abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:40:34 #201
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53619214
Ik denk dat iedereen daar eigenlijk een beetje tegeop ziet de eerste keer... Ik vond het idee dat die mogelijkheid erin zat ook maar niks en ja hoor... 'toch maar even een vaginale echo maken mevrouw'...
Het viel reuze mee, je merkt er weinig van...
Maar dat maakt het heus niet minder dat je er een beetje tegenop ziet!
pi_53619502
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:29 schreef flowerbox het volgende:
Nog een paar daagjes en dan mogen we voor de eerste echo.
We hopen zo dat alles in orde is!
Ze vroegen mij om met een gevulde blaas te komen, dus dan is het vast geen vaginale echo toch?
Ik hoop het niet want dat lijkt me een beetje eng....
Echo's zijn gaaf!!
Ik moest ook steeds (in het begin van elke zwangerschap) met eeng evulde blaas....
Maar ik was er steeds zo vroeg bij dat er met een "gewone" echo niet veel te zien was....
Dus dan toch maar een vaginale! Maar ik mocht altijd wel eerst even plassen hoor!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53620036
Lewis dank je wel voor het advies omtrent de voedingsbh's. Ik merk dat ik soms een beetje zenuwachtig wordt van de laatste puntjes op de I voor het straks zo ver is. Alles is zo goed als klaar en in huis en echt dingetjes zoals een voedingsbh moeten er nog gehaald worden.

Hestria mooie echo hoor en overduidelijk een jongetje!
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:09:43 #204
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53621244
Ik heb dat ook faja, dat beetje zenuwachtige... Ik wil de babykamer af hebben, ik wil weten wát ik nog allemaal moet kopen (heb al zoveel, maar de echte verzorgingsdingen ontbreken nog)... En terwijl ik me druk maak denk ik vaak; ach ik heb ook nog best de tijd... Soms komt alles ineens zo op me af...

Dan hebben we ook nog een nieuwbouwhuis gekocht waarvoor we voor begin december (lekker handig ) vanalles besloten moeten hebben (badkamer, keuken, extra bouw-opties) en ook dat moet gebeuren natuurlijk!
pi_53622214
Hier was vanochtend alles weer goed bij de vlos. Alleen die bloeddruk daar ga ik weer last van houden denk ik. Als ze maar vaak genoeg meet gaat die vanzelf omlaag. Bij de eerste keer meten was deze nl. 131/93 bah. Uiteindelijk bij de derde keer kwam ik op 123/80 uit volgens mij. De 60kg ben ik gepasseerd, ben in 4 weken tijd 4 kg aangekomen in totaal denk ik 7kg nu. Ach het was allemaal prima en als mijn bloeddruk zo blijft, ach ik wil voorlopig nog niet richting ziekenhuis als de rest ook allemaal goed is. Zie er wel tegenop als ik door die stomme bloeddruk weer naar het ziekenhuis moet.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:56:20 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53623813
Wisten jullie dat je bij de babydump ook een doos kan halen? Die is echt de moeite waard. Op de website kun je een bon uitprinten. Er zitten leuke dingen in. Kruidvat en Etos zijn inderdaad redelijk pauper.
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:49:09 #207
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_53624899
ff weer een update.
vanmiddag weer naar de vk geweest.
weer 2 kg aangekomen.
ijzer gehalte was goed.
kind ligt al met het hoofdje naar beneden.
kwa grootte loopt het een week op achter maar dat was niet zo erg zei ze.
verder was alles in orde en zijn we weer door de APK heen gekomen.
over 2 weekjes weer terug, tijd gaat nu wel snel.
nog 4 dagen werken dan 2 weken vakantie en dan gelijk me verlof er achter aan , wel lekker ben er wel aan toe, werken word me behoorlijk zwaar (werk in de bejaarde zorg)
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:51:36 #208
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_53624966
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef amaranta het volgende:
Wisten jullie dat je bij de babydump ook een doos kan halen? Die is echt de moeite waard. Op de website kun je een bon uitprinten. Er zitten leuke dingen in. Kruidvat en Etos zijn inderdaad redelijk pauper.
heb de bon wel gehad maar nooit naar die zaak geweest, ik had niet veel zin om naar beverwijk te rijden alleen voor een doos .
heb vorige week wel de blije doos gehaald, die was ook leuk, etos doos stelt idd geen ruk voor, op de kruitvat doos zit ik nog te wachten.
pi_53625215
ik vind die doos van de babydump ook niet veel voorstellen eigenlijk...
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:29:27 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_53625918
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef amaranta het volgende:
Amaranta, dat meen je toch niet he? Ik heb echt nog steeds trauma's van die dozen
disclaimer
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:33:35 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53626011
nou ja, vergeleken bij de kruidvat en etos doos was het heelwat...
ik weet niet wat jullie je etos en kruidvatdoos hadden maar dat ze dat een cadeaudoos durven te noemen zeg...
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:38:16 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_53626125
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:
ik weet niet wat jullie je etos en kruidvatdoos hadden maar dat ze dat een cadeaudoos durven te noemen zeg...
Dan heb ik jou vast het gifkikker-verhaal nog niet verteld

(voor de andere dames: ik ben niet zwanger, ik wil het ook niet zijn, maar ik heb jarenlang bijgebeund bij de baby-dump )
disclaimer
pi_53627774
Ja dat zenuwachtige begin ik ook wel een beetje last van te krijgen. De tijd begint toch wel te dringen en er moet toch nog aardig wat gebeuren. Alleen is het bij ons zo gebeurt, want wij hebben alle spulletjes nog. En alle dingen die je echt nodig hebt als de baby geboren is heb ik vanmiddag bij elkaar gesprokkeld met shoppen.

Ik denk dat ik voor mijn gemoedsrust van de week maar wat pakjes ga wassen en dan komt de grote beddenwissel. Chantel gaat in een ander open bedje slapen. En baby gaat in Chantels bedje.

Ik ben trouwens vanmiddag ook weer goed gekeurd. Geen flauw idee wat mijn bloeddruk was, maar hij was prima. En baby lag nog steeds mooi met het koppie naar beneden.

Soepstengel als je straks maar een beetje mobiel bent en zelf zoveel mogelijk kan doen, dat is toch wel het leukste met je pasgeboren baby.
pi_53628394
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:
ach gaat toch om t idee. Je krijgt t maar...
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:41:34 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53629565
Ik heb de etos-doos niet gedaan omdat ik niet zo'n felicitas-dame over de vloer hoef.
Heb tot nu toe alleen die van de baby-dump en die vond ik wel aardig.

Hestria, mooie echo's!

Over BH's kan ik niet meepraten, ik vind de mijne nog steeds redelijk bescheiden en ga dan ook nog steeds ongeharnasd door het leven. Volgens de mevrouw bij de livera was het een 'd', nou het zal wel. Het monsterding wat ze me toen aan smeerde ligt nog steeds ongebruikt in de kast.
pi_53629903
Faja, voedingsbeha heb ik paar weken terug aangeschaft. Volgens de mevrouw van de winkel en de mevrouw van de bv-cursus kon het wel op dat moment (laten we t hopen, want ik heb er 2 liggen ). Bedverhogers en zeiltje heb ik tegelijkertijd in gebruik genomen .

Hestria, mooie plaatjes .

DeLiedje, heb je dan ook wel een kruidvat-doos gehad, want die is echt enorm... (de doos dan, vergeleken met de inhoud... ). Die van de babydump vond ik nog redelijk. Maar de blije doos werd ik het meest blij van... .

Flower, inwendige echo vond ik best meevallen. Het is vooral het idee, zeer deed het niet en dat kleine boontje zien maakte wel dat het me eigenlijk ook niet echt meer uitmaakte...

Vanmiddag goedgekeurd weer bij de VK en nieuwe afspraak voor volgende week, ik hoop 'em niet nodig te hebben en voor die tijd te bevallen. Maar goed, alles nog altijd rustig in de buik. Mn moeder heeft beeb toegesproken, *censuur* (ik geloof dat ik in mn enthousiasme een beetje teveel wilde gaan vertellen...) en morgen ga ik de laatste kleertjes wassen. Dus Frummel kan komen.
Ik ga richting mn bedje, trusten.
Fake it till you make it...
pi_53629980
Bij de etosdoos komt er geen dame over de vloer hoor Kan je gewoon ophalen (en ik heb begrepen dat in mijn omgeving niemand iemand over de vloer gehad heeft).

Babydump vond ik redelijk, die van de etos was niet echt super. De rest heb ik nog niet. Ik heb al wel gezien dat je zeker de PLUS doos wilt hebben, die zit echt vol met ik denk wel voor 40 euro aan boodschappen, die kwamen ze hier vorige week afleveren voor de buren (buren waren niet thuis). Ook het pakket van de C1000 schijnt prima te zijn.
pi_53630077
Tja, inwendige echo, het deed me dus echt compleet niets. Ik had eigenlijk het gevoel dat ik een beetje raar was omdat men in het ziekenhuis echt deed van "het kan even vervelend voelen en zo", maar ik heb er echt geen last van gehad
Gelukkig ben ik dus niet de enige
pi_53630319
was 't niet de prenatal 'blije doos', waar die felicitas dame van is?
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:04:39 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53630461
Die felicitas-dame komt wel van die doos van de Etos.. Ze komt 'alleen maar' de doos na de geboorte thuis brengen (en je van alles proberen aan te smeren).
Maar Felicitas en Etos werken samen daarin :
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 07:52:00 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53633074
de etos doos bestaat uit 2 delen, 1tje haal je vooraf in de winkel en die andere komt met mevruow en al na de geboorte
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:14:49 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53633245
Ja, zie je... toch wel. Als je goed kijkt op die doos zie je ook al die logo's van al die tijdschriften staan. En die staan ook met z'n allen op het Felicitas gebouw in Alphen.

Nou ja, op zich niet erg natuurlijk, maar ik weet dat ik heel slecht ben met dat soort dingen, kan heel moeilijk nee zeggen enzo en vind het gewoon heel onprettig, dus dan maar niet die gratis troep. En al helemaal niet als jullie zeggen dat het tegen valt.

Prenatal heb ik wel aangevraagd geloof ik, en die van het kruidvat ook.

Ging gisteren kijken naar het daddy-difrax verhaal nav het berichtje van DeLiedje, maar ik kan niet vinden hoe je je daarvoor aan meldt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:21:32 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53633318
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ging gisteren kijken naar het daddy-difrax verhaal nav het berichtje van DeLiedje, maar ik kan niet vinden hoe je je daarvoor aan meldt.

ik kon dat ook al niet vinden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:24:00 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53633342
Whehehe... echte hollandse meiden!
Ik heb DeLiedje al gePMd.
pi_53633835
Ik meld me weer.
Ging vrij laat naar bed, maar ik lag niet meer lekker dus ben er ook maar weer uit. Kruip er straks nog wel even in. Voor vandaag niks op het programma, moet alleen even langs de bakker straks.
De a.s. papa heeft vanmorgen voor beeb gezongen dat t wel buitenspeeltijd is en vervolgens ging hij met zn ijskoude handen nog even een aai over mn buik geven. Dus ik heb beeb verzekerd dat het in huis echt wel warm is haha. En mama heeft gelukkig warme handen ...
Laatste frummel-kleertjes zitten in de was (tot er weer nieuw bijkomt, hihi), dus daar kan het ook niet meer aan liggen.

Is er iemand die ik een sms-je zou mogen sturen als beeb is gearriveerd? Dan kom ik later zelf wel (of ik laat manlief het doen) de details melden. Maar dan hoeven jullie niet zo lang te wachten ...
pi_53633873
Gister hebben we meet the fockers gekeken. Normaal lig ik om half 9 wel op bed omdat ik dan echt supermoe ben. Gister was het dus iets later. Maar ook als ik dus later naar bed ga word ik midden in de nacht wakker. Elke nacht rond een uur of 2 ben ik klaarwakker.

Gister was de baby echt superactief. Volgens mij wordt het een kickboksende voetballer. Maar gelukkig als lief even wilt voelen doet ze helemaal niets meer. Heerlijk.. Alsof ze het doorheeft dat het een andere hand is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:13:31 #227
5428 crew  miss_sly
pi_53633975
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe... echte hollandse meiden!
Ik heb DeLiedje al gePMd.
http://www.daddydifrax.nl/
Eerste hit op google
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:16:41 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634002
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

http://www.daddydifrax.nl/
Eerste hit op google

Zover was ik ook, maar ik kan daar nergens iets vinen om je aan te melden.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:17:35 #229
5428 crew  miss_sly
pi_53634015
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zover was ik ook, maar ik kan daar nergens iets vinen om je aan te melden.
Je moet 5 difrax producten kopen en een coupon invullen, zoals ik het lees.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:18:01 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634025
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:01 schreef Nijna het volgende:
Is er iemand die ik een sms-je zou mogen sturen als beeb is gearriveerd? Dan kom ik later zelf wel (of ik laat manlief het doen) de details melden. Maar dan hoeven jullie niet zo lang te wachten ...

Normaal zou ik je gelijk mijn nummer gegeven hebben, maar aangezien ik dus op dit moment geen telefoon heb, heb je niks aan mij.
Er komt vast zo nog wel iemand anders.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:18:39 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634034
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je moet 5 difrax producten kopen en een coupon invullen, zoals ik het lees.

*nog eens goed kijken gaat...
pi_53634050
Nijna je hebt pm.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:20:27 #233
5428 crew  miss_sly
pi_53634064
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:01 schreef Nijna het volgende:
Ik meld me weer.
Ging vrij laat naar bed, maar ik lag niet meer lekker dus ben er ook maar weer uit. Kruip er straks nog wel even in. Voor vandaag niks op het programma, moet alleen even langs de bakker straks.
De a.s. papa heeft vanmorgen voor beeb gezongen dat t wel buitenspeeltijd is en vervolgens ging hij met zn ijskoude handen nog even een aai over mn buik geven. Dus ik heb beeb verzekerd dat het in huis echt wel warm is haha. En mama heeft gelukkig warme handen ...
Laatste frummel-kleertjes zitten in de was (tot er weer nieuw bijkomt, hihi), dus daar kan het ook niet meer aan liggen.

Ik ben nog vrij nieuw hier enzo, maar je mag het mij best sms-en hoor ben ook zeer regelmatig online, dus ik zou het meteen melden
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:20:59 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53634075
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gevonden nu idd. Lijkt erop dat de actie afgelopen is als ik het zo lees.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:21:23 #235
5428 crew  miss_sly
pi_53634084
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De site is niet zo up to date, heb ik het idee. Je kunt iets winnen als je je goede idee voor 30 juni instuurt
pi_53634260
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Ticootje het volgende:
Nijna je hebt pm.
Nummer genoteerd . Nu ben ik echt klaar om te bevallen .
pi_53634289
Ticootje, heerlijk zo'n kickboksend voetballertje .
Die van ons heeft ook een tijdje gehad dat als ik in de auto zat er druk mee werd gereden, coureurtje in de dop...?! Momenteel is het vooral een duwertje. Zit ik een beetje scheef op de bank met mn buik tegen de leuning, dan komt er een hakje en dan wordt er een partij geduwd .
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:40:17 #238
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53634349
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Nijna het volgende:

[..]

Nummer genoteerd . Nu ben ik echt klaar om te bevallen .
Nou, hup! Persen! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53634588
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Echo's zijn gaaf!!
Ik moest ook steeds (in het begin van elke zwangerschap) met eeng evulde blaas....
Maar ik was er steeds zo vroeg bij dat er met een "gewone" echo niet veel te zien was....
Dus dan toch maar een vaginale! Maar ik mocht altijd wel eerst even plassen hoor!
Ieks, dus die volle blaas is geen garantie dat het een gewone echo was. Ondanks al jullie 'het valt wel mee' verhalen blijf ik het eng/spannend vinden...

Straks eerst maar eens even nr de vk voor de intake en dan donderdag...de echo.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:06:02 #240
5428 crew  miss_sly
pi_53634752
Spannend, flowerbox, die eerste echo
En ja, het valt echt mee zo'n inwendige echo, maar de eerste keer is het natuurlijk even eng omdat het onbekend is. Probeer je voorla niet al te druk daarover te maken, zodat je te gespannen bent. Hoe relaxter je je houdt, hoe gemakkelijker het allemaal gaat
pi_53634795
BE ik heb vannacht over je gedroomd. Je was aan het bevallen thuis en toen werd er ingebroken . En die inbreker ging naast je bed taan om te kijken wat het ging worden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53634971
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, hup! Persen! .
Er valt nog niks te persen... anders zou ik t met alle liefde doen hoor .
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef MeNicole het volgende:
BE ik heb vannacht over je gedroomd. Je was aan het bevallen thuis en toen werd er ingebroken . En die inbreker ging naast je bed taan om te kijken wat het ging worden
Wat een maffe droom MeNicole.

Hebben jullie trouwens laatst Try before you die gezien op BNN? Filemon ging assisteren bij een bevalling! Hij staat op uitzending gemist.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:23:07 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53635096
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef MeNicole het volgende:

Oh help!
Ik mag hopen dat mijn geschreeuw ze dan wel afschrikt hoor!
Wat een vage droom zeg!

Voor degenen die niet meelezen op het speeltuinbankje, er is afgelopen zaterag bij ons thuis ingebroken, gelukkig waren we niet thuis.

Nijna, niet gezien, maar ga ik denk ik straks wel even kijken!
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:25:26 #244
5428 crew  miss_sly
pi_53635157
ik lees soms wel in het speeltuinbankjes-topic, maar het voelt nog zo raar om daar te reageren...komt misschien nog wel.

Maar wat lijkt me dat naar BE, als er ingebroken wordt in je huis.
De droom van MeNicole is wel vaaaag
pi_53635160
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh help!
Ik mag hopen dat mijn geschreeuw ze dan wel afschrikt hoor!
Wat een vage droom zeg!

Voor degenen die niet meelezen op het speeltuinbankje, er is afgelopen zaterag bij ons thuis ingebroken, gelukkig waren we niet thuis.

Nijna, niet gezien, maar ga ik denk ik straks wel even kijken!
Ik weet ook niet precies hoe het verder ging. Maar hij ging in ieder geval niet weg. Hij vond het wel leuk en kreeg ook een hamburger met roze muisjes
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53635249
Nijna, voor mijn gevoel ben jij echt al eeuwen in dit topic, tijd om maar eens te verkassen naar het kleine babietjes topic hoor!!

Sterkte en succes alvast voor de bevalling!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53635302
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:16 schreef Nijna het volgende:
Hebben jullie trouwens laatst Try before you die gezien op BNN? Filemon ging assisteren bij een bevalling! Hij staat op uitzending gemist.

Ik heb het gezien. Ik vond het gaaf, het was een zo andere Filemon dan in spuiten en slikken zeg maar. En hij was echt serieus oprecht enzo. Het lijkt me ook wel heel mooi om zoiets mee te maken.
pi_53636498
Als je je geboortekaartje bij de c1000 afgeeft, dan krijg je ook een cadeaudoos. die vond ik de meest nuttige dingen hebben ! Veul spullen !!!

KP gaat hier weer heel snel weg...................
pi_53637937
MeNicole, misschien is het wel heel lekker, een hamburger met roze muisjes .

XXXKarinXXX, ik zal het doorgeven aan Frummel, ik wil nu ook wel eens naar het volgende topic eigenlijk. Niet dat het hier niet gezellig is, maar ik ben gewoon zo benieuwd naar die kleine! Weet je wat ik zo apart vind, ik heb nog steeds het idee dat jullie Meike zo'n vers klein beebje is, kind is alweer 7 maanden, waar blijft de tijd... .

Pruk, ik vond het ook wel mooi om Filemon zo anders te zien. Hij leefde zo mee, mooi om te zien ja!

KP, geen c1000 hier in de buurt, maar ik denk dat ik mn schoonmama maar lief aan ga kijken .

Net mn schoonmama aan de telefoon gehad en ik heb me gewoon versproken . Waarom heb ik het al die tijd vrij goed voor me kunnen houden en loop ik me nu aan de lopende band te verspreken? Het wordt hoog tijd dat Frummel komt buiten spelen, anders weet iedereen het al voor die tijd .
  Moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:50:21 #250
5428 crew  miss_sly
pi_53638161
hamburger met roze muisje....brrrr, hoe verzin je het

Ik heb echt zo'n last van mijn borsten. Wij hebben op het werk een paar brommers om te gebruiken, waarmee ik bijvoorbeeld boodschappen doe in de pauze. Alle bobbeltjes waar ik net overheen reed, deden pijn aan mijn borsten.
Maar gelukkig nog steeds niet echt misselijk ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')