abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 juni 2007 @ 14:34:23 #1
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50331763
Vervolg op: Wat voor soort kinderwagen - Deel 6




Enkele bekende merken:
Bugaboo
Mutsy
Urban Jungle
Stokke
Quinny
X-adventure
Koelstra
Firstwheels
Joolz
Phil and Teds



_____________________________________________

Er was nog geen nieuw topic, dus vandaar.. en gelijk een vraag \

Wij zijn van plan om blobster de eerste dagen (weken?) bij ons op de kamer te laten slapen in de bak van de kinderwagen (een Firstwheels), maar daar zit natuurlijk niet zo'n supersonisch 10cm dik matras in zoals die ik zaterdag bij de wiegenafdeling in de Prenatal zag liggen - ik vraag me dan ook af of het matrasje in de kinderwagenbak volstaat of moet ik daar nog weer extra 'padding' in stoppen?

[ Bericht 2% gewijzigd door jellyrose op 11-06-2007 14:48:37 ]
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  Jubileum moderator maandag 11 juni 2007 @ 15:03:57 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50332786
Mooie OP
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 11 juni 2007 @ 15:37:28 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50333967
Ik snap het verschil niet zo goed tussen een wandelwagen en een buggy
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50336862
Complete Set alles in beige van :


De mand dient ook als zitje en past op het frame als wiegje
Het autozitje past op het standaard frame,
dus in Totaal maar 4 delen:

[ Bericht 44% gewijzigd door desiredbard op 11-06-2007 16:52:45 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:03:21 #5
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50339630
Een kinderwagen (ook (kinder)koets genoemd) is een wagen waarin kinderen vervoerd kunnen worden.

Kinderwagen:
Voor de hele kleintjes, die nog niet kunnen zitten, zit er een klein wiegje met een windscherm bovenop.
Wandelwagen:
Voor kinderen die al kunnen zitten, zit er een stoeltje dat vaak in een slaappositie kan worden geklapt.
Combi-Kinderwagen:
Een wagen die in één koop verkocht word met wiegje én zitje. Wanneer het kindje niet meer in het wiegje past of al kan zitten kan het zitje er op gemonteerd worden.
(Vroeger had je geen zitje, kon een deel van de bodem omhoog gezet zodat het kind rechtop in de wieg kon zitten of moest je een zitje apart aanschaffen.)

Soorten kinderwagens

Klassieke kinderwagen
De klassieke of ouderwetse kinderwagen wordt ook wel koets genoemd. Ze hebben vier wielen met massieve rubber banden, samen met een systeem van veren voor de vering. Er bestaan veel verschillende modellen want er kwamen in die tijd jaarlijks verschillende types op de markt. Deze kinderwagens zijn geschikt voor baby’s tot 12 a 18 maanden. De klassieke kinderwagen uit de jaren vijftig, zestig en zeventig is weer terug in het straatbeeld. De wagens zijn geliefd om de grote bak waarin de baby ligt, de vering en het uiterlijk. De firma Torck produceerde in 2005 een retro-kinderwagen gebaseerd op een model van 1949.


Moderne kinderwagen
De hedendaagse kinderwagen heeft drie of vier wielen met luchtbanden. De vering is veel stijver, dan die van de klassieke kinderwagen, of soms helemaal afwezig. Wel heeft de nieuwe generatie kinderwagens een ruime mogelijkheid voor boodschappen onderin de kinderwagen.


Buggy
Een buggy is een compacte en lichte wandelwagen, vooral gericht op stadsgebruik. Buggy's zijn meestal minder geschikt om een kind voor langere tijd in te veroeren. Ze zijn makkelijk en klein opvouwbaar en kunnen zo eenvoudig mee genomen worden in de auto of, met een speciale fietsdrager, op de fiets.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 11 juni 2007 @ 18:06:28 #6
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50339737
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef Vivi het volgende:
Ik snap het verschil niet zo goed tussen een wandelwagen en een buggy
Een wandelwagen is dus het kinderwagenonderstel met het zitje er op gemonteerd.

Een buggy is een compacte en lichte wandelwagen, vooral gericht op stadsgebruik. Buggy's zijn meestal minder geschikt om een kind voor langere tijd in te veroeren. Ze zijn makkelijk en klein opvouwbaar en kunnen zo eenvoudig mee genomen worden in de auto of, met een speciale fietsdrager, op de fiets.


Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 19:02:53 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50341575
Milo is al een paar weken uit zijn Quinny Dreami gegroeid. Hij is nu 67 cm lang. Voor de korte ritjes gebruiken we gewoon de Maxi Cosi, maar ik zou graag de wandelwagen erop zetten voor de langere wandelingen. Nu blijkt dat er geen zonnekap bijgeleverd is. Deze hoort toch standaard bij de Quinny Buzz of ben ik abuis Ik moet ook nog even experimenteren met de ligstand. Vooralsnog heb ik die niet gevonden. Ik heb babypark Kesteren maar aangeschreven om te vragen of ze alsnog een zonnekap kunnen leveren. Moraal van het verhaal.... controleer dubbel en dwars alle onderdelen van zo'n kinderwagenset en wacht niet totdat je kind 4 maanden is om er vervolgens achter te komen dat het boeltje niet compleet is
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:37:08 #8
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50343061
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:03 schreef Lois het volgende:
Mooie OP
Dank u, ik vond het anders zo kaal


Maar niemand ervaring met het als wieg laten fungeren van de kinderwagenbak?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 11 juni 2007 @ 20:21:09 #9
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50345057
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik moet ook nog even experimenteren met de ligstand.
Slaapmeisje, als je de wandelinzet naar je toe zet, dan heeft hij maar 2 standen. Voor Thies was de laagste stand nog veel te rechtop. Ik heb het diepe gedeelte opgevuld met twee handdoeken. Nu ligt/zit hij lekker achterover zonder dat hij zo in elkaar frut. Als je de inzet van je af monteert is er een meer horizontale stand.
En er hoort idd een zonnekap bij.

Kom je in het moedertopic nog eens vertellen hoe het met je gaat?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50346086
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Noli. het volgende:

[..]

Een wandelwagen is dus het kinderwagenonderstel met het zitje er op gemonteerd.

Een buggy is een compacte en lichte wandelwagen, vooral gericht op stadsgebruik. Buggy's zijn meestal minder geschikt om een kind voor langere tijd in te veroeren. Ze zijn makkelijk en klein opvouwbaar en kunnen zo eenvoudig mee genomen worden in de auto of, met een speciale fietsdrager, op de fiets.



Kinderwagen

Wandelwagen

Wandelwagen van Autozitje
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_50346588
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef jellyrose het volgende:
Maar niemand ervaring met het als wieg laten fungeren van de kinderwagenbak?
Jellyrose het is mij destijds afgeraden. Mij werd verteld dat de kinderwagenbak er niet op gebouwd is om als vaste slaapplaats te dienen. Details van waarom dan niet zijn me een beetje ontgaan, sorry
Ik dacht dat het iets te maken had met dat ledikantjes/wiegjes steviger zijn en dat de ventilatie van zo'n bak niet voldoende is om daar elke nacht in te liggen.
pi_50347230
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef piglet het volgende:

[..]

Jellyrose het is mij destijds afgeraden. Mij werd verteld dat de kinderwagenbak er niet op gebouwd is om als vaste slaapplaats te dienen. Details van waarom dan niet zijn me een beetje ontgaan, sorry
Ik dacht dat het iets te maken had met dat ledikantjes/wiegjes steviger zijn en dat de ventilatie van zo'n bak niet voldoende is om daar elke nacht in te liggen.
Hangt van de qualiteit van je wieg af ten eerste ...ten tweede als vaste slaapplaats ..ik zie het een beetje als een luchtbed. Je kunt er prima een paar nachten op maffen, maar het moet geen gewoonte worden.
Er zijn idd een boel kinderwagen bakken die niet voldoende "ademen"
Het is natuurlijk reuze handig om je wagen als reiswieg te laten fungeren
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 21:45:13 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50349598
Wij hebben de eerste paar weken de kinderwagenbak gebruikt als wieg op onze slaapkamer. Toen Milo met 12 weken naar zijn eigen kamertje ging heeft hij er 's nachts niet meer in geslapen. Zo te merken heeft hij er geen last van gehad, maar ik zou het inderdaad niet al te lang op die manier gebruiken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:49:42 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50349857
Bedankt voor de uitleg Noli!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50352555
En bij gebruik van de kinderwagenbak als wiegje is het wel slim om nog meer de temperatuur van je kindje in de gaten te houden in het begin. De bekleding kan zo dicht en dik zijn dat het niet altijd nodig is om een kruik te gebruiken.
Als je echter een ledikantje hebt en geen apart wiegje dan is de kinderwagenbak ideaal om voor de eerste paar weken als knusse slaapplek naast je bed te dienen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:58:02 #16
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50363433
Yep, wij hebben dus wel gewoon een ledikantje in de kinderkamer, maar geen apart wiegje voor bij ons op de kamer. We zijn ook niet van plan om blobster maanden in de kinderwagenbak te laten liggen, dus we houden het voor die paar weken gewoon op de bak Bedankt voor de tips!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50364239
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef jellyrose het volgende:
Yep, wij hebben dus wel gewoon een ledikantje in de kinderkamer, maar geen apart wiegje voor bij ons op de kamer.
wij gebruikten een rieten wasmand (dik stuk schuimrubber gehaald, op maat gesneden, dikke molton en lakenkatoen eromheen genaaid als matrasje)
pi_50364412
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo is al een paar weken uit zijn Quinny Dreami gegroeid. Hij is nu 67 cm lang. Voor de korte ritjes gebruiken we gewoon de Maxi Cosi, maar ik zou graag de wandelwagen erop zetten voor de langere wandelingen. Nu blijkt dat er geen zonnekap bijgeleverd is. Deze hoort toch standaard bij de Quinny Buzz of ben ik abuis Ik moet ook nog even experimenteren met de ligstand. Vooralsnog heb ik die niet gevonden. Ik heb babypark Kesteren maar aangeschreven om te vragen of ze alsnog een zonnekap kunnen leveren. Moraal van het verhaal.... controleer dubbel en dwars alle onderdelen van zo'n kinderwagenset en wacht niet totdat je kind 4 maanden is om er vervolgens achter te komen dat het boeltje niet compleet is
Maar is de zonnekap niet dezelfde als die op de Dreami? Weet niet hoor ik roep maar wat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_50364500
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef anneja het volgende:

[..]

wij gebruikten een rieten wasmand (dik stuk schuimrubber gehaald, op maat gesneden, dikke molton en lakenkatoen eromheen genaaid als matrasje)
Groot gelijk, niet moelijk doen voor iets waar ze met een paar weken niet meer inpassen
quote:
Mijn wiegie was een stijfselkissie
Mijn dekentje was een baaien rok
Mijn wiegie was versierd met strikkies
M'n warme kruik zat in een ouwe sok
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:58:22 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50365155
Ik vond lang slapen in de reiswieg prima, mits ik er bij was. Ik vond het maar akelig als ik het niet kon zien, omdat ik bang was dat de stof niet ademend genoeg zou zijn wanneer hij met zijn mondje ertegenaan zou liggen (en zo klein nog was dat hij niet zelf terug kon rollen).

Vivi, jij vroeg ernaar toch, wanneer de reiswieg eraf ging? Hier heb ik het met hangen en wurgen tot 6 maanden weten te rekken, maar ook omdat ik absoluut niet blij ben met de ligstand van de wandelwagen, niet plat genoeg en dus ook niet zittend genoeg!
Overigens heb ik wel een keer de reiswieg als zitwagen gebruikt, kind helemaal gestut door doeken en jassen en zo kon hij relaxed leunend door de Efteling!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50379003
Het gaat ff niet over een kinderwagen, maar over een maxi cosi (dacht dat is ook een vervoermiddel..dus juiste topic ?)

Ik heb geen hoofdsteunen in die dingen...kan je die los kopen ? Een soort opvulling, zodat ze niet met hun hoofd alle kanten op gaan....Die van mij zijn 2e hands...mijn nichtje was die dingen kwijt.

Iemand een idee ?
pi_50380338
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Het gaat ff niet over een kinderwagen, maar over een maxi cosi (dacht dat is ook een vervoermiddel..dus juiste topic ?)

Ik heb geen hoofdsteunen in die dingen...kan je die los kopen ? Een soort opvulling, zodat ze niet met hun hoofd alle kanten op gaan....Die van mij zijn 2e hands...mijn nichtje was die dingen kwijt.

Iemand een idee ?
Ik heb er geloof ik eentje over.....
(Drie van die dingen gehad (zitjes verschillende merken)........ze passen er maar effe in...ik PM je vanavond even als ik zeker ben ..... kan hem je wel opsturen)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:41:36 #23
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50383266
Je kunt ook een dunne handdoek op een rolletje rond het hoofdje leggen, eventueel. En mail Maxi Cosi anders eens,
of die dingen misschien los te verkrijgen zijn.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50384765
thx ! Ik lees PM graag en site is ook een goed idee !
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:10:39 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50386728
Die dingen zijn los te koop
Ik heb 'm ooit los gekocht bij Prenatal
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:15:53 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50389699
Nah, ik heb vandaag dus zo'n spuuglelijke buggy gekocht. Eíndelijk!
Een blauwe Koelstra. En eigenlijk vind ik hem intussen best mooi!
Hij kan helemaal plat, de beentjes zijn dan ook goed ondersteund (ET ). En Thies vindt het er heel leuk in!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50390664
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef E.T. het volgende:
Die dingen zijn los te koop
Ik heb 'm ooit los gekocht bij Prenatal
Jy hebt je avatar van www.I-am-pregnant.com/babybytes.nl gesloopt he?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:56:42 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50391559
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Jy hebt je avatar van www.I-am-pregnant.com/babybytes.nl gesloopt he?
Nee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50394392
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef desiredbard het volgende:
Complete Set alles in beige van : [afbeelding]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De mand dient ook als zitje en past op het frame als wiegje
Het autozitje past op het standaard frame,
dus in Totaal maar 4 delen:
Poeh, mooi zeg. .
I´m back.
pi_50394866
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

Nee
Das de enige waar ik die rollende baby gezien heb
Maar hij is goed te rekken... leuk zo'n bewegende gif
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:43:59 #31
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50400649
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef Moonah het volgende:
Nah, ik heb vandaag dus zo'n spuuglelijke buggy gekocht. Eíndelijk!
Een blauwe Koelstra. En eigenlijk vind ik hem intussen best mooi!
Hij kan helemaal plat, de beentjes zijn dan ook goed ondersteund (ET ). En Thies vindt het er heel leuk in!
Kan hij ook mee op de fiets?

En doe je echt je wandelwagen weg
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:48:07 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50400762
Heeft iemand ervaring met de Koelstra Activa? Is dit een beetje goede wagen voor een kindje van 4 a 5 mnd, en dan vooral de wandelwagen stand??
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:10:09 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50620295
Kickje voor DeLiedje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:22:41 #34
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50620847
bedankt!
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:10:04 #35
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50648200
Zijn er ook mensen die geen kinderwagen nemen?

Die dus alleen een wandelwagen nemen waar de maxicosi op kan?

(Ik zat te denken aan een quinny zapp met maxicosi... maar ik hoor graag jullie mening... wat mis ik als ik geen dreami heb?)
pi_50648428
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:43 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Kan hij ook mee op de fiets?

En doe je echt je wandelwagen weg
Zijn er systemen waarmee je een autozitje op een fiets kan klikken?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:21:05 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50650818
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef DeLiedje het volgende:
Zijn er ook mensen die geen kinderwagen nemen?

Die dus alleen een wandelwagen nemen waar de maxicosi op kan?

(Ik zat te denken aan een quinny zapp met maxicosi... maar ik hoor graag jullie mening... wat mis ik als ik geen dreami heb?)
Nou, ik zou toch echt niet alleen een Zapp met Maxi-Cosi willen hoor.
Punt een is het niet aan te raden je kindje erg lang in een Maxi-Cosi te laten liggen. Dus als je van wandelen houdt (of uitgebreid winkelen... ) lukt dat niet. Al zie ik ze er in de stad regelmatig mee lopen hoor. Maar ik denk dat een kindje veel comfortabeler ligt in een wandelwagen.
Punt twee, als hij in zo'n tussenfase zit (zoals Thies nu, past nog net in de Maxi-Cosi, maar wil meer kunnen bewegen), dan heb je niets aan een Zapp. Die kan alleen in een zitstand en daar mag je kind pas in als hij goed kan zitten. Thies kan dat met ruim 8 maanden nog niet, dus die zou er niet in mogen/kunnen.
Ik zou soweiso geen Zapp nemen, omdat die dus maar één stand heeft.

Subtiel linkje, mocht je toch een dreami willen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:22:39 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50650882
Oh en PM, zag je vraag net pas. Nee, we hebben de wandelwagen gewoon gehouden.
Die Koelstrabuggy is erg fijn, maar de wandelwagen is comfortabeler. En met nieuwe (gratis) wielen piept hij ook niet meer gelukkig!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50650947
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef DeLiedje het volgende:
Zijn er ook mensen die geen kinderwagen nemen?
We hadden wel een ouderwetse kinderwagen, maar zijn daar eik nooit mee gaan wandelen.
De draagddoek verving de wandelwagen hier.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:33:02 #41
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50651260
Bedankt voor de uitleg Moonah (en Bassmiss). Ik zag net inderdaad dat een Zapp helemaal niet in ligstand kan, dus dat is inderdaad geen optie...
Ik zoek gewoon verder...

Zo'n ouderwetse wagen vind ik ook wel heel leuk... En een draagdoek komt er zowiezo
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:09:34 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50656891
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef DeLiedje het volgende:
Zijn er ook mensen die geen kinderwagen nemen?

Die dus alleen een wandelwagen nemen waar de maxicosi op kan?

(Ik zat te denken aan een quinny zapp met maxicosi... maar ik hoor graag jullie mening... wat mis ik als ik geen dreami heb?)
Bedenk je wel dat je kindje daar hooguit een uurtje achereen in mag zitten? Dean vind/vond het trouwens echt niet fijn in de maxicosi, je kon merken dat hij niet lekker zat, zo in elkaar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:12:07 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50656961
Ow sorry, mosterd na de maaltijd ..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:23:48 #44
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50665627
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef Moonah het volgende:
Oh en PM, zag je vraag net pas. Nee, we hebben de wandelwagen gewoon gehouden.
Die Koelstrabuggy is erg fijn, maar de wandelwagen is comfortabeler. En met nieuwe (gratis) wielen piept hij ook niet meer gelukkig!
Ok, je verkoopt alleen de reiswieg dus! Fijn dat de wielen nu beter zijn.

Ik krijg nu eindelijk de speedi in een fatsoenlijke zitstand, dat lukt alleen als het kind er niet inzit.

DeLiedje, ik zou het niet doen idd, alleen een maxicosi.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:26:12 #45
108648 cattie
lieve moeder
pi_50665731
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef PM-girl het volgende:


Ik krijg nu eindelijk de speedi in een fatsoenlijke zitstand, dat lukt alleen als het kind er niet inzit.
Vertel, hoe doe je dat? Gewoon met dat koordje?

[ Bericht 1% gewijzigd door cattie op 20-06-2007 21:15:14 ]
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:42:32 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50666439
Hihi, Cattie, ik was al benieuwd of je je zou melden
Ik trek als de wagen leeg is de leuning helemaal naar voren (als ik voor de wagen sta dus). Hij blijft dan hangen tegen de zijkant. Dan aan de achterkant het knijpertje openknijpen en tegelijk flink trekken aan het koord, terwijl je ook de zitting naar voren blijft duwen.
Dan zit het bijna rechtop! Succes!

Met het gewicht erin lukt het niet zo.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:15:39 #47
108648 cattie
lieve moeder
pi_50668836
Dank je wel voor de uitleg, ik zal het zo eens doen.

edit: gelukt!

[ Bericht 51% gewijzigd door cattie op 20-06-2007 21:44:49 ]
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:19:01 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50693553
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:15 schreef cattie het volgende:
Dank je wel voor de uitleg, ik zal het zo eens doen.

edit: gelukt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50695076
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:10 schreef DeLiedje het volgende:
Zijn er ook mensen die geen kinderwagen nemen?

Die dus alleen een wandelwagen nemen waar de maxicosi op kan?

(Ik zat te denken aan een quinny zapp met maxicosi... maar ik hoor graag jullie mening... wat mis ik als ik geen dreami heb?)
wij hebben de wandelwagen juist eigenlijk nauwelijks als wandelwagen gebruikt, tegen de tijd dat de heren konden zitten gingen ze in de buggy (want die kon mee op de fiets en in OV en dergelijke). En in ligstand (wij hadden een hele lelijke quinny uit het jaar 0 die helemaal plat kon) was het vooral de Mobiele Wieg in de Woonkamer. Boodschappen met kleine baby deed ik met de draagdoek. Niet heel ideaal, maar die koters van mij gingen na 10 minuten liggen in de wandelwagen op alarmfase 1 en dan had ik ze toch maar liever in de doek. Alleen buiten trouwens, binnenshuis sliepen ze er best aardig in.

Ik vind maxicosi's op een wandelwagen eigenlijk sowieso niet zo'n goed idee, omdat ze daar niet in liggen. Dan liever dus een wandelwagen die helemaal plat kan, of zo'n ouderwetse met een grote bak en dan een buggy met ligstand als ze daaruit gegroeid zijn.
pi_50705490
Bedankt voor al jullie uitleg en advies, ik ga toch maar gewoon voor een Quinny freestyle, een dreami erbij en een maxi cosi voor in de auto.... (én een draagdoek )

Mijn ouders wonen op zo'n 2 uur autorijden bij me vandaan, mogen baby's echt maar een uurtje in de maxi cosi? Daar heb ik nog nooit zo bij stil gestaan...
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:50:28 #51
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50706508
slecht voor het ruggetje delied, om constant in kromming te liggen.

vraag ik me toch steeds af of dat in de buik ook slecht is... maarja t zal wel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:53:50 #52
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50706656
Deliedje, Wij hebben het ook altijd gewoon gedaan. Ik vind het wel belangrijk om haar dan daarna echt niet meer in de maxi cosi te doen, die dag. Maar ik geloof dat alles goe gekomen is met rug.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50707357
Die 2 uur rijden is niet erg hoor, zolang het kindje maar genoeg de gelegenheid erna om te bewegen. Er zijn toch mensen die met een baby en de auto op vakantie gaan, reizen van 24 uur, ze zullen het ook op een bepaalde manier moeten doen. Zolang het niet dagelijks is. De maxicosi op de wagen deed ik alleen als ik even het dorp in moest, voor de lange wandelingen toch de gewone wandelwagen.

We gaan hier ook een "nieuwe" wandelwagen kopen, de vorige was tweedehands en wordt door mij gewoon kapot gelopen, maak er ook lekker wat kilometers mee. Dus een "nieuwe" tweedehandse wagen staat nu op het verlanglijstje. Weet alleen nog niet of we ook voor een duowagen moeten gaan tegen die tijd. Ik kan er een lenen van mijn schoonzusje. Eigenlijk wil ik de baby de eerste maanden in een draagdoek dragen, weet alleen niet of de langere afstanden (6km, dorp hiernaast en terug) vol te houden zullen zijn, voor even kan het wel. Merlijn loopt nu veel, maar of hij een kiddyboard vol kan houden weet ik voorlopig nog niet.

Merlijn is 25 maanden als de baby komt, wat zijn jullie ervaringen?
pi_50707544
Een kiddyboard is voor kleine afstanden wel te doen maar niet voor 6 km.
Morris was 26 maanden toen Lis geboren werd. Het is toch wel erg lastig als zo'n peuter niet meer wil lopen en niet meer op het kiddyboard wil staan. Hij was niet de lichtste en tillen is erg vervelend als je er ook nog een kinderwagen bij hebt.
Wij hebben een duowagen gehuurd bij Babyrent en dat vind ik een superoplossing.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50708501
Volgens mij is die twee uur een algemeen advies om te zorgen dat in ieder geval de risicogroep bereikt wordt.
De mensen die het autostoelte de hele dag op tafel hebben. Incidenteel een paar uur rijden kan niet zo veel kwaad lijkt me.
pi_50711937
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:50 schreef pinquit het volgende:
vraag ik me toch steeds af of dat in de buik ook slecht is... maarja t zal wel
ik denk dat dat niet te vergelijken is omdat ze dan nog in een baarmoeder vol vruchtwater hangen en er dus veel minder en minder eenzijdige zwaartekracht/druk op uitgeoefend wordt. hoewel dat tegen 't eind v/d zwangerschap natuurlijk minder ruim wordt, maar toch.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:54:01 #57
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50712303
je hebt gelijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_51060073
nav wat vragen in Z&G my two cents over kinderwagens:

wat betreft die kinderwagens, ik kan iedereen als buggy die driewieler van Quinny erg aanbevelen. Heeft ook adaptors voor een maxi-cosi. Hij is wel wat duurder dan gewone buggies, maar zijn geld echt meer dan dubbel en dwars waard. Rijdt als een trein, heel klein op te vouwen, voor een buggy geweldig! Ik zie soms mensen op straat modderen met een buggy en dan wil ik ze wel door elkaar schudden en roepen "koop die quinny!" Wij hebben vanaf dat Isa 2 was geen andere kar meer gebruikt en ik wou dat ik het ding veel eerder had ontdekt. Het is echt een van de beste kopen die ik ooit heb gedaan (nee ik heb geen aandelen)

Voor gewone kinderwagens heb ik geen tips, want wij hadden zo'n goedkoop ding van het kruidvat en daar was ik altijd erg tevreden over, behalve dat hij erg veel ruimte innam, ook ingeklapt. Maar goed, dat blijf je houden met luchtbanden. Ik vond vooral fijn dat hij een heel grote bak onderin had waar bergen boodschappen in konden.
mooi he, alles
  maandag 2 juli 2007 @ 16:05:45 #59
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51061507
Ik heb dat in Z&G niet gelezen, maar ik wil hier de Koelstra buggy wel even promoten hoor.
klapt supersimpel in en uit elkaar, niks geen gehannes (en dat ík het zo makkelijk voor elkaar krijg wil heel wat zeggen hoor!!!). Mijn zoon kan er heerlijk in liggen (slapen) omdat hij helemaal plat kan (itt de QuinnyZapp). Hij heeft een grote zonnekap en last but not least, hij is niet heel erg spuug- en spuuglelijk...

PM-girl, ik denk er toch steeds meer over om nu ook de wandelwagen op MP te zetten hoor. Die buggy is zo fijn!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 23:12:27 #60
45833 crew  Fogel
pi_51078060
We hebben voor de nieuwe kleine een TFK Joggster twist gekocht. Ik vind het ding (in vergelijking tot de urban jungle duo die we hebben) eigenlijk vrij groot voor een wagen waar maar 1 baby in moet...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 2 juli 2007 @ 23:27:32 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51078714
Ik heb nu de Koelstra Activa wandelwagen! Dean kan lekker onderuit zitten en hij rijd super, errug content mee
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:41:07 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51079272
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:21 schreef phileine het volgende:ik kan iedereen als buggy die driewieler van Quinny erg aanbevelen.
JIj bedoelt de Zapp?

Mijn grootste tegenargument daarvoor was dat deze geen verstelbare rugleuning heeft. Ik zie vaak kindjes in slaap gevallen en dan helemaal scheefgezakt en moeilijk hangend in zo'n ding.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 23:42:52 #63
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51079330
Ik heb een Quinny wandelwagen. Lekker licht in vergelijking met mijn kinderwagen . Maar deze wandewagen is alweer 6 jaar oud geloof ik.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51083552
klopt ET, dat is dan ook het enige nadeel, maar Isa kan erg goed zittend slapen.
Doordat het een driewielier is stuurt hij als een trein, je kunt hem ook makkelijk met één hand besturen, zelfs manouvrerend over stoepjes en hobbeltjes en bochtjes. Dat lukt me met geen enkele ander buggy.
mooi he, alles
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:03:41 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52152450
.. en hoe zijn de ervaringen met duo-wagens?
naast elkaar lijkt mij het prettigst (zeker als je bedenkt dat bij de wagens achter elkaar de (zware) peuter voorop zit en dat niet makkelijk de stoep op rijdt), maar dan?
Zwenkwielen? 1 wiel? wielen vlak naast elkaar? of juist verder naar buiten?
hoe zit dat als je een peuter en een wiegje wilt, de meesten hebben 1 grote kap.. moet die er dan af vanwege het wiegje?
bij welke wagen ligt de baby naar je toe? of kan dat met allemaal? Kan je een echt wiegje of alleen maar nestjes in het zitgedeelte?

Vragen, vragen, vragen.. Please enlighten me en post jouw ervaringen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:14:24 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52152770
Onze wagen:


Geen zwenkwielen, dus je moet de wagen opduwen om bochten te maken en te sturen. Dat gaat gelukkig wel makkelijk, hoor. Maar anderen zweren juist bij zwenkwielen.
De kap gaat gewoon over peuter en baby heen zonder één van de twee in de weg te zitten.
Het bedje is alleen maar zo te monteren dat de baby van je af kijkt. Althans, het dekje zit zo geritst dat je anders geen hoofdje ziet maar alleen voetjes. Bij nieuwere modellen kun je de baby wel naar je toe laten kijken. Ik weet alleen niet of je dan nog wat hebt aan de zonnekap.
De zitjes kunnen wat platter door ritsen open te zetten, maar het wordt niet zo plat als een 5standenbuggy, bijvoorbeeld.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52153204


Ik heb de One Tree Hill Urban Jungle Duo gehuurd bij Babyrent.
Ik vond het een erg fijne wagen. Paste alleen niet in onze Peugeot 307. En voor ons was ie redelijk zwaar omdat we hem thuis steeds moesten inklappen en in de stuurhut tillen. Dat reiswiegje was er heel lastig op te zetten dan. Maar als inklappen niet hoeft dan heb je geen probleem. de kap hoeft er niet af als je er een wiegje op hebt. En de baby ligt naar je toe. Het wiegje is trouwens wel erg krap vergeleken met bijvoorbeeld de Bugaboo.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:21:08 #68
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52164204
Oeh.. Ik mag weer!
* DMT-promo-team meld zich *


Die van ons

Een Duo Mountain Terrain indertijd gekocht via Marktplaats.
Ik vond 'm geweldig en stiekum mis ik 'm nu nog wel eens

Het lijkt zo'n log ding maar hij heeft een uitgekiend zwaartepunt waardoor ie juist heel makkelijk 'kiept'/stuurt. Ik heb er een keer twee flinke kleuters mee vervoerd en het bleef gewoon simpel sturen. Ik ben nog geen enkel andere wagen met vaste wielen tegen gekomen die zo stabiel was en waar ik zo lekker achter liep als achter onze DMT.

Oké, hij is groot (!) We hadden toen een Escort station waar ie nét in paste.. In de Golf IV die we nu hebben zou ie met geen mogelijkheid passen
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Jubileum moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:02:28 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52177482
Hij is wel groot maar kan onwijs plat inklappen vind ik. Ik vind ze ook geweldig, het verschil tussen een urban jungle duo en een duo mountain terrain is me nooit duidelijk geworden maar ik vind het een geweldige wagen.
En zwenkwielen Bij mij konden ze vast, en zwenkend en we hebben ze maar 1 keer vast gehad en dat was op het strand. Met Eva en Iris erin, zelfs een paar maanden geleden, kon ik hem met 1 vinger om zijn as laten draaien, zo wendbaar is dat ding.
Ik kan het je ten zeerste aanraden ET!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:41:51 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52180647
Volgens mij is de Urban Jungle Duo met zwenkwielen en de Moutain Terrain Duo met vaste wielen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:06:48 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_52181461
klopt ET. wij hebben er sinds de geboorte van Ezra dus ook 1, een urban jungle that is en ik ben nog nooit zo blij geweest met een aankoop en ik zweer dus ook bij die zwenkwielen

en ik snap nu ineens je vraag erom in het vraag en aanbod topic...dat dat toen niet tot me doordrong zeg
stormy waters...
sailin'
  woensdag 19 september 2007 @ 22:43:02 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53314299
We hebben vandaag een duo-wagen gekregen. Een hele nette TFK met alles erop eraan en erin

Moet alleen nog ff uitzoeken hoe dat babynestje nou precies werkt en in de wagen moet (als ik het doe zoals ik denk, dan lijkt het hoofdje naar beneden te liggen.. )
Morgen even de banden oppompen en dan ga ik 'm even uitproberen met bijna-kleuter en baby
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator woensdag 19 september 2007 @ 23:32:15 #73
45833 crew  Fogel
pi_53315780
Ik heb ondertussen vastgesteld dat het mogelijk is om een One Tree Hill Urban Jungle Duo én een TFK Joggster Twist met babynestje achterin een VW Passat station te krijgen. Met 3 kinderstoeltjes op de achterbank en 2 volwassenen voorin is er dan nog net genoeg plek voor bookdschappen voor een paar dagen... tijd voor een skibox...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_53315978
succes fogel!

ET, wat een super kado!
  donderdag 20 september 2007 @ 06:45:04 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_53318622
wat goed zeg ET, dat scheelt een hoop centjes en die TFK's zijn ook erg mooi
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 september 2007 @ 09:56:02 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53320532


ik ging net even de bandjes van het zwenkwiel oppompen.. werd even afgeleid.. KNAL!!!!!!

Ik moet op zoek naar een nieuw binnenbandje

(gelukkig hebben we ook nog een vast wiel )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 september 2007 @ 09:58:24 #77
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53320579
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:56 schreef E.T. het volgende:


ik ging net even de bandjes van het zwenkwiel oppompen.. werd even afgeleid.. KNAL!!!!!!

Ik moet op zoek naar een nieuw binnenbandje

(gelukkig hebben we ook nog een vast wiel )


Ik weet niet wat voor binnenband het is, maar voor de Quinny kon ik toen bij de fietsenmaker terecht.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  donderdag 20 september 2007 @ 10:09:22 #78
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53320795
ik heb de importeur even gemaild, heb ook geen idee wat voor maat het is. (iig kleiner dan de Quinny-maat)
Morgen even langs de fietsenmaker idd

knalt trouwens best hard, zo'n band.. M'n oren suizen er nog van
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:33:02 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53325972
Dit lijkt me trouwens ook enorm handig



Buggypod is a clip-on side stoeltje met een eigen wiel dat je aan de zijkant van je buggy of kinderwagen klipt. De universele bevestigingsclips zorgen ervoor dat de BuggyPod aan vrijwel alle buggy's en wagens bevestigt kan worden, ook aan 3-wielers en dubbele buggies.

Bron
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:39:39 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_53326163
wij hadden dat laatst toen we hier op de kermis liepen iedereen schrok zich dood
overigens kun je op de binnenband kijken naar welke maat het is en die dan kopen bij de hema ofzo hor, hebben wij ook gedaan.

dat ziet er best handig uit viev
stormy waters...
sailin'
pi_53640950
Even een kopieerslagje:
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Droeke het volgende:
Weten jullie trouwens al welke kinderwagen jullie (gaan) aanschaffen? En gaan jullie voor een 'echte' maxi-cosi of een 'namaak'-autostoeltje? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie ideeen daarover zijn...
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wij hebben een namaak.

Kinderwagen had ik al gekocht voordat ik zwanger werd. Ik vond deze helemaal leuk. Donkerblauw met beertjes.

Ik vind de kinderwagens wel heeeeel erg duur. Vooral degen die ik mooi vind. 800 of 900 euro heb ik ze gezien.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Wij krijgen een kinderwagen van mijn schoonouders
Maar we moeten nog even heel goed nadenken wat we precies willen. We wonen 3-hoog, zonder lift en geen al te breed trappenhuis en geen berging beneden. Een echte kinderwagen is dus wellicht niet echt handig, want dat is zo'n gesjouw iedere keer. Misschien beter een maxi-cosi met onderstel ofzo.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:30 schreef LadyS het volgende:
Ee maxicosi mogen ze niet lang in zitten per dag. Misschien wist je dat wel maar ik dacht: ik zeg het even voor de zekerheid. Dus dat is eigenlijk geen optie voor een lekkere wandeling. Je hebt ook kinderwagens waar van het onderstel mooi "inklapt"(voor- en achterwielen naar elkaar toe) zodat je hem makkelijk de trap op kan krijgen. Ik weet niet meer welke dat is. Ik dacht de Stokke.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Euhm, ik heb dat inderdaad wel eens gehoord, nu je het zegt, was me ontschoten.
Sowieso, ik ben dan geen jonge moeder, maar het is echt jaaaaaaren geleden dat ik me zo groen en onzeker heb gevoeld, wetende dat er zoveel is dat ik nog niet weet, terwijl het zo ontzettend belangrijk is. Dus please, vul me aan, licht me in, help me die gaten te vullen

Maar inderdaad, dat zou dus betekenen dat je niet een lekkere wandeling kunt maken, en dat is toch wel leuk, aangezien we naast een heerlijk parkje wonen dadelijk en het een mei-kindje wordt!
Ook met een goed inklapbaar onderstel wordt dat dus 3 keer lopen als ik alleen wil gaan wandelen: onderstel, bak en kind.

Optie was om de kinderwagen in de auto te laten liggen, maar als schaap dan werken is, heb ik nog niets.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef LadyS het volgende:
Met makkelijk inklapbaar bedoel ik dat je hem als een soort steekkarretje de trap op kan krijgen, in zijn geheel. Maar ik kan niet meer vinden welke wagen dat is. Op de site van Stokke kan ik het niet vinden. Missschien dat iemand anders het weet?

Heb je geen berging beneden, waar de bak (en wagen?) evt. in zou kunnen
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:40 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben een bugaboo, vonden we niet de allermooiste maar wel de meest praktische. Klein opklapbaar (nou ja... relatief klein dan, want nog steeds een aardig bakbeest) en hij rijdt ook heerlijk. Van de zomer uitgeprobeerd met de buggy-inzet toen we logées hadden met een kind van anderhalf.

Het ligt er maar net aan wat je verwacht van een kinderwagen. Wij vonden het belangrijk dat hij klein opklapbaar was en dat de duwstang verstelbaar was (we schelen nogal wat in lengte nl).
We hadden na een bezoekje aan een van die babywinkels nog 2 wagens over, de bugaboo en de quinny buzz en toen ben ik op internet ervaringen gaan lezen van anderen. Kwam de bugaboo toch veel positiever naar voren dan de quinny. En oa dat heeft de doorslag gegeven.

Kijk wat je verwacht van een wagen, en laat je dan informeren over wat zo'n wagen allemaal kan of niet kan. Loop er een stukje mee en voel of het naar je zin is.
Wij zijn bij babydump geweest, waar de verkoopster zei: wilt u een 3 of een 4 wieler... als u dat nou eerst even beslist dan kan ik daarna wel informatie geven. En daar sta je dan als leek.
Bij een andere winkel werden we veel beter geholpen, ben de naam even kwijt.

We hebben een echte maxicosi aangeschaft, ik heb ook geen andere merken zien staan volgens mij. We hebben alles in een keer bij de prenatal gehaald toen er zo'n 20% korting actie was.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk de Bugaboo
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zou een optie zijn, zal daar eens naar kijken/informeren.

Nee, zeer waarschijnlijk hebben we die niet. Er wordt nu aan het hele pand gebouwd en gedaan, maar ik denk neit dat er bij de entree ruimte overblijft voor een berging. Oud pand met beperkte ruimte.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:45 schreef Nijna het volgende:
Je kan de bugaboo met de buggyinzet wel als 2-wieler maken, dat is geloof ik de strandstand. Geen idee of je daar ook een trap mee op kan... Kàn vast wel, maar nou ja goed...
Overigens zit er wel zo'n stang over de bak waaraan je em makkelijk op kan tillen. Weet niet of dat ook zo makkelijk gaat al er een beeb in ligt (nog niet kunnen testen). Onderstel is ook best wel licht en genoeg vastpak mogelijkheden om het ding fatsoenlijk op te kunnen tillen met 1 hand.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef lcicle het volgende:
Ik weet niet wat jullie een lange wandeling noemen, maar een baby mag per dag zo'n 1,5 tot 2 uur in een autostoeltje liggen
Miss_sly, misschien is een Quinny Zapp iets voor jullie? Dat is eigenlijk een buggy, maar de Maxi Cosi past er ook op. Het gewicht is 7kg dacht ik (uit het blote hoofd) en hij is super klein op te vouwen voor in de auto op achter op de fiets.
Wanneer er geen lift in een winkel is, til ik 'm wel eens met kind (10+kg) en al de trap op. Niet aan te bevelen, maar het kán in noodgevallen wel
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef lcicle het volgende:

[..]

Wij zijn anders prima geholpen bij de Baby Dump, zelfs in die waar jij werkte Uitgebreide info gekregen over het verschil tussen 3 en 4 wielers, demonstraties, noem maar op. Het enige nadeel was dat die vent stonk naar sigaretten..
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Keertje extra kijken is nooit weg natuurlijk! Maar hopelijk geen enge medische redenen?

Wij hebben een quinny kinderwagen en een 'echte' maxi cosi.
Voornamelijk vanwege het uiterlijk omdat we per sé die bepaalde bekleding/stijl/soort wilden.
Daarnaast is het gewoon goed spul dus was de keuze makkelijk gemaakt.
Was onze keuze van een heel onbekend merk geweest hadden we iig eerst wel even onderzoek gedaan. Maar volgens mij verkopen ze vrijwel geen troep hier in NL hoor.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tot welke leeftijd mogen ze 1,5-2 uur in een maxi cosi?
Op zich vind ik dat wel een heel behoorlijke wandeling, denk ik, toch?
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:54 schreef Pruk het volgende:

[..]



Jij zoekt de Stokke. Echt waar, die is super met trappen op en af! Ok, we hebben hem enkel nog geprobeerd met een knuffelbeer, maar het werkt echt als een tierelier. Als iemand zijn kind even uit wil lenen wil ik het ook wel voor je proberen met kind.

Het is in ieder geval niet enkel een verkooppraatje, het werkt echt. Mijn man raakt er niet over uitgepraat dat het zo makkelijk ging Het is wel een dure wagen, maar hij is erg fijn. Hij neemt niet veel ruimte in (bugaboo neemt echt veel meer ruimte in) en hij past achterin een peugeot 206 (en er nauwelijks kinderwagens die daar achterin passen, deze past er met onderstel en reiswieg in!). We hebben er de adapters voor de maxi-cosi bijgekocht, dus ook die past er gewoon op.

Ik weet niet of je ergens een winkel in de buurt hebt waar je hem ook op de trap kunt proberen, anders mag je het van mij rustig hier komen proberen, mocht je willen weten hoe dat is.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:58 schreef lcicle het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel het 'probleem' als je voor de combi Zapp-Maxi Cosi zou kiezen. Baby's mogen tot 9 kilo in de Maxi Cosi liggen. Bij ons was dat met 10 maanden, maar meestal bereiken baby's eerder dat gewicht. Ze mogen pas in de buggy zitten wanneer ze zelf goed rechtop kunnen zitten, en die 2 dingen (gewicht - zelf zitten) overlappen elkaar niet.
Beetje vaag, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel En, ik hield een wandeling van 1,5 uur niet vol hoor

Stormqueen, het was niet Jan.. Het was de verkoper van de mannenliefde zeg maar
Ken je mij eigenlijk nog?..
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dat klinkt goed Duur is niet erg, want als het de wagen is die we willen hebben, leg ik wel zelf wat bij bij wat mijn schoonouders willen uittrekken voor hun kado. Het moet natuurlijk niet te gek worden voor hun, maar wel handig voor ons.

Wij zijn laatst bij de babydump in Hoofddorp geweest, die hebben een trap. We waren alleen maar aan het kijken, gewoon omdat ik dat graag wilde nu ik eindelijk voor mezelf kon kijken Als we zover zijn, gaan we gewoon daar iig kijken en testen op de trap! Maar iig een lief aanbod
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

dus tot een maand of 9-10 kunnen we wandelen met de maxi-cosi als we maar niet te lang wandelen?
Maar dan kunnen we dus ook niet op een dag lang wandelen en met de auto weg, want dat telt op natuurlijk.

Goh, ik ben vandaag toch wel een stuk wijzer geworden
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je je kind een keertje wat langer in de maxi-cosi doet kan het helemaal geen kwaad. De enige reden dat ze dat zeggen is om te voorkomen dat ouders hun kind 20 uur per dag in dat ding leggen en zo een kind met een vergroeide rug krijgen. (er zijn baby's die namelijk alleen stil zijn als ze in de maxicosi zitten )
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:12 schreef Droeke het volgende:
Miss-Sly: denk eraan dat de BabyDump de Stokke niet verkoopt! Wij hebben hem uiteindelijk gevonden bij de babyplanet (in Weert) daar hadden ze veel showroom modellen staan (handig i.v.m. verschillende kleuren) en het is inderdaad zo dat de Stokke makkelijk de trap op en af kan. Bovendien hebben de nieuwe modellen een wieg waar ook 'handvaten' aan zitten waardoor je gewoon de wieg (met kindje) met 1 hand de trap af kunt dragen en het onderstel ook met 1 hand makkelijk kunt besturen. Wij zijn uiteindelijk ook gevallen voor de Stokke. En de wieg wil ik de eerste weken gebruiken op onze slaapkamer, lijkt me gemakkelijk met die nachtelijke voedingen. Bovendien kun je de hoogte van de wieg ook makkelijk aanpassen aan het bed!
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:21 schreef Pruk het volgende:
Overigens maakt het niet uit waar je de Stokke koopt, hij is overal even duur. Je kan dus ook gewoon bij de Arena langs bij de Prenatal die daar zit, daar hebben ze een trap (En in ieder geval drie of vier Stokkes staan)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:46:40 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53641009
Dank je Pruk!
***
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:52:08 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53641161
Ik twijfel tussen de Quinny Buzz en de Stokke. De Stokke is wel mooi hoog, en dat is fijn. Want ik zie het met mijn 1.80m niet zo zitten om een hernia aan een Buk-aboo (haha) op te lopen. Maar overal staat dat die Quinny zo slecht is . En nu weet ik het niet meer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:59:05 #84
5428 crew  miss_sly
pi_53641340
aah, hier is dat handige topic
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53641370
Ik heb nergens gelezen dat de Quinny slecht is, heb me er ook niet echt op georienteerd. Ik heb me juist georienteerd op de hoogtes van de wagen. Hier ook een bijna-mama van 1.80 en een bijna-papa van ruim 1.90

Mijn vader maakt het dan nog een tikje erger door ook te willen wandelen en 2 meter te zijn

De Stokke had voor ons gewoon het voordeel dat hij voor iedereen in de juiste hoogte is te verstellen, je loopt er dan met een goede houding bij. En niet geheel onbelangrijk: hij past in de auto. Dat was helaas bij een heleboel andere wagens niet het geval. De bugaboo kan ook redelijk klein opgevouwen worden, maar dan past de wagenbak alsnog niet in de achterbak, waardoor je dus je hele auto hebt volliggen. De Stokke kan gewoon met wagenbak (of kinderzitje) in de achterbak, waardoor je dus nog de helft van de achterzitbank over hebt aan ruimte. Zeker zolang we nog geen anderen auto hebben geen overbodige luxe.

Wat ik trouwens ook erg prettig vond: je ziet tegenwoordig iedereen lopen met een bugaboo of een quinny. Ik heb lekker wat anders
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:11:52 #86
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53641686
Wij hebben uiteindelijk een showroom model Stokke gekocht (een wagen die nog geen week in de showroom stond!) met 10% korting... Misschien een tip om toch wat te besparen op die belachelijk hoge prijs...?!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_53641838
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:11 schreef Droeke het volgende:
Wij hebben uiteindelijk een showroom model Stokke gekocht (een wagen die nog geen week in de showroom stond!) met 10% korting... Misschien een tip om toch wat te besparen op die belachelijk hoge prijs...?!
Wij hebben de gewone versie gekregen en kregen bij de Prenatal 10% korting aan waardebonnen die ook weer meteen in te leveren was op de Stokke zelf
Zo heeft ongeveer elke winkel wel rond de 10% korting
pi_53650683
De huidige Maxi-cosi's voor baby's gaan tot 13 kilo Dus een baby kan er heel wat langer in ziten/liggen dan 9 maanden.
pi_53650836
13 kilo!? Dan zou Merlijn er nu nog in mogen
Maar dat wist ik dus niet In dat geval zou een Quinny Zapp niet zo'n gek idee zijn miss_sly, tegen de tijd dat ze 1 jaar zijn kunnen ze meestal ook wel goed zitten in de buggy.

Maar zijn die nieuwe autostoeltjes dan groter gemaakt? Kan me moeilijk voorstellen dat er 13 kilo in kan. Of laat ik het zo zeggen: kan me moeilijk een baby van 13 kilo voorstellen die daar qua lengte ook nog in past.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:49:38 #90
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53650895
Ik moet zeggen.. boven een kilo of tien wordt 't proppen op schouderhoogte
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53650973
Whihi Dat lijkt mij ook wel ja!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:52:48 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53650990
Poemojn! Held! Ik schrok straks al toen ik las 9 kilo, Simon zit er nu nog in namlijk, in de auto! Het gaat ook nog prima eigenlijk.
Pruk, ik heb hier wel vaker al gepost dat ik de Quinny geen tweede keer meer zou kopen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:01:15 #93
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53651304
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:52 schreef lcicle het volgende:
Whihi Dat lijkt mij ook wel ja!
Alleen heeft Tijn toch echt pech.. Ik vind 'm nog niet stabiel genoeg voor een vooruitkijkend zitje in de auto
Er wordt dus gepropt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53652532
Juliette past nog prima in haar stoeltje (Romer babysafe isofix), maar ik heb geen idee hoe zwaar ze is. Meer dan gemiddeld maar niet extreem lang & zwaar volgens mij. Half oktober weten we meer. Maar het is idd wel handig dat ze een soepele winterjas heeft, met een stugge winterjas ben je wel snel aan het proppen waarschijnlijk.
Myrthe had een ander stoeltje (bobob easybob maxi) en heeft daar tot iets na haar eerste verjaardag in gezeten. Ging prima. En ze was niet een van de lichtsten (9 kilo met 5 mnd).

Denk je niet dat je een wagenbak gaat missen, Miss_Sly? Of koop je daarvoor een goedkope tweedehandsje op Marktplaats ofzo? Dan kan je baby thuis makkelijk in de bak slapen, bijv in jullie slaapkamer (als je daar geen bedje/wiegje zet).
De Zapp heeft geen slaapstand. Nu hebben wij het voordeel dat Juliette alleen rond twaalven een middagdutje doet, maar als je kind meer slaapt op een dag mis je dat misschien wel sneller. Ik mis trouwens wel een boodschappenmandje al kun je die wel aanschaffen via Marktplaats dacht ik (maar daarvoor mis ik 't niet genoeg ).
pi_53653001
Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met de Joolz Bloom? Familie is zwanger en zoekt een kinderwagen die heel klein in te klappen is, moet achterin een Corsa passen. Die Bloom leek mij wel wat maar ik heb 'm nooit gezien. Zou het passen? En zijn jullie er tevreden over? Ik ken 'm nl alleen van advertenties.
pi_53655718
miss_sly
hier ook het trappen en opberg probleem
Wij hebben nu de Sky van Easy walker.
Onderstel weegt maar 6kg en die krijg ik dus ook zelf makkelijk de trap op.
Omhoog met baby erin lukt niet, maar dat lijkt me zowieso gezien het gehobbel en valrisico geen prettig idee.

En ook deze kinderwagen past incl bak achterin een 206

Wij zijn ook erg lang aan het zoeken geweest, en deze is echt stukken lichter dan alle andere "normaal" uitziende kinderwagens (sorry maar die stokke vind ik echt lelijk )
pi_53659916
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef p_iglet het volgende:
miss_sly
hier ook het trappen en opberg probleem
Wij hebben nu de Sky van Easy walker.
Onderstel weegt maar 6kg en die krijg ik dus ook zelf makkelijk de trap op.
Omhoog met baby erin lukt niet, maar dat lijkt me zowieso gezien het gehobbel en valrisico geen prettig idee.

En ook deze kinderwagen past incl bak achterin een 206

Wij zijn ook erg lang aan het zoeken geweest, en deze is echt stukken lichter dan alle andere "normaal" uitziende kinderwagens (sorry maar die stokke vind ik echt lelijk )
Ik heb de Stokke en de Easywalker Sky beiden even bekeken op de sites. Als ik zou moeten kiezen zou ik toch de Easywalker Sky kiezen. Helemaal als die ook in een 206 past . Maarre p_iglet als je die koopt krijg je dan een kinderwagenbak en het stoeltje erbij (dus niet autostoeltje maar het bugystoeltje zeg maar)

Die Stokke vind ik zo'n raar handvat/duwstang hebben.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53660119
Ik heb een "phil and teds", ook zeker de moeite waard om even naar te kijken. Vooral de "sporttas" (liggen ze in tot (ik schat) een maand of 6) is super handig en de wagen rijdt super !

www.philandteds.com
pi_53660739
Ow, de Stokke is zeker niet supermooi, maar ik vind zelf de praktische kant veel belangrijker dan dat het mooi is
pi_53662129
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 07:32 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ik heb de Stokke en de Easywalker Sky beiden even bekeken op de sites. Als ik zou moeten kiezen zou ik toch de Easywalker Sky kiezen. Helemaal als die ook in een 206 past . Maarre p_iglet als je die koopt krijg je dan een kinderwagenbak en het stoeltje erbij (dus niet autostoeltje maar het bugystoeltje zeg maar)

Die Stokke vind ik zo'n raar handvat/duwstang hebben.
Je kunt hem zowel met als zonder kinderwagenbak kopen, buggyinzet zit er altijd bij.
Adapters voor de maxicosi kun je er los bijkopen. (wij hebben die erbij, maar gebruiken ze eigenlijk nauwelijks)
(tip: als je ook niet weet wta je met de rentepunten van de postbank aan moet, de easy walker sky en voetenzak en verzorgingstas zijn daarbij te bestellen, ik heb de voetenzak besteld daar)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:15:42 #101
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53665110
Bij de Dirx verkopen ze volledige kinderwagens voor 149,-. Ziet er wel netjes uit
In drie verschillende kleuren
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:34:37 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53665573
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef lcicle het volgende:
13 kilo!? Dan zou Merlijn er nu nog in mogen
Maar dat wist ik dus niet In dat geval zou een Quinny Zapp niet zo'n gek idee zijn miss_sly, tegen de tijd dat ze 1 jaar zijn kunnen ze meestal ook wel goed zitten in de buggy.

Maar zijn die nieuwe autostoeltjes dan groter gemaakt? Kan me moeilijk voorstellen dat er 13 kilo in kan. Of laat ik het zo zeggen: kan me moeilijk een baby van 13 kilo voorstellen die daar qua lengte ook nog in past.
Arwen past nog steeds in de maxicosi , ze zit hier in zo;n hemaautostoeltje, maar bij haar opa, nog steeds in de cosi, wel met de de rugkant aan de rugzijde van de zitting zeg maar

Toch soms best handig zo;n klein kindje
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:50:18 #103
5428 crew  miss_sly
pi_53715152
Gisteren met mijn zusje en de kindjes naar de Efteling. De jongste zit nog in de Bugaboo en mijn zusje heeft er een gigantische reclame voor gemaakt En van ieder voordeel dat ik had gehoord of gelezen van een andere kinderwagen, wist zij dat of de bugaboo dat ook had, of dat het niet echt klopte. Haar Bugaboo is heilig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:25:29 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54682131
Weet iemand of je zwenkwieltjes van paraplu-buggy's ergens los kunt kopen? Of ze uberhaupt te vervangen zijn?

Ik had vanmorgen een steuntje nodig toen ik mijn evenwicht dreigde te verliezen en ging daarbij op een wiel van de buggy staan.. Dat vond het wiel niet leuk zeg maar
Maar gaat dit geintje me nu een nieuwe buggy kosten of alleen een nieuw wiel?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 november 2007 @ 09:38:15 #105
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54689081
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren met mijn zusje en de kindjes naar de Efteling. De jongste zit nog in de Bugaboo en mijn zusje heeft er een gigantische reclame voor gemaakt En van ieder voordeel dat ik had gehoord of gelezen van een andere kinderwagen, wist zij dat of de bugaboo dat ook had, of dat het niet echt klopte. Haar Bugaboo is heilig
Loopt zo'n bugaboo nou lekker? Ik bedoel, die kleine voorwieltjes, moet je niet veel harder duwen? Eén van de voordelen lijkt me toch wel dat zo'n ding goed op te vouwen is voor in de auto.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54689116
Een bugaboo is goed op te vouwen ja, maar als je de kinderwagenbak ook mee wilt nemen, dan kost het je meer ruimte dan welke andere kinderwagen dan ook

Ik vond zelf de bugaboo niet echt superfijn rijden, mijn man vond het handvat al niet lekker vasthouden
  zondag 18 november 2007 @ 09:49:13 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54689131
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
***
pi_54689142
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
Dat had de wagen bij de winkel ook nog, maar de wagen van een kennis van mij die al vaker gebruikt is heeft dat niet meer, dus het zou met de nieuwheid te maken kunnen hebben? (Maarja, juist een klein babytje wil niet van die schokken)
  zondag 18 november 2007 @ 09:52:25 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54689145
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
Ja, zo'n klein wieltje over een flink hobbeltje zal niet lekker lopen, nee. Nou, geen bugaboo voor mij ooit in de toekomst... Ik vind die Stokkewagens er wel gaaf uitzien.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 november 2007 @ 09:54:28 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54689158
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Loopt zo'n bugaboo nou lekker? Ik bedoel, die kleine voorwieltjes, moet je niet veel harder duwen? Eén van de voordelen lijkt me toch wel dat zo'n ding goed op te vouwen is voor in de auto.
Sjeen heeft die ook, en ik vind t een erg prettige wagen omdat ik na een operatie aan mijn pols veel moeite heb met kracht te zetten om te duwen en te sturen. Met de Buggaboo kan ik makkelijker een stuk wandelen dan bv met een gewone buggy.
Overigens liep de wagen die P_iglet heeft ook gemakkelijk.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54689161
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:46 schreef Pruk het volgende:
Een bugaboo is goed op te vouwen ja, maar als je de kinderwagenbak ook mee wilt nemen, dan kost het je meer ruimte dan welke andere kinderwagen dan ook

Ik vond zelf de bugaboo niet echt superfijn rijden, mijn man vond het handvat al niet lekker vasthouden
Ja met bak is de bugaboo idd beetje lastig in een kleine auto. Maar ik vind hem super fijn lopen. Ook nu Mikael zwwrder word loopt ie lekker. En nee je hoefd niet hardet te duwen door die kleine wielen. Vorige week liep ik achter de kinderwagen van mijn nichtje, weet niet meer welk merk maar die had 3 grote wielen. Daar moest ik juist veel kracht voor zetten en kon ook niet eens normaal de bocht om. De bugaboo duw je met 1 vinger de bocht om. Maar ja iedereen vind andere dingen belangrijk.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54689180
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja, zo'n klein wieltje over een flink hobbeltje zal niet lekker lopen, nee. Nou, geen bugaboo voor mij ooit in de toekomst... Ik vind die Stokkewagens er wel gaaf uitzien.
Die heppik
  zondag 18 november 2007 @ 09:59:00 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54689187
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:52 schreef Pruk het volgende:

[..]

Dat had de wagen bij de winkel ook nog, maar de wagen van een kennis van mij die al vaker gebruikt is heeft dat niet meer, dus het zou met de nieuwheid te maken kunnen hebben? (Maarja, juist een klein babytje wil niet van die schokken)
Oh, dat zou kunnen idd. Was idd met een babietje van een week of 2 oud erin, en dus een hele nieuwe wagen.
***
pi_54689209
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
De bugaboo moet je bij elke gewichtklasse de vering instellen. Dus denk dat die dan niet goed ingesteld stond. Mikael heeft nooit gestuiterd in de bak
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54689236
Hier ook geen gestuiter. Hoewel, wel eventjes toen we hem na een tijdje weer gebruikten. Dat was inderdaad over met de vering een tandje verder
  zondag 18 november 2007 @ 10:20:05 #116
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54689369
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:57 schreef Pruk het volgende:

[..]

Die heppik
Wow! Ik vind jou echt cool! Mag ik bij jou spelen?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54689698
Is er hier ook iemand die de Quinny Buzz heeft? Wij vinden 'm echt gaaf eruitzien.
We hebben een Quinny 3 wieler (2003 model ofzo) maar die is zo lomp met inklappen, in de auto hijsen, het zou nu niet eens in de auto passen.
Is die Buzz goed in de klappen? En neemt 'ie dan nog veel ruimte in beslag?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54689839
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Wow! Ik vind jou echt cool! Mag ik bij jou spelen?
Ik denk het wel, maar dat moet ik wel eerst aan mijn moeder vragen hoor
  zondag 18 november 2007 @ 13:28:07 #119
65870 Eddie__
ja.......dus?
pi_54692148
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:52 schreef Fuente het volgende:
Is er hier ook iemand die de Quinny Buzz heeft? Wij vinden 'm echt gaaf eruitzien.
We hebben een Quinny 3 wieler (2003 model ofzo) maar die is zo lomp met inklappen, in de auto hijsen, het zou nu niet eens in de auto passen.
Is die Buzz goed in de klappen? En neemt 'ie dan nog veel ruimte in beslag?
Wij hebben de buzz model 2007 en zijn er super blij mee. Heel makkelijk in te klappen en hij neemt weinig plaats in in de auto. Uitklappen is echter nog makkelijker (gaat automatisch)
Het moeilijkste van alles is net te doen alsof je het druk hebt wanneer dat niet zo is
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 16:52:45 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54696704
Wij hebben ook de Buzz en zijn er superblij mee. Hij neemt heel weinig plaats in de auto en als je nog minder plaats hebt, dan kun je de achterwielen er heel gemakkelijk afhalen. Het automatische uitklappen is inderdaad nog gemakkelijker. Een klein zetje met je voet en hups, hij is uitgeklapt. O ja, de Buzz is ook niet zwaar, dat vind ik zelf ook heel fijn. Na een hele lange dag kinderwagens uittesten bij Babypark, hebben we besloten om de Buzz te kopen en er tot op vandaag (nu bijna 10 maanden in gebruik) geen spijt van.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 18 november 2007 @ 17:04:06 #121
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54696962
Hier een voorzichtige orientatie op kinderwagens
Ik vind deze erg mooi

Maar goed, eerst maar eens in een winkel wat proefrijden
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54697902
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:04 schreef Tuc het volgende:
Hier een voorzichtige orientatie op kinderwagens
Ik vind deze erg mooi
[ afbeelding ]
Maar goed, eerst maar eens in een winkel wat proefrijden
Mooi he Da's de Speedi toch? Wij hebben er stiekem in de prenatal al mee gereden

En allemaal bedankt voor de info, klinkt goed!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 18 november 2007 @ 21:10:52 #123
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54703272
Is inderdaad de Speedi, ik vind de kleuren echt heel mooi
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  maandag 19 november 2007 @ 19:48:10 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54723019
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand of je zwenkwieltjes van paraplu-buggy's ergens los kunt kopen? Of ze uberhaupt te vervangen zijn?

Ik had vanmorgen een steuntje nodig toen ik mijn evenwicht dreigde te verliezen en ging daarbij op een wiel van de buggy staan.. Dat vond het wiel niet leuk zeg maar
Maar gaat dit geintje me nu een nieuwe buggy kosten of alleen een nieuw wiel?
Vandaag even naar Prenatal geweest en idd kun je van de meeste buggy's nieuwe wielen kopen

Aangezien ik de buggy niet bij me had was er wat gesteggel over welk type het is ("nee mevrouw, dat kan niet.. Chicco heeft nog nooit een buggy met een voetenzak gehad" importeur aan de telefoon: "nee, dat kan niet" .. 3x raden wat ik hier heb )

Morgen dus nog maar even langs met de buggy. Nieuw wiel bestellen (duurt max. 2 weken) en dat kost me ongeveer een tientje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 november 2007 @ 20:33:45 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54723955
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:04 schreef Tuc het volgende:
Hier een voorzichtige orientatie op kinderwagens
Ik vind deze erg mooi
[ afbeelding ]
Maar goed, eerst maar eens in een winkel wat proefrijden
Nog een aanhanger!
Hij staat hier boven te wachten op de komst van mijn baby en ook DeLiedje is ervoor gevallen.
En Beefcake heeft hem ook!
***
pi_54724169
....en hij rijdt ook nog eens heerlijk!

pi_54724341
Wij wilden die eerst ook. Maar ik vond het met de bugaboo makkelijk dat kindje ook jou kant op kan kijken. Vooral in de winter of ie niet mutsjes ofzo voor zijn ogen heeft.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 19 november 2007 @ 20:55:07 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54724543
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
....en hij rijdt ook nog eens heerlijk!

[ afbeelding ]


Dat argument werd mij ook als een 'tegen' gegeven MeNicole, maar ik denk dat het sowieso voor het kindje het leukst is om vooruit te kijken, dus dan buig ik wel een paar keer voorover om te zien of hij nog wel iets ziet.

Oh... en ik wilde hem gewoon hebben, punt... Vanwege de kleurtjes.
***
pi_54724848
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]



Dat argument werd mij ook als een 'tegen' gegeven MeNicole, maar ik denk dat het sowieso voor het kindje het leukst is om vooruit te kijken, dus dan buig ik wel een paar keer voorover om te zien of hij nog wel iets ziet.

Oh... en ik wilde hem gewoon hebben, punt... Vanwege de kleurtjes.
En ze hebben voor meisjes ook van die leuke kleurtjes
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54725156
BE: ze hebben de Quinny buzz ook in dezelfde kleurtjes! Die kan wel beiden kanten op Heb het af en toe wel gemist, maar ik vond de speedy sx qua model mooier en hij vindt het idd ook veel leuker om vooruit te kijken.
  maandag 19 november 2007 @ 21:23:42 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54725240
Wij hebben toen gevraagd voor de Buzz en volgens de verkoper was die inmiddels uit het assortiment.

En wij vonden het weer een nadeel van de Buzz dat het zitje wat kleiner is/lijkt waardoor de wagen minder lang mee zou gaan. Het zitje van de Speedi langer mee en is flexibeler in zit standen volgens mij.
***
pi_54725291
Ik ben blij dat we een buggytje van de witte produkten gekocht hebben voor 17 euro, want zelf hebben we het eigenlijk nog maar 1 keer gebruikt en dat viel dik tegen. Ik vind er echt niks aan om met zo een ding rond te rijden.
pi_54725388
De Quinny buzz is hier nog gewoon verkrijgbaar...neem aan dat de 2007 versie echt niet ineens uit het assortiment is. Dat van het te kleine zitje hoor ik ook wel mensen over klagen. Sommigen pasten er op hun 1e verjaardag al niet meer in. Nu schijnt de 2007 versie wel iets ruimer te zijn. Maar ik zou ook nog steeds voor de Speedy gaan hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door Meimeltje op 19-11-2007 21:54:43 ]
  maandag 19 november 2007 @ 21:30:22 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54725464
Ja, de Buzz wel, maar niet in Topline Papillon zei hij toen.

Maar goed, ik wilde toch die andere. Ik ben heeeeeeeeeeel eigenwijs!
***
pi_54725654
Wij hebben ook een Buzz, maar gebruiken hem al een jaar ofzo niet meer. Als buggy/wandelwagen vind ik hem voor het weinige gebruik wat we ervan maken gewoon te groot en onhandig. Dus hij staat bij m'n schoonouders op zolder.

We hebben een Quinny Zapp gekocht en die gebruik ik af en toe.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 19 november 2007 @ 21:40:57 #136
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54725855
Nou, dan moet ik ook even posten hoor. Wij zijn uiteindelijk voor de Quinny Buzz 4 gegaan .





Toch 4 wielen, maar niet zo laag als de Bugaboo. En hij is klein als ie ingeklapt is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 19 november 2007 @ 21:42:14 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54725894
Ook in deze kleuren k_i_m? Mooi
***
  maandag 19 november 2007 @ 21:46:46 #138
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54726025
Ja, we wilden eerst zwart met geel, maar dat bleek in de winkel bruinrood met geel te zijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54726039
Even iets wat me opvalt en wat ik me afvraag.
Een aantal kinderwagens hebben van die voorgevormde kuipjes. Die Quinnybuzz4 hierboven en ook de bugaboo.
Maar ligt dat voor een kind nou niet enorm vervelend.
Ze zitten continue geforceerd in dezelfde houding. Want als je de rugkantelt dan kantellen de billen mee en liggen ze nog steeds in zit houding.
pi_54726262
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef p_iglet het volgende:
Even iets wat me opvalt en wat ik me afvraag.
Een aantal kinderwagens hebben van die voorgevormde kuipjes. Die Quinnybuzz4 hierboven en ook de bugaboo.
Maar ligt dat voor een kind nou niet enorm vervelend.
Ze zitten continue geforceerd in dezelfde houding. Want als je de rugkantelt dan kantellen de billen mee en liggen ze nog steeds in zit houding.
Mikael hoor ik er niet over klagen

Maar als Mikael ligt in de kinderwagen dan trekt ie zijn benen op. Dus kruipt ie helemaal op het bovenstukje en dan op zijn zij.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54728451
Hulp
Ik zoek iets 3 of 4-wieligs waar ik het bos mee in kan, licht van gewicht en geschikt om een maxi-cosi op te zetten
Zo`n Quinny als van k_i_m ziet er wel leuk, maar ook heel fragiel uit. Is hij dat ook of is het een wagen die wel tegen een stootje kan?
Saartje
pi_54728594
Ik vind zelf de kleine wieltjes niet zo heel prettig in het bos. Wij draaien de bugaboo dan om, met de grote wielen voor, maar als je echt vaak en lang het bos in gaat dan zou ik kiezen voor een drie- of vierwieler met grotere wielen dan de bugaboo of de buzz.
pi_54728773
ik ben niet zo heel erg weg van de bugaboo eerlijk gezegd, vind het net een rolstoel
Ik zoek denk ik wel iets met lekker grote wielen, lijkt me ook minder hobbelen over de stoep
Saartje
  dinsdag 20 november 2007 @ 00:47:20 #144
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_54730329
Wij hebben de EasyWalker Sky



Vinden het zelf een fijne kinderwagen. Zelf nog niet mee door het bos gereden.
Maar dat lijkt me geen probleem met de grote wielen & de vering.
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_54731495
Dat ziet er al een stuk beter uit inderdaad
Saartje
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:21:24 #146
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54731762
in ons vakantiehuisje op de veluwe staat onze quinny 4 wieler (freestyle 4XL)..
Geweldig ding om mee door de bossen te lopen!


(ook in gebruik als duowagen als de wandeling te lang is voor Saskia, als steekwagentje om van alles te vervoeren..
Voor we het vakantiehuisje hadden, heeft Saskia er drie jaar in gezeten met intensief gebruik en nu hebben we deze op de veluwe gezet ivm zijn grote wielen in het bos.
Hij si alleen niet klein in te klappen.. het is best een bakbeest (maar daardoor wel heel comfortabel voor kind en bestuurder)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54732006
Bakbeest op zich maakt me niet zoveel uit, als hij maar niet als dieplood weegt
Ik ga donderdag eens een Prenatal onveilig maken
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 08:55:27 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_54732100
Maneki, ik zag bij de oppas van Cas en René een oranje 'Kees' staan van happy baby de naam alleen al
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_54732182
Whaha die heb ik ook al eens gespot, vond de naam ook al geweldig Zal er eens goed naar kijken
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 09:06:35 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_54732253
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whaha die heb ik ook al eens gespot, vond de naam ook al geweldig Zal er eens goed naar kijken
die holland wagen met margrieten er op vond ik ook leuk. Ik zei al tegen haar, ik ga er nog 1 maken, alleen voor de wagen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 09:07:02 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_54732259
dubbel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:28:40 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54732541
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hulp
Ik zoek iets 3 of 4-wieligs waar ik het bos mee in kan, licht van gewicht en geschikt om een maxi-cosi op te zetten
Zo`n Quinny als van k_i_m ziet er wel leuk, maar ook heel fragiel uit. Is hij dat ook of is het een wagen die wel tegen een stootje kan?
Hij is wel superlicht, en hij klapt zichzelf uit . Maar of ie handig in het bos is? Dat antwoord moet ik je nog schuldig blijven vrees ik . De Mutsy is wel zeer geschikt voor die doeleinden, maar die vonden we zelf te groot in ingeklapte staat.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54734509
zelfuitklappend is ook wel weer wat waard natuurlijk
Ik ga wel ff kijk en vergelijk doen
Saartje
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:18:06 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54734539
Maneki, toen ik gisteren aan het zoeken was naar de Buzz in die leuke kleurtjes zag ik ergens op de quinny site staan dat ze als volgt ingedeeld worden volgens Quinny zelf:
Buzz en Buzz4 - Urban Use
Zapp - Quick Use
Speedi - Heavy Use

Dus ik gok dat boswerk onder de laatste valt.
Ik heb hem nog niet geprobeerd op te tillen maar ik vind hem qua rijden en draaien wel heel licht gaan.
Ik heb de driewieler en daar kan je evt. voor lange stukken op de stoep ofzo het voorwiel ook nog vastzetten zodat het niet zwenkt.

Gewoon eens rond gaan neuzen bij van die babyzaken. Vaak hebben ze wel een oefenpaadje liggen.
***
pi_54734836
Wij zijn met de Buzz best vaak het bos in geweest, en het strand op en dat ging allemaal prima. Die van ons heeft drie wielen.

Met de Zapp gaat dat toch een stuk minder.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:21:44 #156
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54737006
P_iglet ik vraag me dat ook wel eens af, met name bij die nieuwe Quinny inderdaad.
De Speedi is verre van ideaal vind ik, maar hij rijdt nog steeds prima. Alleen die riempjes wat een rot dingen. Simon kan er echt niet normaal in zitten wanneer hij vastgegespt zit. Cattie, jij had dat toch ook?

Overigens, banden oppompen... Je pompt ze op met zo'n klein duwpompje en dan moet je als een razende het ventiel loskoppelen om te voorkomen dat de lucht er weer net zo hard uit gaat! Tips?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:35:37 #157
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54737291
Ik heb een beetje rond gekeken zo op het internet maar nergens staat hoe lang je kunt zijn om erachter te lopen. Ik ben zelf 1.81m en Knut is 2.04m. Dus we moeten er wel eentje hebben waarbij het uhm..... hoe noem je zo'n ding? Stuur? Goed omhoog kan. Mijn vriendin heeft een koelstra maar ik vond die toch niet goed hoog genoeg kunnen. Hij kon wel hoger maar dan schopte je met je voeten tegen de kinderwagen.

Iemand nog handige tips? We gaan sowieso nog een aantal testen want het is toch wel belangrijk dat we er beiden achter kunnen lopen zonder krom te moeten lopen.
pi_54737349
Silmarwen, flink testen.
Wij hebben de easy walker die t_igger (mijn vriend) op de vorige pagina poste, zowel hij (1,63) als mijn vader (1,97) kunnen daar perfect achter lopen. De duwstang kun je verstellen zonder dat die heel ver richting de wielen gaat.
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:41:20 #159
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54737425
Wij vonden de Stokke en de Quinny Buzz/Speedi het prettigst qua hoogte. De Stokke eigenlijk nog wel ietsje prettiger, zo achteraf gezien. Oja, ik ben 1.80m en wederhelft rond de 2.00m.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:43:56 #160
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54737475
Ok. We gaan binnenkort wel een keer testen dat sowieso maar het is wel handig als je van te voren al een idee hebt met een lijstje van andere die bepaalde wagens wel prettig vonden.

Die Stokke is wel heul heul heul

Jeutje en heul heul duur.

[ Bericht 16% gewijzigd door Silmarwen op 20-11-2007 13:50:06 ]
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:27:47 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54739766
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, banden oppompen... Je pompt ze op met zo'n klein duwpompje en dan moet je als een razende het ventiel loskoppelen om te voorkomen dat de lucht er weer net zo hard uit gaat! Tips?
Voor een euro of 7 bij de Hema een 'gewone' fietspomp kopen
Daar zit een dubbel 'ventiel' aan waar je ook de brede ventielen van de kinderwagen mee kan pompen
Werkt een stuk beter dan die kleine k**-pompjes die je bij Quinny bijgeleverd krijgt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:39:06 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54739953
Wij hebben een gewone fietspomp, maar het moet die van de hema zijn? Of misschien niet, straks eens testen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:53:06 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54740215
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben een gewone fietspomp, maar het moet die van de hema zijn? Of misschien niet, straks eens testen!
gewone fietspompen kunnen die dikke ventielen niet aan Die van de hema heeft een dubbel opzetstuk, eentje voor gewone en eentje voor dikke ventielen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54821277
Ik ben, met het oog op de kinderen naar school brengen en halen, toch maar voor de Quinny Zapp gegaan. Ook omdat ik al een driewieler heb, een kinderwagen die om te bouwen is tot wandelwagen, én een paraplubuggy
Saartje
pi_54822951
Wij hebben een bugaboo, inmiddels ook in gebruik .
Ik vind het een ideaal ding en ben er helemaal mee in mn sas.
Loopt lekker licht en ik heb het idee dat Mirte er prima in ligt, geen gestuiter of wat dan ook.
Nadeeltjes:
je kan slecht bij het tasje (of hoe noem je dat ding onder de bak?!) als je de kinderwagenbak erop hebt.
En de bak zelf is voor in de auto nog best groot (of we hebben gewoon een wat kleine achterbak, hehe). Je kan de bak wel plat maken, maar dat is me dan net weer wat te omslachtig allemaal .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_54850365
Hai,

Voor mensen die -net als ik- ook zo gek zijn van de Stokke Xplory, maar 'm toch wat duur vinden:
Dit las ik toevallig op marktplaats toen ik wat aan het rondneuzelen was *toepiedoe*:
http://link.marktplaats.nl/130417780
Heb naar de winkel gebeld en leek me allemaal heel erg te vertrouwen (en een koopje). Ze zijn dus wel degelijk spiksplinter nieuw (dus ook geen showroommodellen ofzo).

Ik ben er wat vroeg mee, maar als ik m'n mannetje zo ver krijg gaan we er toch ook zo eentje inslaan met ¤241 korting!
pi_54851820
Hi,
Ik wil voor mijn nog te bevallen kindje een kinderwagen kopen.

Ons oog is gevallen voor de Urban Jungle...
nu zie ik alleen door de bomen het bos niet meer.
Je kunt vaak een soort combiwagen kopen.
Daar zit dan een reiswieg bij, kinderzitje, en vaak nog iets van een dekentje en vaak ook nog een regenhoes
(prijzen varieren zo rond de 749 tot 788 euro)
Daarboven op wil dan nog een maxi-cosi kopen (zijn er uberhaupt nog andere autostoeltjes?)

Maar nu de vraag!
Heb ik zo alles? ben ik zo compleet genoeg om de baby te vervoeren?
Wij dachten zelf van niet.
Volgens mij moet er dan nog een maxi-cosi adapter bij (59,-) en ook nog een parasolletje (baby komt in mei)

Maar zijn we dan compleet of vergeten we baby-wagen-vervoers technisch nog iets?
pi_54852268
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Hai,

Voor mensen die -net als ik- ook zo gek zijn van de Stokke Xplory, maar 'm toch wat duur vinden:
Dit las ik toevallig op marktplaats toen ik wat aan het rondneuzelen was *toepiedoe*:
http://link.marktplaats.nl/130417780
Heb naar de winkel gebeld en leek me allemaal heel erg te vertrouwen (en een koopje). Ze zijn dus wel degelijk spiksplinter nieuw (dus ook geen showroommodellen ofzo).

Ik ben er wat vroeg mee, maar als ik m'n mannetje zo ver krijg gaan we er toch ook zo eentje inslaan met ¤241 korting!
Gaat het inderdaad wel om het nieuwste model? (En niet om de oude modellen met de grijze flapjes die wellicht niet als showroommodel er staan, maar niet verkocht zijn, maar dus wel nieuw zijn?)
pi_54869639
Ze bestellen op jouw aanvraag in de fabriek van Stokke, dus ik ga er van uit dat het de nieuwe modellen zijn, want je kan ook de kleur nog helemaal zelf kiezen.
anders gewoon even bellen!
pi_54869801
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef OooLizaooO het volgende:
Ze bestellen op jouw aanvraag in de fabriek van Stokke, dus ik ga er van uit dat het de nieuwe modellen zijn, want je kan ook de kleur nog helemaal zelf kiezen.
anders gewoon even bellen!
Nou, aan 1 Stokke heb ik wel genoeg hoor Overigens heb ik er ook die 890 niet voor betaald, dus zo heel bijzonder is het aanbod niet
pi_54870712
wist ik niet sorry, dacht dat het wel handig was...
pi_54871567
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:
wist ik niet sorry, dacht dat het wel handig was...
Het is inderdaad wel handig (wellicht kun je het linkje nog posten in het nu in de aanbieding topic?), maar voor mij gaat het niet meer werken
pi_55127300
Nou heb na lang wikken en wegen (tussen Bugaaboo en Urban Jungle) toch uiteindelijk voor de urban Jungle gegaan...
Om 2 redenen
- 3 wielen lijkt me handiger dan 4
- urbang jungle zag er allemaal wat simpeler uit, niet teveel van die uitsteeksels.
Kleur moss green... zit wel een levertijdje op (hoeveel weet ik niet maar kan oplopen tot 18 wkn)maar dat was niet problematisch...

Uiteindelijk blijft het toch een lastige keuze... je kunt wel een beetje poefrijden in zo'n winkel maar ik denk dat je pas echt kunt oordelen of hij goed bij je gedrag past als je hem daadwerkelijk IRL gebruikt...
ik hou jullie op de hoogte!!
ps
we zijn aardige lopers/beweegers, misschien daarom ook 1 van de redenen om voor de Urban Jungle te gaan
pi_55469988
Wij hebben vanmiddag alvast de kinderwagen besteld
Het is de Quinny Speedy XS geworden
Deze kinderwagen bak:

En dit is de wandelwagen


Ook gelijk maxi cosi e.d. besteld
Erg mooi

[ Bericht 36% gewijzigd door mrien op 23-12-2007 13:18:31 ]
  woensdag 26 december 2007 @ 17:11:53 #175
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55555311
Ik heb vandaag deze gekocht bij de leen bakker voor 100 euro.

Hij is stabiel (zelfs op stoepranden) en loopt heel fijn , fijner dan de 4 wieler die ik bij Demi had.



Zit overigens alles bij dus ook om te bouwen tot wandelwagen en de normale extra's.
pi_55566741
Ik ben even heel ontevreden over twee kinderwagens:
TFK, waarvan één van de stangen is gebroken en het voorwiel afwijkt naar één kant. Oude wagen, dus wat verwacht je. Komt alleen heel slecht uit omdat ik vandaag een lange wandeling wil maken met familie!

Mutsy, de duwstang zat vast in één stand. Hebben dat kreng eindelijk weer beweegbaar, kan hij niet meer vast &*^G%YC#iii!!!!!!
Met als gevolg dat ik alleen nog met dat andere kreng weg kan en me dus de hele dag mag gaan ergeren aan dat k*tvoorwiel.
edit: mijn ouders nemen gelukkig de buggy mee. Kalme blauwe zee, kalme blauwe zee....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:15:21 #177
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55830988
Wij zijn uiteindelijk gegaan voor de Urban Jungle Buggy van One Tree Hill.



pi_55840485
Wij hebben gekozen voor de quinny buzz, model 2007 met 3 wielen, kleur lemon (limegroen)
pi_55900428
Topickickje dan maar.
Niet afbranden alstublieft, want ik heb al een keer een topic geopend dat meteen gesloten werd met een verwijzing naar dit draadje. Dus...

Onduidelijkheid:
Iedereen heeft het over 'de maxicosi' alsof het een ding is, maar volgens mij is het een merk dat een heleboel dingetjes heeft.

Dus wat is 'de maxicosi' en is het een must-have?

Daarbij zie ik vaak beschrijvingen waaruit ik afleid dat 'een maxicosi' in andere merken kinderwagens kan worden gemonteerd - opmerkingen over adapters enzo. Kunnen alle kinderwagens dat? Is dat noodzakelijk, of alleen handig?
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:26:09 #180
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55900570
De maxicosi is het autostoeltje. Als je het kind in de auto wil vervoeren, heb je dus een maxicosi nodig. Als je een kleine auto hebt, kun je in plaats van de bak van de wandelwagen ook de maxicosi eropzetten. Dit is handig, omdat het ruimte scheelt, je hoeft de wandelwagenbak dan niet mee te nemen. Mocht dat geen reet uitmaken, is het dus ook niet handig.

Sommige merken kunnen met behulp van adapters een maxicosi op het wandelwagenframe bevestigen, en sommige merken kunnen direct op de wagen geklikt worden. Dit ligt dus aan het type wandelwagen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55900577
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:45 schreef tinny het volgende:
nog een parasolletje (baby komt in mei)
Heb je niet nodig, je staat de hele tijd dat ding bij te buigen als de zon van een andere kant komt omdat je net even de bocht omgaat en een willekeurige lap (hydrofielluier met wasknijper, wiegehoeslakentje wat over kap en duwstang past, etc.) werkt veel beter.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:30:25 #182
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55900658
"de maxicosi" is tegenwoordig de verzamelnaam geworden voor de autostoeltjes voor pasgeborenen
Er zijn ook stoeltjes van Bebecomfort, Chicco e.d. maar MaxiCosi is de meest gangbare (en ook het vaakst veilig getest) Een autostoeltje is wel een musthave als je je kleintje in de auto mee wilt nemen.

MaxiCosi maakt idd ook nog meer: kinderwagens, buggy's en ook grotere autostoeltjes.

Op Quinny en MaxiCosi kinderwagens kun je probleemloos een MC-kinderzitje klikken. Andere merken kinderwagens hebben hier adapters voor. Je hoeft dan niet de hele kinderwagenbak mee te nemen als je weggaat. Of als je wat verder weg moet parkeren kun je de MC even op het onderstel klikken en rijden zodat je niet met dat onhandige, zware ding aan je arm loopt te sjouwen.
Ik heb het zelf best veel gebruikt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55900706
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef mgerben het volgende:

Dus wat is 'de maxicosi' en is het een must-have?

Daarbij zie ik vaak beschrijvingen waaruit ik afleid dat 'een maxicosi' in andere merken kinderwagens kan worden gemonteerd - opmerkingen over adapters enzo. Kunnen alle kinderwagens dat? Is dat noodzakelijk, of alleen handig?
Maxi Cosi is een merk. Ze maken onder andere baby-autostoeltjes. Op dat front is hun marktaandeel zo groot dat merknaam soortnaam is geworden, dus met 'de maxicosi' bedoelen mensen doorgaans het baby-autostoeltje.

En die adapters, tja. Als je veel met de auto moet en dan stukjes lopen met beeb kan het handig zijn, hoef je bijvoorbeeld het standaard door het rijden in slaap gevallen wurm niet wakker te maken voor dat kwartier boodschappen oid. Maar het arme kind zit er zo opgefrommeld in dat je voor langere wandelingen na autogebruik beter de hele wandelwagen integraal achterin kan gooien.
Maargoed, wij hebben uberhaupt geen auto, en een tweedehands kinderwagen uit de tijd dat ze nog niet aan adapters deden, dus ik heb nog nooit de behoefte gehad om onze maxicosi op de kinderwagen te kunnen monteren.
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 17:10:36 #184
45833 crew  Fogel
pi_55901569
Onder andere als reactie op idiote exportrestricties die TFK tegenwoordig heeft 1), verkopen we onze (slechts enkele maanden oude) TFK Joggster Twist en kopen er een Urban Jungle Buggy van One Tree Hill voor in de plaats.

1) De Duitse leverancier verbied een Nederlandse webshop aan Noorwegen en Zwitserland te leveren omdat de Noorse en Zwitserse verkooppunten anders geen woekprijzen kunnen handteren (in Noorwegen is een complete TFK wagen al gauw 500¤ duurder dan in Nederland). Aangezien de Nederlandse webshop weigert om bepaalde landen te excluderen en uit principe aan de hele wereld wil leveren, weigert nu de Duitse leverancier om nog wagens te leveren aan deze winkel. De Duitse leverancier heeft al te kennen gegeven dat ze andere webwinkels die aan Noorwegen en Zwitserland leveren ook te gaan excluderen.
Als dit niet in strijd is met EEA/EFTA regels weet ik het niet... TFK kan wat mij betreft de pot op



NB Dit plaatje is bewust niet van de site van de betrokken webwinkel, o-baby heeft hier niets mee te maken en was gewoon de eerste hit op google images.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator woensdag 23 januari 2008 @ 23:42:23 #185
45833 crew  Fogel
pi_56264934
Weet iemand toevallig of er ergens nieuwe (als in niet gebruikt) een Teutonia Spirit S3 in de aanbieding is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_56714550
Hoi, ben nu 15 weken zwanger en we hadden het idee opgevat om ons een rustig te gaan oriënteren op al het babyspul en na de 20 weken echo dingen te gaan bestellen. Afgelopen weekend wat kinderwagens bekeken en daarbij viel de keus op de Quinny Buzz 3 in knalblauw. Ziet er leuk uit en het in- en uitklappen zag er makkelijk uit. Bij Prenatal koste het wagentje 550, de reiswieg 180 en de voetenzak 80, dus toch ruim 800. 's Avonds nog even zitten kijken op Marktplaats en daar kwam lief een advertentie tegen van een winkel die de Quinny inclusief reiswieg en voetenzak aanbood voor 535! Alleen geldig in februari en de voetenzak was maar 1 type (donkerblauw met bont gevoerd) maar de wagen zelf gewoon in alle kleuren! Dit vonden we toch wel zo'n goed aanbod dat lief de wagen gisteren is gaan halen. Kunnen we dus nog leuk een week of 25 tegenaan gaan kijken .


Er is nu alleen een klein probleempje. De dame in de Prenatal had het in- en uitklappen gedemonstreerd en lief heeft ook nog even geoefend en dat zag er allemaal zo simpel uit dat ik het niet nodig vond om zelf even te proberen. En nu staat die wagen er dus en lukt het me niet om dat ding in te klappen. Ik weet echt niet wat ik fout doe, volgens lief gebruik ik mijn kracht niet goed en probeer ik dat ding naar beneden te duwen in plaats van naar me toe. Maar het lukt me gewoon niet! Kan toch niet zo zijn dat ik straks nooit alleen weg kan omdat ik zo'n klotekarretje niet onder de knie krijg .
Hebben de gebruikers een tip want ik word er - naast boos- ook een soort van verdrietig van geloof ik...
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:20:34 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56714826
Zit er geen boekje met tekeningen bij, Madelieve?
Ik heb geen flauw idee trouwens

Wel goed dat dit topic even omhoog komt trouwens.. Straks als de baby hier geboren is, heb ik een duo-wagen staan. Alleen zit hier geen echt reiswiegje bij, maar wel een zgn. babynestje. Geen apart matrasje oid dus maar wel een gewatteerde en zachte binnenkant.
Nou maakte ik de reiswiegjes altijd op, net als het wiegje met een lakentje en een dekentje, maar hoe ga ik dit aanpakken bij het babynestje?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:23:04 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56714912
Ik geloof dat ik er altijd met mijn buik tegenaan duwde Madelieve.
Knoppen met mijn handen en dan ondertussen met mijn buik tegen de duwstang.
Ik heb hem vrij snel de deur uit gedaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:24:00 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56714949
ET, kun je niet zo'n Lodger(-achtige) doek gebruiken waar je het wondertje in wikkelt?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:34:41 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56715283
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef Moonah het volgende:
ET, kun je niet zo'n Lodger(-achtige) doek gebruiken waar je het wondertje in wikkelt?
zat ik ook al aan te denken idd, maar dat vind ik maar zo-zo..

Misschien moet ik gewoon van mijn 'opgemaakte-bedje-idee' af, maar voor mijn gevoel hoort dat zo (licht en fris katoen enzo om op te liggen en niet de zwarte voering van het babynestje )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:02:11 #191
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56716269
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef Madelieve het volgende:

Er is nu alleen een klein probleempje. De dame in de Prenatal had het in- en uitklappen gedemonstreerd en lief heeft ook nog even geoefend en dat zag er allemaal zo simpel uit dat ik het niet nodig vond om zelf even te proberen. En nu staat die wagen er dus en lukt het me niet om dat ding in te klappen. Ik weet echt niet wat ik fout doe, volgens lief gebruik ik mijn kracht niet goed en probeer ik dat ding naar beneden te duwen in plaats van naar me toe. Maar het lukt me gewoon niet! Kan toch niet zo zijn dat ik straks nooit alleen weg kan omdat ik zo'n klotekarretje niet onder de knie krijg .
Hebben de gebruikers een tip want ik word er - naast boos- ook een soort van verdrietig van geloof ik...
. Dat had ik ook . Maar als je het eenmaal onder de knie hebt gaat het heel makkelijk. Je moet ervoor staan in plaats van erachter.

In het boekje staat het volgende:

Ga aan de zijde van het voorwiel staan
Duw de linkerknop in, en schuif tegelijk de rechterknop in de richting van de pijltjes
Houd beide knoppen ingedrukt en trek vervolgens het frame schuin naar beneden in de richting van het voorwiel.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_56716563
Ok, gelukkig ben ik niet de enige, voelde me al zo'n ongelofelijke sukkel . Ik sta op zich goed en word vanaf de zijlijn gecoacht door lief. Maar van de 10 pogingen lukte er net 2 soort van dus met nog 25 weken oefenen voor de boeg komt het hopelijk goed.... misschien niet zo slecht dat we dat ding nu toch al in huis hebben, als ik was gaan 'oefenen' met een dikke buik en nog meer hormonen in mijn lijf had ik waarschijnlijk al jankend dat ding van het balkon afgesmeten.
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:16:06 #193
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56716694
Oh, dan waarschuw ik je ook alvast even voor als je de wandelwageninzet erin klikt en deze in een andere stand laat staan dan dat de Dreami erop past. Die blijft dan schuin naar voren staan .

dat hadden wij toen we hem voor het eerst uit de auto -in het donker- haalden. We hebben hem scheef en al naar binnen gereden, na 10 minuten vloeken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_56716849
O ja, dat zie ik hier ook levendig voor me, dat soort taferelen. Maare.... tegen de tijd dat ik beval gebruik jij die Quinny al een maand of 4,5 dus wellicht kan je tegen die tijd even wat tips & trics voor me op een rijtje zetten .
pi_56721703
ET, kan je niet zelf een matrasje maken met een harde bodem? Plaatje triplex-met-gaatjes op maat zagen en een dun schuimplastic matrasje er los op o.i.d.
Ik denk dat ik zelf losse inhangbekleding met drukkertjes of klitteband aan de rand zou maken zodat er in ieder geval een te wassen oppervlakte is.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:16:10 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56724370
ben ook al aan het klooien geweest met het matrasje van de kinderwagen idd, owlet. Past niet helemaal geweldig, maar heb geen mogelijkheid om anders aan dun schuimrubber te komen. Er zit trouwens wel een 'harde' bodem in (een kunstof plaat die erin geschoven zit).

Binnenbekleding maken met klittenband vind ik wel een goed idee!

Baby zal er best veel in liggen (4x per dag naar basisschool heen en weer) vandaar dat ik 't meer een wieg wil maken. Voor 'eens een keertje' zou een omslagdoek ook prima kunnen natuurlijk, maar dat idee staat me niet zo aan als een kind er best veel tijd in doorbrengt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56724591




Dit is mijne. Hij is nog niet in gebruik. Hij is van zn zus geweest en haar kinderen hebben er in gelegen. Ik vond em zo vet dat ik hem nu heb gekregen.
Hij moet ff grondig worden schoongemaakt en opnieuw in het elastiek, maar verder is het een plaatje!

Hij is van het merk Knorr en al zo'n 15 jaar oud. Maar wel een echte hobbeldebobbelwagen
*pok*
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:28:46 #198
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56724638
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto? . Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_56724678
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto? . Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
Nou hebben we de mazzel dat de auto redelijk groot is (passat) maar ik zie mij zelf idd niet klooien met dat ding. Ik gok dat we deze voor thuis houden en er een sjeeswagen bij halen. (niet te duur, gewoon makkelijk)
*pok*
pi_56725069
Toen wij de wagen hadden gekocht, heb ik een hele middag staan oefenen op het in- en uitklappen. En daarna, toen Anna er was, dat ding bijna niet gebruikt.

Die witte is gaaf!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:59:48 #201
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_56725323
WIj hebben deze:



Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:55:45 #202
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56726589
wij hebben een chicco

een hele gemakkelijke alleen nam hij veel plaats in ook al was hij opgeplooid, maar zou niet willen ruilen... dus gebruiken we hem voor dit wondertje opnieuw
pi_56727161
Wij hebben een Bugaboo cameleon Denim met aanvullende bekleding in het gebroken wit
pi_56731598
Ooo die vond ik helemaal geweldig, helemaal in combi met een oranje voetenzak! Ik had al helemaal een plan klaar om lief ervan te overtuigen dat die het moest worden maar die keurde de Bugaboo af vanwege de saaie velgen en was daar nogal resoluut in dus de Bugaboo was na 10 seconden defnitief exit.
  donderdag 14 februari 2008 @ 20:50:25 #205
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56735181
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Madelieve het volgende:
Ooo die vond ik helemaal geweldig, helemaal in combi met een oranje voetenzak! Ik had al helemaal een plan klaar om lief ervan te overtuigen dat die het moest worden maar die keurde de Bugaboo af vanwege de saaie velgen en was daar nogal resoluut in dus de Bugaboo was na 10 seconden defnitief exit.
. . .

Mannen! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:31:57 #206
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_56746768
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Madelieve het volgende:
Ooo die vond ik helemaal geweldig, helemaal in combi met een oranje voetenzak! Ik had al helemaal een plan klaar om lief ervan te overtuigen dat die het moest worden maar die keurde de Bugaboo af vanwege de saaie velgen en was daar nogal resoluut in dus de Bugaboo was na 10 seconden defnitief exit.
Damned...

Mijn droomkinderwagen is toch wel een Joolz.... Wow!
Maar duur....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_56746981
Ik vind de joolz ook heel mooi, vooral met de designers guild bekleding die je kan krijgen!
pi_56747775
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto? . Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
Ik heb een ouderwetse wagen die inderdaad niet in mn Suzuki'tje past denk ik!
Maar dan zou ik desnoods mn kind in draagdoek meenemen als ik verder van huis zou moeten,of met de bus of trein, die superrrgave witte van Werven wagen MOET gewoon gebruikt gaan worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_56748001
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben een Bugaboo cameleon Denim met aanvullende bekleding in het gebroken wit
Hebben ze al iets tegen het afgeven van de jeans-stof gevonden? Toen wij ervoor gingen kijken zeiden ze dat de blauwe jeans-stof kon afgeven en daardoor zijn we uiteindelijk voor een andere kleur gegaan. Nu hebben we 'm in kaki met donkergrijs. Ook erg mooi, maar die jeans blijft
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:45:13 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_56748443
Hier nog steeds erg blij met de Stokke
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56748704
Ze hebben tegen ons niets gezegd over eventueel afgeven van de denim. Maar mocht het gebeuren is het een goed excuus om een nieuwe aanvullende bekleding set te kopen
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:13:51 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_56749154
Hier werd dat wel netjes vermeld, zowel bij de Prenatal als bij de kleine babywinkel in het stadje hier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56749625
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Damned...

Mijn droomkinderwagen is toch wel een Joolz.... Wow!
Maar duur....
Ja, dat dacht ik dus ook, tot ik hem in't echt zag. Wat een lelijke bekleding zeg!
Nu is't een bugaboo cameleon geworden in choco/oranje
pi_56751048
Ik was stilaan aan het afstappen van de Stokke Xplory omdat ie zo duur was.
Maar gisteren op de 9 maandenbeurs heeft manlief 'm eindelijk eens "in het echt gezien" en nu is hij er (ook) helemaal gek van.
Hier is er dus geen ontkomen meer aan vrees ik .
Desnoods zetten we hem in stukjes op de geboortelijst .
pi_56752785
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze hebben tegen ons niets gezegd over eventueel afgeven van de denim. Maar mocht het gebeuren is het een goed excuus om een nieuwe aanvullende bekleding set te kopen
Hahahaah ja inderdaad Ze zeiden hier bij Prenatal dat ie af kon geven omdat dat bij donkere spijkerbroeken ook het geval kan zijn. Vond het wel gek bij zo'n dure wagen. Maar misschien is dat inmiddels verholpen omdat ze er niks over gezegd hebben?
pi_56753198
Ik stond ook bij de Xplory te kijken, vooral de hoogte sprak me erg ana, maar er is totaal geen (veilige) mogelijkheid om een peuterplankje oid aan te doen, meisje bij de prenatal raadde hem dus gelijk al af. Veel hoeven we niet te kopen, met Lucas hebben we zelfs winst gemaakt op de uitzet, dus een grote uitgave/investering voor de kinderwagen kon er wel af.
pi_56817255
Winst gemaakt?
Hoe doe je dat?
  maandag 18 februari 2008 @ 16:54:02 #218
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56817603
Ik vond die Stokke zo enorm wiebelig... De hoogte was geweldig maar ik vond hem echt heel erg onstabiel.
  maandag 18 februari 2008 @ 17:23:03 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_56818131
Onstabiel??
Ik vind hem heerlijk stabiel Grappig zo'n verschil
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:03:28 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_56831703
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:23 schreef Troel het volgende:
Onstabiel??
Ik vind hem heerlijk stabiel Grappig zo'n verschil
Je moet er waarschijnlijk ook geen zorgtas aan hangen. Die zit toch onderin?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_56834137
Ik vond hem ook net heel stabiel. en heel makkelijk om op kleine oppervlakte mee te manoevreren.
En hoe die wielen konden inklappen (van 2 naar 4) is voor ons ook superhandig, want we wonen op de 1ste verdieping, dus dan kan ie zo de trap op (eerst kind uithalen uiteraard :p).
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:46:31 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_56834635
Boodschappentas zit onderop (maar is dan vol onhandig bij het inklappen ), zorgtas hang je aan twee haken wat hoger.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56835859
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef OooLizaooO het volgende:
Winst gemaakt?
Hoe doe je dat?
Marktplaats inkopen en weer doorverkopen
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:08:00 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881594
Is het nou de BugaBoo die je zo slecht bevalt FoN?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56882869
Ja
Baal er echt enorm van en het is vast een geweldige wagen, als je overal met de auto naar toe gaat ofzo... In de prenatal reed ie heerlijk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 februari 2008 @ 13:13:58 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56882891
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef FoN het volgende:
Ja
Baal er echt enorm van en het is vast een geweldige wagen, als je overal met de auto naar toe gaat ofzo... In de prenatal reed ie heerlijk
wat bevalt je er dan zo slecht aan?
of heb ik ergens overheen gelezen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:37:34 #227
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56883332
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_56884218
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef FoN het volgende:
Ja
Baal er echt enorm van en het is vast een geweldige wagen, als je overal met de auto naar toe gaat ofzo... In de prenatal reed ie heerlijk
grappig (of niet natuurlijk ), ik heb juist de bugaboo gekozen omdat ik hem zo makkelijk in het OV kan gebruiken . Zelfs met 12 kilo Ronja er in kan ik hem nog treinen in en uit tillen.

Weet je al of je hem kan ruilen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 februari 2008 @ 14:47:07 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56884613
FoN weet je zeker dat hij niet gewoon niet op de juiste manier op t gewicht van Lucas is afgesteld?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56884855
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:
FoN weet je zeker dat hij niet gewoon niet op de juiste manier op t gewicht van Lucas is afgesteld?
Dat denk ik ook. Ik vond de mijne een tijdje geleden ook zo vervelend hobbelen en zwenken. Tot ik bedacht dat er al weer heel wat weken voorbij waren gegaan sinds ze er voor het laatst in had gezeten. Toen de vering weer een beetje beter aan haar gewicht aangepast was ging het weer goed.
pi_56887182
Ruilen kan dus wel, maar omdat er mee gereden is krijgen we dan maar 80% terug... Ookal was het hun voorstel om hyem gelijk in elkaar te zetten en is er niets gezegd over dat ie dan dus niet meer terug kan...
Ik moet hem straks met 2 kinderen (1 op een plankje) in het ov zien te krijgen en ik ben maar een ukkie... Het ligt hem niet aan de vering maar aan de ontzettend soepele zwenkwieltjes, omdat ie maar op 1 wiel remt rijdt ie in de trein alle kanten op en op een schuine stoep zwenkt ie steeds naar het laagste punt... Laat iedereen hier zijn auto nou net op de stoeprand parkeren zodat iedere stoep schuin loopt...

Zaterdag gaat ie terug, krijgen we 660 euro terug in plaats van de betaalde 850,-...
Tenzij iemand hier over de 660 heen wil bieden?
pi_56887290
Die rem, dat klinkt vreemd. Want hij hoort op twee wielen te remmen. Bij die van ons is de rem kapot gegaan doordat mijn schoonvader niet snapte hoe hij hem los moest maken en het dus maar met grof geweld deed) en nu remt hij maar op een wiel. Ik vergeet steeds om hem te laten maken, maar hij hoort dus echt op twee wielen te remmen.
Maar goed, als je er niet tevreden over bent dan moet hij terug. Ik vind dat ze nog schappelijk zijn trouwens, het is toch niet zo gek dat je niet alles terug krijgt als je er al mee gereden hebt? Ookal hebben zij hem in elkaar gezet.
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:55:36 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56887411
Ik ga van de week ook even met de onze (Quinny) terug. Er zit een handrem op en die gebruik ik dus regelmatig als ik van de schuine helling bij onze supermarkt af ga (de ingang zit 1 hoog) en dan remt dus alleen het linkerwiel waardoor ik dus een bocht naar links maak dan. Niet echt handig.
Kan hem terugbrengen en dan sturen zij hem terug naar quinny.
Hoop alleen wel op vervangend vervoer, anders heb ik gelijk niks meer. In de mail stond iets over een 'leen-buggy' maar daar heb ik met Sasha natuurlijk nog niks aan.
Ik heb altijd nog wel de draagdoek, maar die volstaat niet altijd zeg maar.
***
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:49:37 #234
112936 nutteketut
de allerliefste
pi_56891005
Je hebt toch ook garantie op dat ding?
Als die op 2 wielen hoort te remmen en hij remt maar op 1. Ongeacht of ze hem nu daar in elkaar gezet hebben of niet. Ze horen een werkend product af te leveren en anders heb je volgens mij altijd recht op volledig geld terug als het een defect product is binnen een bepaalde tijd en daar dan geen vertrouwen ofzo in hebt.
Ik zou dat eerst ff uitzoeken. Beetje zonde van die bijna 200e. En binnen 24u gemeld ook nog.
En anders eerst even met de fabrikant bellen over de klacht wat zij er over te zeggen hebben!
pi_56891035
Ik hbe met de bugaboo in het openbaar vervoer juist helemaal geen last dat ie niet blijft staan. Rem idd op allebei de wielen. Fon ik denk dat je gewoon een slecht model had of verkeerd in elkaar gezet ofzo.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56891899
OV heb ik nog niet getest, maar ik vind het een super wagen . Idd schuine stoepen zijn wat minder, maar je kan de wielen evt ook vastzetten...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_56895095
Fon ik gebruik de Bugaboo hier heel erg vaak en intensief. We hebben geen auto (wel een greenwheels-abonnement) en doen dus alles lopend of met het openbaar vervoer. Ik vind het echt nog steeds een ideale wagen Zelfs in de heen en weer zwiepende combino-trams blijft de wagen prima op de rem stilstaan.
Ik zou dan ook zeker eens naar de rem laten kijken. Duw je de rem wel echt helemaal door? Hier vergeet ik dat nog wel eens en dan kan de wagen inderdaad gewoon nog een beetje bewegen.

Ik ben echt een ukkie (qua lengte dan ) en ik til de wagen zo de trein in en uit. En die grote achterwielen en kleine voorwielen zijn juist heel handig met in- en uit de bus/tram stappen. Wanneer je dit achteruit doet, kan je met je kont iedereen opzij duwen en dan komen eerst de grote wielen buiten op de grond te staan terwijl de kleintjes nog in de tram/bus staan en je rijdt dan zo een stukje alleen op de achterwielen naar achteren en kan de wagen rustig neerzeten.

Welke wagen heb je nu op het oog om 'm voor om te ruilen?
pi_56900629
Ach ja inderdaad, die rem heeft twee "tikjes". Al lijkt die van ons echt kapot, hij kan alleen nog maar op het eerste tikje en dan remt hij maar een kant. Schoonvader had niet door dat je het knopje in moest drukken om hem van de rem te zetten.
Misschien moet ik hem toch maar eens ter reparatie terug brengen. We hebben hem hier in Gouda bij babypark gekocht, die doen volgens mij helemaal niet moeilijk.
pi_56901196
FoN, als ik het zo hoor is er echt wel iets mis met jouw karretje en dan zou ik zeker al je geld terugeisen!
Zou je 'm nog willen als die andere rem het wel doet?
pi_56907489
Het is gelukkig helemaal geregeld Prenatal is tevreden, ik ben tevreden
Ik heb er gewoon twee nachten van wakker gelegen, muts die ik ben
Berry baalt want nu weten we nogsteeds niet hoe we dat straks gaan doen met die kids vervoeren
Op naar het buikdragerstopic denk ik...
pi_56908364
fijn!
Hebben jullie nu wel al een buggy of kinderwagen? Anders kan je daar misschien een meerijplankje aan maken of je doet inderdaad de baby in een lekkere tricot draagdoek.
pi_57030074
dag dag,
klein vraagje, wij zijn aan het kijken naar een koelstra flexxo nog wat.
Alleen weet iemand wat de afmetingen zijn ivm in de auto vervoeren?
in dit geval is de auto een Seat Leon?
Iemand een antwoord voor mij?
Blood in Blood out!!
360 Gametag: Lircky
  donderdag 28 februari 2008 @ 12:38:15 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_57032424
Lircky, het handigst is om gewoon een keer echt te gaan passen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57207530
Wie kan er voor en nadelen opnoemen van een Bugaboo????
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:27:42 #245
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57208752
Voordelen:

  • Lekker wendbaar (draaien met 1 hand en kleine draaicirkel)
  • Klein opklapbaar en de wagen oogt ook niet zo megagroot zoals sommige driewielers
  • Licht in gewicht
  • Lekkere grote kinderwagenbak
  • Je kunt de grote of de kleine wielen vooraan doen. Ligt aan de ondergrond waarop je rijdt
  • Het geraamte van je kinderwagenbak gebruik je ook voor de buggy-inzet (bekleding overzetten, dus geen zooi die je weer kwijt moet alleen een setje stof)
  • In hoogte verstelbare duwstang
  • Je kunt zelf de kleuren van je wagen bepalen
  • Je kunt de vering zelf bijstellen (n.a.v. gewicht van je kndje)
  • Zeer goede service van Bugaboo

    Minpunten zou ik zo snel niet weten want ik ben erg tevreden met onze Bugaboo. O ja je moet niet echt verwachten een originele kinderwagen te hebben. Loop een rondje door het centrum van Amsterdam en je komt ze bij bosjes tegen. En de prijs is ook best een nadeel.

    Mijn schoonouders hebben een babyspeciaalzaak gehad en die kregen altijd de minste klachten over de Bugaboo. Andere wagens kwamen nogal eens met gebreken terug. Van hun hebben we dan ook onze wagen gekregen: een Bugaboo
  •   donderdag 6 maart 2008 @ 22:34:04 #246
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57208960
    Nadelen:

    De bugaboo is laag. Als je zelf groter bent dan 1 meter 70 dan lijk je een reus en heb je kans op rugklachten als je je kind uit de wagen wilt tillen.

    De grootte van de kinderwagenbak, erg fijn voor je kind, maar het is een onding als je hem wilt vervoeren of thuis hebt staan, een flinke sta in de weg.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57215872
    en van die nadelen heb ik weer geen last (1.76m, bugaboo frog)

    Wel: door de twee kleine voorwielen is het soms lastiger om een hoge stoeprand af te gaan
    boodschappenmandje moeilijk bereikbaar met kinderwagenbak erop
    regenhoes neemt veel ruimte in; als je hem voor de zekerheid meeneemt in 't boodschappenmandje hehb je nauwelijks plek over voor andere dingen
      vrijdag 7 maart 2008 @ 09:53:07 #248
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_57216022
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef poemojn het volgende:
    en van die nadelen heb ik weer geen last (1.76m, bugaboo frog)

    Wel: door de twee kleine voorwielen is het soms lastiger om een hoge stoeprand af te gaan
    boodschappenmandje moeilijk bereikbaar met kinderwagenbak erop
    regenhoes neemt veel ruimte in; als je hem voor de zekerheid meeneemt in 't boodschappenmandje hehb je nauwelijks plek over voor andere dingen
    Hahaha die lage bak was mij ook niet opgevallen (1.65 m) De regenhoes is inderdaad idioot groot en onhandig. Ben blij als we weer richting zomer gaan en het hopelijk minder gaat regenen!

    Hoge stoepen af doe ik trouwens achterstevoren. Dan heb je dus de grote wielen eerst en dat is een stuk minder het gevoel dat je een afgrond in rijdt.

    Grote kinderwagenbak is geen probleem met definitief opruimen omdat je het frame dat erin zit gebruikt voor de buggy-inzet. Zodra je de buggy dus gaat gebruiken, hou je alleen de bekleding van de kinderwagenbak over. En verder qua opruimen weet ik niet want we laten bij ons de wagen en de buggy gewoon in Linde's kamer staan
      vrijdag 7 maart 2008 @ 10:32:55 #249
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57216755
    Ow, qua definiteif opruimen niet, maar een bugaboo neemt meer plek in in een kamer of hal of schuur dan andere wagens

    een voordeel vind ik trouwens wel dat het zitje beide kanten op kan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57216843
    Ik vind het formaat van de kinderwagenbak persoonlijk niet negatief. Toen we hem nog gebruikte was hij heerlijk groot, Ronja kon ondanks dat ze lang is, tot dik zes maanden in de bak liggen.
    Daarna hebben we hem platgeklapt, hij is zo op te vouwen als je hem uit het frame haalt. Bij het vervoeren konden we hem volgens mij ook iets platter maken.
    Wat ik ook nog een groot voordeel vind is dat hij zo licht is.
    De eerste maanden kon ik makkelijk wagen plus kind onder één arm de trap op tillen.
      † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2008 @ 15:22:07 #251
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_57222499
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 10:32 schreef Troel het volgende:
    Ow, qua definiteif opruimen niet, maar een bugaboo neemt meer plek in in een kamer of hal of schuur dan andere wagens
    Troel, dat klopt niet. Ik heb onlangs een Mutsy kinderwagen vervangen door een Bugaboo Classic, en daardoor hebben we toch echt meer ruimte in de gang. We hebben de Bugaboo zelfs gewoon uitgeklapt staan.
    DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
    pi_57222673
    Dat denk ik ook, Macka.
    Niet om nou alleen maar reclame voor mijn bugaboo te maken, hoewel ik er wel ontzettend blij mee ben, maar de wielen vallen onder de bak. Bij veel andere wagen steken de wielen nog een stuk naar voren.
    Helemaal nu de wandelwageninzet er op zit neemt hij uitgeklapt heel weinig plek in, mede omdat je de duwstang beide kanten op kan zetten.

    Speaking of bugaboo... weet iemand of er eindelijk al een oplossing bedacht is door bugaboo of een slimme knutselaar om een tweede kindje makkelijk te vervoeren?
    Los van het meerijplankje natuurlijk.

    Ik had nog even hoop toen ik las over de buggypod, maar die past niet op de bugaboo.
    Wel op de Maclaren die we hebben dus mocht er een tweede komen dan zijn er voldoende mogelijkheden om twee kinderen te vervoeren en we hebben ook de draagdoek nog.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2008 @ 15:34:39 #253
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_57222727
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 15:32 schreef owlet het volgende:
    Dat denk ik ook, Macka.
    Niet om nou alleen maar reclame voor mijn bugaboo te maken, hoewel ik er wel ontzettend blij mee ben, maar de wielen vallen onder de bak. Bij veel andere wagen steken de wielen nog een stuk naar voren.
    Helemaal nu de wandelwageninzet er op zit neemt hij uitgeklapt heel weinig plek in, mede omdat je de duwstang beide kanten op kan zetten.

    Speaking of bugaboo... weet iemand of er eindelijk al een oplossing bedacht is door bugaboo of een slimme knutselaar om een tweede kindje makkelijk te vervoeren?
    Los van het meerijplankje natuurlijk.

    Ik had nog even hoop toen ik las over de buggypod, maar die past niet op de bugaboo.
    Wel op de Maclaren die we hebben dus mocht er een tweede komen dan zijn er voldoende mogelijkheden om twee kinderen te vervoeren en we hebben ook de draagdoek nog.
    heeft Lois niet ooit Iris op een plank onder de zit vervoerd?
    kan me daar nog een foto van herinneren, maar twijfel wie het was
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

    Dale Carnegie
      vrijdag 7 maart 2008 @ 15:39:16 #254
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57222835
    als het Lois is zal het Eva zijn


    In de winkel hebben wij naar grootte en dergelijke gekeken en de bugaboo was echt groter dan de meeste andere wagens Maar ja
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57223090
    Er bestaan toch ook meerijplankjes met een soort zitje erop? Hebben ze daar niet een versie van die achter de bugaboo kan? Een soort fietszadeltje meen ik ooit eens gezien te hebben...
    Gevonden hier, de Twoo en ook de Kid-sit past achter bugaboo zie ik.
    Mama van 2 lieve meiden :)
      vrijdag 7 maart 2008 @ 16:01:11 #256
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_57223377
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 15:22 schreef Macka66 het volgende:

    [..]

    Troel, dat klopt niet. Ik heb onlangs een Mutsy kinderwagen vervangen door een Bugaboo Classic, en daardoor hebben we toch echt meer ruimte in de gang. We hebben de Bugaboo zelfs gewoon uitgeklapt staan.
    Maar die Mutsy is dan ook wel heel erg groot, vond ik in de winkel. Daarbij zijn bijna alle andere wagens een verademing .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_57223476
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 15:34 schreef Ynske het volgende:

    [..]

    heeft Lois niet ooit Iris op een plank onder de zit vervoerd?
    kan me daar nog een foto van herinneren, maar twijfel wie het was
    Dat was Jessie, die liet daar ooit een foto van zien met Bo op een plank onder de kinderwagen
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      vrijdag 7 maart 2008 @ 16:22:20 #258
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_57223907
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 15:39 schreef Troel het volgende:
    als het Lois is zal het Eva zijn


    In de winkel hebben wij naar grootte en dergelijke gekeken en de bugaboo was echt groter dan de meeste andere wagens Maar ja
    Terwijl de bugaboo juist bekend staat en geroemd wordt vanwege zijn compacte formaat. Het is vaak de enige wagen die in kleine autootjes mee kan zonder halsbrekende toeren uit te halen.

    Hier een Quinny en een FirstWheels.. De Quinny is heel groot om mee te nemen, moet echt alle vier de wielen eraf om 'm in de auto te krijgen.. De firstwheels moet een wiel vanaf, al is die al wel veel compacter
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_57224332
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef poemojn het volgende:
    en van die nadelen heb ik weer geen last (1.76m, bugaboo frog)

    Wel: door de twee kleine voorwielen is het soms lastiger om een hoge stoeprand af te gaan
    boodschappenmandje moeilijk bereikbaar met kinderwagenbak erop
    Ik laat altijd de voorwieltje in de lucht zweven en laat de wagen dan via de grote wielen de stoep afzakken. werkt perfect. Op die manier ga ik ook de tram uit

    Ik ben ook 1.76 en heb geen problemen met de hoogte of laagte.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_57224606
    Hallo, wij zijn van plan om de bugaboo cameleon te kopen, maar ik heb toch 1 twijfelpuntje: Als je het zitgedeelte horizontaal doet om het kindje te laten slapen, dan liggen de benen nog wel steeds gekromd (en dus omhoog) Dit vanwege de voorgevormde zitting. Is dit een nadeel, heeft iemand hier ervaring mee of kan dit geen kwaad?
    pi_57225879
    Ik denk niet dat het kwaad kan. De rug ligt recht en da's belangrijk dan de benen. Jonge kinderen kunnen sowieso heel lang gewoon met hun benen in de lucht liggen en als ze slapen liggen ze ook heel vaak met de benen opgetrokken.
    Alles wordt wel ondersteund in de wandelwagen inzet, je kind is dan tegen de zes maanden oud én zal geen uren zo liggen slapen (denk ik)

    Edit: Nijna, bedankt! Wat een leuk ding zeg. Het lijkt me niet geweldig lopen maar voor korte stukjes lijkt me handig. Een duowagen zit er hier sowieso niet in want ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de bugaboo weg te doen
      zondag 9 maart 2008 @ 12:50:37 #262
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57260470
    De bug a boo pastte niet in onze 206, de stokke wel
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 16:22 schreef E.T. het volgende:

    [..]

    Terwijl de bugaboo juist bekend staat en geroemd wordt vanwege zijn compacte formaat. Het is vaak de enige wagen die in kleine autootjes mee kan zonder halsbrekende toeren uit te halen.

    Hier een Quinny en een FirstWheels.. De Quinny is heel groot om mee te nemen, moet echt alle vier de wielen eraf om 'm in de auto te krijgen.. De firstwheels moet een wiel vanaf, al is die al wel veel compacter
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      zondag 9 maart 2008 @ 13:09:57 #263
    105850 Fuente
    mamamuts
    pi_57260835
    Welke kinderwagens, behalve de stokke en bugaboo, zijn klein in te vouwen?
    Wij hebben een quinny freestyle, maar met onze huidige auto gaat dat niet lukken (als we ook nog wat anders in de achterbak willen meenemen). Iemand ideeen?
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      zondag 9 maart 2008 @ 13:44:32 #264
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_57261510
    Fuente, ik vind onze Firstwheels vrij klein/compact als hij ingeklapt is, zeker als je de 2 grote wielen eraf haalt. (hij past dan iig makkelijk in onze kleine achterbak, alhoewel wij 'm eigenlijk altijd achter de bestuurdersstoel zetten)

    Thoughts arrive like butterflies.
    Red de zeehond!
      zondag 9 maart 2008 @ 15:12:50 #265
    105850 Fuente
    mamamuts
    pi_57263390
    Kan daar ook een maxicosi op? Op zich vind ik ;m best gaaf!
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      zondag 9 maart 2008 @ 15:44:29 #266
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_57264102
    Yep, adapters voor maxicosi kun je er gewoon bij krijgen
    Thoughts arrive like butterflies.
    Red de zeehond!
      zondag 9 maart 2008 @ 16:03:05 #267
    105850 Fuente
    mamamuts
    pi_57264495
    Waar kun je deze wagen nog kopen? Ik kan nergens op internet vinden waar ze deze nog hebben en ik ben heel benieuwd.
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      † In Memoriam † zondag 9 maart 2008 @ 16:17:31 #268
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_57264757
    Fuente, dealeradressen zijn te vinden via http://www.firstwheels.nl/nl/
    (eerst even een type wagen aanklkken)
    DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
      zondag 9 maart 2008 @ 16:43:08 #269
    105850 Fuente
    mamamuts
    pi_57265201
    Thnx!
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      zondag 9 maart 2008 @ 20:37:37 #270
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_57269837
    Wij hebben 'm uit de webshop van Baby Boem (http://www.babyboemkinderwagens.nl/) gekocht - de donkerblauwe die wij wilden was daar toen toevallig in de aanbieding. Prima service en we kregen het bandenpompje er nog gratis bij ook
    Thoughts arrive like butterflies.
    Red de zeehond!
      zondag 9 maart 2008 @ 20:42:21 #271
    102760 Igraine
    Headache
    pi_57269947
    Een Quinny Buzz is ook klein in te vouwen en heel makkelijk de twee achterwielen eraf te klikken. Ik rij zelf in een Opel Corsa en daar past ie makkelijk in de achterbak.
    -If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
    pi_57272115
    Toen wij voor een kinderwagen aan het kijken waren had de verkoper het idd over de Quinny buzz en de bugaboo als kleinst opvouwbare wagens. Ik begin inmiddels steeds handiger te worden in het in de achterbak stoppen van het ding . 1 achterwiel eraf en dan komen we al een heel eind. Ik moet alleen dan niet ook nog mn boodschappenkrat achterin willen zetten, want dat lukt niet (mazda3)
    Mama van 2 lieve meiden :)
      zondag 9 maart 2008 @ 22:46:21 #273
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57272993
    maar die kan toch op de achterbank
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_57409127
    Ik vroeg me af wat voor soort matrasbeschermertjes jullie in de resiwie/kinderwagen leggen?
    Doen jullie dan ook weer een zeitje en een moltontje erover... of is dat overdreven?

    En heb je ook speciale lakentjes en zo die in de reiswieg passen
      zondag 16 maart 2008 @ 10:50:47 #275
    105850 Fuente
    mamamuts
    pi_57409419
    Maar het is bij ons nou juist dat we nog wel wat anders achterin willen kunnen leggen. Wij hebben een audi 80, best wel ruim, maar de kofferbak is niet megaruim. Als we onze quinny freestyle erin doen, kan er niets anders meer in. Dus als ik dan de wagenbak wil meenemen heb ik al een probleem (als we met z'n allen zijn).

    Tinny, ik deed een flanellen luier onder het lakentje, als molton.
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
      zondag 16 maart 2008 @ 10:51:33 #276
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57409425
    neehoor, geen zeiltje. gewoon een hoeslakentje, en je kan altijd een hydroffieldoek onder het hoofdje leggen.
    als het matrasje nat wordt, kan je het gewoon even uit de wagen halen en laten drogen, das zo dun, is zo droog
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      zondag 16 maart 2008 @ 12:08:46 #277
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_57410523
    Ik heb ergens op internet gelezen dat iemand een aankleedkussen hoes gebruikte voor in de wagen, dus dat heb ik gelijk even gepast op het matrasje in onze wagen. En dat past dus prima .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      zondag 16 maart 2008 @ 13:01:05 #278
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_57411328
    aankleedkussenhoezen zijn dezelfde maat als wieghoeslakentjes

    IK heb de reiswieg/kinderwagenbak altijd hetzelfde opgemaakt als de gewone wieg aangezien er hier best veel in geslapen is
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_57412052
    Ik gebruik van die wiegmatrashoeslakentjes in de kinderwagen.

    Andere vraag, hoe doen jullie dat met de zitinzet? Een voetenzak of niet? In welke maanden gebruik je zo'n ding eigenlijk (ongeveer, want natuurlijk afhankelijk van wat voor weer het is).
    Ik denk dat Mirte nog wel een maandje in de bak kan, maar zo langzamerhand komt het toch dichterbij. En ik zit te dubben wat ik zal doen. Een voetenzak van bugaboo aanschaffen of bijvoorbeeld een lodger bunker (die lijkt me zo lekker warm en daar kan je ook nog een laagje uithalen als het warmer wordt) of iemand nog een andere tip?
    Mama van 2 lieve meiden :)
      zondag 16 maart 2008 @ 14:20:40 #280
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_57412312
    Ik heb de voetenzak er alleen in als het echt koud is.

    Ik zie wel eens kindjes in voor- of najaar in de voetenzak, compleet ingepakt met winterjas, muts en sjaal en vraag me dan altijd af hoe ze het doen als het echt winter is.
    Koude wind en echte kou is hier voor de voetenzak, verder heb ik de bovenkant er af geritst (dan hoef je niet de hele tijd te klooien met die riemen door die zak heen te halen, maar gewoon op de bodem van de zak zitten en de bovenkant thuis laten).
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_57412608
    Ik heb nooit een voetenzak gebruikt. Ronja is van augustus en ging dus met redelijk koud weer de wandelwagen in. Soms had ze wel een dekentje over haar benen, maar meestal was een broek + maillot en een jas voldoende.
    pi_57412709
    Wij hadden een molton onderlegger (Hema, zonder rubber/plastic) om het matras zitten, en daarover een hydrofiele luier bij het hoofdeinde. Zo had de kraam het opgemaakt, met de opmerking dat ik de dag nadat ze weg was wel eens lekker een klein blokje om mocht..

    Wij hebben de voetenzak nog in de wandelwagen zitten. Ik rits hem dicht tot onder Chris zijn oksels. Dus zijn handjes en hoofd zitten vrij. De muts alleen bij gure wind nog..
    Chris heeft nog geen schoentjes aan, en alleen sokken is wel koud. En het waait lekker bij de broekspijpen in. Dus lekker een voetenzak om zijn ondereind om te zorgen dat de beentjes lekker warm blijven. Denk dat ik hem ook nog even zo blijf aankleden tot het iets minder koud waait. En ik fatsoenlijke schoenen/sloffen en gevonden..
    pi_57412961
    Ik gebruik de voetenzak (bugaboo) nu nog wel. Drie keer per week moet ik een uur wandelen met Juliette slapend in de kinderwagen, en dan vind ik die voetenzak wel comfortabeler voor haar.
      zondag 16 maart 2008 @ 15:41:10 #284
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57413720
    ik had een voetenzak waar je zegmaar het 'zakgedeelte' af kon ritsen, zodat je alleen een fleece lap had waar je op kon zitten. verder de voetenzak alleen als het écht heel koud is.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      zondag 16 maart 2008 @ 20:15:59 #285
    62233 Jelief
    ikke lief!
    pi_57419100
    Ik heb eigenlijk altijd een voetenzak gebruikt zodra het kouder werd. Emma is zo'n dun popje dat ze snel afkoeld en daarom dek ik haar eigenlijk altijd toe. Dan heb ik het ook wel over langere tijden buiten, dus wandelen in het bos of winkelen in de stad.
    De wagen gaat bij ons trouwens eerdaags de zolder van opa en oma op. Dan houden we de Buggy nog wel voor dagjes weg ofzo. Emma kan nu zo goed en lang lopen dat we ook wel zonder de wagen het bos in kunnen.
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      zondag 16 maart 2008 @ 21:52:53 #286
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57420957
    ik heb de wagen al een jaar niet meer in gebruik
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_57486906
    Hallo kinderwagen kenners......

    net als vele van jullie doe ik onderzoek naar wat een goede kinderwagen zou zijn...hahaha. nu twijfel ik tussen 2 wagens, 1 van de quinny modellen of de joolz. nu weet ik dat de joolz best wel aan de prijs is, maar ik wil graag weten of jullie hier ervaring mee hebben. ik liep dit model tegen het lijf op de 9 maanden beurs.... e ja hoor.... even anderen velgen er onder en ik zie mezelf er al mee lopen... hahaha ik ben erg benieuwd wat jullie van de joolz vinden.. en weten jullie misschien ook of er ergens op internet iets tevinden is over de afmeting van deze wagen, en dan met name als hij is ingeklapt. ik ben met name benieuwd of hij in een volkswagen type 4 past. en weten jullie of de quinny misschien past?

    alvast bedankt voor jullie moeite

    groetjes martijn
    pi_57487443
    Misschien een keer naar een zaak waar ze beiden hebben en dan passen?
    Geen ervaring met beide.
    Mama van 2 lieve meiden :)
      woensdag 19 maart 2008 @ 23:05:36 #289
    62233 Jelief
    ikke lief!
    pi_57489528
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 21:52 schreef pinquit het volgende:
    ik heb de wagen al een jaar niet meer in gebruik
    Wij ook maar zelden, de laatste keer moest ik het tuigje wijder maken omdat het nog wat strak zat
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_57495148
    Wij hebben nooit de voetenzak gebruikt. Als het koud was, zat Anna in de doek. Geen idee waar dat ding is, we komen het vast tegen met de verhuizing.

    We hebben nu een Nijntje wagen, echt een handig ding. Kan bijna helemaal plat en rijdt erg fijn. Wordt zeker eens in de twee weken gebruikt.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_57503741
    Ik heb toch de lodger bunker besteld, hij is vandaag binnen gekomen. Ik gebruik de wagen erg veel en ik denk dat Mirte niet meer heel lang in de ligbak kan en wil. Ik probeer het nog wat te rekken, maar ze wordt het steeds eerder zat (maar het ligt nog zo lekker beschut ). De weg van het KDV naar huis inclusief boodschappen doen (30 tot 45 min) begint wat haar betreft te lang te worden. Of ik moet een ruitje in de bak maken dan kan ze rondkijken .
    Mama van 2 lieve meiden :)
    pi_58310047
    kickje

    Mijn trots is af!
    (niet dat ik dat zelf geschilderd heb hoor, alleen bijgeschilderd en nieuwe bandjes erop gedaan en onderstel gespoten)
    Digi camera kapot dus een fotootje met telefoon gemaakt. Kleuren komen zo niet helemaal tot zn recht

    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      Moderator vrijdag 25 april 2008 @ 21:33:26 #293
    45833 crew  Fogel
    pi_58310237
    Mijn vrouw probeert me te overtuigen om een bugaboo te kopen, terwijl we al een Teutonia S3 en een OTH Urban jungle (een single en een duo) hebben...
    Is ze compleet gestoord of is het echt nuttig om ook nog een bugaboo te hebben? Is er iets met deze kinderwagengekte wat ik als man gewoonweg niet kan begrijpen ofzo?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_58310448
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Fogel het volgende:
    Mijn vrouw probeert me te overtuigen om een bugaboo te kopen, terwijl we al een Teutonia S3 en een OTH Urban jungle (een single en een duo) hebben...
    Is ze compleet gestoord of is het echt nuttig om ook nog een bugaboo te hebben? Is er iets met deze kinderwagengekte wat ik als man gewoonweg niet kan begrijpen ofzo?
    Ik snap ook niet wat je met die onhandige dingen moet.
    pi_58310553
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Fogel het volgende:
    Mijn vrouw probeert me te overtuigen om een bugaboo te kopen, terwijl we al een Teutonia S3 en een OTH Urban jungle (een single en een duo) hebben...
    Is ze compleet gestoord of is het echt nuttig om ook nog een bugaboo te hebben? Is er iets met deze kinderwagengekte wat ik als man gewoonweg niet kan begrijpen ofzo?
    Ze zijn wel helemaal hip maar ik vind ze echt lelijk.
    Al loopt het volgens mij wel weer erg lekker en makkelijk
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_58310737
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 21:49 schreef Poppejans het volgende:

    [..]

    Ze zijn wel helemaal hip maar ik vind ze echt lelijk.
    Al loopt het volgens mij wel weer erg lekker en makkelijk
    Ja, die van jou is dan wel nog erg mooi.
      vrijdag 25 april 2008 @ 22:02:28 #297
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_58310837
    Bugaboo is een fijne wagen maar ik snap niet zo goed waarom je nog een wagen erbij zou moeten nemen eigenlijk... Of heb je misschien heul veul kinderen
    pi_58311321
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef Bass-Miss het volgende:

    [..]

    Ja, die van jou is dan wel nog erg mooi.
    Dankjewel!!
    En volgens mij loopt zo'n oudje ook heerlijk
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
      Moderator vrijdag 25 april 2008 @ 23:09:45 #299
    45833 crew  Fogel
    pi_58311977
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 22:02 schreef Stiemie het volgende:
    Bugaboo is een fijne wagen maar ik snap niet zo goed waarom je nog een wagen erbij zou moeten nemen eigenlijk... Of heb je misschien heul veul kinderen
    Nja, dat snap ik dus ook niet, maarja, ik ben man . Als je 3 kinderen heul veul vind, dan heb ik er heul veul
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_58312484
    Waarom moet je er een 3e kinderwagen bij, als je al 2 wagens hebt??
    Je kunt al alle 3 je kinderen tegelijk in een wagen hebben... Dus ik zie het nut echt niet...
    (maar goed hier word de kinderwagen hooguit 1x per week gebruikt ofzo)
      zaterdag 26 april 2008 @ 07:08:14 #301
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_58316044
    Mooi, poppejans!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')