toch niet gejat he?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeker een slechte OP... hij zit nu al op slot...
Hopelijk met een foto van (p)luizebol Amanda.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
volgt
Dat kan een moderator niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef demins het volgende:
Aha, Gert bedient haar knopje! Zet hem op om Gert!!!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef 2live het volgende:
kapster; is het wel echt haar, het lijkt zo synthetisch
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk met een foto van (p)luizebol Amanda.
Als ik jou toch niet had ...quote:
En haar WELKOM TERUG topic is gesloten, elk gebaar van goede wil blijft weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
Het is al 12.48 en Disana heeft nog steeds niets gepost....
en vergeet die 4 mannen nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub roept ons op Palma gek te maken.
Heeft iemand haar adres, mijn Fiat Panda kan ik vanmiddag om 1600 ophalen uit de garage.
Dan moet je hem niet gelijk total loss rijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iemand haar adres, mijn Fiat Panda kan ik vanmiddag om 1600 ophalen uit de garage.
Ik mag het hopen van wel... je wilt toch niet dat ze nog langer blijft...?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat dit gesprek niet van de schoonmaaktijd van Palma af.
Bedankt voor het plaatsen van het Nowlive gebeuren.quote:
Die extensions moeten er gewoon uit en nieuwe erin dan de fohn en stijltang uit het huis halen.quote:
Ik had ;rric graag een Gouden Dildo willen sturen omdat ik hem de grootste loser vind. Maar de kans is groot dat Brian die dus krijgt en denkt dat het vanwege z'n geweldige bedprestaties is. Nee dan toch maar niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
Geplaatst op 11-06 om 11:41
KNIP
Stuur hem een slappe lul !!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had ;rric graag een Gouden Dildo willen sturen omdat ik hem de grootste loser vind. Maar de kans is groot dat Brian die dus krijgt en denkt dat het vanwege z'n geweldige bedprestaties is. Nee dan toch maar niet.![]()
YWquote:Op maandag 11 juni 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen van het Nowlive gebeuren.![]()
Zat er een kaartje bij? Zou me niets verbazen als dat een actie van achter is.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Welke idioot stuurt brian nu een Gitaar!
Zat geen kaartje bij, waarschijnlijk van Robertson ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zat er een kaartje bij? Zou me niets verbazen als dat een actie van achter is.
Ik zeg harde actiequote:Op maandag 11 juni 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
Geplaatst op 11-06 om 11:41
Alle Nowlive leden en bezoekers
-knip-
Bron Nowlive
Gewoon besteld via achter neem ik aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zat geen kaartje bij, waarschijnlijk van Robertson ofzo.
Kost het Amanda dan een nieuwe garderobe voor Lieke ?????quote:Op maandag 11 juni 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat het hem ¤ 800 kost. Die gitaar dus.
skimaskers in het handschoenenkastje?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Weet ik wel zeker.quote:
Wat deden ze nu dan ?quote:
Je weet hoe dat gaat met BEAN.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Kost het Amanda dan een nieuwe garderobe voor Lieke ?????
Ik weet het niet precies, maar er werd zeer positief over gesproken.quote:
Het verschil is sowieso niet te horen.quote:
wat is het nou? de ene keer zegt huub dat het hem niets kost, de andere keer wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat het hem ¤ 800 kost. Die gitaar dus.
Neuh, hetzelfde geldt vor die honkbal-bal (?) die grote emotionele waarde voor Huub heeft en dus eigenlijk onbetaalbaar is.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
Kost het Amanda dan een nieuwe garderobe voor Lieke ?????
Veel plezier daar!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar er werd zeer positief over gesproken.
(ik ben zelf toevallig ook een VOL-ler).
Ook Brian heeft dat gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat is het nou? de ene keer zegt huub dat het hem niets kost, de andere keer wel.
huub kletst ook maar raak
Je zegt VOLquote:Op maandag 11 juni 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar er werd zeer positief over gesproken.
(ik ben zelf toevallig ook een VOL-ler).
Rellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zeg harde actie
boycot, pc's uit, forum dicht
Hij tolt ook zo raar rond op de bank?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hele serieuze bezigheid een gitaar stemmen, zeker als je toondoof bent.
Ik lig hier in een deuk, die gitaar klinkt als een citarquote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef CoT het volgende:
Fuck Off met dat Nowlive
Da zijn toch die oplichters? Net goed dat die taart verkeerd is bezorgd
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze dreigen zelfs met juridische stappen.![]()
Maar hij begint gewoon te spelen op die volledig ontstemde gitaar...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Dat gat is ook kleiner hequote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat Brian nog eerder klaarkomt met zijn gitaar, dan met Amanda.
geef die jongen een elektronisch stemapparaat dan...grrrrrrrr voor een paar tientjes verlos je vele streamers uit dit lijden, of misschien nog beter pak die gitaar af!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft wel de hulp van een elektronisch stemadviesding. Niet dat het veel lijkt te helpen....quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Nog beter had hem die KUT gitaar niet gegeven.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef De_Moester het volgende:
[..]
geef die jongen een elektronisch stemapparaat dan...grrrrrrrr voor een paar tientjes verlos je vele streamers uit dit lijden, of misschien nog beter pak die gitaar af!![]()
Volgens mij heeft hij dat ook, ik zag iets met een oplichtend groen schermpje, kan dat kloppen?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef De_Moester het volgende:
[..]
geef die jongen een elektronisch stemapparaat dan...grrrrrrrr voor een paar tientjes verlos je vele streamers uit dit lijden, of misschien nog beter pak die gitaar af!![]()
oh jee...en dan krijgt ie 'm nog niet gestemd?????? Hopeloosquote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat ook, ik zag iets met een oplichtend groen schermpje, kan dat kloppen?
ow sorry......zal het nooit meer doenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
Dat gezeur van Nowlife over die taart ben ik spuugzat![]()
nou, ik vind het interessanter en leuker dan de zoveelste schreeuwpartijquote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef CoT het volgende:
Fuck Off met dat Nowlive
Da zijn toch die oplichters? Net goed dat die taart verkeerd is bezorgd
Het leuke van zo'n ding is, dat je er wel de onderlinge afstemming van de snaren mee kunt meten. Maar niet de toonhoogte van het geheel, alles kan meesterlijk fout gestemd zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Hij heeft wel de hulp van een elektronisch stemadviesding. Niet dat het veel lijkt te helpen....
Ik mopperde niet op jou hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ow sorry......zal het nooit meer doen![]()
Was het nou zo moeilijk geweest om die gitaar vantevoren even te stemmen??quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leuke van zo'n ding is, dat je er wel de onderlinge afstemming van de snaren mee kunt meten. Maar niet de toonhoogte van het geheel, alles kan meesterlijk fout gestemd zijn.
Klopt, dat is ook gebeurd.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leuke van zo'n ding is, dat je er wel de onderlinge afstemming van de snaren mee kunt meten. Maar niet de toonhoogte van het geheel, alles kan meesterlijk fout gestemd zijn.
Hier nog één, ben benieuwd hoe dit afgaat lopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik vind het interessanter en leuker dan de zoveelste schreeuwpartij
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft gekust met Lieke, omdat Lieke er zo mannelijk uitziet.![]()
Je hebt ze ook die exact de juiste toon kunnen meten.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het genre van Brian is zo uniek, in Eemnes en ver daarbuiten is niemand te vinden, die dat genre zo beheerst zoals Brian dat doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was het nou zo moeilijk geweest om die gitaar vantevoren even te stemmen??
Of is dit het cadeautje voor de streamers??![]()
Wanneer krijgt hij die platina CD??quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het genre van Brian is zo uniek, in Eemnes en ver daarbuiten is niemand te vinden, die dat genre zo beheerst zoals Brian dat doet.
ik zeg go go Brian ga voor een duet met Natasia.quote:
En dat voor een kindje van God.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
Zo'n mooi nummer ''Tears in Heaven'' en dan dit.![]()
Dat is een grapje zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:41 schreef 2live het volgende:
palma; ik ben trots op je, ik vind je een net meisje. Ondanks dat je wel eens links en recht ergens je tong in douwt.
In mijn relatie werkt dat toch niet zo, als de tongen gaan zwerven, zijn de rapen echt gaar!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:41 schreef 2live het volgende:
palma; ik ben trots op je, ik vind je een net meisje. Ondanks dat je wel eens links en recht ergens je tong in douwt.
Je gaat je toch afvragen wat Palma dr standaard is....quote:Op maandag 11 juni 2007 13:41 schreef 2live het volgende:
Ik heb echt bewondering voor Jaap nu, dat hij daar naast durft te zitten. Het is werkelijk afschuwelijk en die rare pingen er tussendoor hoort dat ?quote:
Hoe zat het met Jaap z'n gehoorprobleem?? Zeker nog niet opgelostquote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor Jaap nu, dat hij daar naast durft te zitten. Het is werkelijk afschuwelijk en die rare pingen er tussendoor hoort dat ?
als je dagelijks dagelijks met van die losbandige homos als Eric te maken hebt zal haar standaard wel niet zo hoog zijn zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat je toch afvragen wat Palma dr standaard is....
Je kunt van alles van Amanda zeggen, maar "net" is ze op geen enkele manier.
Dat is reggae.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor Jaap nu, dat hij daar naast durft te zitten. Het is werkelijk afschuwelijk en die rare pingen er tussendoor hoort dat ?
ik ook en dat spugen zit me ook nog dwars...........................Redactie ...RLS aiiaiaiaiaiaiaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik vind het interessanter en leuker dan de zoveelste schreeuwpartij
Ohhhh is dat het!!! Eigenlijk heb ik ook bewondering voor mezelf nu. Ik luister er nog steeds naar!!!!quote:
Maar ze blijft toch een toppertje.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat je toch afvragen wat Palma dr standaard is....
Je kunt van alles van Amanda zeggen, maar "net" is ze op geen enkele manier.
Ja treurig 19 jaar en een kop van een veertigjarigequote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Maar ze blijft toch een toppertje.
Ze is eerlijk.
Ze is niet gemeen.
Ze blijft nooit lang boos.
Ze is knap.
En ze is nog maar 19 jaar.
Ik vond Jaaps reactie op Busato's column eigenlijk veel veelzeggender. Na het lezen van die reactie dacht ik: Busato zou ook best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef ericahysterica het volgende:
BRON Elzevier 11 juni 07
De Gouden Kooi: tv om van te walgen
donderdag 7 juni 2007 15:46
[column uit Elsevier]
En dat lees je hier dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef ericahysterica het volgende:
Overigens heeft Jaap op deze blog gereageerd. Lees hier wat hij over mij schrijft.
zet je het ook even hier?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef ericahysterica het volgende:
BRON Elzevier 11 juni 07
De Gouden Kooi: tv om van te walgen
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Maar ze blijft toch een toppertje.
Ze is eerlijk. Pardon???... "Ik zat er naast"... en nog volhouden dat het wel gebeurd is....
Ze is niet gemeen. Het is idd normaal om je hak in iemands schouder te zetten![]()
Ze blijft nooit lang boos. Ze heeft een korte aandachtsspanne
Ze is knap. Vind jij... er zijn er zat die dat absoluut niet vinden.
En ze is nog maar 19 jaar. Klopt, maar dit lijkt me niet de 19-jarige die op dr 25ste wel normaal doet.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef pullup het volgende:
Amanda is geschokt door het taalmisbruik van Huub![]()
Sterf jonguhhhhhhh.....sterf.........quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef pullup het volgende:
Amanda is geschokt door het taalmisbruik van Huub![]()
OMG... is dit het niveau wat we overal gaan krijgen??quote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef De_Moester het volgende:
volgens amanda hebben ze in dgk een voorbeeldfunctie op televisie voor de rest van nederland ?????![]()
![]()
Zullen we vanmiddag samen gaan oefenen op ordi gedrag?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... is dit het niveau wat we overal gaan krijgen??![]()
Weer zo'n ingefluisterde opmerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
De kapster merkt dat buiten de kooi iedereen weg van Brian is. (???)
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef Meganog het volgende:
Amanda vindt dat Huub zich moet gedragen omdat ze allemaal een voorbeeldfunctie hebben omdat ze op televisie zijn.
Dat hou ik nog geen kwartier vol....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we vanmiddag samen gaan oefenen op ordi gedrag?![]()
Iedereen weg rent van Brain, zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
De kapster merkt dat buiten de kooi iedereen weg van Brian is. (???)
Je wil niet weten hoeveel mensen die DGK via tv volgen weg zijn van Brian.. bijna iedereen die ik spreek die alleen tv dgk zien..quote:
Maar dat is anders.......quote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef Meganog het volgende:
Amanda is al helemaal vergeten hoe ze zelf Eric ruim een dag heeft lopen uitschelden.
Daar is ze dan weer 20 cm te kort en 10 kilo te zwaar voorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er weer top uit, net een supermodel
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er weer top uit, net een superdel
Het vooroordeel van de inhoudsloze domme gans klopt dan weer wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is ze dan weer 20 cm te kort en 10 kilo te zwaar voor![]()
Die branche is ook gewoon te gevaarlijk voor haar........ al die naaldhakkenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het vooroordeel van de inhoudsloze domme gans klopt dan weer wel.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen die DGK via tv volgen weg zijn van Brian.. bijna iedereen die ik spreek die alleen tv dgk zien..
Streamers weten beter
hee hallo Disana fijn dat je er weer bent!quote:
hmm, beter zo dan een type die er ook in zit met kuiten en dijen waarin grote biljartballen in verstopt zijn met een lange blonde pruik waardoor ze gewoon op een omgebouwde man lijktquote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is ze dan weer 20 cm te kort en 10 kilo te zwaar voor![]()
Edit: voor supermodel wel 15 kg
Nu heb IK wel verstand van de mode-industrie en laat me je zeggen: die komt nergens op de catwalk. De chlamydia-bimbo look is nooit in geweest en zal nooit in zijn. Bovendien kan ze niet eens 2 meter normaal lopen voor ze weer bukt om haar aangebakken en beschimmelde biefstuklappen aan de wereld te tonen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er weer top uit, net een supermodel
Waarom val je Amanda nu zo af?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, beter zo dan een type die er ook in zit met kuiten en dijen waarin grote biljartballen in verstopt zijn met een lange blonde pruik waardoor ze gewoon op een omgebouwde man lijkt
Maar die pretendeert niet het lekkerste wijf ter wereld te zijn, waar alle mannen wel het bed mee zouden willen delen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, beter zo dan een type die er ook in zit met kuiten en dijen waarin grote biljartballen in verstopt zijn met een lange blonde pruik waardoor ze gewoon op een omgebouwde man lijkt
quote:
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet, met vleugeltjes is het een engeltjequote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nu heb IK wel verstand van de mode-industrie en laat me je zeggen: die komt nergens op de catwalk. De chlamydia-bimbo look is nooit in geweest en zal nooit in zijn. Bovendien kan ze niet eens 2 meter normaal lopen voor ze weer bukt om haar aangebakken en beschimmelde biefstuklappen aan de wereld te tonen.
Klopt helemaalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die pretendeert niet het lekkerste wijf ter wereld te zijn, waar alle mannen wel het bed mee zouden willen delen.
Toch een subtiel verschilletje...
EN die heeft niet elke maand een blaasontsteking door slechte hygiene![]()
Vleugels krijgen dat gewicht echt niet van de grondquote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet, met vleugeltjes is het een engeltje
Ze spoelt zich toch elke dag zeker 2 minuten af...zonder zeep..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die pretendeert niet het lekkerste wijf ter wereld te zijn, waar alle mannen wel het bed mee zouden willen delen.
gaat hij aan die sloerie een brief schrijven? dat gaat zelfs voor Huub heel ver....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef 2live het volgende:
lieke vindt het moeilijk de brief van huub aan hedda te lezen
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
gaat hij aan die sloerie een brief schrijven? dat gaat zelfs voor Huub heel ver....
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet, met vleugeltjes is het een engeltje
ja, mooie meid, lijkt op mijn oma, hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
DIT is een supermodel. De nederlandse Doutzen Kroes (alle covers van Vogue wereldwijd, l'oreal meisje, victoria secrets, alle grote campagnes)... Amanda is een varken vergeleken bij haar (en bij de gemiddelde vrouw)
Geen mooie beeldspraak...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dit zou Amanda zijn als ze vleugels had.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, mooie meid, lijkt op mijn oma, haha
wel raar ding op haar hoofd
quote:
ja, hmm, je bent niet zo heel erg aardig, ben je regelmatig in de martelkamertjes van de warmoesstraat te vindenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zou Amanda zijn als ze vleugels had.
ehehehequote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nu heb IK wel verstand van de mode-industrie en laat me je zeggen: die komt nergens op de catwalk. De chlamydia-bimbo look is nooit in geweest en zal nooit in zijn. Bovendien kan ze niet eens 2 meter normaal lopen voor ze weer bukt om haar aangebakken en beschimmelde biefstuklappen aan de wereld te tonen.
Inderdaad, ze is echt een prinsjesje niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef robert2006 het volgende:
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet
Ze heeft alleen maar shirtjes/tuniekjes die ze draagt als jurkjes dus ik stem voor. Oh en ze is 8 kilo zwaarder. Ik denk niet dat alles meer past.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef mootie het volgende:
Natasja wil meer zomerjurkjes, ze heeft toch al een kast die nokkievol zit?:
Dankjewel. Berichtje in de SC: 69 SC #1}quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hee hallo Disana fijn dat je er weer bent!![]()
69 SC #1}quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogstens doorgeven aan een (F)A.
Welcome back!
Je kent je adresjes goed:) En jij was niet gay?:)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, hmm, je bent niet zo heel erg aardig, ben je regelmatig in de martelkamertjes van de warmoesstraat te vinden
hm, logisch en terecht wat mij betreft :quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
Natasja: Er zijn mensen die de hele dag achter de streams hangen en weten wat je aanhebt. Ze benadrukt nog eens dat ze 's nachts haar corsetje draagt en overdag soms ook.
Ik heb de indruk dat ze op het gedrag tav haar borsten in aangesproken.
Nee. Je bent toch al unbanned en waarschijnlijk heeft Gert dat verzoek bij een (F)A ingediend, aangezien je als mod de rechten niet hebt om zelf te bannen en unbannen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
69 SC #1}
Bedoel je dat ik een FA moet PM'men? En waarmee dan?
Het zou me niet verbazen als dr dinges wat mailtjes heeft gehad, dat Natasja zonder bh rondhobbelt e.d.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Er hangen de hele dag simpele streamers op het net, die er op letten wat ik draag. Hierbij doelt ze op het dragen van haar corset en sportbh.![]()
Dat corset heb ik al dagen niet meer gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dr dinges wat mailtjes heeft gehad, dat Natasja zonder bh rondhobbelt e.d.
Ohh.. ook nog liegen tegen de streamers... foei!!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
Natasja: Er zijn mensen die de hele dag achter de streams hangen en weten wat je aanhebt. Ze benadrukt nog eens dat ze 's nachts haar corsetje draagt en overdag soms ook.
Ik heb de indruk dat ze op het gedrag tav haar borsten in aangesproken.
Adel is gewoon een lekkere holland mooie schone meid, zo fris ook, en ook der kast heerlijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
O.A. die van mij. Ik zei dat ik interesse had in een neuscorrectie omdat de borsten van mijn idool Natasia zo mooi vierkant en zweerderig waren geworden maar dat ik me afvroeg of het wel goed was dat ze meteen haar corset af deed en ratslagen deed en ik vroeg me af of de nazorg wel goed zou zijn aangezien ik immers mijn neus wilde laten doen maar toch ging twijfelen..enorm bullshit verhaal dus:)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dr dinges wat mailtjes heeft gehad, dat Natasja zonder bh rondhobbelt e.d.
Er is in zowel haar doos als kast een heel nieuw ecosysteem aangetroffen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef Villalux het volgende:
[..]
Adel is gewoon een lekkere holland mooie schone meid, zo fris ook, en ook der kast heerlijk!
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
O.A. die van mij. Ik zei dat ik interesse had in een neuscorrectie omdat de borsten van mijn idool Natasia zo mooi vierkant en zweerderig waren geworden maar dat ik me afvroeg of het wel goed was dat ze meteen haar corset af deed en ratslagen deed en ik vroeg me af of de nazorg wel goed zou zijn aangezien ik immers mijn neus wilde laten doen maar toch ging twijfelen..enorm bullshit verhaal dus:)
beste loveprofusion 1 van mijn beste vrienden is gay, en die rommelt daar vaak rond, met alle toestanden en vertelt er ook uitgebreid over, heb overigens nooit verteld geen gay te zijn, maar dat terzijde (ben het ook niet,btw)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je kent je adresjes goed:) En jij was niet gay?:)
![]()
Warmoesstraat kom ik niet..vind ik te ranzig..sowieso kom ik niet zo vaak in Amsterdam meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beste loveprofusion 1 van mijn beste vrienden is gay, en die rommelt daar vaak rond, met alle toestanden en vertelt er ook uitgebreid over, heb overigens nooit verteld geen gay te zijn, maar dat terzijde (ben het ook niet,btw)
Dat was lel 8 al ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Ze geeft hem een lel. Hij slaat gelijk op hol
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het topmodel loopt op de catwalk waar ze hoort.....in de paardenbak...![]()
Ik vind het naar om te zien. Echt waar. Ik heb dan misschien wel een teer zieltje maar ik vind het echt sneu zoals ze hem ramt.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Is ie zo vervelend of zij zo agressief?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het topmodel loopt op de catwalk waar ze hoort.....in de paardenbak...![]()
Kolerewijf. Dat bewaart ze maar voor WB, dat spanken.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Ik vind het echt niet gek dat ie zn kont tegen de krib gooit......... die meid doet echt rotquote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het naar om te zien. Echt waar. Ik heb dan misschien wel een teer zieltje maar ik vind het echt sneu zoals ze hem ramt.
Nee ze heeft de dure en exclusieve teenslippers van de Hema aan haar modellenvoetjes..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Dit keer niet op de hoge hakjes.
En nou moet hij voor straf terug naar de stalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet gek dat ie zn kont tegen de krib gooit......... die meid doet echt rot![]()
Zodra hij 1 seconde stilstaat wordt ze pissig.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie zo vervelend of zij zo agressief?
nou je hebt er wel gezellige foute tenten, ook voor hetero'squote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Warmoesstraat kom ik niet..vind ik te ranzig..zowieso kom ik niet zo vaak in Amsterdam meer.
Dat arme beest staat al 3 weken op stal, geen wonder dat hij dwars is, toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie zo vervelend of zij zo agressief?
en de kleding van Lieke..............en het spugen van die schone adel en erica....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef farceman het volgende:
Huub heeft gitaar betaald...heeft brian ook ald e piano van huub gemaakt en betaald?
of wordt Brian weer door achter beschermd?
nee hoor, amanda is nooit bitter, ze wordt overigens steeds mooier en straaltquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda is gewoon bitter dat Fries mooier haar heeft dan zij.
Lijkt mij niet, nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
Dat arme beest staat al 3 weken op stal, geen wonder dat hij dwars is, toch?
ja die blaasontsteking doet haar een wereld aan goed!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, amanda is nooit bitter, ze wordt overigens steeds mooier en straalt
Ik hoor Brian nog zeggen dat Lieke een punani vol met pus heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:32 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ja die blaasontsteking doet haar een wereld aan goed!
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Brian 'speelt' wat op zijn gitaar.
Amanda: "Eindelijk kan ik hem weer horen. Hij klinkt toch een beetje anders!"
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Brian 'speelt' wat op zijn gitaar.
Amanda: "Eindelijk kan ik hem weer horen. Hij klinkt toch een beetje anders!"
dat is echte liefdequote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ze is echt idolaat van hem. Hij slaat haar, scheld haar uit, maar ze houdt van hem. lol
Volgens mij is 48 uur gewoon 48 uur... Dat zullen ze toch wel gewoon kunnen instellen??quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Je bent toch al unbanned en waarschijnlijk heeft Gert dat verzoek bij een (F)A ingediend, aangezien je als mod de rechten niet hebt om zelf te bannen en unbannen.
Ik hoor haar stem nog! Kan iemand haar het huis uitslepen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Het beste nieuws van vandaag komt van Palma:
"Ik ga er vandoor"....![]()
En dat binnen 2 seconde.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Meganog het volgende:
Amanda verzet 3 stukken op het schaakbord.
Jaap ziet feiloos welke stukken verzet zijn.
Amanda is toch van na de Webber generatie?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Brian over Jaap tegen Amanda: "Kijk maar uit wie je voortaan dom noemt"
Amanda: "Oh ja alsof je slim bent als je kunt schaken. Dan ben je echt dom als je dat zegt! Als je kan dammen ben je dan ook slim?".
Brian wil eigenlijk van Amanda af...maar die penentrante doordringende geur van haar snee blijft toch trekken. Ze is makkelijk. Diep in zijn hart vind hij haar maar een dom goor wijf..maar ja..het zakkie moet leeg héquote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef De_Moester het volgende:
brian zegt gewoon dat amanda dom is....
Is mooi om te zien.quote:
Dambord voorhaar neerzetten, kijken wat ze er van bakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Brian over Jaap tegen Amanda: "Kijk maar uit wie je voortaan dom noemt"
Amanda: "Oh ja alsof je slim bent als je kunt schaken. Dan ben je echt dom als je dat zegt! Als je kan dammen ben je dan ook slim?".
dat zal de etterende punami zijn danquote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil eigenlijk van Amanda af...maar die penentrante doordringende geur van haar snee blijft toch trekken. ...
Nee hoor, daar is idd nix geks aan. Toen mijn paardje dr griffelbeentje had gebroken en ze moest 3 weken boxrust hebben was ze ook heel baldadig toen ze dr weer uitmocht.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat arme beest staat al 3 weken op stal, geen wonder dat hij dwars is, toch?
Waarschijnlijk een appeltaartquote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dambord voorhaar neerzetten, kijken wat ze er van bakt.![]()
Ik heb ooit eenmalig gezongen bij een soort van Jostiband maar ik vond het niet leuk meer toen één zijn plectrum begon op te eten en de ander bijna stikte in z'n triangel. Die ene die op de kerkbank lag te rukken vond ik ook niet zo'n succes.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef DrsH het volgende:
Brian is gevraagd voor een gastoptreden met de JOSTI band dat is pas helemaal te gek
Dan zal ze roepen "sorry hoor maar ik ben penisleptisch en wordt er duizelig van, kankah jonguh"quote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dambord voorhaar neerzetten, kijken wat ze er van bakt.![]()
Is dat dan normaal om te slaan? Ik heb geen flauw idee hoor want ik ben een paardenleek.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is idd nix geks aan. Toen mijn paardje dr griffelbeentje had gebroken en ze moest 3 weken boxrust hebben was ze ook heel baldadig toen ze dr weer uitmocht.
gewoon een typisch geval van eenloverboy slachtoffer .. dat past precies bij haarquote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ze is echt idolaat van hem. Hij slaat haar, scheld haar uit, maar ze houdt van hem. lol
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eenmalig gezongen bij een soort van Jostiband maar ik vond het niet leuk meer toen één zijn plectrum begon op te eten en de ander bijna stikte in z'n triangel. Die ene die op de kerkbank lag te rukken vond ik ook niet zo'n succes.
*gebaseerd op een waargebeurd verhaal*
Ik zeg, doen Brian!!Komt die eindelijk eens over als hoogbegaafd ook al raakt hij maar één juiste noot.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eenmalig gezongen bij een soort van Jostiband maar ik vond het niet leuk meer toen één zijn plectrum begon op te eten en de ander bijna stikte in z'n triangel. Die ene die op de kerkbank lag te rukken vond ik ook niet zo'n succes.
*gebaseerd op een waargebeurd verhaal*
Ik zeg, doen Brian!!Komt die eindelijk eens over als hoogbegaafd ook al raakt hij maar één juiste noot.
Ik ben aan t werk dus kan niet streamen(ik heb dus niet gezien waarom ze m sloeg), maar op t moment dat een paard een loopje met je neemt is t niet erg om m te corrigeren. Mijn paard sprak ik altijd toe en daar luisterde goed naar, ik hoefde haar geen tik te geven. Maar Fries is een hengst he, die zijn een stuk dominanterquote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Is dat dan normaal om te slaan? Ik heb geen flauw idee hoor want ik ben een paardenleek.![]()
Weer zo iemand, WTF is een punami?!?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dat zal de etterende punami zijn dan![]()
Oeps, ik dacht dat HET het deed.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Meganog het volgende:
Jaap haalt het hele bord leeg en zet alles weer terug zoals het stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |