ook maar hij kon waarschijnlijk kiezen, dat of oprotten
Inderdaad, gewoon opzij gooien tot ze weer bruikbaar is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en ze heeft blaasontsteking, dus sowieso geen sex...dan hoeft ie ook niet aardig te zijn toch?
Die zit met een opblaaspop die op Amanda lijkt in z'n jacuzzi thuis.quote:
Niet roken en conditie hebben voor een tweede ronde is beterquote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef agter het volgende:
[..]
Lekker sigaretje roken, na de sex!
Hmmm, altijd fijn.
lichtgevende radioactieve gel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mja, heb al een tijd geen streams meer...
Een paar dagen geleden zei hij zelf Chippendale te zijn in een van die oestrogeen ademende Youtube filmpjes...
Then again, wat moet je nou van een 'Chippendale' aannemen?
Duidelijk een verkeerde keuze. Maar ik denk datquote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor hem ook maar hij kon waarschijnlijk kiezen, dat of oprotten
Ahaha.. Geef het max. een maand, dan zit Mitch in DGK, wat ik je brom...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
nee dat doet hij echt niet, hij heeft alles zelf al voorelkaar dan hoeft ie niet in de gdk![]()
maarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Misschien ff rellen?
Daar was Huubje toch goed in voordat Lieke in de Kooi kwam???
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
Eric: weet je hoe vetgoed ik kan palen balen?
Aldus verzuchtte hij tegen het tuinmeubilair?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
Eric: weet je hoe vetgoed ik kan palen?
doe maar rosé, flesje rosé gaat er altijd wel in...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ahaha.. Geef het max. een maand, dan zit Mitch in DGK, wat ik je brom...
Wedden voor een broccoli?
19 juli... dat gaat ie toch nooit halen? Please...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Eric noemt alweer zijn verjaardagsdatum: de 19e. Jaap moet iets regelen en hij vindt dat 'ze' ergens geheimzinnig over doen.
Tja dat zal dus wel een male prostitute wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Eric noemt alweer zijn verjaardagsdatum: de 19e. Jaap moet iets regelen en hij vindt dat 'ze' ergens geheimzinnig over doen.
Alweer een blaasontsteking? Dat is een hele kwalijke zaak.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
19 juli... dat gaat ie toch nooit halen? Please...
Nee ze piest niet na de sex dan krijg je datquote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar
blaasontsteking... brain heeft haar te hard geneukt!
Nou, dan moet ik tegen die tijd alcohol leren drinken i.p.v. broccoli eten, maar you're ON!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:57 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
doe maar rosé, flesje rosé gaat er altijd wel in...![]()
Als die hem na de daad dan maar meteen meeneemt naar huis.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja dat zal dus wel een male prostitute worden
Brrr heeft de verkeerde zuurgraad, heeft de dokter volgens amanda gezegdquote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
maar
blaasontsteking... brain heeft haar te hard geneukt!
een maand zei je he, stuur die fles maar naar amelandquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik tegen die tijd alcohol leren drinken i.p.v. broccoli eten, maar you're ON!![]()
Staat hier toch echt 19-07-1981quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.
Ze wordt anaal genomen, dan hoef je toch niet te piesen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee ze piest niet na de sex dan krijg je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |