Hij is wel superlicht, en hij klapt zichzelf uitquote:Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hulp
Ik zoek iets 3 of 4-wieligs waar ik het bos mee in kan, licht van gewicht en geschikt om een maxi-cosi op te zetten
Zo`n Quinny als van k_i_m ziet er wel leuk, maar ook heel fragiel uit. Is hij dat ook of is het een wagen die wel tegen een stootje kan?
Voor een euro of 7 bij de Hema een 'gewone' fietspomp kopenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, banden oppompen... Je pompt ze op met zo'n klein duwpompje en dan moet je als een razende het ventiel loskoppelen om te voorkomen dat de lucht er weer net zo hard uit gaat! Tips?![]()
gewone fietspompen kunnen die dikke ventielen niet aanquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:39 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben een gewone fietspomp, maar het moet die van de hema zijn? Of misschien niet, straks eens testen!
Gaat het inderdaad wel om het nieuwste model? (En niet om de oude modellen met de grijze flapjes die wellicht niet als showroommodel er staan, maar niet verkocht zijn, maar dus wel nieuw zijn?)quote:Op maandag 26 november 2007 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Hai,
Voor mensen die -net als ik- ook zo gek zijn van de Stokke Xplory, maar 'm toch wat duur vinden:
Dit las ik toevallig op marktplaats toen ik wat aan het rondneuzelen was *toepiedoe*:
http://link.marktplaats.nl/130417780
Heb naar de winkel gebeld en leek me allemaal heel erg te vertrouwen (en een koopje). Ze zijn dus wel degelijk spiksplinter nieuw (dus ook geen showroommodellen ofzo).
Ik ben er wat vroeg mee, maar als ik m'n mannetje zo ver krijg gaan we er toch ook zo eentje inslaan met ¤241 korting!
Nou, aan 1 Stokke heb ik wel genoeg hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef OooLizaooO het volgende:
Ze bestellen op jouw aanvraag in de fabriek van Stokke, dus ik ga er van uit dat het de nieuwe modellen zijn, want je kan ook de kleur nog helemaal zelf kiezen.
anders gewoon even bellen!
Het is inderdaad wel handig (wellicht kun je het linkje nog posten in het nu in de aanbieding topic?), maar voor mij gaat het niet meer werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:24 schreef OooLizaooO het volgende:
wist ik niet sorry, dacht dat het wel handig was...
Heb je niet nodig, je staat de hele tijd dat ding bij te buigen als de zon van een andere kant komt omdat je net even de bocht omgaat en een willekeurige lap (hydrofielluier met wasknijper, wiegehoeslakentje wat over kap en duwstang past, etc.) werkt veel beter.quote:Op maandag 26 november 2007 18:45 schreef tinny het volgende:
nog een parasolletje (baby komt in mei)
Maxi Cosi is een merk. Ze maken onder andere baby-autostoeltjes. Op dat front is hun marktaandeel zo groot dat merknaam soortnaam is geworden, dus met 'de maxicosi' bedoelen mensen doorgaans het baby-autostoeltje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef mgerben het volgende:
Dus wat is 'de maxicosi' en is het een must-have?
Daarbij zie ik vaak beschrijvingen waaruit ik afleid dat 'een maxicosi' in andere merken kinderwagens kan worden gemonteerd - opmerkingen over adapters enzo. Kunnen alle kinderwagens dat? Is dat noodzakelijk, of alleen handig?
zat ik ook al aan te denken idd, maar dat vind ik maar zo-zo..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef Moonah het volgende:
ET, kun je niet zo'n Lodger(-achtige) doek gebruiken waar je het wondertje in wikkelt?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef Madelieve het volgende:
Er is nu alleen een klein probleempje. De dame in de Prenatal had het in- en uitklappen gedemonstreerd en lief heeft ook nog even geoefend en dat zag er allemaal zo simpel uit dat ik het niet nodig vond om zelf even te proberen. En nu staat die wagen er dus en lukt het me niet om dat ding in te klappen.Ik weet echt niet wat ik fout doe, volgens lief gebruik ik mijn kracht niet goed en probeer ik dat ding naar beneden te duwen in plaats van naar me toe. Maar het lukt me gewoon niet! Kan toch niet zo zijn dat ik straks nooit alleen weg kan omdat ik zo'n klotekarretje niet onder de knie krijg
.
Hebben de gebruikers een tip want ik word er - naast boos- ook een soort van verdrietig van geloof ik...
Nou hebben we de mazzel dat de auto redelijk groot is (passat) maar ik zie mij zelf idd niet klooien met dat ding. Ik gok dat we deze voor thuis houden en er een sjeeswagen bij halen. (niet te duur, gewoon makkelijk)quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto?. Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Madelieve het volgende:
Ooo die vond ik helemaal geweldig, helemaal in combi met een oranje voetenzak! Ik had al helemaal een plan klaar om lief ervan te overtuigen dat die het moest worden maar die keurde de Bugaboo af vanwege de saaie velgenen was daar nogal resoluut in dus de Bugaboo was na 10 seconden defnitief exit.
Damned...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:02 schreef Madelieve het volgende:
Ooo die vond ik helemaal geweldig, helemaal in combi met een oranje voetenzak! Ik had al helemaal een plan klaar om lief ervan te overtuigen dat die het moest worden maar die keurde de Bugaboo af vanwege de saaie velgenen was daar nogal resoluut in dus de Bugaboo was na 10 seconden defnitief exit.
Ik heb een ouderwetse wagen die inderdaad niet in mn Suzuki'tje past denk ik!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er heel gaaf uit, maar hoe krijg je zo'n ding in godsnaam in de auto?. Of heb je er nog een andere kinderwagen bij?
Hebben ze al iets tegen het afgeven van de jeans-stof gevonden? Toen wij ervoor gingen kijken zeiden ze dat de blauwe jeans-stof kon afgeven en daardoor zijn we uiteindelijk voor een andere kleur gegaan. Nu hebben we 'm in kaki met donkergrijs. Ook erg mooi, maar die jeans blijftquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben een Bugaboo cameleon Denim met aanvullende bekleding in het gebroken wit
Ja, dat dacht ik dus ook, tot ik hem in't echt zag. Wat een lelijke bekleding zeg!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Damned...![]()
Mijn droomkinderwagen is toch wel een Joolz.... Wow!
Maar duur....
Hahahaah ja inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze hebben tegen ons niets gezegd over eventueel afgeven van de denim. Maar mocht het gebeuren is het een goed excuus om een nieuwe aanvullende bekleding set te kopen
Je moet er waarschijnlijk ook geen zorgtas aan hangen. Die zit toch onderin?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:23 schreef Troel het volgende:
Onstabiel??
Ik vind hem heerlijk stabielGrappig zo'n verschil
wat bevalt je er dan zo slecht aan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef FoN het volgende:
Ja
Baal er echt enorm van en het is vast een geweldige wagen, als je overal met de auto naar toe gaat ofzo... In de prenatal reed ie heerlijk
grappig (of niet natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef FoN het volgende:
Ja
Baal er echt enorm van en het is vast een geweldige wagen, als je overal met de auto naar toe gaat ofzo... In de prenatal reed ie heerlijk
Dat denk ik ook. Ik vond de mijne een tijdje geleden ook zo vervelend hobbelen en zwenken. Tot ik bedacht dat er al weer heel wat weken voorbij waren gegaan sinds ze er voor het laatst in had gezeten. Toen de vering weer een beetje beter aan haar gewicht aangepast was ging het weer goed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:
FoN weet je zeker dat hij niet gewoon niet op de juiste manier op t gewicht van Lucas is afgesteld?
Hahaha die lage bak was mij ook niet opgevallen (1.65 m)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef poemojn het volgende:
en van die nadelen heb ik weer geen last(1.76m, bugaboo frog)
Wel: door de twee kleine voorwielen is het soms lastiger om een hoge stoeprand af te gaan
boodschappenmandje moeilijk bereikbaar met kinderwagenbak erop
regenhoes neemt veel ruimte in; als je hem voor de zekerheid meeneemt in 't boodschappenmandje hehb je nauwelijks plek over voor andere dingen
Troel, dat klopt niet. Ik heb onlangs een Mutsy kinderwagen vervangen door een Bugaboo Classic, en daardoor hebben we toch echt meer ruimte in de gang. We hebben de Bugaboo zelfs gewoon uitgeklapt staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:32 schreef Troel het volgende:
Ow, qua definiteif opruimen niet, maar een bugaboo neemt meer plek in in een kamer of hal of schuur dan andere wagens
heeft Lois niet ooit Iris op een plank onder de zit vervoerd?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:32 schreef owlet het volgende:
Dat denk ik ook, Macka.
Niet om nou alleen maar reclame voor mijn bugaboo te maken, hoewel ik er wel ontzettend blij mee ben, maar de wielen vallen onder de bak. Bij veel andere wagen steken de wielen nog een stuk naar voren.
Helemaal nu de wandelwageninzet er op zit neemt hij uitgeklapt heel weinig plek in, mede omdat je de duwstang beide kanten op kan zetten.
Speaking of bugaboo... weet iemand of er eindelijk al een oplossing bedacht is door bugaboo of een slimme knutselaar om een tweede kindje makkelijk te vervoeren?
Los van het meerijplankje natuurlijk.
Ik had nog even hoop toen ik las over de buggypod, maar die past niet op de bugaboo.
Wel op de Maclaren die we hebben dus mocht er een tweede komen dan zijn er voldoende mogelijkheden om twee kinderen te vervoeren en we hebben ook de draagdoek nog.
Maar die Mutsy is dan ook wel heel erg groot, vond ik in de winkel. Daarbij zijn bijna alle andere wagens een verademingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Troel, dat klopt niet. Ik heb onlangs een Mutsy kinderwagen vervangen door een Bugaboo Classic, en daardoor hebben we toch echt meer ruimte in de gang. We hebben de Bugaboo zelfs gewoon uitgeklapt staan.
Dat was Jessie, die liet daar ooit een foto van zien met Bo op een plank onder de kinderwagenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft Lois niet ooit Iris op een plank onder de zit vervoerd?
kan me daar nog een foto van herinneren, maar twijfel wie het was
Terwijl de bugaboo juist bekend staat en geroemd wordt vanwege zijn compacte formaat. Het is vaak de enige wagen die in kleine autootjes mee kan zonder halsbrekende toeren uit te halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:39 schreef Troel het volgende:
als het Lois is zal het Eva zijn
In de winkel hebben wij naar grootte en dergelijke gekeken en de bugaboo was echt groter dan de meeste andere wagensMaar ja
Ik laat altijd de voorwieltje in de lucht zweven en laat de wagen dan via de grote wielen de stoep afzakken. werkt perfect. Op die manier ga ik ook de tram uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:42 schreef poemojn het volgende:
en van die nadelen heb ik weer geen last(1.76m, bugaboo frog)
Wel: door de twee kleine voorwielen is het soms lastiger om een hoge stoeprand af te gaan
boodschappenmandje moeilijk bereikbaar met kinderwagenbak erop
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Terwijl de bugaboo juist bekend staat en geroemd wordt vanwege zijn compacte formaat. Het is vaak de enige wagen die in kleine autootjes mee kan zonder halsbrekende toeren uit te halen.
Hier een Quinny en een FirstWheels.. De Quinny is heel groot om mee te nemen, moet echt alle vier de wielen eraf om 'm in de auto te krijgen.. De firstwheels moet een wiel vanaf, al is die al wel veel compacter
Wij ook maar zelden, de laatste keer moest ik het tuigje wijder maken omdat het nog wat strak zatquote:Op zondag 16 maart 2008 21:52 schreef pinquit het volgende:
ik heb de wagen al een jaar niet meer in gebruik
Ik snap ook niet wat je met die onhandige dingen moet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw probeert me te overtuigen om een bugaboo te kopen, terwijl we al een Teutonia S3 en een OTH Urban jungle (een single en een duo) hebben...
Is ze compleet gestoord of is het echt nuttig om ook nog een bugaboo te hebben? Is er iets met deze kinderwagengekte wat ik als man gewoonweg niet kan begrijpen ofzo?
Ze zijn wel helemaal hip maar ik vind ze echt lelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Fogel het volgende:
Mijn vrouw probeert me te overtuigen om een bugaboo te kopen, terwijl we al een Teutonia S3 en een OTH Urban jungle (een single en een duo) hebben...
Is ze compleet gestoord of is het echt nuttig om ook nog een bugaboo te hebben? Is er iets met deze kinderwagengekte wat ik als man gewoonweg niet kan begrijpen ofzo?
Ja, die van jou is dan wel nog erg mooi.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ze zijn wel helemaal hip maar ik vind ze echt lelijk.
Al loopt het volgens mij wel weer erg lekker en makkelijk
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, die van jou is dan wel nog erg mooi.
Nja, dat snap ik dus ook niet, maarja, ik ben manquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:02 schreef Stiemie het volgende:
Bugaboo is een fijne wagen maar ik snap niet zo goed waarom je nog een wagen erbij zou moeten nemen eigenlijk... Of heb je misschien heul veul kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |