Gewoon onderdeel van de totale afgang .......quote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Wat was het doel van Natresha vanavond ????
wat schuift het, en die sixpack denk er dan maar ff bijquote:
Lijkt verdulleme wel een helicopter dat steeds overvliegt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja maar het gekraak is er niet minder om geworden![]()
alleen in natura en die six pack zit wel in het eisenpakket.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat schuift het, en die sixpack denk er dan maar ff bij![]()
Ja, allebei heb ik geen bezwaar tegen...wie wel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef Marieke_B het volgende:
Dimitri geeft aan dat hij ook wel zo gek zou zijn om de kooi in te gaan...
Misschien zijn er nog 2 kandidaten in de running?
Mitch en Dimitri..
Hij is te blij met zichzelf...ik pass hem ookquote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
Ik vind Dimitri te breed. Dus nee, jullie mogen 'm hebben hoor.
Lekker waarvoor? Graag even wat meer details graag.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die gast is echt lekker!
Ik wil nog iemand met een kroegverleden en een doorrookte stem uit Amsterdamquote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, allebei heb ik geen bezwaar tegen...wie wel?
Zeker weten!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die gast is echt lekker!
Oh NOES! Rouvoet?quote:
mmmm nog even naar de sprotschool dan maarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
alleen in natura en die six pack zit wel in het eisenpakket.![]()
Er was al een vrouwenstem daarnet die Brian meldde dat hij anders moest gaan zitten omdat hij er vlak voor zat.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
Hey ze hebben eindelijk een goeie microfoon geplaatst...
ik wou dat ik 10cent kreeg voor iedere keer dat dit gezegd word, hoefde ik morgen niet om 8 uur eruit.quote:
Ik stel voor de naam Eric niet meer te gebruiken maar standaardquote:
het mag wat kosten bij 10quote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Lijkt verdulleme wel een helicopter dat steeds overvliegt.
Over de drie vrienden die Huub heeft verloren.quote:
Ik zei dan ook dat de microfoon goed was...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was al een vrouwenstem daarnet die Brian meldde dat hij anders moest gaan zitten omdat hij er vlak voor zat.
samen feestje geven?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ow, Dimitri is stripper?
Ja ja, erg geloofwaardig allemaal. Ze is gewoon gedumpt door Ton de klusjesman.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Natas heeft het gemis van haar kinderen heel lang weggestopt, maar nu heeft ze dit - heimwee!
vies he, hij rand hem bijna verbaal aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
Eric sodemieter toch op!!!!!!!!
Veel duidelijker inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat de microfoon goed was...
Chippendale, als ik me niet vergis..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ow, Dimitri is stripper?
Sja, wie niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef Meganog het volgende:
Ik mis Ellie.
je vergist jequote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Chippendale, als ik me niet vergis..
Gaf de eerste keer dat hij er was al een 'spontaan showtje' weg..
wat moet je dan.. gaan slapen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub en Lieke lijken nu echt wel een ingekakt stel hoor.
Na de sex nog effe na chillen op de bank met een chippie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |