quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Madelieve het volgende:
Ooo die vond ik helemaal geweldig, helemaal in combi met een oranje voetenzak! Ik had al helemaal een plan klaar om lief ervan te overtuigen dat die het moest worden maar die keurde de Bugaboo af vanwege de saaie velgenen was daar nogal resoluut in dus de Bugaboo was na 10 seconden defnitief exit.
Damned...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Madelieve het volgende:
Ooo die vond ik helemaal geweldig, helemaal in combi met een oranje voetenzak! Ik had al helemaal een plan klaar om lief ervan te overtuigen dat die het moest worden maar die keurde de Bugaboo af vanwege de saaie velgenen was daar nogal resoluut in dus de Bugaboo was na 10 seconden defnitief exit.
Ik heb een ouderwetse wagen die inderdaad niet in mn Suzuki'tje past denk ik!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto?. Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
Hebben ze al iets tegen het afgeven van de jeans-stof gevonden? Toen wij ervoor gingen kijken zeiden ze dat de blauwe jeans-stof kon afgeven en daardoor zijn we uiteindelijk voor een andere kleur gegaan. Nu hebben we 'm in kaki met donkergrijs. Ook erg mooi, maar die jeans blijftquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben een Bugaboo cameleon Denim met aanvullende bekleding in het gebroken wit
Ja, dat dacht ik dus ook, tot ik hem in't echt zag. Wat een lelijke bekleding zeg!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Damned...![]()
Mijn droomkinderwagen is toch wel een Joolz.... Wow!
Maar duur....
Hahahaah ja inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze hebben tegen ons niets gezegd over eventueel afgeven van de denim. Maar mocht het gebeuren is het een goed excuus om een nieuwe aanvullende bekleding set te kopen
Je moet er waarschijnlijk ook geen zorgtas aan hangen. Die zit toch onderin?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:23 schreef Troel het volgende:
Onstabiel??
Ik vind hem heerlijk stabielGrappig zo'n verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |