toch niet gejat he?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeker een slechte OP... hij zit nu al op slot...
Hopelijk met een foto van (p)luizebol Amanda.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
volgt
Dat kan een moderator niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef demins het volgende:
Aha, Gert bedient haar knopje! Zet hem op om Gert!!!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef 2live het volgende:
kapster; is het wel echt haar, het lijkt zo synthetisch
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk met een foto van (p)luizebol Amanda.
Als ik jou toch niet had ...quote:
En haar WELKOM TERUG topic is gesloten, elk gebaar van goede wil blijft weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
Het is al 12.48 en Disana heeft nog steeds niets gepost....
en vergeet die 4 mannen nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub roept ons op Palma gek te maken.
Heeft iemand haar adres, mijn Fiat Panda kan ik vanmiddag om 1600 ophalen uit de garage.
Dan moet je hem niet gelijk total loss rijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub roept ons op Palma gek te maken.
Heeft iemand haar adres, mijn Fiat Panda kan ik vanmiddag om 1600 ophalen uit de garage.
Ik mag het hopen van wel... je wilt toch niet dat ze nog langer blijft...?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat dit gesprek niet van de schoonmaaktijd van Palma af.
Bedankt voor het plaatsen van het Nowlive gebeuren.quote:
Die extensions moeten er gewoon uit en nieuwe erin dan de fohn en stijltang uit het huis halen.quote:
Ik had ;rric graag een Gouden Dildo willen sturen omdat ik hem de grootste loser vind. Maar de kans is groot dat Brian die dus krijgt en denkt dat het vanwege z'n geweldige bedprestaties is. Nee dan toch maar niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
Geplaatst op 11-06 om 11:41
KNIP
Stuur hem een slappe lul !!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had ;rric graag een Gouden Dildo willen sturen omdat ik hem de grootste loser vind. Maar de kans is groot dat Brian die dus krijgt en denkt dat het vanwege z'n geweldige bedprestaties is. Nee dan toch maar niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |