Zodra hij 1 seconde stilstaat wordt ze pissig.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie zo vervelend of zij zo agressief?
nou je hebt er wel gezellige foute tenten, ook voor hetero'squote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Warmoesstraat kom ik niet..vind ik te ranzig..zowieso kom ik niet zo vaak in Amsterdam meer.
Dat arme beest staat al 3 weken op stal, geen wonder dat hij dwars is, toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie zo vervelend of zij zo agressief?
en de kleding van Lieke..............en het spugen van die schone adel en erica....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef farceman het volgende:
Huub heeft gitaar betaald...heeft brian ook ald e piano van huub gemaakt en betaald?
of wordt Brian weer door achter beschermd?
nee hoor, amanda is nooit bitter, ze wordt overigens steeds mooier en straaltquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda is gewoon bitter dat Fries mooier haar heeft dan zij.
Lijkt mij niet, nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
Dat arme beest staat al 3 weken op stal, geen wonder dat hij dwars is, toch?
ja die blaasontsteking doet haar een wereld aan goed!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, amanda is nooit bitter, ze wordt overigens steeds mooier en straalt
Ik hoor Brian nog zeggen dat Lieke een punani vol met pus heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:32 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ja die blaasontsteking doet haar een wereld aan goed!
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Brian 'speelt' wat op zijn gitaar.
Amanda: "Eindelijk kan ik hem weer horen. Hij klinkt toch een beetje anders!"
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef Meganog het volgende:
Brian 'speelt' wat op zijn gitaar.
Amanda: "Eindelijk kan ik hem weer horen. Hij klinkt toch een beetje anders!"
dat is echte liefdequote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ze is echt idolaat van hem. Hij slaat haar, scheld haar uit, maar ze houdt van hem. lol
Volgens mij is 48 uur gewoon 48 uur... Dat zullen ze toch wel gewoon kunnen instellen??quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Je bent toch al unbanned en waarschijnlijk heeft Gert dat verzoek bij een (F)A ingediend, aangezien je als mod de rechten niet hebt om zelf te bannen en unbannen.
Ik hoor haar stem nog! Kan iemand haar het huis uitslepen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Het beste nieuws van vandaag komt van Palma:
"Ik ga er vandoor"....![]()
En dat binnen 2 seconde.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Meganog het volgende:
Amanda verzet 3 stukken op het schaakbord.
Jaap ziet feiloos welke stukken verzet zijn.
Amanda is toch van na de Webber generatie?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Brian over Jaap tegen Amanda: "Kijk maar uit wie je voortaan dom noemt"
Amanda: "Oh ja alsof je slim bent als je kunt schaken. Dan ben je echt dom als je dat zegt! Als je kan dammen ben je dan ook slim?".
Brian wil eigenlijk van Amanda af...maar die penentrante doordringende geur van haar snee blijft toch trekken. Ze is makkelijk. Diep in zijn hart vind hij haar maar een dom goor wijf..maar ja..het zakkie moet leeg héquote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef De_Moester het volgende:
brian zegt gewoon dat amanda dom is....
Is mooi om te zien.quote:
Dambord voorhaar neerzetten, kijken wat ze er van bakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Brian over Jaap tegen Amanda: "Kijk maar uit wie je voortaan dom noemt"
Amanda: "Oh ja alsof je slim bent als je kunt schaken. Dan ben je echt dom als je dat zegt! Als je kan dammen ben je dan ook slim?".
dat zal de etterende punami zijn danquote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil eigenlijk van Amanda af...maar die penentrante doordringende geur van haar snee blijft toch trekken. ...
Nee hoor, daar is idd nix geks aan. Toen mijn paardje dr griffelbeentje had gebroken en ze moest 3 weken boxrust hebben was ze ook heel baldadig toen ze dr weer uitmocht.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat arme beest staat al 3 weken op stal, geen wonder dat hij dwars is, toch?
Waarschijnlijk een appeltaartquote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dambord voorhaar neerzetten, kijken wat ze er van bakt.![]()
Ik heb ooit eenmalig gezongen bij een soort van Jostiband maar ik vond het niet leuk meer toen één zijn plectrum begon op te eten en de ander bijna stikte in z'n triangel. Die ene die op de kerkbank lag te rukken vond ik ook niet zo'n succes.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef DrsH het volgende:
Brian is gevraagd voor een gastoptreden met de JOSTI band dat is pas helemaal te gek
Dan zal ze roepen "sorry hoor maar ik ben penisleptisch en wordt er duizelig van, kankah jonguh"quote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dambord voorhaar neerzetten, kijken wat ze er van bakt.![]()
Is dat dan normaal om te slaan? Ik heb geen flauw idee hoor want ik ben een paardenleek.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is idd nix geks aan. Toen mijn paardje dr griffelbeentje had gebroken en ze moest 3 weken boxrust hebben was ze ook heel baldadig toen ze dr weer uitmocht.
gewoon een typisch geval van eenloverboy slachtoffer .. dat past precies bij haarquote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ze is echt idolaat van hem. Hij slaat haar, scheld haar uit, maar ze houdt van hem. lol
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eenmalig gezongen bij een soort van Jostiband maar ik vond het niet leuk meer toen één zijn plectrum begon op te eten en de ander bijna stikte in z'n triangel. Die ene die op de kerkbank lag te rukken vond ik ook niet zo'n succes.
*gebaseerd op een waargebeurd verhaal*
Ik zeg, doen Brian!!Komt die eindelijk eens over als hoogbegaafd ook al raakt hij maar één juiste noot.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eenmalig gezongen bij een soort van Jostiband maar ik vond het niet leuk meer toen één zijn plectrum begon op te eten en de ander bijna stikte in z'n triangel. Die ene die op de kerkbank lag te rukken vond ik ook niet zo'n succes.
*gebaseerd op een waargebeurd verhaal*
Ik zeg, doen Brian!!Komt die eindelijk eens over als hoogbegaafd ook al raakt hij maar één juiste noot.
Ik ben aan t werk dus kan niet streamen(ik heb dus niet gezien waarom ze m sloeg), maar op t moment dat een paard een loopje met je neemt is t niet erg om m te corrigeren. Mijn paard sprak ik altijd toe en daar luisterde goed naar, ik hoefde haar geen tik te geven. Maar Fries is een hengst he, die zijn een stuk dominanterquote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Is dat dan normaal om te slaan? Ik heb geen flauw idee hoor want ik ben een paardenleek.![]()
Weer zo iemand, WTF is een punami?!?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dat zal de etterende punami zijn dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |