Maar hij begint gewoon te spelen op die volledig ontstemde gitaar...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hele serieuze bezigheid een gitaar stemmen, zeker als je toondoof bent.
Dat gat is ook kleiner hequote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat Brian nog eerder klaarkomt met zijn gitaar, dan met Amanda.
geef die jongen een elektronisch stemapparaat dan...grrrrrrrr voor een paar tientjes verlos je vele streamers uit dit lijden, of misschien nog beter pak die gitaar af!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft wel de hulp van een elektronisch stemadviesding. Niet dat het veel lijkt te helpen....quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Nog beter had hem die KUT gitaar niet gegeven.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef De_Moester het volgende:
[..]
geef die jongen een elektronisch stemapparaat dan...grrrrrrrr voor een paar tientjes verlos je vele streamers uit dit lijden, of misschien nog beter pak die gitaar af!![]()
Volgens mij heeft hij dat ook, ik zag iets met een oplichtend groen schermpje, kan dat kloppen?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef De_Moester het volgende:
[..]
geef die jongen een elektronisch stemapparaat dan...grrrrrrrr voor een paar tientjes verlos je vele streamers uit dit lijden, of misschien nog beter pak die gitaar af!![]()
oh jee...en dan krijgt ie 'm nog niet gestemd?????? Hopeloosquote:Op maandag 11 juni 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat ook, ik zag iets met een oplichtend groen schermpje, kan dat kloppen?
ow sorry......zal het nooit meer doenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
Dat gezeur van Nowlife over die taart ben ik spuugzat![]()
nou, ik vind het interessanter en leuker dan de zoveelste schreeuwpartijquote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef CoT het volgende:
Fuck Off met dat Nowlive
Da zijn toch die oplichters? Net goed dat die taart verkeerd is bezorgd
Het leuke van zo'n ding is, dat je er wel de onderlinge afstemming van de snaren mee kunt meten. Maar niet de toonhoogte van het geheel, alles kan meesterlijk fout gestemd zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Hij heeft wel de hulp van een elektronisch stemadviesding. Niet dat het veel lijkt te helpen....
Ik mopperde niet op jou hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ow sorry......zal het nooit meer doen![]()
Was het nou zo moeilijk geweest om die gitaar vantevoren even te stemmen??quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leuke van zo'n ding is, dat je er wel de onderlinge afstemming van de snaren mee kunt meten. Maar niet de toonhoogte van het geheel, alles kan meesterlijk fout gestemd zijn.
Klopt, dat is ook gebeurd.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leuke van zo'n ding is, dat je er wel de onderlinge afstemming van de snaren mee kunt meten. Maar niet de toonhoogte van het geheel, alles kan meesterlijk fout gestemd zijn.
Hier nog één, ben benieuwd hoe dit afgaat lopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik vind het interessanter en leuker dan de zoveelste schreeuwpartij
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft gekust met Lieke, omdat Lieke er zo mannelijk uitziet.![]()
Je hebt ze ook die exact de juiste toon kunnen meten.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het genre van Brian is zo uniek, in Eemnes en ver daarbuiten is niemand te vinden, die dat genre zo beheerst zoals Brian dat doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was het nou zo moeilijk geweest om die gitaar vantevoren even te stemmen??
Of is dit het cadeautje voor de streamers??![]()
Wanneer krijgt hij die platina CD??quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het genre van Brian is zo uniek, in Eemnes en ver daarbuiten is niemand te vinden, die dat genre zo beheerst zoals Brian dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |