quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Maar ik meen dat het juni is.
Laten ze elkaar lekker thuis uit elkaar trekken...ik hoef er geen getuige van te zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als die hem na de daad dan maar meteen meeneemt naar huis.
Gut ja. En daar zit ie dan al minstens twee keer aan te refereren vandaag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Staat hier toch echt 19-07-1981
http://www.tien.tv/web/sh(...)791/typeofpage=47737
Je woont ook nog op Ameland?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
een maand zei je he, stuur die fles maar naar ameland![]()
Dat wil ik dan nog wel aanzien als het een goed doel dient.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze elkaar lekker thuis uit elkaar trekken...ik hoef er geen getuige van te zijn![]()
Ik heb het hem, alleen vanavond al, minimaal vier keer horen zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja. En daar zit ie dan al minstens twee keer aan te refereren vandaag?![]()
Door de blaasontsteking kun je dus weten dat ze van afwisseling houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wordt anaal genomen, dan hoef je toch niet te piesen?
nee lwd maar werk dr en ben dr hele zomer er, dus over een maandje ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je woont ook nog op Ameland?
Hahaha... This bet is mine!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Door de blaasontsteking kun je dus weten dat ze van afwisseling houden
Tja tis al laat ben niet meer zo scherp!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Door de blaasontsteking kun je dus weten dat ze van afwisseling houden
Hmm. Als er dus een toneelhaak boven zijn hoofd hangt, en 'ze' doen geheimzinnig over zijn verjaardag... dan lijkt het erop dat hij nog wel even de tijd krijgt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het hem, alleen vanavond al, minimaal vier keer horen zeggen.
coke light (avatar)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:03 schreef SiRojK het volgende:
Wat wil Eric voor zijn verjaardag:
- een manhoer
- 5 gram coke
Ik denk dat ie hoopt dat ze hem eruit stemmen zodat het hem geen 10K kost... Ikzelf hoop ook niet dat ie eruitgestemt word net als Huub van plan is (was)... hij wil hemquote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Heel het Eric gedoe..die stat zelf op. Is overduidelijk. Eric maakt geen tv, is oninteressant, wordt door iedereen uitgekotst..geeft zelf al een maand aan zich ongelukkig te voelen en opeens krijgen hij en Huub de grootste ruzie..
Ze willen hem minstens 1x zien neuken met een manquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Als er dus een toneelhaak boven zijn hoofd hangt, en 'ze' doen geheimzinnig over zijn verjaardag... dan lijkt het erop dat hij nog wel even de tijd krijgt.
Misschien is het een manier van peilen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja. En daar zit ie dan al minstens twee keer aan te refereren vandaag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |