Arwen past nog steeds in de maxicosiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef lcicle het volgende:13 kilo!? Dan zou Merlijn er nu nog in mogen
Maar dat wist ik dus nietIn dat geval zou een Quinny Zapp niet zo'n gek idee zijn miss_sly, tegen de tijd dat ze 1 jaar zijn kunnen ze meestal ook wel goed zitten in de buggy.
Maar zijn die nieuwe autostoeltjes dan groter gemaakt? Kan me moeilijk voorstellen dat er 13 kilo in kan. Of laat ik het zo zeggen: kan me moeilijk een baby van 13 kilo voorstellen die daar qua lengte ook nog in past.
Loopt zo'n bugaboo nou lekker? Ik bedoel, die kleine voorwieltjes, moet je niet veel harder duwen? Eén van de voordelen lijkt me toch wel dat zo'n ding goed op te vouwen is voor in de auto.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren met mijn zusje en de kindjes naar de Efteling. De jongste zit nog in de Bugaboo en mijn zusje heeft er een gigantische reclame voor gemaaktEn van ieder voordeel dat ik had gehoord of gelezen van een andere kinderwagen, wist zij dat of de bugaboo dat ook had, of dat het niet echt klopte. Haar Bugaboo is heilig
Dat had de wagen bij de winkel ook nog, maar de wagen van een kennis van mij die al vaker gebruikt is heeft dat niet meer, dus het zou met de nieuwheid te maken kunnen hebben? (Maarja, juist een klein babytje wil niet van die schokken)quote:Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
Ja, zo'n klein wieltje over een flink hobbeltje zal niet lekker lopen, nee. Nou, geen bugaboo voor mij ooit in de toekomst... Ik vind die Stokkewagens er wel gaaf uitzien.quote:Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
Sjeen heeft die ook, en ik vind t een erg prettige wagen omdat ik na een operatie aan mijn pols veel moeite heb met kracht te zetten om te duwen en te sturen. Met de Buggaboo kan ik makkelijker een stuk wandelen dan bv met een gewone buggy.quote:Op zondag 18 november 2007 09:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Loopt zo'n bugaboo nou lekker? Ik bedoel, die kleine voorwieltjes, moet je niet veel harder duwen? Eén van de voordelen lijkt me toch wel dat zo'n ding goed op te vouwen is voor in de auto.
Ja met bak is de bugaboo idd beetje lastig in een kleine auto. Maar ik vind hem super fijn lopen. Ook nu Mikael zwwrder word loopt ie lekker. En nee je hoefd niet hardet te duwen door die kleine wielen. Vorige week liep ik achter de kinderwagen van mijn nichtje, weet niet meer welk merk maar die had 3 grote wielen. Daar moest ik juist veel kracht voor zetten en kon ook niet eens normaal de bocht om. De bugaboo duw je met 1 vinger de bocht om. Maar ja iedereen vind andere dingen belangrijk.quote:Op zondag 18 november 2007 09:46 schreef Pruk het volgende:
Een bugaboo is goed op te vouwen ja, maar als je de kinderwagenbak ook mee wilt nemen, dan kost het je meer ruimte dan welke andere kinderwagen dan ook
Ik vond zelf de bugaboo niet echt superfijn rijden, mijn man vond het handvat al niet lekker vasthouden
Die heppikquote:Op zondag 18 november 2007 09:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, zo'n klein wieltje over een flink hobbeltje zal niet lekker lopen, nee. Nou, geen bugaboo voor mij ooit in de toekomst... Ik vind die Stokkewagens er wel gaaf uitzien.
Oh, dat zou kunnen idd. Was idd met een babietje van een week of 2 oud erin, en dus een hele nieuwe wagen.quote:Op zondag 18 november 2007 09:52 schreef Pruk het volgende:
[..]
Dat had de wagen bij de winkel ook nog, maar de wagen van een kennis van mij die al vaker gebruikt is heeft dat niet meer, dus het zou met de nieuwheid te maken kunnen hebben? (Maarja, juist een klein babytje wil niet van die schokken)
De bugaboo moet je bij elke gewichtklasse de vering instellen. Dus denk dat die dan niet goed ingesteld stond. Mikael heeft nooit gestuiterd in de bakquote:Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Wow! Ik vind jou echt cool!quote:
Ik denk het wel, maar dat moet ik wel eerst aan mijn moeder vragen hoorquote:Op zondag 18 november 2007 10:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wow! Ik vind jou echt cool!Mag ik bij jou spelen?
Wij hebben de buzz model 2007 en zijn er super blij mee. Heel makkelijk in te klappen en hij neemt weinig plaats in in de auto. Uitklappen is echter nog makkelijker (gaat automatisch)quote:Op zondag 18 november 2007 10:52 schreef Fuente het volgende:
Is er hier ook iemand die de Quinny Buzz heeft? Wij vinden 'm echt gaaf eruitzien.
We hebben een Quinny 3 wieler (2003 model ofzo) maar die is zo lomp met inklappen, in de auto hijsen, het zou nu niet eens in de auto passen.
Is die Buzz goed in de klappen? En neemt 'ie dan nog veel ruimte in beslag?
Mooi hequote:Op zondag 18 november 2007 17:04 schreef Tuc het volgende:
Hier een voorzichtige orientatie op kinderwagens
Ik vind deze erg mooi
[ afbeelding ]
Maar goed, eerst maar eens in een winkel wat proefrijden
Vandaag even naar Prenatal geweest en idd kun je van de meeste buggy's nieuwe wielen kopenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand of je zwenkwieltjes van paraplu-buggy's ergens los kunt kopen? Of ze uberhaupt te vervangen zijn?
Ik had vanmorgen een steuntje nodig toen ik mijn evenwicht dreigde te verliezen en ging daarbij op een wiel van de buggy staan.. Dat vond het wiel niet leuk zeg maar
Maar gaat dit geintje me nu een nieuwe buggy kosten of alleen een nieuw wiel?
Nog een aanhanger!quote:Op zondag 18 november 2007 17:04 schreef Tuc het volgende:
Hier een voorzichtige orientatie op kinderwagens
Ik vind deze erg mooi
[ afbeelding ]
Maar goed, eerst maar eens in een winkel wat proefrijden
quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
....en hij rijdt ook nog eens heerlijk!
[ afbeelding ]
En ze hebben voor meisjes ook van die leuke kleurtjesquote:Op maandag 19 november 2007 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat argument werd mij ook als een 'tegen' gegeven MeNicole, maar ik denk dat het sowieso voor het kindje het leukst is om vooruit te kijken, dus dan buig ik wel een paar keer voorover om te zien of hij nog wel iets ziet.
Oh... en ik wilde hem gewoon hebben, punt...![]()
Vanwege de kleurtjes.
Mikael hoor ik er niet over klagenquote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef p_iglet het volgende:
Even iets wat me opvalt en wat ik me afvraag.
Een aantal kinderwagens hebben van die voorgevormde kuipjes. Die Quinnybuzz4 hierboven en ook de bugaboo.
Maar ligt dat voor een kind nou niet enorm vervelend.
Ze zitten continue geforceerd in dezelfde houding. Want als je de rugkantelt dan kantellen de billen mee en liggen ze nog steeds in zit houding.
die holland wagen met margrieten er op vond ik ook leuk. Ik zei al tegen haar, ik ga er nog 1 maken, alleen voor dequote:Op dinsdag 20 november 2007 09:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whaha die heb ik ook al eens gespot, vond de naam ook al geweldigZal er eens goed naar kijken
Hij is wel superlicht, en hij klapt zichzelf uitquote:Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hulp
Ik zoek iets 3 of 4-wieligs waar ik het bos mee in kan, licht van gewicht en geschikt om een maxi-cosi op te zetten
Zo`n Quinny als van k_i_m ziet er wel leuk, maar ook heel fragiel uit. Is hij dat ook of is het een wagen die wel tegen een stootje kan?
Voor een euro of 7 bij de Hema een 'gewone' fietspomp kopenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, banden oppompen... Je pompt ze op met zo'n klein duwpompje en dan moet je als een razende het ventiel loskoppelen om te voorkomen dat de lucht er weer net zo hard uit gaat! Tips?![]()
gewone fietspompen kunnen die dikke ventielen niet aanquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben een gewone fietspomp, maar het moet die van de hema zijn? Of misschien niet, straks eens testen!
Gaat het inderdaad wel om het nieuwste model? (En niet om de oude modellen met de grijze flapjes die wellicht niet als showroommodel er staan, maar niet verkocht zijn, maar dus wel nieuw zijn?)quote:Op maandag 26 november 2007 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Hai,
Voor mensen die -net als ik- ook zo gek zijn van de Stokke Xplory, maar 'm toch wat duur vinden:
Dit las ik toevallig op marktplaats toen ik wat aan het rondneuzelen was *toepiedoe*:
http://link.marktplaats.nl/130417780
Heb naar de winkel gebeld en leek me allemaal heel erg te vertrouwen (en een koopje). Ze zijn dus wel degelijk spiksplinter nieuw (dus ook geen showroommodellen ofzo).
Ik ben er wat vroeg mee, maar als ik m'n mannetje zo ver krijg gaan we er toch ook zo eentje inslaan met ¤241 korting!
Nou, aan 1 Stokke heb ik wel genoeg hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef OooLizaooO het volgende:
Ze bestellen op jouw aanvraag in de fabriek van Stokke, dus ik ga er van uit dat het de nieuwe modellen zijn, want je kan ook de kleur nog helemaal zelf kiezen.
anders gewoon even bellen!
Het is inderdaad wel handig (wellicht kun je het linkje nog posten in het nu in de aanbieding topic?), maar voor mij gaat het niet meer werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:
wist ik niet sorry, dacht dat het wel handig was...
Heb je niet nodig, je staat de hele tijd dat ding bij te buigen als de zon van een andere kant komt omdat je net even de bocht omgaat en een willekeurige lap (hydrofielluier met wasknijper, wiegehoeslakentje wat over kap en duwstang past, etc.) werkt veel beter.quote:Op maandag 26 november 2007 18:45 schreef tinny het volgende:
nog een parasolletje (baby komt in mei)
Maxi Cosi is een merk. Ze maken onder andere baby-autostoeltjes. Op dat front is hun marktaandeel zo groot dat merknaam soortnaam is geworden, dus met 'de maxicosi' bedoelen mensen doorgaans het baby-autostoeltje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef mgerben het volgende:
Dus wat is 'de maxicosi' en is het een must-have?
Daarbij zie ik vaak beschrijvingen waaruit ik afleid dat 'een maxicosi' in andere merken kinderwagens kan worden gemonteerd - opmerkingen over adapters enzo. Kunnen alle kinderwagens dat? Is dat noodzakelijk, of alleen handig?
zat ik ook al aan te denken idd, maar dat vind ik maar zo-zo..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef Moonah het volgende:
ET, kun je niet zo'n Lodger(-achtige) doek gebruiken waar je het wondertje in wikkelt?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef Madelieve het volgende:
Er is nu alleen een klein probleempje. De dame in de Prenatal had het in- en uitklappen gedemonstreerd en lief heeft ook nog even geoefend en dat zag er allemaal zo simpel uit dat ik het niet nodig vond om zelf even te proberen. En nu staat die wagen er dus en lukt het me niet om dat ding in te klappen.Ik weet echt niet wat ik fout doe, volgens lief gebruik ik mijn kracht niet goed en probeer ik dat ding naar beneden te duwen in plaats van naar me toe. Maar het lukt me gewoon niet! Kan toch niet zo zijn dat ik straks nooit alleen weg kan omdat ik zo'n klotekarretje niet onder de knie krijg
.
Hebben de gebruikers een tip want ik word er - naast boos- ook een soort van verdrietig van geloof ik...
Nou hebben we de mazzel dat de auto redelijk groot is (passat) maar ik zie mij zelf idd niet klooien met dat ding. Ik gok dat we deze voor thuis houden en er een sjeeswagen bij halen. (niet te duur, gewoon makkelijk)quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto?. Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |