abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:15:42 #101
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53665110
Bij de Dirx verkopen ze volledige kinderwagens voor 149,-. Ziet er wel netjes uit
In drie verschillende kleuren
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:34:37 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53665573
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef lcicle het volgende:
13 kilo!? Dan zou Merlijn er nu nog in mogen
Maar dat wist ik dus niet In dat geval zou een Quinny Zapp niet zo'n gek idee zijn miss_sly, tegen de tijd dat ze 1 jaar zijn kunnen ze meestal ook wel goed zitten in de buggy.

Maar zijn die nieuwe autostoeltjes dan groter gemaakt? Kan me moeilijk voorstellen dat er 13 kilo in kan. Of laat ik het zo zeggen: kan me moeilijk een baby van 13 kilo voorstellen die daar qua lengte ook nog in past.
Arwen past nog steeds in de maxicosi , ze zit hier in zo;n hemaautostoeltje, maar bij haar opa, nog steeds in de cosi, wel met de de rugkant aan de rugzijde van de zitting zeg maar

Toch soms best handig zo;n klein kindje
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:50:18 #103
5428 crew  miss_sly
pi_53715152
Gisteren met mijn zusje en de kindjes naar de Efteling. De jongste zit nog in de Bugaboo en mijn zusje heeft er een gigantische reclame voor gemaakt En van ieder voordeel dat ik had gehoord of gelezen van een andere kinderwagen, wist zij dat of de bugaboo dat ook had, of dat het niet echt klopte. Haar Bugaboo is heilig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:25:29 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54682131
Weet iemand of je zwenkwieltjes van paraplu-buggy's ergens los kunt kopen? Of ze uberhaupt te vervangen zijn?

Ik had vanmorgen een steuntje nodig toen ik mijn evenwicht dreigde te verliezen en ging daarbij op een wiel van de buggy staan.. Dat vond het wiel niet leuk zeg maar
Maar gaat dit geintje me nu een nieuwe buggy kosten of alleen een nieuw wiel?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 november 2007 @ 09:38:15 #105
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54689081
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Gisteren met mijn zusje en de kindjes naar de Efteling. De jongste zit nog in de Bugaboo en mijn zusje heeft er een gigantische reclame voor gemaakt En van ieder voordeel dat ik had gehoord of gelezen van een andere kinderwagen, wist zij dat of de bugaboo dat ook had, of dat het niet echt klopte. Haar Bugaboo is heilig
Loopt zo'n bugaboo nou lekker? Ik bedoel, die kleine voorwieltjes, moet je niet veel harder duwen? Eén van de voordelen lijkt me toch wel dat zo'n ding goed op te vouwen is voor in de auto.
pi_54689116
Een bugaboo is goed op te vouwen ja, maar als je de kinderwagenbak ook mee wilt nemen, dan kost het je meer ruimte dan welke andere kinderwagen dan ook

Ik vond zelf de bugaboo niet echt superfijn rijden, mijn man vond het handvat al niet lekker vasthouden
  zondag 18 november 2007 @ 09:49:13 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54689131
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
pi_54689142
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem heel erg stuiteren. En dat was gewoon op de stoep. Hele stug geveerd dus.
Dat had de wagen bij de winkel ook nog, maar de wagen van een kennis van mij die al vaker gebruikt is heeft dat niet meer, dus het zou met de nieuwheid te maken kunnen hebben? (Maarja, juist een klein babytje wil niet van die schokken)
  zondag 18 november 2007 @ 09:52:25 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54689145
quote:
Ja, zo'n klein wieltje over een flink hobbeltje zal niet lekker lopen, nee. Nou, geen bugaboo voor mij ooit in de toekomst... Ik vind die Stokkewagens er wel gaaf uitzien.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 november 2007 @ 09:54:28 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54689158
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Loopt zo'n bugaboo nou lekker? Ik bedoel, die kleine voorwieltjes, moet je niet veel harder duwen? Eén van de voordelen lijkt me toch wel dat zo'n ding goed op te vouwen is voor in de auto.
Sjeen heeft die ook, en ik vind t een erg prettige wagen omdat ik na een operatie aan mijn pols veel moeite heb met kracht te zetten om te duwen en te sturen. Met de Buggaboo kan ik makkelijker een stuk wandelen dan bv met een gewone buggy.
Overigens liep de wagen die P_iglet heeft ook gemakkelijk.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54689161
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:46 schreef Pruk het volgende:
Een bugaboo is goed op te vouwen ja, maar als je de kinderwagenbak ook mee wilt nemen, dan kost het je meer ruimte dan welke andere kinderwagen dan ook

Ik vond zelf de bugaboo niet echt superfijn rijden, mijn man vond het handvat al niet lekker vasthouden
Ja met bak is de bugaboo idd beetje lastig in een kleine auto. Maar ik vind hem super fijn lopen. Ook nu Mikael zwwrder word loopt ie lekker. En nee je hoefd niet hardet te duwen door die kleine wielen. Vorige week liep ik achter de kinderwagen van mijn nichtje, weet niet meer welk merk maar die had 3 grote wielen. Daar moest ik juist veel kracht voor zetten en kon ook niet eens normaal de bocht om. De bugaboo duw je met 1 vinger de bocht om. Maar ja iedereen vind andere dingen belangrijk.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54689180
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja, zo'n klein wieltje over een flink hobbeltje zal niet lekker lopen, nee. Nou, geen bugaboo voor mij ooit in de toekomst... Ik vind die Stokkewagens er wel gaaf uitzien.
Die heppik
  zondag 18 november 2007 @ 09:59:00 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54689187
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:52 schreef Pruk het volgende:

[..]

Dat had de wagen bij de winkel ook nog, maar de wagen van een kennis van mij die al vaker gebruikt is heeft dat niet meer, dus het zou met de nieuwheid te maken kunnen hebben? (Maarja, juist een klein babytje wil niet van die schokken)
Oh, dat zou kunnen idd. Was idd met een babietje van een week of 2 oud erin, en dus een hele nieuwe wagen.
pi_54689209
quote:
De bugaboo moet je bij elke gewichtklasse de vering instellen. Dus denk dat die dan niet goed ingesteld stond. Mikael heeft nooit gestuiterd in de bak
Liefde
pi_54689236
Hier ook geen gestuiter. Hoewel, wel eventjes toen we hem na een tijdje weer gebruikten. Dat was inderdaad over met de vering een tandje verder
  zondag 18 november 2007 @ 10:20:05 #116
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54689369
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:57 schreef Pruk het volgende:

[..]

Die heppik
Wow! Ik vind jou echt cool! Mag ik bij jou spelen?
pi_54689698
Is er hier ook iemand die de Quinny Buzz heeft? Wij vinden 'm echt gaaf eruitzien.
We hebben een Quinny 3 wieler (2003 model ofzo) maar die is zo lomp met inklappen, in de auto hijsen, het zou nu niet eens in de auto passen.
Is die Buzz goed in de klappen? En neemt 'ie dan nog veel ruimte in beslag?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54689839
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Wow! Ik vind jou echt cool! Mag ik bij jou spelen?
Ik denk het wel, maar dat moet ik wel eerst aan mijn moeder vragen hoor
  zondag 18 november 2007 @ 13:28:07 #119
65870 Eddie__
ja.......dus?
pi_54692148
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:52 schreef Fuente het volgende:
Is er hier ook iemand die de Quinny Buzz heeft? Wij vinden 'm echt gaaf eruitzien.
We hebben een Quinny 3 wieler (2003 model ofzo) maar die is zo lomp met inklappen, in de auto hijsen, het zou nu niet eens in de auto passen.
Is die Buzz goed in de klappen? En neemt 'ie dan nog veel ruimte in beslag?
Wij hebben de buzz model 2007 en zijn er super blij mee. Heel makkelijk in te klappen en hij neemt weinig plaats in in de auto. Uitklappen is echter nog makkelijker (gaat automatisch)
Het moeilijkste van alles is net te doen alsof je het druk hebt wanneer dat niet zo is
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 16:52:45 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54696704
Wij hebben ook de Buzz en zijn er superblij mee. Hij neemt heel weinig plaats in de auto en als je nog minder plaats hebt, dan kun je de achterwielen er heel gemakkelijk afhalen. Het automatische uitklappen is inderdaad nog gemakkelijker. Een klein zetje met je voet en hups, hij is uitgeklapt. O ja, de Buzz is ook niet zwaar, dat vind ik zelf ook heel fijn. Na een hele lange dag kinderwagens uittesten bij Babypark, hebben we besloten om de Buzz te kopen en er tot op vandaag (nu bijna 10 maanden in gebruik) geen spijt van.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 18 november 2007 @ 17:04:06 #121
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54696962
Hier een voorzichtige orientatie op kinderwagens
Ik vind deze erg mooi

Maar goed, eerst maar eens in een winkel wat proefrijden
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54697902
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:04 schreef Tuc het volgende:
Ik vind deze erg mooi
[ afbeelding ]
Mooi he Da's de Speedi toch? Wij hebben er stiekem in de prenatal al mee gereden

En allemaal bedankt voor de info, klinkt goed!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 18 november 2007 @ 21:10:52 #123
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54703272
Is inderdaad de Speedi, ik vind de kleuren echt heel mooi
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  maandag 19 november 2007 @ 19:48:10 #124
3011 E.T.
pi_54723019
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand of je zwenkwieltjes van paraplu-buggy's ergens los kunt kopen? Of ze uberhaupt te vervangen zijn?

Ik had vanmorgen een steuntje nodig toen ik mijn evenwicht dreigde te verliezen en ging daarbij op een wiel van de buggy staan.. Dat vond het wiel niet leuk zeg maar
Maar gaat dit geintje me nu een nieuwe buggy kosten of alleen een nieuw wiel?
Vandaag even naar Prenatal geweest en idd kun je van de meeste buggy's nieuwe wielen kopen

Aangezien ik de buggy niet bij me had was er wat gesteggel over welk type het is ("nee mevrouw, dat kan niet.. Chicco heeft nog nooit een buggy met een voetenzak gehad" importeur aan de telefoon: "nee, dat kan niet" .. 3x raden wat ik hier heb )

Morgen dus nog maar even langs met de buggy. Nieuw wiel bestellen (duurt max. 2 weken) en dat kost me ongeveer een tientje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 november 2007 @ 20:33:45 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54723955
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:04 schreef Tuc het volgende:
Ik vind deze erg mooi
[ afbeelding ]
Nog een aanhanger!
Hij staat hier boven te wachten op de komst van mijn baby en ook DeLiedje is ervoor gevallen.
En Beefcake heeft hem ook!
pi_54724169
....en hij rijdt ook nog eens heerlijk!

pi_54724341
Wij wilden die eerst ook. Maar ik vond het met de bugaboo makkelijk dat kindje ook jou kant op kan kijken. Vooral in de winter of ie niet mutsjes ofzo voor zijn ogen heeft.
Liefde
  maandag 19 november 2007 @ 20:55:07 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54724543
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
....en hij rijdt ook nog eens heerlijk!

[ afbeelding ]

Dat argument werd mij ook als een 'tegen' gegeven MeNicole, maar ik denk dat het sowieso voor het kindje het leukst is om vooruit te kijken, dus dan buig ik wel een paar keer voorover om te zien of hij nog wel iets ziet.

Oh... en ik wilde hem gewoon hebben, punt... Vanwege de kleurtjes.
pi_54724848
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat argument werd mij ook als een 'tegen' gegeven MeNicole, maar ik denk dat het sowieso voor het kindje het leukst is om vooruit te kijken, dus dan buig ik wel een paar keer voorover om te zien of hij nog wel iets ziet.

Oh... en ik wilde hem gewoon hebben, punt... Vanwege de kleurtjes.
En ze hebben voor meisjes ook van die leuke kleurtjes
Liefde
pi_54725156
BE: ze hebben de Quinny buzz ook in dezelfde kleurtjes! Die kan wel beiden kanten op Heb het af en toe wel gemist, maar ik vond de speedy sx qua model mooier en hij vindt het idd ook veel leuker om vooruit te kijken.
  maandag 19 november 2007 @ 21:23:42 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54725240
Wij hebben toen gevraagd voor de Buzz en volgens de verkoper was die inmiddels uit het assortiment.

En wij vonden het weer een nadeel van de Buzz dat het zitje wat kleiner is/lijkt waardoor de wagen minder lang mee zou gaan. Het zitje van de Speedi langer mee en is flexibeler in zit standen volgens mij.
pi_54725291
Ik ben blij dat we een buggytje van de witte produkten gekocht hebben voor 17 euro, want zelf hebben we het eigenlijk nog maar 1 keer gebruikt en dat viel dik tegen. Ik vind er echt niks aan om met zo een ding rond te rijden.
pi_54725388
De Quinny buzz is hier nog gewoon verkrijgbaar...neem aan dat de 2007 versie echt niet ineens uit het assortiment is. Dat van het te kleine zitje hoor ik ook wel mensen over klagen. Sommigen pasten er op hun 1e verjaardag al niet meer in. Nu schijnt de 2007 versie wel iets ruimer te zijn. Maar ik zou ook nog steeds voor de Speedy gaan hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door Meimeltje op 19-11-2007 21:54:43 ]
  maandag 19 november 2007 @ 21:30:22 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54725464
Ja, de Buzz wel, maar niet in Topline Papillon zei hij toen.

Maar goed, ik wilde toch die andere. Ik ben heeeeeeeeeeel eigenwijs!
pi_54725654
Wij hebben ook een Buzz, maar gebruiken hem al een jaar ofzo niet meer. Als buggy/wandelwagen vind ik hem voor het weinige gebruik wat we ervan maken gewoon te groot en onhandig. Dus hij staat bij m'n schoonouders op zolder.

We hebben een Quinny Zapp gekocht en die gebruik ik af en toe.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 19 november 2007 @ 21:40:57 #136
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54725855
Nou, dan moet ik ook even posten hoor. Wij zijn uiteindelijk voor de Quinny Buzz 4 gegaan .

Toch 4 wielen, maar niet zo laag als de Bugaboo. En hij is klein als ie ingeklapt is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 19 november 2007 @ 21:42:14 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54725894
Ook in deze kleuren k_i_m? Mooi
  maandag 19 november 2007 @ 21:46:46 #138
14746 k_i_m
pi_54726025
Ja, we wilden eerst zwart met geel, maar dat bleek in de winkel bruinrood met geel te zijn .
In my life
Why do I smile
pi_54726039
Even iets wat me opvalt en wat ik me afvraag.
Een aantal kinderwagens hebben van die voorgevormde kuipjes. Die Quinnybuzz4 hierboven en ook de bugaboo.
Maar ligt dat voor een kind nou niet enorm vervelend.
Ze zitten continue geforceerd in dezelfde houding. Want als je de rugkantelt dan kantellen de billen mee en liggen ze nog steeds in zit houding.
pi_54726262
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef p_iglet het volgende:
Even iets wat me opvalt en wat ik me afvraag.
Een aantal kinderwagens hebben van die voorgevormde kuipjes. Die Quinnybuzz4 hierboven en ook de bugaboo.
Maar ligt dat voor een kind nou niet enorm vervelend.
Ze zitten continue geforceerd in dezelfde houding. Want als je de rugkantelt dan kantellen de billen mee en liggen ze nog steeds in zit houding.
Mikael hoor ik er niet over klagen

Maar als Mikael ligt in de kinderwagen dan trekt ie zijn benen op. Dus kruipt ie helemaal op het bovenstukje en dan op zijn zij.
Liefde
pi_54728451
Hulp
Ik zoek iets 3 of 4-wieligs waar ik het bos mee in kan, licht van gewicht en geschikt om een maxi-cosi op te zetten
Zo`n Quinny als van k_i_m ziet er wel leuk, maar ook heel fragiel uit. Is hij dat ook of is het een wagen die wel tegen een stootje kan?
Saartje
pi_54728594
Ik vind zelf de kleine wieltjes niet zo heel prettig in het bos. Wij draaien de bugaboo dan om, met de grote wielen voor, maar als je echt vaak en lang het bos in gaat dan zou ik kiezen voor een drie- of vierwieler met grotere wielen dan de bugaboo of de buzz.
pi_54728773
ik ben niet zo heel erg weg van de bugaboo eerlijk gezegd, vind het net een rolstoel
Ik zoek denk ik wel iets met lekker grote wielen, lijkt me ook minder hobbelen over de stoep
Saartje
  dinsdag 20 november 2007 @ 00:47:20 #144
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_54730329
Wij hebben de EasyWalker Sky

Vinden het zelf een fijne kinderwagen. Zelf nog niet mee door het bos gereden.
Maar dat lijkt me geen probleem met de grote wielen & de vering.
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_54731495
Dat ziet er al een stuk beter uit inderdaad
Saartje
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:21:24 #146
3011 E.T.
pi_54731762
in ons vakantiehuisje op de veluwe staat onze quinny 4 wieler (freestyle 4XL)..
Geweldig ding om mee door de bossen te lopen!

(ook in gebruik als duowagen als de wandeling te lang is voor Saskia, als steekwagentje om van alles te vervoeren..
Voor we het vakantiehuisje hadden, heeft Saskia er drie jaar in gezeten met intensief gebruik en nu hebben we deze op de veluwe gezet ivm zijn grote wielen in het bos.
Hij si alleen niet klein in te klappen.. het is best een bakbeest (maar daardoor wel heel comfortabel voor kind en bestuurder)
pi_54732006
Bakbeest op zich maakt me niet zoveel uit, als hij maar niet als dieplood weegt
Ik ga donderdag eens een Prenatal onveilig maken
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 08:55:27 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_54732100
Maneki, ik zag bij de oppas van Cas en René een oranje 'Kees' staan van happy baby de naam alleen al
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_54732182
Whaha die heb ik ook al eens gespot, vond de naam ook al geweldig Zal er eens goed naar kijken
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 09:06:35 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_54732253
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whaha die heb ik ook al eens gespot, vond de naam ook al geweldig Zal er eens goed naar kijken
die holland wagen met margrieten er op vond ik ook leuk. Ik zei al tegen haar, ik ga er nog 1 maken, alleen voor de wagen
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2007 @ 09:07:02 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_54732259
dubbel
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:28:40 #152
14746 k_i_m
pi_54732541
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hulp
Ik zoek iets 3 of 4-wieligs waar ik het bos mee in kan, licht van gewicht en geschikt om een maxi-cosi op te zetten
Zo`n Quinny als van k_i_m ziet er wel leuk, maar ook heel fragiel uit. Is hij dat ook of is het een wagen die wel tegen een stootje kan?
Hij is wel superlicht, en hij klapt zichzelf uit . Maar of ie handig in het bos is? Dat antwoord moet ik je nog schuldig blijven vrees ik . De Mutsy is wel zeer geschikt voor die doeleinden, maar die vonden we zelf te groot in ingeklapte staat.
In my life
Why do I smile
pi_54734509
zelfuitklappend is ook wel weer wat waard natuurlijk
Ik ga wel ff kijk en vergelijk doen
Saartje
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:18:06 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54734539
Maneki, toen ik gisteren aan het zoeken was naar de Buzz in die leuke kleurtjes zag ik ergens op de quinny site staan dat ze als volgt ingedeeld worden volgens Quinny zelf:
Buzz en Buzz4 - Urban Use
Zapp - Quick Use
Speedi - Heavy Use

Dus ik gok dat boswerk onder de laatste valt.
Ik heb hem nog niet geprobeerd op te tillen maar ik vind hem qua rijden en draaien wel heel licht gaan.
Ik heb de driewieler en daar kan je evt. voor lange stukken op de stoep ofzo het voorwiel ook nog vastzetten zodat het niet zwenkt.

Gewoon eens rond gaan neuzen bij van die babyzaken. Vaak hebben ze wel een oefenpaadje liggen.
pi_54734836
Wij zijn met de Buzz best vaak het bos in geweest, en het strand op en dat ging allemaal prima. Die van ons heeft drie wielen.

Met de Zapp gaat dat toch een stuk minder.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:21:44 #156
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54737006
P_iglet ik vraag me dat ook wel eens af, met name bij die nieuwe Quinny inderdaad.
De Speedi is verre van ideaal vind ik, maar hij rijdt nog steeds prima. Alleen die riempjes wat een rot dingen. Simon kan er echt niet normaal in zitten wanneer hij vastgegespt zit. Cattie, jij had dat toch ook?

Overigens, banden oppompen... Je pompt ze op met zo'n klein duwpompje en dan moet je als een razende het ventiel loskoppelen om te voorkomen dat de lucht er weer net zo hard uit gaat! Tips?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:35:37 #157
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54737291
Ik heb een beetje rond gekeken zo op het internet maar nergens staat hoe lang je kunt zijn om erachter te lopen. Ik ben zelf 1.81m en Knut is 2.04m. Dus we moeten er wel eentje hebben waarbij het uhm..... hoe noem je zo'n ding? Stuur? Goed omhoog kan. Mijn vriendin heeft een koelstra maar ik vond die toch niet goed hoog genoeg kunnen. Hij kon wel hoger maar dan schopte je met je voeten tegen de kinderwagen.

Iemand nog handige tips? We gaan sowieso nog een aantal testen want het is toch wel belangrijk dat we er beiden achter kunnen lopen zonder krom te moeten lopen.
pi_54737349
Silmarwen, flink testen.
Wij hebben de easy walker die t_igger (mijn vriend) op de vorige pagina poste, zowel hij (1,63) als mijn vader (1,97) kunnen daar perfect achter lopen. De duwstang kun je verstellen zonder dat die heel ver richting de wielen gaat.
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:41:20 #159
14746 k_i_m
pi_54737425
Wij vonden de Stokke en de Quinny Buzz/Speedi het prettigst qua hoogte. De Stokke eigenlijk nog wel ietsje prettiger, zo achteraf gezien. Oja, ik ben 1.80m en wederhelft rond de 2.00m.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:43:56 #160
54772 Silmarwen
pi_54737475
Ok. We gaan binnenkort wel een keer testen dat sowieso maar het is wel handig als je van te voren al een idee hebt met een lijstje van andere die bepaalde wagens wel prettig vonden.

Die Stokke is wel heul heul heul

Jeutje en heul heul duur.

[ Bericht 16% gewijzigd door Silmarwen op 20-11-2007 13:50:06 ]
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:27:47 #161
3011 E.T.
pi_54739766
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, banden oppompen... Je pompt ze op met zo'n klein duwpompje en dan moet je als een razende het ventiel loskoppelen om te voorkomen dat de lucht er weer net zo hard uit gaat! Tips?
Voor een euro of 7 bij de Hema een 'gewone' fietspomp kopen
Daar zit een dubbel 'ventiel' aan waar je ook de brede ventielen van de kinderwagen mee kan pompen
Werkt een stuk beter dan die kleine k**-pompjes die je bij Quinny bijgeleverd krijgt
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:39:06 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54739953
Wij hebben een gewone fietspomp, maar het moet die van de hema zijn? Of misschien niet, straks eens testen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:53:06 #163
3011 E.T.
pi_54740215
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben een gewone fietspomp, maar het moet die van de hema zijn? Of misschien niet, straks eens testen!
gewone fietspompen kunnen die dikke ventielen niet aan Die van de hema heeft een dubbel opzetstuk, eentje voor gewone en eentje voor dikke ventielen
pi_54821277
Ik ben, met het oog op de kinderen naar school brengen en halen, toch maar voor de Quinny Zapp gegaan. Ook omdat ik al een driewieler heb, een kinderwagen die om te bouwen is tot wandelwagen, én een paraplubuggy
Saartje
pi_54822951
Wij hebben een bugaboo, inmiddels ook in gebruik .
Ik vind het een ideaal ding en ben er helemaal mee in mn sas.
Loopt lekker licht en ik heb het idee dat Mirte er prima in ligt, geen gestuiter of wat dan ook.
Nadeeltjes:
je kan slecht bij het tasje (of hoe noem je dat ding onder de bak?!) als je de kinderwagenbak erop hebt.
En de bak zelf is voor in de auto nog best groot (of we hebben gewoon een wat kleine achterbak, hehe). Je kan de bak wel plat maken, maar dat is me dan net weer wat te omslachtig allemaal .
Fake it till you make it...
pi_54850365
Hai,

Voor mensen die -net als ik- ook zo gek zijn van de Stokke Xplory, maar 'm toch wat duur vinden:
Dit las ik toevallig op marktplaats toen ik wat aan het rondneuzelen was *toepiedoe*:
http://link.marktplaats.nl/130417780
Heb naar de winkel gebeld en leek me allemaal heel erg te vertrouwen (en een koopje). Ze zijn dus wel degelijk spiksplinter nieuw (dus ook geen showroommodellen ofzo).

Ik ben er wat vroeg mee, maar als ik m'n mannetje zo ver krijg gaan we er toch ook zo eentje inslaan met ¤241 korting!
pi_54851820
Hi,
Ik wil voor mijn nog te bevallen kindje een kinderwagen kopen.

Ons oog is gevallen voor de Urban Jungle...
nu zie ik alleen door de bomen het bos niet meer.
Je kunt vaak een soort combiwagen kopen.
Daar zit dan een reiswieg bij, kinderzitje, en vaak nog iets van een dekentje en vaak ook nog een regenhoes
(prijzen varieren zo rond de 749 tot 788 euro)
Daarboven op wil dan nog een maxi-cosi kopen (zijn er uberhaupt nog andere autostoeltjes?)

Maar nu de vraag!
Heb ik zo alles? ben ik zo compleet genoeg om de baby te vervoeren?
Wij dachten zelf van niet.
Volgens mij moet er dan nog een maxi-cosi adapter bij (59,-) en ook nog een parasolletje (baby komt in mei)

Maar zijn we dan compleet of vergeten we baby-wagen-vervoers technisch nog iets?
pi_54852268
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Hai,

Voor mensen die -net als ik- ook zo gek zijn van de Stokke Xplory, maar 'm toch wat duur vinden:
Dit las ik toevallig op marktplaats toen ik wat aan het rondneuzelen was *toepiedoe*:
http://link.marktplaats.nl/130417780
Heb naar de winkel gebeld en leek me allemaal heel erg te vertrouwen (en een koopje). Ze zijn dus wel degelijk spiksplinter nieuw (dus ook geen showroommodellen ofzo).

Ik ben er wat vroeg mee, maar als ik m'n mannetje zo ver krijg gaan we er toch ook zo eentje inslaan met ¤241 korting!
Gaat het inderdaad wel om het nieuwste model? (En niet om de oude modellen met de grijze flapjes die wellicht niet als showroommodel er staan, maar niet verkocht zijn, maar dus wel nieuw zijn?)
pi_54869639
Ze bestellen op jouw aanvraag in de fabriek van Stokke, dus ik ga er van uit dat het de nieuwe modellen zijn, want je kan ook de kleur nog helemaal zelf kiezen.
anders gewoon even bellen!
pi_54869801
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef OooLizaooO het volgende:
Ze bestellen op jouw aanvraag in de fabriek van Stokke, dus ik ga er van uit dat het de nieuwe modellen zijn, want je kan ook de kleur nog helemaal zelf kiezen.
anders gewoon even bellen!
Nou, aan 1 Stokke heb ik wel genoeg hoor Overigens heb ik er ook die 890 niet voor betaald, dus zo heel bijzonder is het aanbod niet
pi_54870712
wist ik niet sorry, dacht dat het wel handig was...
pi_54871567
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:
wist ik niet sorry, dacht dat het wel handig was...
Het is inderdaad wel handig (wellicht kun je het linkje nog posten in het nu in de aanbieding topic?), maar voor mij gaat het niet meer werken
pi_55127300
Nou heb na lang wikken en wegen (tussen Bugaaboo en Urban Jungle) toch uiteindelijk voor de urban Jungle gegaan...
Om 2 redenen
- 3 wielen lijkt me handiger dan 4
- urbang jungle zag er allemaal wat simpeler uit, niet teveel van die uitsteeksels.
Kleur moss green... zit wel een levertijdje op (hoeveel weet ik niet maar kan oplopen tot 18 wkn)maar dat was niet problematisch...

Uiteindelijk blijft het toch een lastige keuze... je kunt wel een beetje poefrijden in zo'n winkel maar ik denk dat je pas echt kunt oordelen of hij goed bij je gedrag past als je hem daadwerkelijk IRL gebruikt...
ik hou jullie op de hoogte!!
ps
we zijn aardige lopers/beweegers, misschien daarom ook 1 van de redenen om voor de Urban Jungle te gaan
pi_55469988
Wij hebben vanmiddag alvast de kinderwagen besteld
Het is de Quinny Speedy XS geworden
Deze kinderwagen bak:

En dit is de wandelwagen

Ook gelijk maxi cosi e.d. besteld
Erg mooi

[ Bericht 36% gewijzigd door mrien op 23-12-2007 13:18:31 ]
  woensdag 26 december 2007 @ 17:11:53 #175
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55555311
Ik heb vandaag deze gekocht bij de leen bakker voor 100 euro.

Hij is stabiel (zelfs op stoepranden) en loopt heel fijn , fijner dan de 4 wieler die ik bij Demi had.

Zit overigens alles bij dus ook om te bouwen tot wandelwagen en de normale extra's.
pi_55566741
Ik ben even heel ontevreden over twee kinderwagens:
TFK, waarvan één van de stangen is gebroken en het voorwiel afwijkt naar één kant. Oude wagen, dus wat verwacht je. Komt alleen heel slecht uit omdat ik vandaag een lange wandeling wil maken met familie!

Mutsy, de duwstang zat vast in één stand. Hebben dat kreng eindelijk weer beweegbaar, kan hij niet meer vast &*^G%YC#iii!!!!!!
Met als gevolg dat ik alleen nog met dat andere kreng weg kan en me dus de hele dag mag gaan ergeren aan dat k*tvoorwiel.
edit: mijn ouders nemen gelukkig de buggy mee. Kalme blauwe zee, kalme blauwe zee....
  zondag 6 januari 2008 @ 20:15:21 #177
54772 Silmarwen
pi_55830988
Wij zijn uiteindelijk gegaan voor de Urban Jungle Buggy van One Tree Hill.

pi_55840485
Wij hebben gekozen voor de quinny buzz, model 2007 met 3 wielen, kleur lemon (limegroen)
pi_55900428
Topickickje dan maar.
Niet afbranden alstublieft, want ik heb al een keer een topic geopend dat meteen gesloten werd met een verwijzing naar dit draadje. Dus...

Onduidelijkheid:
Iedereen heeft het over 'de maxicosi' alsof het een ding is, maar volgens mij is het een merk dat een heleboel dingetjes heeft.

Dus wat is 'de maxicosi' en is het een must-have?

Daarbij zie ik vaak beschrijvingen waaruit ik afleid dat 'een maxicosi' in andere merken kinderwagens kan worden gemonteerd - opmerkingen over adapters enzo. Kunnen alle kinderwagens dat? Is dat noodzakelijk, of alleen handig?
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:26:09 #180
14746 k_i_m
pi_55900570
De maxicosi is het autostoeltje. Als je het kind in de auto wil vervoeren, heb je dus een maxicosi nodig. Als je een kleine auto hebt, kun je in plaats van de bak van de wandelwagen ook de maxicosi eropzetten. Dit is handig, omdat het ruimte scheelt, je hoeft de wandelwagenbak dan niet mee te nemen. Mocht dat geen reet uitmaken, is het dus ook niet handig.

Sommige merken kunnen met behulp van adapters een maxicosi op het wandelwagenframe bevestigen, en sommige merken kunnen direct op de wagen geklikt worden. Dit ligt dus aan het type wandelwagen.
In my life
Why do I smile
pi_55900577
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:45 schreef tinny het volgende:
nog een parasolletje (baby komt in mei)
Heb je niet nodig, je staat de hele tijd dat ding bij te buigen als de zon van een andere kant komt omdat je net even de bocht omgaat en een willekeurige lap (hydrofielluier met wasknijper, wiegehoeslakentje wat over kap en duwstang past, etc.) werkt veel beter.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:30:25 #182
3011 E.T.
pi_55900658
"de maxicosi" is tegenwoordig de verzamelnaam geworden voor de autostoeltjes voor pasgeborenen
Er zijn ook stoeltjes van Bebecomfort, Chicco e.d. maar MaxiCosi is de meest gangbare (en ook het vaakst veilig getest) Een autostoeltje is wel een musthave als je je kleintje in de auto mee wilt nemen.

MaxiCosi maakt idd ook nog meer: kinderwagens, buggy's en ook grotere autostoeltjes.

Op Quinny en MaxiCosi kinderwagens kun je probleemloos een MC-kinderzitje klikken. Andere merken kinderwagens hebben hier adapters voor. Je hoeft dan niet de hele kinderwagenbak mee te nemen als je weggaat. Of als je wat verder weg moet parkeren kun je de MC even op het onderstel klikken en rijden zodat je niet met dat onhandige, zware ding aan je arm loopt te sjouwen.
Ik heb het zelf best veel gebruikt
pi_55900706
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef mgerben het volgende:

Dus wat is 'de maxicosi' en is het een must-have?

Daarbij zie ik vaak beschrijvingen waaruit ik afleid dat 'een maxicosi' in andere merken kinderwagens kan worden gemonteerd - opmerkingen over adapters enzo. Kunnen alle kinderwagens dat? Is dat noodzakelijk, of alleen handig?
Maxi Cosi is een merk. Ze maken onder andere baby-autostoeltjes. Op dat front is hun marktaandeel zo groot dat merknaam soortnaam is geworden, dus met 'de maxicosi' bedoelen mensen doorgaans het baby-autostoeltje.

En die adapters, tja. Als je veel met de auto moet en dan stukjes lopen met beeb kan het handig zijn, hoef je bijvoorbeeld het standaard door het rijden in slaap gevallen wurm niet wakker te maken voor dat kwartier boodschappen oid. Maar het arme kind zit er zo opgefrommeld in dat je voor langere wandelingen na autogebruik beter de hele wandelwagen integraal achterin kan gooien.
Maargoed, wij hebben uberhaupt geen auto, en een tweedehands kinderwagen uit de tijd dat ze nog niet aan adapters deden, dus ik heb nog nooit de behoefte gehad om onze maxicosi op de kinderwagen te kunnen monteren.
  Moderator woensdag 9 januari 2008 @ 17:10:36 #184
45833 crew  Fogel
pi_55901569
Onder andere als reactie op idiote exportrestricties die TFK tegenwoordig heeft 1), verkopen we onze (slechts enkele maanden oude) TFK Joggster Twist en kopen er een Urban Jungle Buggy van One Tree Hill voor in de plaats.

1) De Duitse leverancier verbied een Nederlandse webshop aan Noorwegen en Zwitserland te leveren omdat de Noorse en Zwitserse verkooppunten anders geen woekprijzen kunnen handteren (in Noorwegen is een complete TFK wagen al gauw 500¤ duurder dan in Nederland). Aangezien de Nederlandse webshop weigert om bepaalde landen te excluderen en uit principe aan de hele wereld wil leveren, weigert nu de Duitse leverancier om nog wagens te leveren aan deze winkel. De Duitse leverancier heeft al te kennen gegeven dat ze andere webwinkels die aan Noorwegen en Zwitserland leveren ook te gaan excluderen.
Als dit niet in strijd is met EEA/EFTA regels weet ik het niet... TFK kan wat mij betreft de pot op

NB Dit plaatje is bewust niet van de site van de betrokken webwinkel, o-baby heeft hier niets mee te maken en was gewoon de eerste hit op google images.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator woensdag 23 januari 2008 @ 23:42:23 #185
45833 crew  Fogel
pi_56264934
Weet iemand toevallig of er ergens nieuwe (als in niet gebruikt) een Teutonia Spirit S3 in de aanbieding is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_56714550
Hoi, ben nu 15 weken zwanger en we hadden het idee opgevat om ons een rustig te gaan oriënteren op al het babyspul en na de 20 weken echo dingen te gaan bestellen. Afgelopen weekend wat kinderwagens bekeken en daarbij viel de keus op de Quinny Buzz 3 in knalblauw. Ziet er leuk uit en het in- en uitklappen zag er makkelijk uit. Bij Prenatal koste het wagentje 550, de reiswieg 180 en de voetenzak 80, dus toch ruim 800. 's Avonds nog even zitten kijken op Marktplaats en daar kwam lief een advertentie tegen van een winkel die de Quinny inclusief reiswieg en voetenzak aanbood voor 535! Alleen geldig in februari en de voetenzak was maar 1 type (donkerblauw met bont gevoerd) maar de wagen zelf gewoon in alle kleuren! Dit vonden we toch wel zo'n goed aanbod dat lief de wagen gisteren is gaan halen. Kunnen we dus nog leuk een week of 25 tegenaan gaan kijken .

Er is nu alleen een klein probleempje. De dame in de Prenatal had het in- en uitklappen gedemonstreerd en lief heeft ook nog even geoefend en dat zag er allemaal zo simpel uit dat ik het niet nodig vond om zelf even te proberen. En nu staat die wagen er dus en lukt het me niet om dat ding in te klappen. Ik weet echt niet wat ik fout doe, volgens lief gebruik ik mijn kracht niet goed en probeer ik dat ding naar beneden te duwen in plaats van naar me toe. Maar het lukt me gewoon niet! Kan toch niet zo zijn dat ik straks nooit alleen weg kan omdat ik zo'n klotekarretje niet onder de knie krijg .
Hebben de gebruikers een tip want ik word er - naast boos- ook een soort van verdrietig van geloof ik...
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:20:34 #187
3011 E.T.
pi_56714826
Zit er geen boekje met tekeningen bij, Madelieve?
Ik heb geen flauw idee trouwens

Wel goed dat dit topic even omhoog komt trouwens.. Straks als de baby hier geboren is, heb ik een duo-wagen staan. Alleen zit hier geen echt reiswiegje bij, maar wel een zgn. babynestje. Geen apart matrasje oid dus maar wel een gewatteerde en zachte binnenkant.
Nou maakte ik de reiswiegjes altijd op, net als het wiegje met een lakentje en een dekentje, maar hoe ga ik dit aanpakken bij het babynestje?
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:23:04 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56714912
Ik geloof dat ik er altijd met mijn buik tegenaan duwde Madelieve.
Knoppen met mijn handen en dan ondertussen met mijn buik tegen de duwstang.
Ik heb hem vrij snel de deur uit gedaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:24:00 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56714949
ET, kun je niet zo'n Lodger(-achtige) doek gebruiken waar je het wondertje in wikkelt?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:34:41 #190
3011 E.T.
pi_56715283
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef Moonah het volgende:
ET, kun je niet zo'n Lodger(-achtige) doek gebruiken waar je het wondertje in wikkelt?
zat ik ook al aan te denken idd, maar dat vind ik maar zo-zo..

Misschien moet ik gewoon van mijn 'opgemaakte-bedje-idee' af, maar voor mijn gevoel hoort dat zo (licht en fris katoen enzo om op te liggen en niet de zwarte voering van het babynestje )
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:02:11 #191
14746 k_i_m
pi_56716269
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef Madelieve het volgende:

Er is nu alleen een klein probleempje. De dame in de Prenatal had het in- en uitklappen gedemonstreerd en lief heeft ook nog even geoefend en dat zag er allemaal zo simpel uit dat ik het niet nodig vond om zelf even te proberen. En nu staat die wagen er dus en lukt het me niet om dat ding in te klappen. Ik weet echt niet wat ik fout doe, volgens lief gebruik ik mijn kracht niet goed en probeer ik dat ding naar beneden te duwen in plaats van naar me toe. Maar het lukt me gewoon niet! Kan toch niet zo zijn dat ik straks nooit alleen weg kan omdat ik zo'n klotekarretje niet onder de knie krijg .
Hebben de gebruikers een tip want ik word er - naast boos- ook een soort van verdrietig van geloof ik...
. Dat had ik ook . Maar als je het eenmaal onder de knie hebt gaat het heel makkelijk. Je moet ervoor staan in plaats van erachter.

In het boekje staat het volgende:

Ga aan de zijde van het voorwiel staan
Duw de linkerknop in, en schuif tegelijk de rechterknop in de richting van de pijltjes
Houd beide knoppen ingedrukt en trek vervolgens het frame schuin naar beneden in de richting van het voorwiel.
In my life
Why do I smile
pi_56716563
Ok, gelukkig ben ik niet de enige, voelde me al zo'n ongelofelijke sukkel . Ik sta op zich goed en word vanaf de zijlijn gecoacht door lief. Maar van de 10 pogingen lukte er net 2 soort van dus met nog 25 weken oefenen voor de boeg komt het hopelijk goed.... misschien niet zo slecht dat we dat ding nu toch al in huis hebben, als ik was gaan 'oefenen' met een dikke buik en nog meer hormonen in mijn lijf had ik waarschijnlijk al jankend dat ding van het balkon afgesmeten.
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:16:06 #193
14746 k_i_m
pi_56716694
Oh, dan waarschuw ik je ook alvast even voor als je de wandelwageninzet erin klikt en deze in een andere stand laat staan dan dat de Dreami erop past. Die blijft dan schuin naar voren staan .

dat hadden wij toen we hem voor het eerst uit de auto -in het donker- haalden. We hebben hem scheef en al naar binnen gereden, na 10 minuten vloeken .
In my life
Why do I smile
pi_56716849
O ja, dat zie ik hier ook levendig voor me, dat soort taferelen. Maare.... tegen de tijd dat ik beval gebruik jij die Quinny al een maand of 4,5 dus wellicht kan je tegen die tijd even wat tips & trics voor me op een rijtje zetten .
pi_56721703
ET, kan je niet zelf een matrasje maken met een harde bodem? Plaatje triplex-met-gaatjes op maat zagen en een dun schuimplastic matrasje er los op o.i.d.
Ik denk dat ik zelf losse inhangbekleding met drukkertjes of klitteband aan de rand zou maken zodat er in ieder geval een te wassen oppervlakte is.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:16:10 #196
3011 E.T.
pi_56724370
ben ook al aan het klooien geweest met het matrasje van de kinderwagen idd, owlet. Past niet helemaal geweldig, maar heb geen mogelijkheid om anders aan dun schuimrubber te komen. Er zit trouwens wel een 'harde' bodem in (een kunstof plaat die erin geschoven zit).

Binnenbekleding maken met klittenband vind ik wel een goed idee!

Baby zal er best veel in liggen (4x per dag naar basisschool heen en weer) vandaar dat ik 't meer een wieg wil maken. Voor 'eens een keertje' zou een omslagdoek ook prima kunnen natuurlijk, maar dat idee staat me niet zo aan als een kind er best veel tijd in doorbrengt
pi_56724591

Dit is mijne. Hij is nog niet in gebruik. Hij is van zn zus geweest en haar kinderen hebben er in gelegen. Ik vond em zo vet dat ik hem nu heb gekregen.
Hij moet ff grondig worden schoongemaakt en opnieuw in het elastiek, maar verder is het een plaatje!

Hij is van het merk Knorr en al zo'n 15 jaar oud. Maar wel een echte hobbeldebobbelwagen
*pok*
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:28:46 #198
14746 k_i_m
pi_56724638
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto? . Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
In my life
Why do I smile
pi_56724678
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto? . Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
Nou hebben we de mazzel dat de auto redelijk groot is (passat) maar ik zie mij zelf idd niet klooien met dat ding. Ik gok dat we deze voor thuis houden en er een sjeeswagen bij halen. (niet te duur, gewoon makkelijk)
*pok*
pi_56725069
Toen wij de wagen hadden gekocht, heb ik een hele middag staan oefenen op het in- en uitklappen. En daarna, toen Anna er was, dat ding bijna niet gebruikt.

Die witte is gaaf!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')