Jij bent ook altijd online!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Ticootje!
Ligt aan diverse factoren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf wanneer kan je beweging aan de buitenkant van je buik voelen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:07 schreef Pruk het volgende:
Hier met redelijk wat vet al bij 13 weken
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
13 weken? zijn dat je darmen niet geweest?
Nopes, aan de binnenkant. Maar ik heb dan wel het voordeel dat ik door mijn darmoperatie precies weet wat mijn darmen zijn (die liggen bij mij wat anders dan bij een normaal persoonquote:
Joehoe... Beebje het is oktober!!quote:Op zondag 30 september 2007 10:27 schreef Nijna het volgende:
Ik meldt me weer. Vanmorgen wat kramp, maar ik geloof niet dat het veel voorstelt. Het is weer rustig in mn buik. Misschien wil dat kindje in mn buik wel gewoon echt een oktoberkindje zijn... net als mams.
Zou moeten lukken, hihi.
Hier is het nog september hoorquote:Op zondag 30 september 2007 13:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Joehoe... Beebje het is oktober!!
Hier ookquote:
Nou ik weet t niet hoor, maar het lijkt er nog niet op dat beeb erin trapt. Gelukkig is het morgen ook echt oktober, hihi.quote:Op zondag 30 september 2007 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Shhhh.... zeg dat nou niet tegen Nijna d'r baby. Mss trapt hij/zij er wel in.
Hier ook net een (dubbele) verjaardag gevierdquote:Op zondag 30 september 2007 21:17 schreef wenneke1 het volgende:
Dag dames,
Eindelijk weer eens een beetje bijgelezen. Vandaag de tweede verjaardag van Noortje gevierd. Best vermoeiend om de hele fam. over de vloer te hebben als je zelf niet echt goed uit de voeten kunt. Maar madam heeft zich geweldig vermaakt. ( Ondertussen voor een weeshuis speelgoed gekregen maar ok.)
Met beebs gaat het lekker. Die groeit goed. Ms zelfs soms een beetje te hard en dat levert wel eens bandenkramp op. Beetje vervelend is het wel, maar het hoort erbij zeggen we maar. Ik mag niet klagen. Alhoewel ik om elf uur bedenken dat je alle was wil strijken toch niet echt helemaal niet normaal vind, maar ok. Schijnt erbij te horen dus accepteren we het maar.
Faja, ik heb 2 zwangerschpsbikinies. Die pas ik niet meer omdat mijn borsten vreselijk zijn gegroeid. Ik ga een badpak aanschaffen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even een vraagje, ik ga over 4 weken een midweek weg, lekker naar zwembad met man en dochter etc en ik heb dus een bikini nodig. Hebben jullie een positie bikini aangeschaft of gewoon een normale aan (gedaan) tijdens jullie zwangerschap? Ik heb nog 10 weken te gaan en ik zie het niet zo zitten voor een keer of 2-3 zwemmen een positie bikini aan te schaffen. Oh en de bikini die ik voor de zwangerschap droeg is wel erg minimaal bedekkend inmiddels dus geen optie (te klein zeg maar).
We hebben bij de prenatal een bedje van de lijn "ikke" gekocht. In de kleur white wash. De commode is van de lijn "sliding" ook white wash, deze lijn gaat eruit en we hadden dus flinke korting.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:18 schreef Nijna het volgende:
BE, mooi dat je tevreden bent over je broek. Ik hou persoonlijk geloof ik iets meer van dat felle rood, maar ook de 2e versie ziet er goed uit hoor
.
Babykamertje in wording, leuk!
Ticootje, klinkt goed. Welke meubeltjes hebben jullie aangeschaft (nieuwsgierig). En voor jezelf en de kleine ook nog kleertjes gekocht, leuk hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |