abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53620036
Lewis dank je wel voor het advies omtrent de voedingsbh's. Ik merk dat ik soms een beetje zenuwachtig wordt van de laatste puntjes op de I voor het straks zo ver is. Alles is zo goed als klaar en in huis en echt dingetjes zoals een voedingsbh moeten er nog gehaald worden.

Hestria mooie echo hoor en overduidelijk een jongetje!
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:09:43 #204
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53621244
Ik heb dat ook faja, dat beetje zenuwachtige... Ik wil de babykamer af hebben, ik wil weten wįt ik nog allemaal moet kopen (heb al zoveel, maar de echte verzorgingsdingen ontbreken nog)... En terwijl ik me druk maak denk ik vaak; ach ik heb ook nog best de tijd... Soms komt alles ineens zo op me af...

Dan hebben we ook nog een nieuwbouwhuis gekocht waarvoor we voor begin december (lekker handig ) vanalles besloten moeten hebben (badkamer, keuken, extra bouw-opties) en ook dat moet gebeuren natuurlijk!
pi_53622214
Hier was vanochtend alles weer goed bij de vlos. Alleen die bloeddruk daar ga ik weer last van houden denk ik. Als ze maar vaak genoeg meet gaat die vanzelf omlaag. Bij de eerste keer meten was deze nl. 131/93 bah. Uiteindelijk bij de derde keer kwam ik op 123/80 uit volgens mij. De 60kg ben ik gepasseerd, ben in 4 weken tijd 4 kg aangekomen in totaal denk ik 7kg nu. Ach het was allemaal prima en als mijn bloeddruk zo blijft, ach ik wil voorlopig nog niet richting ziekenhuis als de rest ook allemaal goed is. Zie er wel tegenop als ik door die stomme bloeddruk weer naar het ziekenhuis moet.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:56:20 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53623813
Wisten jullie dat je bij de babydump ook een doos kan halen? Die is echt de moeite waard. Op de website kun je een bon uitprinten. Er zitten leuke dingen in. Kruidvat en Etos zijn inderdaad redelijk pauper.
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:49:09 #207
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_53624899
ff weer een update.
vanmiddag weer naar de vk geweest.
weer 2 kg aangekomen.
ijzer gehalte was goed.
kind ligt al met het hoofdje naar beneden.
kwa grootte loopt het een week op achter maar dat was niet zo erg zei ze.
verder was alles in orde en zijn we weer door de APK heen gekomen.
over 2 weekjes weer terug, tijd gaat nu wel snel.
nog 4 dagen werken dan 2 weken vakantie en dan gelijk me verlof er achter aan , wel lekker ben er wel aan toe, werken word me behoorlijk zwaar (werk in de bejaarde zorg)
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:51:36 #208
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_53624966
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef amaranta het volgende:
Wisten jullie dat je bij de babydump ook een doos kan halen? Die is echt de moeite waard. Op de website kun je een bon uitprinten. Er zitten leuke dingen in. Kruidvat en Etos zijn inderdaad redelijk pauper.
heb de bon wel gehad maar nooit naar die zaak geweest, ik had niet veel zin om naar beverwijk te rijden alleen voor een doos .
heb vorige week wel de blije doos gehaald, die was ook leuk, etos doos stelt idd geen ruk voor, op de kruitvat doos zit ik nog te wachten.
pi_53625215
ik vind die doos van de babydump ook niet veel voorstellen eigenlijk...
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:29:27 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_53625918
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef amaranta het volgende:
Amaranta, dat meen je toch niet he? Ik heb echt nog steeds trauma's van die dozen
disclaimer
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:33:35 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53626011
nou ja, vergeleken bij de kruidvat en etos doos was het heelwat...
ik weet niet wat jullie je etos en kruidvatdoos hadden maar dat ze dat een cadeaudoos durven te noemen zeg...
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:38:16 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_53626125
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:
ik weet niet wat jullie je etos en kruidvatdoos hadden maar dat ze dat een cadeaudoos durven te noemen zeg...
Dan heb ik jou vast het gifkikker-verhaal nog niet verteld

(voor de andere dames: ik ben niet zwanger, ik wil het ook niet zijn, maar ik heb jarenlang bijgebeund bij de baby-dump )
disclaimer
pi_53627774
Ja dat zenuwachtige begin ik ook wel een beetje last van te krijgen. De tijd begint toch wel te dringen en er moet toch nog aardig wat gebeuren. Alleen is het bij ons zo gebeurt, want wij hebben alle spulletjes nog. En alle dingen die je echt nodig hebt als de baby geboren is heb ik vanmiddag bij elkaar gesprokkeld met shoppen.

Ik denk dat ik voor mijn gemoedsrust van de week maar wat pakjes ga wassen en dan komt de grote beddenwissel. Chantel gaat in een ander open bedje slapen. En baby gaat in Chantels bedje.

Ik ben trouwens vanmiddag ook weer goed gekeurd. Geen flauw idee wat mijn bloeddruk was, maar hij was prima. En baby lag nog steeds mooi met het koppie naar beneden.

Soepstengel als je straks maar een beetje mobiel bent en zelf zoveel mogelijk kan doen, dat is toch wel het leukste met je pasgeboren baby.
pi_53628394
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:
ach gaat toch om t idee. Je krijgt t maar...
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:41:34 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53629565
Ik heb de etos-doos niet gedaan omdat ik niet zo'n felicitas-dame over de vloer hoef.
Heb tot nu toe alleen die van de baby-dump en die vond ik wel aardig.

Hestria, mooie echo's!

Over BH's kan ik niet meepraten, ik vind de mijne nog steeds redelijk bescheiden en ga dan ook nog steeds ongeharnasd door het leven. Volgens de mevrouw bij de livera was het een 'd', nou het zal wel. Het monsterding wat ze me toen aan smeerde ligt nog steeds ongebruikt in de kast.
pi_53629903
Faja, voedingsbeha heb ik paar weken terug aangeschaft. Volgens de mevrouw van de winkel en de mevrouw van de bv-cursus kon het wel op dat moment (laten we t hopen, want ik heb er 2 liggen ). Bedverhogers en zeiltje heb ik tegelijkertijd in gebruik genomen .

Hestria, mooie plaatjes .

DeLiedje, heb je dan ook wel een kruidvat-doos gehad, want die is echt enorm... (de doos dan, vergeleken met de inhoud... ). Die van de babydump vond ik nog redelijk. Maar de blije doos werd ik het meest blij van... .

Flower, inwendige echo vond ik best meevallen. Het is vooral het idee, zeer deed het niet en dat kleine boontje zien maakte wel dat het me eigenlijk ook niet echt meer uitmaakte...

Vanmiddag goedgekeurd weer bij de VK en nieuwe afspraak voor volgende week, ik hoop 'em niet nodig te hebben en voor die tijd te bevallen. Maar goed, alles nog altijd rustig in de buik. Mn moeder heeft beeb toegesproken, *censuur* (ik geloof dat ik in mn enthousiasme een beetje teveel wilde gaan vertellen...) en morgen ga ik de laatste kleertjes wassen. Dus Frummel kan komen.
Ik ga richting mn bedje, trusten.
Fake it till you make it...
pi_53629980
Bij de etosdoos komt er geen dame over de vloer hoor Kan je gewoon ophalen (en ik heb begrepen dat in mijn omgeving niemand iemand over de vloer gehad heeft).

Babydump vond ik redelijk, die van de etos was niet echt super. De rest heb ik nog niet. Ik heb al wel gezien dat je zeker de PLUS doos wilt hebben, die zit echt vol met ik denk wel voor 40 euro aan boodschappen, die kwamen ze hier vorige week afleveren voor de buren (buren waren niet thuis). Ook het pakket van de C1000 schijnt prima te zijn.
pi_53630077
Tja, inwendige echo, het deed me dus echt compleet niets. Ik had eigenlijk het gevoel dat ik een beetje raar was omdat men in het ziekenhuis echt deed van "het kan even vervelend voelen en zo", maar ik heb er echt geen last van gehad
Gelukkig ben ik dus niet de enige
pi_53630319
was 't niet de prenatal 'blije doos', waar die felicitas dame van is?
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:04:39 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53630461
Die felicitas-dame komt wel van die doos van de Etos.. Ze komt 'alleen maar' de doos na de geboorte thuis brengen (en je van alles proberen aan te smeren).
Maar Felicitas en Etos werken samen daarin :
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 07:52:00 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53633074
de etos doos bestaat uit 2 delen, 1tje haal je vooraf in de winkel en die andere komt met mevruow en al na de geboorte
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:14:49 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53633245
Ja, zie je... toch wel. Als je goed kijkt op die doos zie je ook al die logo's van al die tijdschriften staan. En die staan ook met z'n allen op het Felicitas gebouw in Alphen.

Nou ja, op zich niet erg natuurlijk, maar ik weet dat ik heel slecht ben met dat soort dingen, kan heel moeilijk nee zeggen enzo en vind het gewoon heel onprettig, dus dan maar niet die gratis troep. En al helemaal niet als jullie zeggen dat het tegen valt.

Prenatal heb ik wel aangevraagd geloof ik, en die van het kruidvat ook.

Ging gisteren kijken naar het daddy-difrax verhaal nav het berichtje van DeLiedje, maar ik kan niet vinden hoe je je daarvoor aan meldt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:21:32 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53633318
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ging gisteren kijken naar het daddy-difrax verhaal nav het berichtje van DeLiedje, maar ik kan niet vinden hoe je je daarvoor aan meldt.

ik kon dat ook al niet vinden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:24:00 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53633342
Whehehe... echte hollandse meiden!
Ik heb DeLiedje al gePMd.
pi_53633835
Ik meld me weer.
Ging vrij laat naar bed, maar ik lag niet meer lekker dus ben er ook maar weer uit. Kruip er straks nog wel even in. Voor vandaag niks op het programma, moet alleen even langs de bakker straks.
De a.s. papa heeft vanmorgen voor beeb gezongen dat t wel buitenspeeltijd is en vervolgens ging hij met zn ijskoude handen nog even een aai over mn buik geven. Dus ik heb beeb verzekerd dat het in huis echt wel warm is haha. En mama heeft gelukkig warme handen ...
Laatste frummel-kleertjes zitten in de was (tot er weer nieuw bijkomt, hihi), dus daar kan het ook niet meer aan liggen.

Is er iemand die ik een sms-je zou mogen sturen als beeb is gearriveerd? Dan kom ik later zelf wel (of ik laat manlief het doen) de details melden. Maar dan hoeven jullie niet zo lang te wachten ...
pi_53633873
Gister hebben we meet the fockers gekeken. Normaal lig ik om half 9 wel op bed omdat ik dan echt supermoe ben. Gister was het dus iets later. Maar ook als ik dus later naar bed ga word ik midden in de nacht wakker. Elke nacht rond een uur of 2 ben ik klaarwakker.

Gister was de baby echt superactief. Volgens mij wordt het een kickboksende voetballer. Maar gelukkig als lief even wilt voelen doet ze helemaal niets meer. Heerlijk.. Alsof ze het doorheeft dat het een andere hand is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:13:31 #227
5428 crew  miss_sly
pi_53633975
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe... echte hollandse meiden!
Ik heb DeLiedje al gePMd.
http://www.daddydifrax.nl/
Eerste hit op google
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:16:41 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634002
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

http://www.daddydifrax.nl/
Eerste hit op google

Zover was ik ook, maar ik kan daar nergens iets vinen om je aan te melden.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:17:35 #229
5428 crew  miss_sly
pi_53634015
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zover was ik ook, maar ik kan daar nergens iets vinen om je aan te melden.
Je moet 5 difrax producten kopen en een coupon invullen, zoals ik het lees.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:18:01 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634025
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:01 schreef Nijna het volgende:
Is er iemand die ik een sms-je zou mogen sturen als beeb is gearriveerd? Dan kom ik later zelf wel (of ik laat manlief het doen) de details melden. Maar dan hoeven jullie niet zo lang te wachten ...

Normaal zou ik je gelijk mijn nummer gegeven hebben, maar aangezien ik dus op dit moment geen telefoon heb, heb je niks aan mij.
Er komt vast zo nog wel iemand anders.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:18:39 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634034
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je moet 5 difrax producten kopen en een coupon invullen, zoals ik het lees.

*nog eens goed kijken gaat...
pi_53634050
Nijna je hebt pm.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:20:27 #233
5428 crew  miss_sly
pi_53634064
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:01 schreef Nijna het volgende:
Ik meld me weer.
Ging vrij laat naar bed, maar ik lag niet meer lekker dus ben er ook maar weer uit. Kruip er straks nog wel even in. Voor vandaag niks op het programma, moet alleen even langs de bakker straks.
De a.s. papa heeft vanmorgen voor beeb gezongen dat t wel buitenspeeltijd is en vervolgens ging hij met zn ijskoude handen nog even een aai over mn buik geven. Dus ik heb beeb verzekerd dat het in huis echt wel warm is haha. En mama heeft gelukkig warme handen ...
Laatste frummel-kleertjes zitten in de was (tot er weer nieuw bijkomt, hihi), dus daar kan het ook niet meer aan liggen.

Ik ben nog vrij nieuw hier enzo, maar je mag het mij best sms-en hoor ben ook zeer regelmatig online, dus ik zou het meteen melden
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:20:59 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634075
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gevonden nu idd. Lijkt erop dat de actie afgelopen is als ik het zo lees.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:21:23 #235
5428 crew  miss_sly
pi_53634084
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De site is niet zo up to date, heb ik het idee. Je kunt iets winnen als je je goede idee voor 30 juni instuurt
pi_53634260
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Ticootje het volgende:
Nijna je hebt pm.
Nummer genoteerd . Nu ben ik echt klaar om te bevallen .
pi_53634289
Ticootje, heerlijk zo'n kickboksend voetballertje .
Die van ons heeft ook een tijdje gehad dat als ik in de auto zat er druk mee werd gereden, coureurtje in de dop...?! Momenteel is het vooral een duwertje. Zit ik een beetje scheef op de bank met mn buik tegen de leuning, dan komt er een hakje en dan wordt er een partij geduwd .
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:40:17 #238
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53634349
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Nijna het volgende:

[..]

Nummer genoteerd . Nu ben ik echt klaar om te bevallen .
Nou, hup! Persen! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53634588
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Echo's zijn gaaf!!
Ik moest ook steeds (in het begin van elke zwangerschap) met eeng evulde blaas....
Maar ik was er steeds zo vroeg bij dat er met een "gewone" echo niet veel te zien was....
Dus dan toch maar een vaginale! Maar ik mocht altijd wel eerst even plassen hoor!
Ieks, dus die volle blaas is geen garantie dat het een gewone echo was. Ondanks al jullie 'het valt wel mee' verhalen blijf ik het eng/spannend vinden...

Straks eerst maar eens even nr de vk voor de intake en dan donderdag...de echo.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:06:02 #240
5428 crew  miss_sly
pi_53634752
Spannend, flowerbox, die eerste echo
En ja, het valt echt mee zo'n inwendige echo, maar de eerste keer is het natuurlijk even eng omdat het onbekend is. Probeer je voorla niet al te druk daarover te maken, zodat je te gespannen bent. Hoe relaxter je je houdt, hoe gemakkelijker het allemaal gaat
pi_53634795
BE ik heb vannacht over je gedroomd. Je was aan het bevallen thuis en toen werd er ingebroken . En die inbreker ging naast je bed taan om te kijken wat het ging worden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53634971
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, hup! Persen! .
Er valt nog niks te persen... anders zou ik t met alle liefde doen hoor .
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef MeNicole het volgende:
BE ik heb vannacht over je gedroomd. Je was aan het bevallen thuis en toen werd er ingebroken . En die inbreker ging naast je bed taan om te kijken wat het ging worden
Wat een maffe droom MeNicole.

Hebben jullie trouwens laatst Try before you die gezien op BNN? Filemon ging assisteren bij een bevalling! Hij staat op uitzending gemist.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:23:07 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53635096
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef MeNicole het volgende:

Oh help!
Ik mag hopen dat mijn geschreeuw ze dan wel afschrikt hoor!
Wat een vage droom zeg!

Voor degenen die niet meelezen op het speeltuinbankje, er is afgelopen zaterag bij ons thuis ingebroken, gelukkig waren we niet thuis.

Nijna, niet gezien, maar ga ik denk ik straks wel even kijken!
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:25:26 #244
5428 crew  miss_sly
pi_53635157
ik lees soms wel in het speeltuinbankjes-topic, maar het voelt nog zo raar om daar te reageren...komt misschien nog wel.

Maar wat lijkt me dat naar BE, als er ingebroken wordt in je huis.
De droom van MeNicole is wel vaaaag
pi_53635160
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh help!
Ik mag hopen dat mijn geschreeuw ze dan wel afschrikt hoor!
Wat een vage droom zeg!

Voor degenen die niet meelezen op het speeltuinbankje, er is afgelopen zaterag bij ons thuis ingebroken, gelukkig waren we niet thuis.

Nijna, niet gezien, maar ga ik denk ik straks wel even kijken!
Ik weet ook niet precies hoe het verder ging. Maar hij ging in ieder geval niet weg. Hij vond het wel leuk en kreeg ook een hamburger met roze muisjes
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53635249
Nijna, voor mijn gevoel ben jij echt al eeuwen in dit topic, tijd om maar eens te verkassen naar het kleine babietjes topic hoor!!

Sterkte en succes alvast voor de bevalling!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53635302
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:16 schreef Nijna het volgende:
Hebben jullie trouwens laatst Try before you die gezien op BNN? Filemon ging assisteren bij een bevalling! Hij staat op uitzending gemist.

Ik heb het gezien. Ik vond het gaaf, het was een zo andere Filemon dan in spuiten en slikken zeg maar. En hij was echt serieus oprecht enzo. Het lijkt me ook wel heel mooi om zoiets mee te maken.
pi_53636498
Als je je geboortekaartje bij de c1000 afgeeft, dan krijg je ook een cadeaudoos. die vond ik de meest nuttige dingen hebben ! Veul spullen !!!

KP gaat hier weer heel snel weg...................
pi_53637937
MeNicole, misschien is het wel heel lekker, een hamburger met roze muisjes .

XXXKarinXXX, ik zal het doorgeven aan Frummel, ik wil nu ook wel eens naar het volgende topic eigenlijk. Niet dat het hier niet gezellig is, maar ik ben gewoon zo benieuwd naar die kleine! Weet je wat ik zo apart vind, ik heb nog steeds het idee dat jullie Meike zo'n vers klein beebje is, kind is alweer 7 maanden, waar blijft de tijd... .

Pruk, ik vond het ook wel mooi om Filemon zo anders te zien. Hij leefde zo mee, mooi om te zien ja!

KP, geen c1000 hier in de buurt, maar ik denk dat ik mn schoonmama maar lief aan ga kijken .

Net mn schoonmama aan de telefoon gehad en ik heb me gewoon versproken . Waarom heb ik het al die tijd vrij goed voor me kunnen houden en loop ik me nu aan de lopende band te verspreken? Het wordt hoog tijd dat Frummel komt buiten spelen, anders weet iedereen het al voor die tijd .
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:50:21 #250
5428 crew  miss_sly
pi_53638161
hamburger met roze muisje....brrrr, hoe verzin je het

Ik heb echt zo'n last van mijn borsten. Wij hebben op het werk een paar brommers om te gebruiken, waarmee ik bijvoorbeeld boodschappen doe in de pauze. Alle bobbeltjes waar ik net overheen reed, deden pijn aan mijn borsten.
Maar gelukkig nog steeds niet echt misselijk ofzo
pi_53638640
Ik had in het begin vaak mijn sportbh aan. Lekker strak, dan heb je er minder last van.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:15:00 #252
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53638731
Gisteren weer naar de vlos geweest; de check-up was gelukkig goed. En nog een heel leuk extra-tje: we mogen nog een 34-weken echo laten maken!!! Yippie, nog een keertje naar beebje koekeloeren!!!

Weten jullie trouwens al welke kinderwagen jullie (gaan) aanschaffen? En gaan jullie voor een 'echte' maxi-cosi of een 'namaak'-autostoeltje? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie ideeen daarover zijn...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:19:45 #253
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53638802
quote:

Dat lijkt me wel leuk om eens te kijken... Op welke datum moet ik zoeken? Of heeft iemand misschien een linkje???
pi_53638898
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Droeke het volgende:
Gisteren weer naar de vlos geweest; de check-up was gelukkig goed. En nog een heel leuk extra-tje: we mogen nog een 34-weken echo laten maken!!! Yippie, nog een keertje naar beebje koekeloeren!!!

Weten jullie trouwens al welke kinderwagen jullie (gaan) aanschaffen? En gaan jullie voor een 'echte' maxi-cosi of een 'namaak'-autostoeltje? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie ideeen daarover zijn...
Wij hebben een namaak.

Kinderwagen had ik al gekocht voordat ik zwanger werd. Ik vond deze helemaal leuk. Donkerblauw met beertjes.

Ik vind de kinderwagens wel heeeeel erg duur. Vooral degen die ik mooi vind. 800 of 900 euro heb ik ze gezien.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:24:45 #255
5428 crew  miss_sly
pi_53638920
Wij krijgen een kinderwagen van mijn schoonouders
Maar we moeten nog even heel goed nadenken wat we precies willen. We wonen 3-hoog, zonder lift en geen al te breed trappenhuis en geen berging beneden. Een echte kinderwagen is dus wellicht niet echt handig, want dat is zo'n gesjouw iedere keer. Misschien beter een maxi-cosi met onderstel ofzo.
pi_53639058
Ee maxicosi mogen ze niet lang in zitten per dag. Misschien wist je dat wel maar ik dacht: ik zeg het even voor de zekerheid. Dus dat is eigenlijk geen optie voor een lekkere wandeling. Je hebt ook kinderwagens waar van het onderstel mooi "inklapt"(voor- en achterwielen naar elkaar toe) zodat je hem makkelijk de trap op kan krijgen. Ik weet niet meer welke dat is. Ik dacht de Stokke.
pi_53639060
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:19 schreef Droeke het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel leuk om eens te kijken... Op welke datum moet ik zoeken? Of heeft iemand misschien een linkje???
Linkje
Het is de uitzending van 30 september waar het om gaat.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:35:29 #258
5428 crew  miss_sly
pi_53639170
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:30 schreef LadyS het volgende:
Ee maxicosi mogen ze niet lang in zitten per dag. Misschien wist je dat wel maar ik dacht: ik zeg het even voor de zekerheid. Dus dat is eigenlijk geen optie voor een lekkere wandeling. Je hebt ook kinderwagens waar van het onderstel mooi "inklapt"(voor- en achterwielen naar elkaar toe) zodat je hem makkelijk de trap op kan krijgen. Ik weet niet meer welke dat is. Ik dacht de Stokke.
Euhm, ik heb dat inderdaad wel eens gehoord, nu je het zegt, was me ontschoten.
Sowieso, ik ben dan geen jonge moeder, maar het is echt jaaaaaaren geleden dat ik me zo groen en onzeker heb gevoeld, wetende dat er zoveel is dat ik nog niet weet, terwijl het zo ontzettend belangrijk is. Dus please, vul me aan, licht me in, help me die gaten te vullen

Maar inderdaad, dat zou dus betekenen dat je niet een lekkere wandeling kunt maken, en dat is toch wel leuk, aangezien we naast een heerlijk parkje wonen dadelijk en het een mei-kindje wordt!
Ook met een goed inklapbaar onderstel wordt dat dus 3 keer lopen als ik alleen wil gaan wandelen: onderstel, bak en kind.

Optie was om de kinderwagen in de auto te laten liggen, maar als schaap dan werken is, heb ik nog niets.
pi_53639277
Met makkelijk inklapbaar bedoel ik dat je hem als een soort steekkarretje de trap op kan krijgen, in zijn geheel. Maar ik kan niet meer vinden welke wagen dat is. Op de site van Stokke kan ik het niet vinden. Missschien dat iemand anders het weet?

Heb je geen berging beneden, waar de bak (en wagen?) evt. in zou kunnen
pi_53639304
Wij hebben een bugaboo, vonden we niet de allermooiste maar wel de meest praktische. Klein opklapbaar (nou ja... relatief klein dan, want nog steeds een aardig bakbeest) en hij rijdt ook heerlijk. Van de zomer uitgeprobeerd met de buggy-inzet toen we logées hadden met een kind van anderhalf.

Het ligt er maar net aan wat je verwacht van een kinderwagen. Wij vonden het belangrijk dat hij klein opklapbaar was en dat de duwstang verstelbaar was (we schelen nogal wat in lengte nl).
We hadden na een bezoekje aan een van die babywinkels nog 2 wagens over, de bugaboo en de quinny buzz en toen ben ik op internet ervaringen gaan lezen van anderen. Kwam de bugaboo toch veel positiever naar voren dan de quinny. En oa dat heeft de doorslag gegeven.

Kijk wat je verwacht van een wagen, en laat je dan informeren over wat zo'n wagen allemaal kan of niet kan. Loop er een stukje mee en voel of het naar je zin is.
Wij zijn bij babydump geweest, waar de verkoopster zei: wilt u een 3 of een 4 wieler... als u dat nou eerst even beslist dan kan ik daarna wel informatie geven. En daar sta je dan als leek.
Bij een andere winkel werden we veel beter geholpen, ben de naam even kwijt.

We hebben een echte maxicosi aangeschaft, ik heb ook geen andere merken zien staan volgens mij. We hebben alles in een keer bij de prenatal gehaald toen er zo'n 20% korting actie was.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:40:15 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_53639308
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef LadyS het volgende:
Met makkelijk inklapbaar bedoel ik dat je hem als een soort steekkarretje de trap op kan krijgen, in zijn geheel. Maar ik kan niet meer vinden welke wagen dat is. Op de site van Stokke kan ik het niet vinden. Missschien dat iemand anders het weet?

Ik denk de Bugaboo
disclaimer
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:40:58 #262
5428 crew  miss_sly
pi_53639332
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef LadyS het volgende:

Dat zou een optie zijn, zal daar eens naar kijken/informeren.

Nee, zeer waarschijnlijk hebben we die niet. Er wordt nu aan het hele pand gebouwd en gedaan, maar ik denk neit dat er bij de entree ruimte overblijft voor een berging. Oud pand met beperkte ruimte.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:41:14 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_53639342
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:40 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben een bugaboo, vonden we niet de allermooiste maar wel de meest praktische. Klein opklapbaar (nou ja... relatief klein dan, want nog steeds een aardig bakbeest) en hij rijdt ook heerlijk. Van de zomer uitgeprobeerd met de buggy-inzet toen we logées hadden met een kind van anderhalf.

Het ligt er maar net aan wat je verwacht van een kinderwagen. Wij vonden het belangrijk dat hij klein opklapbaar was en dat de duwstang verstelbaar was (we schelen nogal wat in lengte nl).
We hadden na een bezoekje aan een van die babywinkels nog 2 wagens over, de bugaboo en de quinny buzz en toen ben ik op internet ervaringen gaan lezen van anderen. Kwam de bugaboo toch veel positiever naar voren dan de quinny. En oa dat heeft de doorslag gegeven.

Kijk wat je verwacht van een wagen, en laat je dan informeren over wat zo'n wagen allemaal kan of niet kan. Loop er een stukje mee en voel of het naar je zin is.
Wij zijn bij babydump geweest, waar de verkoopster zei: wilt u een 3 of een 4 wieler... als u dat nou eerst even beslist dan kan ik daarna wel informatie geven. En daar sta je dan als leek.
Bij een andere winkel werden we veel beter geholpen, ben de naam even kwijt.

We hebben een echte maxicosi aangeschaft, ik heb ook geen andere merken zien staan volgens mij. We hebben alles in een keer bij de prenatal gehaald toen er zo'n 20% korting actie was.
Ja, zo leren ze je dat daar, dan had je vast een heel jong meiske die je hielp
disclaimer
pi_53639445
Inderdaad Storm, het was voor ons reden om heel gauw weer weg te gaan. Als je weet wat je wilt hebben is t prima, maar als je voor informatie gaat kan je naar mijn mening beter ergens anders heen...

Je kan de bugaboo met de buggyinzet wel als 2-wieler maken, dat is geloof ik de strandstand. Geen idee of je daar ook een trap mee op kan... Kąn vast wel, maar nou ja goed...
Overigens zit er wel zo'n stang over de bak waaraan je em makkelijk op kan tillen. Weet niet of dat ook zo makkelijk gaat al er een beeb in ligt (nog niet kunnen testen). Onderstel is ook best wel licht en genoeg vastpak mogelijkheden om het ding fatsoenlijk op te kunnen tillen met 1 hand.
pi_53639463
Ik weet niet wat jullie een lange wandeling noemen, maar een baby mag per dag zo'n 1,5 tot 2 uur in een autostoeltje liggen
Miss_sly, misschien is een Quinny Zapp iets voor jullie? Dat is eigenlijk een buggy, maar de Maxi Cosi past er ook op. Het gewicht is 7kg dacht ik (uit het blote hoofd) en hij is super klein op te vouwen voor in de auto op achter op de fiets.
Wanneer er geen lift in een winkel is, til ik 'm wel eens met kind (10+kg) en al de trap op. Niet aan te bevelen, maar het kįn in noodgevallen wel
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53639574
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, zo leren ze je dat daar, dan had je vast een heel jong meiske die je hielp
Wij zijn anders prima geholpen bij de Baby Dump, zelfs in die waar jij werkte Uitgebreide info gekregen over het verschil tussen 3 en 4 wielers, demonstraties, noem maar op. Het enige nadeel was dat die vent stonk naar sigaretten..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:51:27 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53639590
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:15 schreef Droeke het volgende:

Keertje extra kijken is nooit weg natuurlijk! Maar hopelijk geen enge medische redenen?

Wij hebben een quinny kinderwagen en een 'echte' maxi cosi.
Voornamelijk vanwege het uiterlijk omdat we per sé die bepaalde bekleding/stijl/soort wilden.
Daarnaast is het gewoon goed spul dus was de keuze makkelijk gemaakt.
Was onze keuze van een heel onbekend merk geweest hadden we iig eerst wel even onderzoek gedaan. Maar volgens mij verkopen ze vrijwel geen troep hier in NL hoor.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:52:03 #268
5428 crew  miss_sly
pi_53639611
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:46 schreef lcicle het volgende:
Ik weet niet wat jullie een lange wandeling noemen, maar een baby mag per dag zo'n 1,5 tot 2 uur in een autostoeltje liggen
Miss_sly, misschien is een Quinny Zapp iets voor jullie? Dat is eigenlijk een buggy, maar de Maxi Cosi past er ook op. Het gewicht is 7kg dacht ik (uit het blote hoofd) en hij is super klein op te vouwen voor in de auto op achter op de fiets.
Wanneer er geen lift in een winkel is, til ik 'm wel eens met kind (10+kg) en al de trap op. Niet aan te bevelen, maar het kįn in noodgevallen wel
Tot welke leeftijd mogen ze 1,5-2 uur in een maxi cosi?
Op zich vind ik dat wel een heel behoorlijke wandeling, denk ik, toch?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:52:09 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_53639614
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef lcicle het volgende:

[..]

Wij zijn anders prima geholpen bij de Baby Dump, zelfs in die waar jij werkte Uitgebreide info gekregen over het verschil tussen 3 en 4 wielers, demonstraties, noem maar op. Het enige nadeel was dat die vent stonk naar sigaretten..
Jan! De man die op zijn 54e begon met roken
De fulltime verkopers en de mensen die er langer werken kunnen dat ook wel prima, maar meiskes die er net 2 maanden bezig zijn komen vaak nogniet zo ver, denk dat Nijna daar tegenaan is gelopen
disclaimer
pi_53639674
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Wij krijgen een kinderwagen van mijn schoonouders
Maar we moeten nog even heel goed nadenken wat we precies willen. We wonen 3-hoog, zonder lift en geen al te breed trappenhuis en geen berging beneden.

Jij zoekt de Stokke. Echt waar, die is super met trappen op en af! Ok, we hebben hem enkel nog geprobeerd met een knuffelbeer, maar het werkt echt als een tierelier. Als iemand zijn kind even uit wil lenen wil ik het ook wel voor je proberen met kind.

Het is in ieder geval niet enkel een verkooppraatje, het werkt echt. Mijn man raakt er niet over uitgepraat dat het zo makkelijk ging Het is wel een dure wagen, maar hij is erg fijn. Hij neemt niet veel ruimte in (bugaboo neemt echt veel meer ruimte in) en hij past achterin een peugeot 206 (en er nauwelijks kinderwagens die daar achterin passen, deze past er met onderstel en reiswieg in!). We hebben er de adapters voor de maxi-cosi bijgekocht, dus ook die past er gewoon op.

Ik weet niet of je ergens een winkel in de buurt hebt waar je hem ook op de trap kunt proberen, anders mag je het van mij rustig hier komen proberen, mocht je willen weten hoe dat is.
pi_53639773
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tot welke leeftijd mogen ze 1,5-2 uur in een maxi cosi?
Op zich vind ik dat wel een heel behoorlijke wandeling, denk ik, toch?
Dat is inderdaad wel het 'probleem' als je voor de combi Zapp-Maxi Cosi zou kiezen. Baby's mogen tot 9 kilo in de Maxi Cosi liggen. Bij ons was dat met 10 maanden, maar meestal bereiken baby's eerder dat gewicht. Ze mogen pas in de buggy zitten wanneer ze zelf goed rechtop kunnen zitten, en die 2 dingen (gewicht - zelf zitten) overlappen elkaar niet.
Beetje vaag, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel En, ik hield een wandeling van 1,5 uur niet vol hoor

Stormqueen, het was niet Jan.. Het was de verkoper van de mannenliefde zeg maar
Ken je mij eigenlijk nog?..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:59:22 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_53639803
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:58 schreef lcicle het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel het 'probleem' als je voor de combi Zapp-Maxi Cosi zou kiezen. Baby's mogen tot 9 kilo in de Maxi Cosi liggen. Bij ons was dat met 10 maanden, maar meestal bereiken baby's eerder dat gewicht. Ze mogen pas in de buggy zitten wanneer ze zelf goed rechtop kunnen zitten, en die 2 dingen (gewicht - zelf zitten) overlappen elkaar niet.
Beetje vaag, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel En, ik hield een wandeling van 1,5 uur niet vol hoor

Ow, die Is die weer losgelaten uit het gesticht dan?

Ja, ik ken jou nog wel, alhoewel ik je wederhelft beter herinner

[ Bericht 14% gewijzigd door SQ op 02-10-2007 14:26:28 ]
disclaimer
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:02:20 #273
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53639863
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:30 schreef Nijna het volgende:

[..]

Linkje
Het is de uitzending van 30 september waar het om gaat.
Geweldig, dank je!!! Ik ga hem meteen bekijken!
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:05:55 #274
5428 crew  miss_sly
pi_53639952
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:54 schreef Pruk het volgende:

[..]

Jij zoekt de Stokke. Echt waar, die is super met trappen op en af! Ok, we hebben hem enkel nog geprobeerd met een knuffelbeer, maar het werkt echt als een tierelier. Als iemand zijn kind even uit wil lenen wil ik het ook wel voor je proberen met kind.

Het is in ieder geval niet enkel een verkooppraatje, het werkt echt. Mijn man raakt er niet over uitgepraat dat het zo makkelijk ging Het is wel een dure wagen, maar hij is erg fijn. Hij neemt niet veel ruimte in (bugaboo neemt echt veel meer ruimte in) en hij past achterin een peugeot 206 (en er nauwelijks kinderwagens die daar achterin passen, deze past er met onderstel en reiswieg in!). We hebben er de adapters voor de maxi-cosi bijgekocht, dus ook die past er gewoon op.

Ik weet niet of je ergens een winkel in de buurt hebt waar je hem ook op de trap kunt proberen, anders mag je het van mij rustig hier komen proberen, mocht je willen weten hoe dat is.
Ow, dat klinkt goed Duur is niet erg, want als het de wagen is die we willen hebben, leg ik wel zelf wat bij bij wat mijn schoonouders willen uittrekken voor hun kado. Het moet natuurlijk niet te gek worden voor hun, maar wel handig voor ons.

Wij zijn laatst bij de babydump in Hoofddorp geweest, die hebben een trap. We waren alleen maar aan het kijken, gewoon omdat ik dat graag wilde nu ik eindelijk voor mezelf kon kijken Als we zover zijn, gaan we gewoon daar iig kijken en testen op de trap! Maar iig een lief aanbod
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:07:23 #275
5428 crew  miss_sly
pi_53639990
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:58 schreef lcicle het volgende:

[..]

dus tot een maand of 9-10 kunnen we wandelen met de maxi-cosi als we maar niet te lang wandelen?
Maar dan kunnen we dus ook niet op een dag lang wandelen en met de auto weg, want dat telt op natuurlijk.

Goh, ik ben vandaag toch wel een stuk wijzer geworden
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:10:29 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_53640064
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

dus tot een maand of 9-10 kunnen we wandelen met de maxi-cosi als we maar niet te lang wandelen?
Maar dan kunnen we dus ook niet op een dag lang wandelen en met de auto weg, want dat telt op natuurlijk.

Goh, ik ben vandaag toch wel een stuk wijzer geworden
Als je je kind een keertje wat langer in de maxi-cosi doet kan het helemaal geen kwaad. De enige reden dat ze dat zeggen is om te voorkomen dat ouders hun kind 20 uur per dag in dat ding leggen en zo een kind met een vergroeide rug krijgen. (er zijn baby's die namelijk alleen stil zijn als ze in de maxicosi zitten )
disclaimer
pi_53640081
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Rozjeeeeee -knip-

Ja, ik ken jou nog wel, alhoewel ik je wederhelft beter herinner

Nou mensen, dįt heeft ons dus geadviseerd over de Mutsaerts Transaction

[ Bericht 24% gewijzigd door lcicle op 03-10-2007 13:26:49 ]
pi_53640116
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dat klinkt goed Duur is niet erg, want als het de wagen is die we willen hebben, leg ik wel zelf wat bij bij wat mijn schoonouders willen uittrekken voor hun kado. Het moet natuurlijk niet te gek worden voor hun, maar wel handig voor ons.

Wij zijn laatst bij de babydump in Hoofddorp geweest, die hebben een trap. We waren alleen maar aan het kijken, gewoon omdat ik dat graag wilde nu ik eindelijk voor mezelf kon kijken Als we zover zijn, gaan we gewoon daar iig kijken en testen op de trap! Maar iig een lief aanbod
Verkooppraatje

Je hebt de Stokke in twee uitvoeringen: eentje met reiswieg en eentje zonder. Je kan natuurlijk kiezen om die zonder reiswieg te nemen en in plaats daarvan de maxi-cosi adapters en een maxi-cosi te nemen. Het zitje van de Stokke kan namelijk helemaal plat, waardoor de reiswieg dus in principe extra is!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:12:03 #279
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53640118
Miss-Sly: denk eraan dat de BabyDump de Stokke niet verkoopt! Wij hebben hem uiteindelijk gevonden bij de babyplanet (in Weert) daar hadden ze veel showroom modellen staan (handig i.v.m. verschillende kleuren) en het is inderdaad zo dat de Stokke makkelijk de trap op en af kan. Bovendien hebben de nieuwe modellen een wieg waar ook 'handvaten' aan zitten waardoor je gewoon de wieg (met kindje) met 1 hand de trap af kunt dragen en het onderstel ook met 1 hand makkelijk kunt besturen. Wij zijn uiteindelijk ook gevallen voor de Stokke. En de wieg wil ik de eerste weken gebruiken op onze slaapkamer, lijkt me gemakkelijk met die nachtelijke voedingen. Bovendien kun je de hoogte van de wieg ook makkelijk aanpassen aan het bed!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:15:14 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_53640199
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef lcicle het volgende:

[..]

Nou mensen, dįt heeft ons dus geadviseerd over de Mutsaerts Transaction
Transformer?
Of hebben ze weer wat nieuws uit?
disclaimer
pi_53640266
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Transformer?
Of hebben ze weer wat nieuws uit?
Nee nee, de Transaction Die is met 4 wielen, Transformer met 3. We hebben 'm pas een jaartje of 2
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:19:28 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_53640318
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:17 schreef lcicle het volgende:

[..]

Nee nee, de Transaction Die is met 4 wielen, Transformer met 3. We hebben 'm pas een jaartje of 2
Ja, ik ben idd al langer weg daar
disclaimer
pi_53640365
Overigens maakt het niet uit waar je de Stokke koopt, hij is overal even duur. Je kan dus ook gewoon bij de Arena langs bij de Prenatal die daar zit, daar hebben ze een trap (En in ieder geval drie of vier Stokkes staan)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:24:24 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53640451
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
edit
Hm, ik weet ook over wie je het hebt. Ik vind het nogal een ongepaste post eerlijk gezegd.

[ Bericht 39% gewijzigd door Moonah op 02-10-2007 14:32:25 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:26:27 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53640514
quote:

[..]

Er valt nog niks te persen... anders zou ik t met alle liefde doen hoor .
[..]

Wat een maffe droom MeNicole.

Kon jij daar gewoon naar kijken? De tranen stromen hier over mijn wangen en ik heb hem op pauze gezet. Niet omdat ik er bang van word, maar ik vind het echt heel heftig om te zien.
En Filemon is idd echt een schatje. Helemaal onder de indruk enzo.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:27:03 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_53640522
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hm, ik weet ook over wie je het hebt. Ik vind het nogal een ongepaste post eerlijk gezegd.
Prima joh, heb het al aangepast, als jij en Icicle het kwootje dan ook nog even editten is iedereen weer blij.
disclaimer
pi_53640569
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kon jij daar gewoon naar kijken? De tranen stromen hier over mijn wangen en ik heb hem op pauze gezet. Niet omdat ik er bang van word, maar ik vind het echt heel heftig om te zien.
En Filemon is idd echt een schatje. Helemaal onder de indruk enzo.
Ik vond het ook niet echt een fragment voor vrouwen die nog moeten bevallen Ze kermde wel érg hard moet ik zeggen Maar verder was het wel mooi
pi_53640592
Is het trouwens misschien niet handiger om deze posts over kinderwgens naar het kinderwagentopic te verplaatsen? Is het later beter terug te vinden
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:33:49 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53640695
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Prima joh, heb het al aangepast, als jij en Icicle het kwootje dan ook nog even editten is iedereen weer blij.
Oké.

Oh, en dat van Filemon vond ik ook erg ontroerend. Niet met droge oogjes kunnen kijken.
Ze maakte idd wel erg veel lawaai.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:35:56 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53640760
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:29 schreef Pruk het volgende:
Is het trouwens misschien niet handiger om deze posts over kinderwgens naar het kinderwagentopic te verplaatsen? Is het later beter terug te vinden

Ga ik straks even doen. Ben nog aan het kijken naar Filemon.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:38:12 #291
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53640810
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:29 schreef Pruk het volgende:

Sorry, ik wist niet dat er een 'kinderwagentopic' bestond... Anders had ik de vraag hier niet gesteld... Mijn excuses. Het is gewoon dat ik nieuwsgierig ben naar wat anderen vinden... Ik vind het zelf dus echt heel moeilijk om dit soort keuzes te maken

en dan heb ik dus een academische opleiding, dus ik ben niet de stomste (zo stel ik mezelf iig gerust)... Maar bij dit soort dingen voel ik me zooo groen en onwetend. Het vervelendste vond ik nog in de Prenatal naar dingen te zoeken die op 'het lijstje stonden' maar ik niet wist hoe die dingen eruit zagen!!!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:43:00 #292
14746 k_i_m
pi_53640921
.

Ik kwam er gisteren achter -toen ik het eerst gekregen rompertje aan het ontleden was- dat zo'n ding niet over het hoofd aangetrokken hoeft te worden, maar dat er ook drukkers aan de bovenkant zitten. Ik dacht dat het hetzelfde werkte als een body .
In my life
Why do I smile
pi_53640962
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ga ik straks even doen. Ben nog aan het kijken naar Filemon.
Heb het al gedaan. Ik heb niets beters te doen
pi_53640978
Je kan m toch wel over het hoofd aantrekken?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:45:30 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53640979
Whehehe k_i_m...
Maarreh... er moeten dan toch nog drukkertjes aan de zijkant zitten om hem helemaal open te kunnen vouwen? Of begrijp ik niet wat je zegt?
pi_53641005
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:38 schreef Droeke het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat er een 'kinderwagentopic' bestond... Anders had ik de vraag hier niet gesteld... Mijn excuses. Het is gewoon dat ik nieuwsgierig ben naar wat anderen vinden... Ik vind het zelf dus echt heel moeilijk om dit soort keuzes te maken

en dan heb ik dus een academische opleiding, dus ik ben niet de stomste (zo stel ik mezelf iig gerust)... Maar bij dit soort dingen voel ik me zooo groen en onwetend. Het vervelendste vond ik nog in de Prenatal naar dingen te zoeken die op 'het lijstje stonden' maar ik niet wist hoe die dingen eruit zagen!!!
Ow, het maakt mij verder niet uit, maar dat is gewoon een erg handig topic om nog eens dingen terug te lezen, dus ik heb het gewoon even gekopieerd, kleine moeite.

Ow, en wat die ontwetendheid betreft, volgens mij maakt het geen ene moet uit of je slim bent of niet, spannend is het toch en je bent toch ook groen en onwetend Ik heb dat net zo goed en ik denk dat iedereen hier dat heeft, ik gok dat zelfs mensen bij een tweede of derde of ... kindje nog bepaalde dingen spannend vinden.

Wat voor soort kinderwagen - Deel 7
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:46:56 #297
14746 k_i_m
pi_53641016
Ja, drukkers aan de zijkant, boven de drukkers aan de onderkant, van voren gezien .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:47:09 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53641022
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:44 schreef Pruk het volgende:

[..]

Heb het al gedaan. Ik heb niets beters te doen

En het linkje dan, zodat iedereen het makkelijk kan vinden: Wat voor soort kinderwagen - Deel 7
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:48:20 #299
14746 k_i_m
pi_53641056
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Je kan m toch wel over het hoofd aantrekken?
Het schijnt (heb ik ergens in OUD gelezen) dat kinderen daar enorm van gaan krijsen. Dat wens ik natuurlijk te allen tijde te voorkomen .
In my life
Why do I smile
pi_53641089
Oh my ik begin me een beetje een veteraan te voelen zo, zulke dingen zijn voor mij al zo vanzelfsprekend Wordt het voor jullie ook straks, echtwaar

Ik ben trouwens maar weer eens wat tijdschriften gaan kopen voor de laatste inzichten enzo..tis toch alweer 7 jaar geleden dat ik voor het eerst zwanger was
Gisteren heeft vriendlief het wiegje opgehaald, zo`n echte 40-jarige bak met roezels enzo
Saartje
pi_53641098
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Het schijnt (heb ik ergens in OUD gelezen) dat kinderen daar enorm van gaan krijsen. Dat wens ik natuurlijk te allen tijde te voorkomen .
Ligt eraan hoe strak het rompertje zit denk ik? Waarom verkopen ze anders uberhaupt rompertjes met geen knoopjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')