quote:
ja, hmm, je bent niet zo heel erg aardig, ben je regelmatig in de martelkamertjes van de warmoesstraat te vindenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zou Amanda zijn als ze vleugels had.
ehehehequote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nu heb IK wel verstand van de mode-industrie en laat me je zeggen: die komt nergens op de catwalk. De chlamydia-bimbo look is nooit in geweest en zal nooit in zijn. Bovendien kan ze niet eens 2 meter normaal lopen voor ze weer bukt om haar aangebakken en beschimmelde biefstuklappen aan de wereld te tonen.
Inderdaad, ze is echt een prinsjesje niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef robert2006 het volgende:
nou ja, bij wijze van spreken, maar ze is toch echt een prinsesje niet
Ze heeft alleen maar shirtjes/tuniekjes die ze draagt als jurkjes dus ik stem voor. Oh en ze is 8 kilo zwaarder. Ik denk niet dat alles meer past.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef mootie het volgende:
Natasja wil meer zomerjurkjes, ze heeft toch al een kast die nokkievol zit?:
Dankjewel. Berichtje in de SC: 69 SC #1}quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hee hallo Disana fijn dat je er weer bent!![]()
69 SC #1}quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogstens doorgeven aan een (F)A.
Welcome back!
Je kent je adresjes goed:) En jij was niet gay?:)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, hmm, je bent niet zo heel erg aardig, ben je regelmatig in de martelkamertjes van de warmoesstraat te vinden
hm, logisch en terecht wat mij betreft :quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
Natasja: Er zijn mensen die de hele dag achter de streams hangen en weten wat je aanhebt. Ze benadrukt nog eens dat ze 's nachts haar corsetje draagt en overdag soms ook.
Ik heb de indruk dat ze op het gedrag tav haar borsten in aangesproken.
Nee. Je bent toch al unbanned en waarschijnlijk heeft Gert dat verzoek bij een (F)A ingediend, aangezien je als mod de rechten niet hebt om zelf te bannen en unbannen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
69 SC #1}
Bedoel je dat ik een FA moet PM'men? En waarmee dan?
Het zou me niet verbazen als dr dinges wat mailtjes heeft gehad, dat Natasja zonder bh rondhobbelt e.d.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Er hangen de hele dag simpele streamers op het net, die er op letten wat ik draag. Hierbij doelt ze op het dragen van haar corset en sportbh.![]()
Dat corset heb ik al dagen niet meer gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dr dinges wat mailtjes heeft gehad, dat Natasja zonder bh rondhobbelt e.d.
Ohh.. ook nog liegen tegen de streamers... foei!!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
Natasja: Er zijn mensen die de hele dag achter de streams hangen en weten wat je aanhebt. Ze benadrukt nog eens dat ze 's nachts haar corsetje draagt en overdag soms ook.
Ik heb de indruk dat ze op het gedrag tav haar borsten in aangesproken.
Adel is gewoon een lekkere holland mooie schone meid, zo fris ook, en ook der kast heerlijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die pretendeert niet het lekkerste wijf ter wereld te zijn, waar alle mannen wel het bed mee zouden willen delen.
Toch een subtiel verschilletje...
EN die heeft niet elke maand een blaasontsteking door slechte hygiene![]()
O.A. die van mij. Ik zei dat ik interesse had in een neuscorrectie omdat de borsten van mijn idool Natasia zo mooi vierkant en zweerderig waren geworden maar dat ik me afvroeg of het wel goed was dat ze meteen haar corset af deed en ratslagen deed en ik vroeg me af of de nazorg wel goed zou zijn aangezien ik immers mijn neus wilde laten doen maar toch ging twijfelen..enorm bullshit verhaal dus:)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dr dinges wat mailtjes heeft gehad, dat Natasja zonder bh rondhobbelt e.d.
Er is in zowel haar doos als kast een heel nieuw ecosysteem aangetroffen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef Villalux het volgende:
[..]
Adel is gewoon een lekkere holland mooie schone meid, zo fris ook, en ook der kast heerlijk!
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
O.A. die van mij. Ik zei dat ik interesse had in een neuscorrectie omdat de borsten van mijn idool Natasia zo mooi vierkant en zweerderig waren geworden maar dat ik me afvroeg of het wel goed was dat ze meteen haar corset af deed en ratslagen deed en ik vroeg me af of de nazorg wel goed zou zijn aangezien ik immers mijn neus wilde laten doen maar toch ging twijfelen..enorm bullshit verhaal dus:)
beste loveprofusion 1 van mijn beste vrienden is gay, en die rommelt daar vaak rond, met alle toestanden en vertelt er ook uitgebreid over, heb overigens nooit verteld geen gay te zijn, maar dat terzijde (ben het ook niet,btw)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je kent je adresjes goed:) En jij was niet gay?:)
![]()
Warmoesstraat kom ik niet..vind ik te ranzig..sowieso kom ik niet zo vaak in Amsterdam meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beste loveprofusion 1 van mijn beste vrienden is gay, en die rommelt daar vaak rond, met alle toestanden en vertelt er ook uitgebreid over, heb overigens nooit verteld geen gay te zijn, maar dat terzijde (ben het ook niet,btw)
Dat was lel 8 al ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Ze geeft hem een lel. Hij slaat gelijk op hol
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het topmodel loopt op de catwalk waar ze hoort.....in de paardenbak...![]()
Ik vind het naar om te zien. Echt waar. Ik heb dan misschien wel een teer zieltje maar ik vind het echt sneu zoals ze hem ramt.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Is ie zo vervelend of zij zo agressief?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
Het topmodel loopt op de catwalk waar ze hoort.....in de paardenbak...![]()
Kolerewijf. Dat bewaart ze maar voor WB, dat spanken.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Ik vind het echt niet gek dat ie zn kont tegen de krib gooit......... die meid doet echt rotquote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het naar om te zien. Echt waar. Ik heb dan misschien wel een teer zieltje maar ik vind het echt sneu zoals ze hem ramt.
Nee ze heeft de dure en exclusieve teenslippers van de Hema aan haar modellenvoetjes..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Dit keer niet op de hoge hakjes.
En nou moet hij voor straf terug naar de stalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet gek dat ie zn kont tegen de krib gooit......... die meid doet echt rot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |