quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:29 schreef flowerbox het volgende:
Nog een paar daagjes en dan mogen we voor de eerste echo.![]()
We hopen zo dat alles in orde is!
Ze vroegen mij om met een gevulde blaas te komen, dus dan is het vast geen vaginale echo toch?![]()
Ik hoop het niet want dat lijkt me een beetje eng....
heb de bon wel gehad maar nooit naar die zaak geweest, ik had niet veel zin om naar beverwijk te rijden alleen voor een doos .quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef amaranta het volgende:
Wisten jullie dat je bij de babydump ook een doos kan halen? Die is echt de moeite waard. Op de website kun je een bon uitprinten. Er zitten leuke dingen in. Kruidvat en Etos zijn inderdaad redelijk pauper.
Amaranta, dat meen je toch niet he? Ik heb echt nog steeds trauma's van die dozenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:56 schreef amaranta het volgende:
Wisten jullie dat je bij de babydump ook een doos kan halen? Die is echt de moeite waard. Op de website kun je een bon uitprinten. Er zitten leuke dingen in. Kruidvat en Etos zijn inderdaad redelijk pauper.
Dan heb ik jou vast het gifkikker-verhaal nog niet verteldquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:
nou ja, vergeleken bij de kruidvat en etos doos was het heelwat...
ik weet niet wat jullie je etos en kruidvatdoos hadden maar dat ze dat een cadeaudoos durven te noemen zeg...
ach gaat toch om t idee. Je krijgt t maar...quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:
nou ja, vergeleken bij de kruidvat en etos doos was het heelwat...
ik weet niet wat jullie je etos en kruidvatdoos hadden maar dat ze dat een cadeaudoos durven te noemen zeg...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ging gisteren kijken naar het daddy-difrax verhaal nav het berichtje van DeLiedje, maar ik kan niet vinden hoe je je daarvoor aan meldt.![]()
http://www.daddydifrax.nl/quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe... echte hollandse meiden!
Ik heb DeLiedje al gePMd.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
http://www.daddydifrax.nl/
Eerste hit op google
Je moet 5 difrax producten kopen en een coupon invullen, zoals ik het lees.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zover was ik ook, maar ik kan daar nergens iets vinen om je aan te melden.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:01 schreef Nijna het volgende:
Is er iemand die ik een sms-je zou mogen sturen als beeb is gearriveerd? Dan kom ik later zelf wel (of ik laat manlief het doen) de details melden. Maar dan hoeven jullie niet zo lang te wachten...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet 5 difrax producten kopen en een coupon invullen, zoals ik het lees.
Ik ben nog vrij nieuw hier enzo, maar je mag het mij best sms-en hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:01 schreef Nijna het volgende:
Ik meld me weer.
Ging vrij laat naar bed, maar ik lag niet meer lekker dus ben er ook maar weer uit. Kruip er straks nog wel even in. Voor vandaag niks op het programma, moet alleen even langs de bakker straks.
De a.s. papa heeft vanmorgen voor beeb gezongen dat t wel buitenspeeltijd is en vervolgens ging hij met zn ijskoude handen nog even een aai over mn buik geven. Dus ik heb beeb verzekerd dat het in huis echt wel warm is haha. En mama heeft gelukkig warme handen...
Laatste frummel-kleertjes zitten in de was (tot er weer nieuw bijkomt, hihi), dus daar kan het ook niet meer aan liggen.
Is er iemand die ik een sms-je zou mogen sturen als beeb is gearriveerd? Dan kom ik later zelf wel (of ik laat manlief het doen) de details melden. Maar dan hoeven jullie niet zo lang te wachten...
De site is niet zo up to date, heb ik het idee. Je kunt iets winnen als je je goede idee voor 30 juni instuurtquote:
Nummer genoteerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:19 schreef Ticootje het volgende:
Nijna je hebt pm.
Nou, hup! Persen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nummer genoteerd. Nu ben ik echt klaar om te bevallen
.
Ieks, dus die volle blaas is geen garantie dat het een gewone echo was. Ondanks al jullie 'het valt wel mee' verhalen blijf ik het eng/spannend vinden...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Echo's zijn gaaf!!
![]()
Ik moest ook steeds (in het begin van elke zwangerschap) met eeng evulde blaas....
Maar ik was er steeds zo vroeg bij dat er met een "gewone" echo niet veel te zien was....
Dus dan toch maar een vaginale! Maar ik mocht altijd wel eerst even plassen hoor!
Er valt nog niks te persen... anders zou ik t met alle liefde doen hoorquote:
Wat een maffe droom MeNicole.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef MeNicole het volgende:
BE ik heb vannacht over je gedroomd. Je was aan het bevallen thuis en toen werd er ingebroken. En die inbreker ging naast je bed taan om te kijken wat het ging worden
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef MeNicole het volgende:
BE ik heb vannacht over je gedroomd. Je was aan het bevallen thuis en toen werd er ingebroken. En die inbreker ging naast je bed taan om te kijken wat het ging worden
![]()
Ik weet ook niet precies hoe het verder ging. Maar hij ging in ieder geval niet weg. Hij vond het wel leuk en kreeg ook een hamburger met roze muisjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh help!
Ik mag hopen dat mijn geschreeuw ze dan wel afschrikt hoor!
Wat een vage droom zeg!
Voor degenen die niet meelezen op het speeltuinbankje, er is afgelopen zaterag bij ons thuis ingebroken, gelukkig waren we niet thuis.
Nijna, niet gezien, maar ga ik denk ik straks wel even kijken!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:16 schreef Nijna het volgende:
Hebben jullie trouwens laatst Try before you die gezien op BNN? Filemon ging assisteren bij een bevalling! Hij staat op uitzending gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |