Jij bent ook altijd online!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Ticootje!
Ligt aan diverse factoren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf wanneer kan je beweging aan de buitenkant van je buik voelen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:07 schreef Pruk het volgende:
Hier met redelijk wat vet al bij 13 weken
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
13 weken? zijn dat je darmen niet geweest?
Nopes, aan de binnenkant. Maar ik heb dan wel het voordeel dat ik door mijn darmoperatie precies weet wat mijn darmen zijn (die liggen bij mij wat anders dan bij een normaal persoonquote:
Joehoe... Beebje het is oktober!!quote:Op zondag 30 september 2007 10:27 schreef Nijna het volgende:
Ik meldt me weer. Vanmorgen wat kramp, maar ik geloof niet dat het veel voorstelt. Het is weer rustig in mn buik. Misschien wil dat kindje in mn buik wel gewoon echt een oktoberkindje zijn... net als mams.
Zou moeten lukken, hihi.
Hier is het nog september hoorquote:Op zondag 30 september 2007 13:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Joehoe... Beebje het is oktober!!
Hier ookquote:
Nou ik weet t niet hoor, maar het lijkt er nog niet op dat beeb erin trapt. Gelukkig is het morgen ook echt oktober, hihi.quote:Op zondag 30 september 2007 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Shhhh.... zeg dat nou niet tegen Nijna d'r baby. Mss trapt hij/zij er wel in.
Hier ook net een (dubbele) verjaardag gevierdquote:Op zondag 30 september 2007 21:17 schreef wenneke1 het volgende:
Dag dames,
Eindelijk weer eens een beetje bijgelezen. Vandaag de tweede verjaardag van Noortje gevierd. Best vermoeiend om de hele fam. over de vloer te hebben als je zelf niet echt goed uit de voeten kunt. Maar madam heeft zich geweldig vermaakt. ( Ondertussen voor een weeshuis speelgoed gekregen maar ok.)
Met beebs gaat het lekker. Die groeit goed. Ms zelfs soms een beetje te hard en dat levert wel eens bandenkramp op. Beetje vervelend is het wel, maar het hoort erbij zeggen we maar. Ik mag niet klagen. Alhoewel ik om elf uur bedenken dat je alle was wil strijken toch niet echt helemaal niet normaal vind, maar ok. Schijnt erbij te horen dus accepteren we het maar.
Faja, ik heb 2 zwangerschpsbikinies. Die pas ik niet meer omdat mijn borsten vreselijk zijn gegroeid. Ik ga een badpak aanschaffen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even een vraagje, ik ga over 4 weken een midweek weg, lekker naar zwembad met man en dochter etc en ik heb dus een bikini nodig. Hebben jullie een positie bikini aangeschaft of gewoon een normale aan (gedaan) tijdens jullie zwangerschap? Ik heb nog 10 weken te gaan en ik zie het niet zo zitten voor een keer of 2-3 zwemmen een positie bikini aan te schaffen. Oh en de bikini die ik voor de zwangerschap droeg is wel erg minimaal bedekkend inmiddels dus geen optie (te klein zeg maar).
We hebben bij de prenatal een bedje van de lijn "ikke" gekocht. In de kleur white wash. De commode is van de lijn "sliding" ook white wash, deze lijn gaat eruit en we hadden dus flinke korting.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:18 schreef Nijna het volgende:
BE, mooi dat je tevreden bent over je broek. Ik hou persoonlijk geloof ik iets meer van dat felle rood, maar ook de 2e versie ziet er goed uit hoor
.
Babykamertje in wording, leuk!
Ticootje, klinkt goed. Welke meubeltjes hebben jullie aangeschaft (nieuwsgierig). En voor jezelf en de kleine ook nog kleertjes gekocht, leuk hoor!
quote:
Ik zat op 95 G, maar die groeiden gelukkig niet bij m'n zwangerschap, bv, en stoppen met bv. Nu ruim 15 kg lichter, zit ik op 85 Hquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn hemel, en ik vond de mijne al vreselijk groot!!!
Ik heb zelfs een paar dagen op bed gelegen doordat ik zo'n kramp had dat het zelfs doortrok naar mijn rug. Het idee dat je 9 maanden geen buikpijn meer hebt omdat je niet ongesteld word is dan ook de grootste misvatting aller tijdenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht dat je altijd kilo's aankwam tijdens een zwangerschap
Tot nu toe is mijn gewicht onveranderd, maar dat lijkt me niet vreemd de eerste weken, toch?
Gisteren pijn gehad linksonder in mijn buik. Toch iets waar ik me dan de hele tijd zorgen over maak. Vandaag echter helemaal nergens last van. Dus ik ga maar weer gewoon verder met genieten en proberen echt te geloven dat het zo is
Je moet na de wasbeurt het kledingstuk sowieso 1 keer normaal wassen, en dan uit de trommel halen en dan nog een keer leeg laten draaien (met bleekmiddel, maar dat heb ik niet gedaan, gewoon wasmiddel) en daarna is hij weer netjes schoon.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:00 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
BE, op de foto vond ik dat felle rood wel mooi. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een beetje te vel is. Ik vind de resultaten trouwens wel erg mooi na zo'n verf beurt. Zit je wasmachine dan niet onder de rooie bende?
Er is van de week bij de gym wel iets over gezegd, maar ik heb daar eig. helemaal geen last van, dus ik ben ook weer vergeten wat ze nou precies zei.quote:Hebben jullie dat ook of tips. Als ik een spier aanspan (en dat maakt niet uit in welk deel van mijn lichaam) dat ie gelijk in de kramp schiet. Met autorijden is dat wel heel vervelend. Ik slik normaal mijn zwangerschaps vitaminen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij probeert die kleine jullie te begroeten, dus even een zwaaitje namens "Frummel"![]()
Betekent dat dat er enige actie is?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:40 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij probeert die kleine jullie te begroeten, dus even een zwaaitje namens "Frummel"![]()
Ik voel volgens mij een handje heen en weer gaan, nee er steekt nog niks naar buiten hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Hoe bedoel je dat? Dwars door de buik? Of via de uitgang?
Haha de prijs gaf bij ons dus ook de doorslag om voor dat andere bedje te gaan, want zoveel mooier vonden we dat sliding doors bedje niet (tenminste niet zoveel dat het die prijs waard was).quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het trouwens super grppig dat iemand van hier precies hetzelfde heeft gekocht!!
Het bedje van sliding doors was zoveel duurder dan die van de lijn van ikke, dat gaf bij ons wel de doorslag om het bedje van een andere lijn te nemen, want veel verschil zagen wij toch niet.
Nu ben ik opzoek naar een leuke luiertas. Ik had al wel een leuke gezien, maar daar stond geen prijsje op... En aangezien we net de babykamer hadden gekocht vond ik het wel weer even genoeg.
Vanaf wanneer gaan/ hebben jullie je noodtas klaargezet??
Wat klinkt dat allemaal groot! Ik heb nu 85C/D (beetje afhankelijk van het model) en dat vind ik wel groot genoegquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:59 schreef klein_spookje het volgende:
Ticootje, ze zijn ook groot en dat te gedenken dat ik eerst volgens de mevr van de hunkermoller 85 d/e had maar dat zat niet zo fijn vond ik. Bij de livera mocht ik ook passen voor die maat was echt zo een ouwe rot in het vak met dat keurig gekapte kapsel enz.
Maar nee mevrouw dat is de klein hoor. Dat werd een e, f en daarna een g nou geloof me mijn kin hing op mijn knieeen (ja mijn borsten hadden eindelijk ondersteuning en stonden rechtop) en mijn man zijn glimlach werd steeds groter.
We hebben nu een 90g gekregen en dan op zijn strakste omdat ik dan nog kan groeien en dat zit zoooo veel beter.
Gewichtsverlies had ik ook en gezakt naar 14 kilo minder waarvan ik er nu ongeveer 8 ben bijgekomen dus zit nog op de - maar ach met dat overgewicht kan ik dat best missen.
Precies, dat zeg je helemaal goed. Ik had niet echt gedacht dat ik helemaal geen buikpijn zou hebben 9 maanden lang, maar gisteren had ik echt best lang pijn, niet zomaar een krampje, en dat vond ik maar nietsquote:Miss-sly die krampjes horen erbij dat zijn de banden en baarmoeder die oprekken. Een vervelend en naar gevoel vond ik want buikpijn hoort niet in de zwangerschap want dat combineer je meteen aan vervelende dingen.
Nou, veel uitslag was er niet, want alles was goed. Alle complicaties waarvan ze weten dat ze vaker voorkomen bij vrouwen met een standaard verminderde voedingsstoffenopname zijn nagekeken en alles was in orde. Verder was mijn bloeddruk ook eindelijk weer richting de normale kant (105 over 70) en ze was blij dat ik aangekomen was. Dat was ook daar op de weegschaal gelukkig zoquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik sta ook nog in de min pruk, 4 kilo om precies te zijn.
Niet dat dat nu ineens betekend dat je niet moet zeuren ofzo, maar ook met een 'standaard' lijf kan het gebeuren dat je niet (veel) aankomt
Ik duim voor een goede uitslag voor je
Het mooiste vond ik nog wel het ocmplimentje van de assistente.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:00 schreef Anitra het volgende:
Lekker dat je lijf weer als eige voelt pruk!!
Klossen moeten vanaf week 36 in huis zijn. Maar ik weet van de vorige zwangerschap dat ik een voedingsbh kocht op voorhand en met stuwing was die al weer te klein. Misschien wel te klein gekocht op voorhand maar ik weet nou niet of ik al voor de bevalling een voedingsbh kan aanschaffen en zo ja wanneer doe je dat? Op het allerlaatste moment?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef klein_spookje het volgende:
lief die echo's. En nu ik het zie hoe een jochie er uit ziet ga ik er toch maar redelijk zeker van uit dat het meisje van ons echt een meisje is want wij hadden geen zwevend piemeltje.
Faja: al die vragen komen bij mij ook opeens opspelen en word er soms gewoon zenuwachtig van leek het en paar weken geleden nog dat we zeeen van tijd hadden nu gaat het allemaal zoooo snel!
Klossen ehmm geen idee meer, koffertje goh laat ik eens iets gaan kopen wat er degelijk uit ziet als ik de foto's van de vorige keer zie schaam ik me diep, matje, kaartjes pff alles komt soms op me af hoor.
Ben je er wel al uit of je nog een bikini aat kopen?
Hier was ik er zeker van dat ons dametje was gedraaid ivm schoppen ergens anders maar vandaag ligt ze weer terug in stuit voel ik duidelijkelijk. Nou ja misschien hoor ik donderdag meer van de vk dan gaan we daar weer op bezoek.
Heerlijk is dat he?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb onze kleine ook al bij 14 weken gevoeld. Nu bijna 10 weken later voelt het wel anders, veel krachtiger en ook echt elke dag en elk uur.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:23 schreef poemojn het volgende:
Ik voelde Myrthe ook bij 16 weken (al eerder gevoeld maar toen twijfelde ik steeds nog) en Juliette eerder, ik dacht idd ook met 13 weken. Dus ik geloof wel dat dat kan.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
En wanneer dan aan de buitenkohooooont???????????.
Daarom zei ik: vrijwel nietquote:
Mocht dat zo zijn, dat is helemaal niet eng hoor. Gewoon dat ding erin en kijken maar. Ze doen dat met veeeeel glijmiddel, doet dus echt geen pijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:29 schreef flowerbox het volgende:
Nog een paar daagjes en dan mogen we voor de eerste echo.![]()
We hopen zo dat alles in orde is!
Ze vroegen mij om met een gevulde blaas te komen, dus dan is het vast geen vaginale echo toch?![]()
Ik hoop het niet want dat lijkt me een beetje eng....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |