quote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Maar ze blijft toch een toppertje.
Ze is eerlijk. Pardon???... "Ik zat er naast"... en nog volhouden dat het wel gebeurd is....
Ze is niet gemeen. Het is idd normaal om je hak in iemands schouder te zetten![]()
Ze blijft nooit lang boos. Ze heeft een korte aandachtsspanne
Ze is knap. Vind jij... er zijn er zat die dat absoluut niet vinden.
En ze is nog maar 19 jaar. Klopt, maar dit lijkt me niet de 19-jarige die op dr 25ste wel normaal doet.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef pullup het volgende:
Amanda is geschokt door het taalmisbruik van Huub![]()
Sterf jonguhhhhhhh.....sterf.........quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef pullup het volgende:
Amanda is geschokt door het taalmisbruik van Huub![]()
OMG... is dit het niveau wat we overal gaan krijgen??quote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef De_Moester het volgende:
volgens amanda hebben ze in dgk een voorbeeldfunctie op televisie voor de rest van nederland ?????![]()
![]()
Zullen we vanmiddag samen gaan oefenen op ordi gedrag?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... is dit het niveau wat we overal gaan krijgen??![]()
Weer zo'n ingefluisterde opmerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
De kapster merkt dat buiten de kooi iedereen weg van Brian is. (???)
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:58 schreef Meganog het volgende:
Amanda vindt dat Huub zich moet gedragen omdat ze allemaal een voorbeeldfunctie hebben omdat ze op televisie zijn.
Dat hou ik nog geen kwartier vol....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we vanmiddag samen gaan oefenen op ordi gedrag?![]()
Iedereen weg rent van Brain, zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
De kapster merkt dat buiten de kooi iedereen weg van Brian is. (???)
Je wil niet weten hoeveel mensen die DGK via tv volgen weg zijn van Brian.. bijna iedereen die ik spreek die alleen tv dgk zien..quote:
Maar dat is anders.......quote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef Meganog het volgende:
Amanda is al helemaal vergeten hoe ze zelf Eric ruim een dag heeft lopen uitschelden.
Daar is ze dan weer 20 cm te kort en 10 kilo te zwaar voorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er weer top uit, net een supermodel
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er weer top uit, net een superdel
Het vooroordeel van de inhoudsloze domme gans klopt dan weer wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is ze dan weer 20 cm te kort en 10 kilo te zwaar voor![]()
Die branche is ook gewoon te gevaarlijk voor haar........ al die naaldhakkenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het vooroordeel van de inhoudsloze domme gans klopt dan weer wel.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen die DGK via tv volgen weg zijn van Brian.. bijna iedereen die ik spreek die alleen tv dgk zien..
Streamers weten beter
hee hallo Disana fijn dat je er weer bent!quote:
hmm, beter zo dan een type die er ook in zit met kuiten en dijen waarin grote biljartballen in verstopt zijn met een lange blonde pruik waardoor ze gewoon op een omgebouwde man lijktquote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is ze dan weer 20 cm te kort en 10 kilo te zwaar voor![]()
Edit: voor supermodel wel 15 kg
Nu heb IK wel verstand van de mode-industrie en laat me je zeggen: die komt nergens op de catwalk. De chlamydia-bimbo look is nooit in geweest en zal nooit in zijn. Bovendien kan ze niet eens 2 meter normaal lopen voor ze weer bukt om haar aangebakken en beschimmelde biefstuklappen aan de wereld te tonen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
amanda ziet er weer top uit, net een supermodel
Waarom val je Amanda nu zo af?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, beter zo dan een type die er ook in zit met kuiten en dijen waarin grote biljartballen in verstopt zijn met een lange blonde pruik waardoor ze gewoon op een omgebouwde man lijkt
Maar die pretendeert niet het lekkerste wijf ter wereld te zijn, waar alle mannen wel het bed mee zouden willen delen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, beter zo dan een type die er ook in zit met kuiten en dijen waarin grote biljartballen in verstopt zijn met een lange blonde pruik waardoor ze gewoon op een omgebouwde man lijkt
quote:
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet, met vleugeltjes is het een engeltjequote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nu heb IK wel verstand van de mode-industrie en laat me je zeggen: die komt nergens op de catwalk. De chlamydia-bimbo look is nooit in geweest en zal nooit in zijn. Bovendien kan ze niet eens 2 meter normaal lopen voor ze weer bukt om haar aangebakken en beschimmelde biefstuklappen aan de wereld te tonen.
Klopt helemaalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die pretendeert niet het lekkerste wijf ter wereld te zijn, waar alle mannen wel het bed mee zouden willen delen.
Toch een subtiel verschilletje...
EN die heeft niet elke maand een blaasontsteking door slechte hygiene![]()
Vleugels krijgen dat gewicht echt niet van de grondquote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet, met vleugeltjes is het een engeltje
Ze spoelt zich toch elke dag zeker 2 minuten af...zonder zeep..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die pretendeert niet het lekkerste wijf ter wereld te zijn, waar alle mannen wel het bed mee zouden willen delen.
Toch een subtiel verschilletje...
EN die heeft niet elke maand een blaasontsteking door slechte hygiene![]()
gaat hij aan die sloerie een brief schrijven? dat gaat zelfs voor Huub heel ver....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef 2live het volgende:
lieke vindt het moeilijk de brief van huub aan hedda te lezen
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
gaat hij aan die sloerie een brief schrijven? dat gaat zelfs voor Huub heel ver....
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet, met vleugeltjes is het een engeltje
ja, mooie meid, lijkt op mijn oma, hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
DIT is een supermodel. De nederlandse Doutzen Kroes (alle covers van Vogue wereldwijd, l'oreal meisje, victoria secrets, alle grote campagnes)... Amanda is een varken vergeleken bij haar (en bij de gemiddelde vrouw)
Geen mooie beeldspraak...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dit zou Amanda zijn als ze vleugels had.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, mooie meid, lijkt op mijn oma, haha
wel raar ding op haar hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |