Als je je kind een keertje wat langer in de maxi-cosi doet kan het helemaal geen kwaad. De enige reden dat ze dat zeggen is om te voorkomen dat ouders hun kind 20 uur per dag in dat ding leggen en zo een kind met een vergroeide rug krijgen. (er zijn baby's die namelijk alleen stil zijn als ze in de maxicosi zittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dus tot een maand of 9-10 kunnen we wandelen met de maxi-cosi als we maar niet te lang wandelen?
Maar dan kunnen we dus ook niet op een dag lang wandelen en met de auto weg, want dat telt op natuurlijk.
Goh, ik ben vandaag toch wel een stuk wijzer geworden
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rozjeeeeee-knip-
Ja, ik ken jou nog wel, alhoewel ik je wederhelft beter herinner
Verkooppraatjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt goedDuur is niet erg, want als het de wagen is die we willen hebben, leg ik wel zelf wat bij bij wat mijn schoonouders willen uittrekken voor hun kado. Het moet natuurlijk niet te gek worden voor hun, maar wel handig voor ons.
Wij zijn laatst bij de babydump in Hoofddorp geweest, die hebben een trap. We waren alleen maar aan het kijken, gewoon omdat ik dat graag wilde nu ik eindelijk voor mezelf kon kijkenAls we zover zijn, gaan we gewoon daar iig kijken en testen op de trap! Maar iig een lief aanbod
Transformer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef lcicle het volgende:
[..]![]()
Nou mensen, dát heeft ons dus geadviseerd over de Mutsaerts Transaction
Nee nee, de Transactionquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Transformer?
Of hebben ze weer wat nieuws uit?
Ja, ik ben idd al langer weg daarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:17 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nee nee, de TransactionDie is met 4 wielen, Transformer met 3. We hebben 'm pas een jaartje of 2
Hm, ik weet ook over wie je het hebt. Ik vind het nogal een ongepaste post eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
edit
Kon jij daar gewoon naar kijken? De tranen stromen hier over mijn wangen en ik heb hem op pauze gezet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er valt nog niks te persen... anders zou ik t met alle liefde doen hoor.
[..]
Wat een maffe droom MeNicole.
Hebben jullie trouwens laatst Try before you die gezien op BNN? Filemon ging assisteren bij een bevalling! Hij staat op uitzending gemist.
Prima joh, heb het al aangepast, als jij en Icicle het kwootje dan ook nog even editten is iedereen weer blij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik weet ook over wie je het hebt. Ik vind het nogal een ongepaste post eerlijk gezegd.
Ik vond het ook niet echt een fragment voor vrouwen die nog moeten bevallenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kon jij daar gewoon naar kijken? De tranen stromen hier over mijn wangen en ik heb hem op pauze gezet.Niet omdat ik er bang van word, maar ik vind het echt heel heftig om te zien.
En Filemon is idd echt een schatje.Helemaal onder de indruk enzo.
Oké.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima joh, heb het al aangepast, als jij en Icicle het kwootje dan ook nog even editten is iedereen weer blij.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:29 schreef Pruk het volgende:
Is het trouwens misschien niet handiger om deze posts over kinderwgens naar het kinderwagentopic te verplaatsen? Is het later beter terug te vinden
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:29 schreef Pruk het volgende:
Is het trouwens misschien niet handiger om deze posts over kinderwgens naar het kinderwagentopic te verplaatsen? Is het later beter terug te vinden
Heb het al gedaan. Ik heb niets beters te doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga ik straks even doen. Ben nog aan het kijken naar Filemon.
Ow, het maakt mij verder niet uit, maar dat is gewoon een erg handig topic om nog eens dingen terug te lezen, dus ik heb het gewoon even gekopieerd, kleine moeite.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:38 schreef Droeke het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik wist niet dat er een 'kinderwagentopic' bestond... Anders had ik de vraag hier niet gesteld... Mijn excuses. Het is gewoon dat ik nieuwsgierig ben naar wat anderen vinden... Ik vind het zelf dus echt heel moeilijk om dit soort keuzes te maken
en dan heb ik dus een academische opleiding, dus ik ben niet de stomste (zo stel ik mezelf iig gerust)... Maar bij dit soort dingen voel ik me zooo groen en onwetend. Het vervelendste vond ik nog in de Prenatal naar dingen te zoeken die op 'het lijstje stonden' maar ik niet wist hoe die dingen eruit zagen!!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:44 schreef Pruk het volgende:
[..]
Heb het al gedaan. Ik heb niets beters te doen
Het schijnt (heb ik ergens in OUD gelezen) dat kinderen daar enorm van gaan krijsen. Dat wens ik natuurlijk te allen tijde te voorkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Je kan m toch wel over het hoofd aantrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |