abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53609608
Ik ben blij dat lief en ik het nog ergens over eens kunnen worden.

Maar we hebben nu al een helehoop waar we het wel mee eens zijn..

(ik heb gewoon een hele eigenwijze man, bv. wanneer er op een rekje staat dat het roestvrij staal is, blijft hij volhouden dat het weg zal roesten in de badkamer, dat gecombineerd met zwangerschapshormonen geeft wel leuke momenten.)

Zo wil ik graag de kinderkamer fucsia met donkerblauw hebben, dat steekt zo lekker af. Maar hij wil weer geen blauw... De kinderwagen vond hij toch weer niet leuk... Was ook te blauw. Maar goed, de kinderwagen blijft dus gewoon, want ik vind m wel leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:20:30 #152
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53609623
Goede morgen allemaal,

Ticootje leuk kamertje!.
Wij gaan dit weekend echt het kamertje afmaken. Geen afspraken staan enz. dus dat gaat goed komen hoop ik. En anders word het in december toch een bak met stro is wel ook zo sfeervol met de kerst he. En aangezien Mara als koos naam schaapje heeft en vind dat de baby als koosnaampje lammetje moet krijgen is de stal al behoorlijk gevuld, ga bv geven dus ook de koe is dan al aanwezig. Dus eigelijk geen bedje nodig he.

Hier heb ik mezelf in een zwangerschapsbadpak gehezen. Zit een stuk lekkerder vond ik dan een bikini waar van ik iedere keer meot opletten of er niets uit hangt aangezien mijn cup enigzinds aan de grote kant is *kuch* 80 G *kuch*.

Wat super dat er al zoveel zijn die de baby zo heerlijk voelen bewegen voor mij was dat echt zo een controle dan hoe ik niet meer zo nerveus te zijn voor een echo of hartje zoeken. Nu kan ik zelf merken of ze goed beweegt enz.

Nou ik ga hier maar wat doen. Het hele huis staat zo ondersteboven lijkt wel overal troep (Hmmmm normaal ook maar nu heb ik er last van het irriteerd vreselijk.) En dan even Mara haar nieuwe kapsok schilderen van Hello Kitty.

Liefs
pi_53609697
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:20 schreef klein_spookje het volgende:
-knip-

-knip

80 G

-knip-
Mijn hemel, en ik vond de mijne al vreselijk groot!!!
pi_53609839
Over een uurtje krijgen wij de officiele uitslag van de 20-weken test bij de gynacoloog (tenminste, daar ga ik vanuit, aangezien we deze afspraak snel na de 20-weken moest plaatsen en de echomevrouw er om vroeg omdat ze dan het rapport af moest hebben).

Verder ben ik aangekomen
Ow, echt waar, ik voel me een doos dat ik daar blij om ben, maar ik merk al meteen dat mijn lichaam zich weer een stuk prettiger voelt. De stand staat nu op -3 sinds het begin van de zwangerschap. Ik hoop eigenlijk wel dat ik nog meer aan ga komen, zodat als er straks een baby uit is dat ik gewoon rond de stand 0 (desnoods hoger) omdat dat de stand is waarop mijn lichaam zich gewoon het prettigst voelt.
pi_53609966
Ik sta ook nog in de min pruk, 4 kilo om precies te zijn.
Niet dat dat nu ineens betekend dat je niet moet zeuren ofzo, maar ook met een 'standaard' lijf kan het gebeuren dat je niet (veel) aankomt
Ik duim voor een goede uitslag voor je
Saartje
pi_53610142
Ik sta al 7 kilo in de plus!!
pi_53610144
Pruk in het begin was hte bij mij -8 en het werd +3 dus dat gaat gewoon helemaal goed komen, weet het zeker
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:09:58 #158
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53610547
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn hemel, en ik vond de mijne al vreselijk groot!!!
Ik zat op 95 G, maar die groeiden gelukkig niet bij m'n zwangerschap, bv, en stoppen met bv. Nu ruim 15 kg lichter, zit ik op 85 H Die dingen worden dus ook niet kleiner

Pruk, fijn dat je bent aangekomen! Ik ben toen van -5 naar +7 gegaan en kwam uiteindelijk 2 kg lichter uit de bevalling dan toen ik zwanger raakte.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 10:17:06 #159
5428 crew  miss_sly
pi_53610669
Ik dacht dat je altijd kilo's aankwam tijdens een zwangerschap
Tot nu toe is mijn gewicht onveranderd, maar dat lijkt me niet vreemd de eerste weken, toch?

Gisteren pijn gehad linksonder in mijn buik. Toch iets waar ik me dan de hele tijd zorgen over maak. Vandaag echter helemaal nergens last van. Dus ik ga maar weer gewoon verder met genieten en proberen echt te geloven dat het zo is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53610795
Miss-sly, maak je niet al te druk om krampjes!!! Die zijn in de eerste 3 maanden het ergste. Zolang je geen koorts hebt en het is maar een steekje moet je je niet al te druk maken.
pi_53611188
Hahaha Ticootje, wij hebben ook het bedje van Ikke en de kast en commode van Sliding doors, maar dan allebei de ongelakte versie . Ik zag dat je een badpak wilde aanschaffen, ik heb er hier nog 1 liggen, helemaal zwart van Invorm (komt bij prenatal vandaan) maatje M. Nog nooit gebruikt. Het leek een leuk idee om te gaan zwemmen, maar ik heb mezelf er niet toe kunnen zetten, mocht je interesse hebben... mag je wel een PM-etje sturen.
Haha jij hebt dus ook zo'n eigenwijze vent, goed om te weten dat die van mij niet de enige is .

Lewis, lastig die spieren die zo in de kramp schieten, jij begint ook al aardig op te schieten he. Ik zag de foto's van je kids in het fototopic, wat worden ze al groot .

Pruk, super dat je bent aangekomen . Ik heb eventueel nog wel een paar kilootjes voor je hoor, hihi.
Dat je lijf zich een stuk prettiger voelt is super! Jullie hebben nu wellicht de uitslag van de 20 wk echo...

En ik meldt me weer met nog steeds een beebje in mn buik, om half 2 controle bij de VK en mn mams komt daarna even koffie drinken .
Fake it till you make it...
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:39:30 #162
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53611201
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht dat je altijd kilo's aankwam tijdens een zwangerschap
Tot nu toe is mijn gewicht onveranderd, maar dat lijkt me niet vreemd de eerste weken, toch?

Gisteren pijn gehad linksonder in mijn buik. Toch iets waar ik me dan de hele tijd zorgen over maak. Vandaag echter helemaal nergens last van. Dus ik ga maar weer gewoon verder met genieten en proberen echt te geloven dat het zo is
Ik heb zelfs een paar dagen op bed gelegen doordat ik zo'n kramp had dat het zelfs doortrok naar mijn rug. Het idee dat je 9 maanden geen buikpijn meer hebt omdat je niet ongesteld word is dan ook de grootste misvatting aller tijden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53611244
Volgens mij probeert die kleine jullie te begroeten, dus even een zwaaitje namens "Frummel"
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:54:04 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53611521
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:00 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
BE, op de foto vond ik dat felle rood wel mooi. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een beetje te vel is. Ik vind de resultaten trouwens wel erg mooi na zo'n verf beurt. Zit je wasmachine dan niet onder de rooie bende?
Je moet na de wasbeurt het kledingstuk sowieso 1 keer normaal wassen, en dan uit de trommel halen en dan nog een keer leeg laten draaien (met bleekmiddel, maar dat heb ik niet gedaan, gewoon wasmiddel) en daarna is hij weer netjes schoon.
quote:
Hebben jullie dat ook of tips. Als ik een spier aanspan (en dat maakt niet uit in welk deel van mijn lichaam) dat ie gelijk in de kramp schiet. Met autorijden is dat wel heel vervelend. Ik slik normaal mijn zwangerschaps vitaminen.
Er is van de week bij de gym wel iets over gezegd, maar ik heb daar eig. helemaal geen last van, dus ik ben ook weer vergeten wat ze nou precies zei.

Mooi kamertje Ticootje!
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:57:09 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53611603
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij probeert die kleine jullie te begroeten, dus even een zwaaitje namens "Frummel"
Hoe bedoel je dat? Dwars door de buik? Of via de uitgang?
pi_53611645
Ik vind het trouwens super grppig dat iemand van hier precies hetzelfde heeft gekocht!!

Het bedje van sliding doors was zoveel duurder dan die van de lijn van ikke, dat gaf bij ons wel de doorslag om het bedje van een andere lijn te nemen, want veel verschil zagen wij toch niet.

Nu ben ik opzoek naar een leuke luiertas. Ik had al wel een leuke gezien, maar daar stond geen prijsje op... En aangezien we net de babykamer hadden gekocht vond ik het wel weer even genoeg.

Vanaf wanneer gaan/ hebben jullie je noodtas klaargezet??
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:59:49 #167
82727 klein_spookje
pi_53611659
Ticootje, ze zijn ook groot en dat te gedenken dat ik eerst volgens de mevr van de hunkermoller 85 d/e had maar dat zat niet zo fijn vond ik. Bij de livera mocht ik ook passen voor die maat was echt zo een ouwe rot in het vak met dat keurig gekapte kapsel enz.
Maar nee mevrouw dat is de klein hoor. Dat werd een e, f en daarna een g nou geloof me mijn kin hing op mijn knieeen (ja mijn borsten hadden eindelijk ondersteuning en stonden rechtop) en mijn man zijn glimlach werd steeds groter.
We hebben nu een 90g gekregen en dan op zijn strakste omdat ik dan nog kan groeien en dat zit zoooo veel beter.

Gewichtsverlies had ik ook en gezakt naar 14 kilo minder waarvan ik er nu ongeveer 8 ben bijgekomen dus zit nog op de - maar ach met dat overgewicht kan ik dat best missen.

Miss-sly die krampjes horen erbij dat zijn de banden en baarmoeder die oprekken. Een vervelend en naar gevoel vond ik want buikpijn hoort niet in de zwangerschap want dat combineer je meteen aan vervelende dingen.
  Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 11:15:27 #168
5428 crew  miss_sly
pi_53612041
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Nijna het volgende:
Betekent dat dat er enige actie is?
pi_53612347
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Dwars door de buik? Of via de uitgang?
Ik voel volgens mij een handje heen en weer gaan, nee er steekt nog niks naar buiten hoor . Dacht je dat ik hier dan nog zo rustig zou zitten te kletsen???
Nee, het voelt nog niet alsof er ook maar enig schot in de zaak gaat komen vandaag, geduld...
Al heb ik al 10 keer tegen beeb gezegd dat het nu toch echt oktober is... Zelfs papa heeft vanmorgen beeb nog even toegesproken, want hij heeft de komende 2 weken op zn werk zn rooster zodanig vrij gehouden dat hij makkelijk vrij zou kunnen nemen...
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het trouwens super grppig dat iemand van hier precies hetzelfde heeft gekocht!!

Het bedje van sliding doors was zoveel duurder dan die van de lijn van ikke, dat gaf bij ons wel de doorslag om het bedje van een andere lijn te nemen, want veel verschil zagen wij toch niet.

Nu ben ik opzoek naar een leuke luiertas. Ik had al wel een leuke gezien, maar daar stond geen prijsje op... En aangezien we net de babykamer hadden gekocht vond ik het wel weer even genoeg.

Vanaf wanneer gaan/ hebben jullie je noodtas klaargezet??
Haha de prijs gaf bij ons dus ook de doorslag om voor dat andere bedje te gaan, want zoveel mooier vonden we dat sliding doors bedje niet (tenminste niet zoveel dat het die prijs waard was).
Luiertas heb ik ook bij prenatal vandaan, rood met een oranje randje. Past lekker bij onze antraciet met rode wagen . Maar heb wel even moeten zoeken voordat ik iets had gevonden wat naar mn zin was. Hij was volgens mij 30 euro (of was het nou 20... zwangerschapsdementie ).

Noodtas staat hier sinds een paar weken klaar. Eerst lag er gewoon een stapeltje kleren op de stoel, nu zit het startklaar in de tas. Luiertas ingepakt voor beeb met 2 setjes, de maxicosi staat klaar met voetenzak erin. Dus laat kind maar komen.
  Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 11:28:16 #170
5428 crew  miss_sly
pi_53612359
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:59 schreef klein_spookje het volgende:
Ticootje, ze zijn ook groot en dat te gedenken dat ik eerst volgens de mevr van de hunkermoller 85 d/e had maar dat zat niet zo fijn vond ik. Bij de livera mocht ik ook passen voor die maat was echt zo een ouwe rot in het vak met dat keurig gekapte kapsel enz.
Maar nee mevrouw dat is de klein hoor. Dat werd een e, f en daarna een g nou geloof me mijn kin hing op mijn knieeen (ja mijn borsten hadden eindelijk ondersteuning en stonden rechtop) en mijn man zijn glimlach werd steeds groter.
We hebben nu een 90g gekregen en dan op zijn strakste omdat ik dan nog kan groeien en dat zit zoooo veel beter.

Gewichtsverlies had ik ook en gezakt naar 14 kilo minder waarvan ik er nu ongeveer 8 ben bijgekomen dus zit nog op de - maar ach met dat overgewicht kan ik dat best missen.
Wat klinkt dat allemaal groot! Ik heb nu 85C/D (beetje afhankelijk van het model) en dat vind ik wel groot genoeg
quote:
Miss-sly die krampjes horen erbij dat zijn de banden en baarmoeder die oprekken. Een vervelend en naar gevoel vond ik want buikpijn hoort niet in de zwangerschap want dat combineer je meteen aan vervelende dingen.
Precies, dat zeg je helemaal goed. Ik had niet echt gedacht dat ik helemaal geen buikpijn zou hebben 9 maanden lang, maar gisteren had ik echt best lang pijn, niet zomaar een krampje, en dat vond ik maar niets Maar goed, het is gelukkig over, voel helemaal niets vandaag, alleen mijn borsten
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:52:08 #171
82727 klein_spookje
pi_53612982
Miss_sly:
Gnagnagna je borsten pijn. Jaja en dan vind je 85 c/d al groot ze gaan groeien hoor. HIHI

De pijn is echt naar ik heb een keer de vk er voor gebeld of het wel gewoon was dat het zoveel meer pijn deed dan anders. Ik mocht toen even komen om naar het hartje te luisteren. Dat was toch wel heel erg fijn en lief.
Dus als je twijfelt en je bent wat verder of wilt gewoon bevestiging dan moet je gewoon bellen.
pi_53613058
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik sta ook nog in de min pruk, 4 kilo om precies te zijn.
Niet dat dat nu ineens betekend dat je niet moet zeuren ofzo, maar ook met een 'standaard' lijf kan het gebeuren dat je niet (veel) aankomt
Ik duim voor een goede uitslag voor je
Nou, veel uitslag was er niet, want alles was goed. Alle complicaties waarvan ze weten dat ze vaker voorkomen bij vrouwen met een standaard verminderde voedingsstoffenopname zijn nagekeken en alles was in orde. Verder was mijn bloeddruk ook eindelijk weer richting de normale kant (105 over 70) en ze was blij dat ik aangekomen was. Dat was ook daar op de weegschaal gelukkig zo

Waar ik nog het meest blij om ben is dat ik nu wat meer speling heb. Ik moet nu weer eerst een aantal kilo afvallen voordat de sondevoeding een optie wordt en dat voelt al gewoon een stuk prettiger.
EN, hoe stom het ook klinkt, mijn lijf voelt weer meer als mijn eigen lijf
pi_53613138
Goed zo Pruk!!!
pi_53613191
Lekker dat je lijf weer als eige voelt pruk!!
pi_53613418
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:00 schreef Anitra het volgende:
Lekker dat je lijf weer als eige voelt pruk!!
Het mooiste vond ik nog wel het ocmplimentje van de assistente.

Oooh, je krijgt echt een mooie buik en je zult zien dat het straks zo'n mooie toeter wordt en dat er vanaf de achterkant niets te zien is. Ik wou dat ik je kont had! (waarmee ze overigens niet bedoelde dat mijn kont zo dik is dat je er niet langs heen kan kijken )

Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 12:11:57 #176
5428 crew  miss_sly
pi_53613557
Fijn dat alles goed was, Pruk!
En complimentjes zijn altijd leuk
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:37:54 #177
82727 klein_spookje
pi_53614246
Pruk, wat ontzettend fijn dat alles nu goed gaat. En vooral ook dat jij jezelf weer voelt. Heerlijk ga genieten meid.
En die complimentjes heb je maar mooi binnen!
pi_53614377
Er hebben dit weekend wel 3x mensen aan mijn buik gevoeld! Vond het wel frappant, want bij m'n eerste zwangerschap is dat echt nooit gebeurd.
Het was familie, dus ik vond het niet vervelend, eerder lief. Maar ik ben benieuwd of het een trend gaat worden
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 13:12:17 #179
43556 miss_dynastie
pi_53615091
Fijn pruk!
pi_53615263
Ik zal nog maar eens een vraag neer gooien hier, eigenlijk 2 vragen want ik kan het me niet meer herinneren.

Wanneer hebben jullie een voedingsbh aangeschaft? Laatste week zwangerschap? Na de bevalling??
En wanneer hebben jullie dat zeiltje op het matras gegooid, gelijk met de bedverhogers?
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:19:04 #181
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53615294
pruk fijn dat het goed gaat!

ticootje leuk kamertje!

Hier gaat alles eigenlijk perfect, heb nog wel last van krampen, en het maagzuur is ook weer vol aan wezig, maar buiten dat mankeer ik gelukkig helemaal niks.
Ondanks dat de echo al een tijdje geleden is, wou ik de foto's toch nog met julie delen

hier zie je duidelijk het neusje, en de navelstreng die vlak langs het hoofdje ligt.

onder het hoofdje zie je een vuistje

en een foto van het kontje, recht boven jongen zie je het piemeltje
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:27:29 #182
82727 klein_spookje
pi_53615543
lief die echo's. En nu ik het zie hoe een jochie er uit ziet ga ik er toch maar redelijk zeker van uit dat het meisje van ons echt een meisje is want wij hadden geen zwevend piemeltje.

Faja: al die vragen komen bij mij ook opeens opspelen en word er soms gewoon zenuwachtig van leek het en paar weken geleden nog dat we zeeen van tijd hadden nu gaat het allemaal zoooo snel!
Klossen ehmm geen idee meer, koffertje goh laat ik eens iets gaan kopen wat er degelijk uit ziet als ik de foto's van de vorige keer zie schaam ik me diep, matje, kaartjes pff alles komt soms op me af hoor.
Ben je er wel al uit of je nog een bikini aat kopen?

Hier was ik er zeker van dat ons dametje was gedraaid ivm schoppen ergens anders maar vandaag ligt ze weer terug in stuit voel ik duidelijkelijk. Nou ja misschien hoor ik donderdag meer van de vk dan gaan we daar weer op bezoek.
pi_53615549
Wat een ontzettend mooie foto's Hestria! Vind zo'n plaatje van het gezicht en-profiel altijd zo mooi Hoop dat dat bij ons nu ook eens gaat lukken!
En z'n piemeltje is ook wel een prachtstuk hoor

Ik voelde ons kindje voor het eerst bewegen met 14 weken. Daarna een paar dagen niet meer en zo af en toe een plopje. Voor die termijn is een kindje vrijwel niet te voelen, omdat de spieren nog niet zo ver ontwikkeld zijn en veel te zwak om een voelbare beweging te maken. Nu (ruim 18 weken) voel ik het steeds beter en van de buitenkant is het ook al te voelen, zo zei de aanstaande pappa
pi_53615840
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef klein_spookje het volgende:
lief die echo's. En nu ik het zie hoe een jochie er uit ziet ga ik er toch maar redelijk zeker van uit dat het meisje van ons echt een meisje is want wij hadden geen zwevend piemeltje.

Faja: al die vragen komen bij mij ook opeens opspelen en word er soms gewoon zenuwachtig van leek het en paar weken geleden nog dat we zeeen van tijd hadden nu gaat het allemaal zoooo snel!
Klossen ehmm geen idee meer, koffertje goh laat ik eens iets gaan kopen wat er degelijk uit ziet als ik de foto's van de vorige keer zie schaam ik me diep, matje, kaartjes pff alles komt soms op me af hoor.
Ben je er wel al uit of je nog een bikini aat kopen?

Hier was ik er zeker van dat ons dametje was gedraaid ivm schoppen ergens anders maar vandaag ligt ze weer terug in stuit voel ik duidelijkelijk. Nou ja misschien hoor ik donderdag meer van de vk dan gaan we daar weer op bezoek.
Klossen moeten vanaf week 36 in huis zijn. Maar ik weet van de vorige zwangerschap dat ik een voedingsbh kocht op voorhand en met stuwing was die al weer te klein. Misschien wel te klein gekocht op voorhand maar ik weet nou niet of ik al voor de bevalling een voedingsbh kan aanschaffen en zo ja wanneer doe je dat? Op het allerlaatste moment?

En dat matje, kan het er nu met 30 weken wel op gooien maar dan lig ik misschien nog wel 12 weken er op te zweten en dat gekraak is ook een ramp. Liefst zo laat mogelijk dus maar is dat dan ook rond de 36 weken verstandig of met 38 weken?
pi_53616417
Ik heb onze kleine ook al bij 14 weken gevoeld. Nu bijna 10 weken later voelt het wel anders, veel krachtiger en ook echt elke dag en elk uur.
pi_53616920
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb onze kleine ook al bij 14 weken gevoeld. Nu bijna 10 weken later voelt het wel anders, veel krachtiger en ook echt elke dag en elk uur.
Heerlijk is dat he?

Ik was zaterdagavond een beetje down omdat de kleine zich niet liet voelen, maar dat had denk ik te maken met een te drukke dag ervoor. Zondagochtend werd ik wakkergeschopt (Nouja, ik voelde meteen wat toen ik wakker werd )
pi_53617098
Pruk, inderdaad als de kleine zich even niet laat voelen. Ik voel dan meteen onzekerheid, zal het wel goed gaan. Maar meestal is de kleine later in de middag of 's avonds op zn toppunt qua schoppen. Precies als ik even wil rusten. Vanmorgen was het wel echt dolle boel, ik werd er gewoon wakker van.
pi_53617112
Ik voelde Myrthe ook bij 16 weken (al eerder gevoeld maar toen twijfelde ik steeds nog) en Juliette eerder, ik dacht idd ook met 13 weken. Dus ik geloof wel dat dat kan.
pi_53617162
Het ligt aan een helehoop factoren. Wat er al is gezegt, vet, placenta. Maar ik denk ook dat gevoeligheid er wat mee te maken heeft. Ik heb spastische darmen, daardoor weet ik precies of mijn darmen zo rommelen of dat het iets anders is.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:30:47 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53617311
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:23 schreef poemojn het volgende:
Ik voelde Myrthe ook bij 16 weken (al eerder gevoeld maar toen twijfelde ik steeds nog) en Juliette eerder, ik dacht idd ook met 13 weken. Dus ik geloof wel dat dat kan.

Een tweede kan je eerder voelen omdat je baarmoeder dan een keer uitgerekt is geweest en daardoor gevoeliger.

Je hoeveelheid vet heeft geen invloed op of je je kind van binnen voelt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:37:11 #191
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53617487
En wanneer dan aan de buitenkohooooont??????????? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:39:11 #192
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53617546
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
En wanneer dan aan de buitenkohooooont??????????? .

Later
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53618290
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:23 schreef poemojn het volgende:
Dus ik geloof wel dat dat kan.
Daarom zei ik: vrijwel niet

Bij een 2e kindje kun je het eerder voelen omdat je wéét hoe het voelt, je herkent de plopjes eerder Volgens mij heeft het niets te maken met de gevoeligheid van de baarmoeder. Je ziet het natuurlijk wel sneller aan de buitenkant doordat alles al eens opgerekt is geweest, al valt dat bij mij ook mee moet ik zeggen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:12:59 #194
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53618504
Ik voelde de eerste schopjes zo rond de 18 weken geloof ik, en vanaf de (gokje) 22 weken voelde ook de papa het aan de buitenkant... En dat dus ondanks dat het ons eerste kindje is, dat ik echt een hoop buikvetjes heb, én dat de placenta aan de voorkant ligt...

We hebben dit weekend weer lekker aan de babykamer geklusd. Naar die ene grote zweedse winkel gweest met die geel blauwe gevel en ze hadden dit keer gelukkig álles wat we nodig hadden op voorraad (waren voor de 3e keer daar en waren het zat..). Konden we weer lekker verder klussen!
pi_53618566
Voedingsbh zou ik pas in de laatste 2 tot 3 weken kopen. Je borsten zijn dan zo groot en dat blijft dan ook nog wel een paar weken zo. Van die stuwing zou ik niet uitgaan, want daar heb je maar een paar dagen last van als het goed is.

En verders zeiltje. Ik heb een speciale hoes die er steevast op ligt bij ons. Maar ik zou hem er zeker opleggen die laatste 3 weken. Je weet maar nooit, als de ballon ineens knapt Dat had ik dus in mijn slaap

Ik ga snel even shoppen voor de inhoud van de tas, man en kinderen komen thuis. Allebei de kinderen zijn ziek

Ik voelde Chantel bij zwangerschap al bij 14 weken.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:17:53 #196
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_53618623
Ik heb trouwens net onze 'Blije doos' (prenatal), Daddy-Difrax-doos en 'Zwangerkadoos' (etos) eens uitgezocht...
Wat een hoop reclame enzo he.... Er zitten best wat handige dingen in, maar je mist ook niets als je ze niet wil ... Die van de Etos viel me helemaal tegen: een (lege) voorraaddoos voor flesvoeding, 2 luiertjes en een pak zwitsal doekjes...~

En dan die fles Shout vlekken-oplosser in de prenatal-doos goed bedacht!
pi_53618820
Volgens mij vroeg Lewis.de.Boxer of ik na de bevalling weer snel uit de rolstoel kom maar dat kunnen ze me niet met zekerheid zeggen omdat ze niet weten of m'n bekken weer volledig zal herstellen, maar ik hoop natuurlijk dat ik er gewoon weer uit kom!

Ik zag ook nog een mooie echo bij Hestria.
En een mooi kamertje van Ticootje.

Verder is m'n geheugen een zeef, sorry..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_53618849
De etos vond ik ook zwaar tegenvallen...
pi_53618921
Nog een paar daagjes en dan mogen we voor de eerste echo.
We hopen zo dat alles in orde is!
Ze vroegen mij om met een gevulde blaas te komen, dus dan is het vast geen vaginale echo toch?
Ik hoop het niet want dat lijkt me een beetje eng....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53619002
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:29 schreef flowerbox het volgende:
Nog een paar daagjes en dan mogen we voor de eerste echo.
We hopen zo dat alles in orde is!
Ze vroegen mij om met een gevulde blaas te komen, dus dan is het vast geen vaginale echo toch?
Ik hoop het niet want dat lijkt me een beetje eng....
Mocht dat zo zijn, dat is helemaal niet eng hoor. Gewoon dat ding erin en kijken maar. Ze doen dat met veeeeel glijmiddel, doet dus echt geen pijn.

De eendenbek daarintegen, dat is wel een rotding...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')