quote:Op maandag 11 juni 2007 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Online kom ik best nog aardig mee moet ik zeggen, gisteren een hele toffe race gehad op de Nordschleife met 7 anderen, begon op de 4e plek in mijn Hello Kitty Mitsubishi GTO, haalde de nummer 3 na een minuut of wat in, later ook de twee koplopers die uit de bocht gevlogen waren, heb toen een minuut of 3 aan kop gereden tot ik zelf de bocht uitvloog.
Werd toen weer ingehaald, maar uiteindelijk toch nog 4e geworden, had 3e moeten zijn maar er was weereens zo’n slapjanus die me vanachteren aantikte.
Nordschleife in een snelle auto is wel de vetste race-experience op een console ooit
een endurance race is 25 rondesquote:Op maandag 11 juni 2007 09:28 schreef Heintje het volgende:
4 rondes is ook lang ja, Dat is gewoon een endurence race.
Ik vind het trouwens echt een moeilijke baan in dit spel omdat hij zo smal is. Het is echt moeilijk om daar iemand netjes in te halen.
Ik ben er inmiddels ook al wel achter dat je niet over de curbs moet rijden. Dan verlies je echt snel de controle.
je kan je velgen pas een andere kleur geven als je andere velgen hebt aangeschaft dan de originele die eronder zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben ik met je eens, alleen als ik sommige rondetijden zie van andere gamers die echt met alles uit rijden moet ik wel heel erg zuigen.![]()
edit:// iemand enig idee hoe je velgen een andere kleur kunt geven?
oh dat wist ik niet! bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef mustisuc het volgende:
[..]
een endurance race is 25 rondes
[..]
je kan je velgen pas een andere kleur geven als je andere velgen hebt aangeschaft dan de originele die eronder zitten
25 ronde Nordschleife? Dat is 500 Km. Leuk maar een beetje overdreven voor een spelletje.quote:
5 keer de Nordschleife ben je net zo lang mee bezig als de endurance races jaquote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
25 ronde Nordschleife? Dat is 500 Km. Leuk maar een beetje overdreven voor een spelletje.
Als ik zie dat 45 ronde Tsubaku al een endurece race genoemt wordt dan dan is 5 rondjes Nordschleife dat ook.
4 misschien nog net niet, al moet je dan volgens mij wel een pitstop maken....
heb ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Gamedemon het volgende:
Als die letters rood worden is het zo onduidelijk dat ik er werkelijk niks uit kan opmaken.
Mmmh jammer, ik vind een 24 uurs race altijd wel tof.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij kan je bij een race alleen het aantal ronde instellen, en dus niet een tijd dat de race gaat duren.
Tot hoever je het aantal ronden in kan stellen weet ik niet, misschien dat je dan met een langzame auto op de Nordschleife wel een 24 uurs race kan maken. Is iets van 150 rondjes.
in GT zit het ook. misschien zit het hier ook in de career maar ik heb nog niet alle endurance races unlocked om het zeker te weten.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh jammer, ik vind een 24 uurs race altijd wel tof.
Misschien dat ze die mogelijkheid er nog in kunnen patchen, moet niet zo heel moeilijk zijn lijkt me.
Ik hoop het niet, 24 uur is net iets te veel.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
in GT zit het ook. misschien zit het hier ook in de career maar ik heb nog niet alle endurance races unlocked om het zeker te weten.
24 uurs online zou ik nooit doen. tegen de CPU kan je tenminste nog op pauze zetten en de volgende dag verder gaan haha!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, 24 uur is net iets te veel.
Dat zou dan gewoon hire driver worden en maar wachten.
Het zou leuk zijn als je het zou kunnen doen, zeker MP maar ik denk niet dat het veel gespeeld zal worden.
Zelfs een 2 uurs race is al lang. Al lijkt me dat wel grappig om een keer te doen met 8 man op een korte baan.
24 uur zou online wel gaaf zijn als je met je vrienden af kan wisselen. Dus dat je bij een pitstop de controle over kan geven aan iemand anders, en dan zo met 8 teams gaan rijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
24 uurs online zou ik nooit doen. tegen de CPU kan je tenminste nog op pauze zetten en de volgende dag verder gaan haha!
2 uur oid lijkt me wel stoer... maar dan wel allemaal dezelfde auto!
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef rival het volgende:
kan ik ergens een lijstje vinden met de "beste" auto's? (uitleg hieronder)
ik heb BV bij klasse D een golf. voor klasse C een lancia delta. dan tune ik die auto's zodat ik net op het randje zit van die klasse. en ik merk daarin dat er flink verschil zit tussen de verschillende auto's. met bv die lancia doe ik een A klasse race met gemak, met een andere auto veel moeite.... terwijl ze dezelfde PI hebben en AWD (en gewicht/vermogen e.d redelijk etzelfde)
zo heb ik de endurance A-klasse zeker 4 keer geprobeerd met verschillende auto's en het lukte me maar niet (op HARD) totdat ik een impreza tot de max van A klasse tunede en toen won ik de race wel(had het daarvoor met de clio geprobeerd en een lotus omega en kwam nergens)
Het heeft met gevoel te maken.quote:
thanks bro., moet t nu doen. Niks bijzonders hoor.... Gewoon een foute Corrado.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Robhimself je kan niet hotlinken van de site. Je moet hem even opslaan en ergens anders hosten
Misschien wel iets om in de OP te zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Robhimself je kan niet hotlinken van de site. Je moet hem even opslaan en ergens anders hosten
dat dacht ik dus ook in het begin. maar ik begin toch wel sterk te twijfelen dat er voor elke klasse bepaalde auto's een betere keus zijn!quote:
Vals bedoel je.quote:
Dat is ook wel zo. Het is niet zo dat je met alle auto's met de zelfde PI percies de zelfde rondetijden neer kan zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook in het begin. maar ik begin toch wel sterk te twijfelen dat er voor elke klasse bepaalde auto's een betere keus zijn!
MR auto's liggen over het algemeen het beste op de weg, ivm het zwaartepunt wat meer gecentreerd is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Het is niet zo dat je met alle auto's met de zelfde PI percies de zelfde rondetijden neer kan zetten.
Met bijvoorbeeld een Rear engine moet je voorzichtiger rijden dan met een Front engine, terwijl de positie van de motor geen invloed heeft op de PI.
mijn driftbak heeft gewoon de beste banden en alles eronder. maar door instellingen (wielen naar binnen of naar buiten zetten) alsnog ervoor gezorgt dat hij bijna instant gaat driften, echter nu heb ik wel voorbanden die vette grip hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
RWD's zijn goede driftbakken, vooral met dunne bandjes eronder.
De Cayman in S klasse met alle upgrades is ook erg gruwelijk om aan te horenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Vals bedoel je.Persoonlijk vind ik dat soort dingen uit den boze. Zowel single als multiplayer. Ik vind het veel toffer om strak achter de ander te blijven rijden en bij het inremmen van de bocht snel ernaast en hem eerst laten remmen. Dan zet je m er zonder problemen voor met een tikkie van de joypad/ stuur.
Maargoed, ieder doet het op z'n eigen manier toch?Als je maar lol hebt.
Dan hopen dat ie je er niet uitrijdt bij het uit accelereren......Vooral met een RWD....
Gisteren even het realisme van het geluid gechecked. Mijn god, wat klinkt die Carrera GT goed. HEERLIJK!!! Echt een huilende auto, fantastisch!![]()
Heb alleen nog met de vering gekloot, vond het irritant dat tijdens het remmen de auto op en neer aan het stuiteren wasquote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef rival het volgende:
tunen jullie je auto's ook? of kopen jullie alleen upgrades?
ik vind het tunen echt super gedaan. als ik dingen aanpas merk ik ook duidelijk verschil als ik daarna ga racen!
en begin eindelijk door te krijgen dat je bij de allignment echt maar minimale veranderingen moet maken voor de beste resultaten! (haal .4 seconde af van 0-100 en een hele seconde van 0-160 zonder de topsnelheid te verneuken)
zo begint hetquote:Op maandag 11 juni 2007 11:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb alleen nog met de vering gekloot, vond het irritant dat tijdens het remmen de auto op en neer aan het stuiteren was![]()
das een vet idee als in een soort Co-opquote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
25 ronde Nordschleife? Dat is 500 Km. Leuk maar een beetje overdreven voor een spelletje.
Als ik zie dat 45 ronde Tsubaku al een endurece race genoemt wordt dan dan is 5 rondjes Nordschleife dat ook.
4 misschien nog net niet, al moet je dan volgens mij wel een pitstop maken....
Toch vind ik de circuits een beetje teleurstellend in dit spel. De meeste zijn gewoon uit deel 1 gehaald maar een paar van de beste dan weer niet.
Alpine Ring
New York long
Rio
Ik heb een HD tv gekocht voor dit spel, geen last van dusquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Gamedemon het volgende:
Als die letters rood worden is het zo onduidelijk dat ik er werkelijk niks uit kan opmaken.
Hebben anderen dit ook?
als ie et alleen op hoge snelheid heeft dan regel je het met de downforce.. niet als ie dit altijd doet (hij doet et altijd gok ik,. klein autootje veel vermogen en achterwielaangedreven)quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou Rival, jij als ‘expert’ ik heb een Honda S2000 waarbij de achterkant nogal wiebelig is als ik een bocht uit kom, moet ik dan de downforce oid aanpassen ?
Echt een pokke auto. Ik heb de mijne motorisch bijna aan de max zitten en qua handling helemaal aan de max maar dat kreng valt niet op de weg te houden.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De Cayman in S klasse met alle upgrades is ook erg gruwelijk om aan te horen
verkopen... en minder geld ervoor krijgen.... (moet somsquote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Echt een pokke auto. Ik heb de mijne motorisch bijna aan de max zitten en qua handling helemaal aan de max maar dat kreng valt niet op de weg te houden.
Kutte is alleen dat ik er nu zoveel geld in heb zitten dat ik geen geld meer heb om hem in te ruilen voor een andere Porsche voor de Porsche races.
Hij doet het inderdaad altijd, zal eens kijken naar die opties die je noemt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
als ie et alleen op hoge snelheid heeft dan regel je het met de downforce.. niet als ie dit altijd doet (hij doet et altijd gok ik,. klein autootje veel vermogen en achterwielaangedreven)
wat jij het beste aan kan passen is de stand van je wielen (camber, toe e.d.) waardoor je kan zorgen voor stabielere achterkant. dit gaat wel ten koste van het insturen van je auto (juiste balans kiezen)
ik heb al mijn wiel info van deze site gehaald een tijdje terug
http://www.familycar.com/Alignment.htm
maar ik kwam er gisteren ook achter dat in het spel zelf ook een duidelijke uitleg zit. maar daar staat alleen bij wat er gebeurt als je wat aanpast, maar niet hoe het gebeurt (of je iets op min of plus moet zetten bv)
je kunt onderdelen toch ook weer verkopen?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Echt een pokke auto. Ik heb de mijne motorisch bijna aan de max zitten en qua handling helemaal aan de max maar dat kreng valt niet op de weg te houden.
Kutte is alleen dat ik er nu zoveel geld in heb zitten dat ik geen geld meer heb om hem in te ruilen voor een andere Porsche voor de Porsche races.
Camber van je wielen aanpassen, helpt ook erg veel bij het betere bochtenwerk.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik merk trouwens dat je upgrades wel met beleid moet toepassen aangezien aan alles in waarde zit. Wil je een auto in een klasse maximaliseren dan moet je een balans tussen stabiliteit en snelheid vinden. Zo heb ik bij mijn MR2 de remmen geüpgrade, hem verlaagd, lichter gemaakt en de banden vervangen door slicks. Omdat ik merkte dat ik qua snelheid niet echt meekwam heb ik een fuel system erin gegooid en betere bougies. Op zich een snel en redelijk stabiel wagentje nu. Al ik de achterkant bij snelle circuits als Mapple Leaf nog wat springerig.
Ik denk er nu aan om een spoiler op de achterkant te monteren om te zorgen voor meer downforce. Is dit verstandig of zijn er nog andere mogelijke upgrades?
Een fractie idd. Wat ik trouwens ook een naaistreek vind van deel 2 t.o.v. deel 1 is dat je de auto's die je wint niet kunt verkopen. Kan wel, maar voor 100 credits ja, daar koop ik nog geen ruitenwissers voor.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je kunt onderdelen toch ook weer verkopen?zal wel weer voor een fractie van de prijs zijn, maargoed.
je krijgt trouwens wel vaak een nieuwe auto zeg. even een paar races winnen en hup daar heb je er al weer 1.
idd naaistreek. ja online kan je ze verkopen maar niemand die ze wiltquote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een fractie idd. Wat ik trouwens ook een naaistreek vind van deel 2 t.o.v. deel 1 is dat je de auto's die je wint niet kunt verkopen. Kan wel, maar voor 100 credits ja, daar koop ik nog geen ruitenwissers voor.
Dit was in deel 1 altijd wel een redelijke manier om nog even aan een paar centen te komen als je je bankrekening geplunderd had.
Heb er toch al 2 verkocht door er een FC Utrecht logo op te kwakken.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
idd naaistreek. ja online kan je ze verkopen maar niemand die ze wilt
Je kan toch gewoon een aantal gemiddelde races een paar keer op nieuwe doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een fractie idd. Wat ik trouwens ook een naaistreek vind van deel 2 t.o.v. deel 1 is dat je de auto's die je wint niet kunt verkopen. Kan wel, maar voor 100 credits ja, daar koop ik nog geen ruitenwissers voor.
Dit was in deel 1 altijd wel een redelijke manier om nog even aan een paar centen te komen als je je bankrekening geplunderd had.
mits je kan paintenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb er toch al 2 verkocht door er een FC Utrecht logo op te kwakken.
Strak plan, heb nog nooit met Fokkers op Live gezeten eigenlijk. Mijn gamertag staat in mijn profiel, stuur maar een invite vanavond als je wilquote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef kepler het volgende:
mensen die vanavond nog willen racen? Vanaf een uurtje of negen ben ik zelf online als het goed is
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Heintje het volgende:
Ik doe ook wel mee.
Mits er online career gespeeld wordt, als ik een keer niet laatste ben wil ik wel dat die uitzonderlijke prestatie beloont wordt met een paar credits.
Ik race wat ik racen kan, en met de gewonnen auto's race ik wat ik daarvoor niet racen kon.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Darow het volgende:
Hoe spelen jullie de career? Ik probeer klasse voor klasse uitte spelen, heb nu 9 van de 10 bij proving grounds ( ja ben nog niet zolang bezig).
als je de 10de haalt krijg je 27.000quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Darow het volgende:
Hoe spelen jullie de career? Ik probeer klasse voor klasse uitte spelen, heb nu 9 van de 10 bij proving grounds ( ja ben nog niet zolang bezig).
zo speel ik hem ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik race wat ik racen kan, en met de gewonnen auto's race ik wat ik daarvoor niet racen kon.
Probeer zo weinig mogelijk te kopen/tunen
Per race kan je ook zien wie je tegenstanders zijn en waarin ze rijden. Heb je al gelijk een paar voorbeelden van de juiste wagens.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
Ik had voor een race een Mid engine RWD nodig. Maar dat zou betekenen dat je alle auto's moet gaan bekijken om er achter te komen wat de beste is.
of heb ik die zoek optie helemaal over het hoofd gezien?
als je naar buy car gaat. kan je in dat scherm op de blauwe knop drukken. dan krijg je een lijst!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
zo speel ik hem ook.
Je kunt trouwens niet eens zoeken op auto's die je wil gaan kopen.
Ik had voor een race een Mid engine RWD nodig. Maar dat zou betekenen dat je alle auto's moet gaan bekijken om er achter te komen wat de beste is.
Ja, veel Top Gear kijken dan weet je meteen welke auto's over een bepaalde aandrijving beschikken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
zo speel ik hem ook.
Je kunt trouwens niet eens zoeken op auto's die je wil gaan kopen.
lambo, AWD.......... niet liegenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ja, veel Top Gear kijken dan weet je meteen welke auto's over een bepaalde aandrijving beschikken.
(BMW, TVR, Ferrari, Porsche, Lambo zijn zowiezo RWD to name a few)
Gallardo zeker jaquote:Op maandag 11 juni 2007 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
lambo, AWD.......... niet liegen
Murciélago, en zelfs de gallardo geloof ik
Ik race juist het liefst met mijn gekochte auto en die upgrade ik gewoon iedere keer. Er zitten een hoop klote auto's tussen die je krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik race wat ik racen kan, en met de gewonnen auto's race ik wat ik daarvoor niet racen kon.
Probeer zo weinig mogelijk te kopen/tunen
Dat is een optie, maar vaak zijn er meer mogelijkheden dan de gene waar hun in rijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Per race kan je ook zien wie je tegenstanders zijn en waarin ze rijden. Heb je al gelijk een paar voorbeelden van de juiste wagens.
Klopt, maar daar zie je verder niks. Als ik daar sorteer op RWD dan zie ik niet waar de motor ligt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
als je naar buy car gaat. kan je in dat scherm op de blauwe knop drukken. dan krijg je een lijst!
kan je sorteren op model, merk, type, aandrijving, en wat je nog meer kan bedenken
idd dat heb ik ook zeker altijd met de 1e wagen die je koop wil ik zo lang mogelijk doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik race juist het liefst met mijn gekochte auto en die upgrade ik gewoon iedere keer. Er zitten een hoop klote auto's tussen die je krijgt.
het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die ritjes in die focus maar een pain in the assquote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef Magneet het volgende:
iki heb welgeteld 1 wagen gekocht : de FOcus die heb je nodig voor een factory class. Ding kon je volgens mij alleen nergens winnen voor zover ik kon zien.
PGR3 is niet zo leuk als Forzaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
Je krijgt idd snel veel auto's. Maar dat zorgt er voor dat je redelijk makkelijk alle races kan doen.
Ik moet er niet aan denken dat ik met mijn mini genoeg geld bij elkaar had moeten racen om voor alle andere races auto's te kopen.
Er zitten gewoon te veel auto's in het spel om constant met de zelfde te rijden.
Ik vind het ook wel leuker dat wordt gedwongen in veel verschillende wagens te rijden.
Als je veel met 1 auto wil rijden moet je PGR 3 gaan doen.
Die amerikaanse bakken zijn pas crap met de meeste raceén heb ik mijn Klasse en PI ongeveer net als de rest dan is het leuker maar bij die amerikaanse bakken moets ik een klasse hoger pakken om mee te kunnen komenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die ritjes in die focus maar een pain in the ass![]()
![]()
Die had ik ook gekocht. 9500 CR en dat won je zo veer terug, plus dat je er een relexte Ford Focus Sport Focus mee wint. Voor de rest heb ik ook nog niks gekocht en ik zie wel hoever ik zo kan komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef Magneet het volgende:
iki heb welgeteld 1 wagen gekocht : de FOcus die heb je nodig voor een factory class. Ding kon je volgens mij alleen nergens winnen voor zover ik kon zien.
De tracklist van Forza 2, mocht iemand daar behoefte aan hebben.quote:FORZA 2 TRACKLIST
• Daft Punk is Playing at My House - LCD Soundsystem
• Come On - Andy Hunter
• Switch On (feat Ryan Tedder) - Paul Oakenfold
• Truckers Choice - DJ Mark
• Stinger - DJ Mark
• DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D.
• Insomnia - Faithless
• Sonido Total - The Pinker Tones
• Look at What You get - Taxi Doll
• Put Your Hands Up - Ben Benassi
• Robogirl - The Crystal Method
• What you Want - Killing Bird and Jane Fontana
• Told You So - DJ Tiesto--Tom Cloud
• Small Step on the Other Side - DJ Tiesto--Basic Perspectivce
• Body Language - Mandy Vs Brookashade
• Beautiful - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Sink - Sister Machine Gun
• Lenny Pane - Underworld
• Elevate Myself - Grandaddy
• Break your Neck - Shy Child
• Witch in the Club - Quintron
• On Repeat (Xfm Session) - LCD Sound System
• Off The Hook - CSS
• Lead Head - Beamish & Fly
• Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Nothing Left - Orbital
• Positive Tension - Bloc Party
• Karma Hunters - The Pinker Tones
• Gone Daddy Gone - Gnarls Barkley
• Disco Infiltrator (FK's Infiltrated Vocal) - LCD Sound System
• Crash V8 - Kill Memory Crash
• Cobrastyle - TeddyBears
• Alala - CSS
• Rogue Rock - The Rogue Element
• BlackPowder - Motor
• Come Inside - The Chemical Brothers
• SolidRockRazorSteel - Apollo 440
• Rollin' Down the Highway - Apollo 440
• If You're Gonna Jump (Paul Oakenfield Remix) - Paul Oakenfold
• Lights Out - P.O.D.
• Spitfire [2005] - Prodigy
• Busy Child - The Crystal Method
• Weapons Of Mass Distortion - The Crystal Method
• Forza2 Theme - Junkie XL Remix by MarQ
ow cool waar maak je je auto AWD? Ik heb zelf een 207 die volledig getuned is tot de D klasse, rijdt echt heerlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
Ik rij nog steeds in mijn gifgroene 207RC wel heb ik hem nu AWD gemaakt maar probeer er zo lang mogelijk in te rijden enzo veel mogelijk events mee te doen.
Al die test track banen zijn klote, of bedoel je die niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:14 schreef rival het volgende:
welke banen rijden jullie eigenlijk graag? ik al eeuwen leguna seca, en sinds FM2 ook de nordschleiffe..
maar ik heb een hekel aan de king cobrawat een kutbaan!
ja die bedoel ik exactlyquote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Al die test track banen zijn klote, of bedoel je die niet?
Zit de test track hier eigenlijk ook in zijn geheel in zoals in deel 1?
reclame?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef D.Rose het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de knullige reclame, er is nog geen topic in KLB?
Leuk die muziek bij forza, alleen je hebt er geen reet aan, je hoort ze alleen in het menu.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
De tracklist van Forza 2, mocht iemand daar behoefte aan hebben.
je leert er wel slalommenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Heintje het volgende:
De volledige TT heb ik ook iets te vaak gereden in deel 1. Zijn net iets te veel bochten en te weinig stukken om snelheid te maken.
Op zich wel een grappig ontworpen circuit, alleen een beetje TE.
als je bezig bent met het ontwerpen van een auto is het wel relaxedquote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk die muziek bij forza, alleen je hebt er geen reet aan, je hoort ze alleen in het menu.
Custom soundtrack ftw in dit geval
hij kan zelfs Strol boeien en die houd het ook snel gezien met racen normaalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Game_Error het volgende:
Pfff, ik zit een beetje te twijvellen of ik deze game moet halen, meestal ben ik naar een uurtje of 20 uitgekeken op race games... kan deze mij veel langer boeien?
hou je van online tegen anderen racen? VEEEEEEEL langer!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Game_Error het volgende:
Pfff, ik zit een beetje te twijvellen of ik deze game moet halen, meestal ben ik naar een uurtje of 20 uitgekeken op race games... kan deze mij veel langer boeien?
OutRun 2 heb ik anders best veel gespeeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef Magneet het volgende:
hij kan zelfs Strol boeien en die houd het ook snel gezien met racen normaal
Dan draai ik mijn custom soundtrack aangezien die meestal nog aanstaat na het racenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef kepler het volgende:
[..]
als je bezig bent met het ontwerpen van een auto is het wel relaxed
Dan betaal je 3 euro per uur. Goeie deal.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Game_Error het volgende:
Outrun 2 is dan ook geen racegamequote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OutRun 2 heb ik anders best veel gespeeld.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef rival het volgende:
heb ik iemand ingehuurd rijd die mafkees gewoon me auto in de prak
Hoe werkt dat inhuren eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef rival het volgende:
heb ik iemand ingehuurd rijd die mafkees gewoon me auto in de prak
Bij engine swap stond die AWD motor. maar je bedoeld denk tot de S klasse? Want D is de laagste en dat is die standaard al. Mijn 207 is nu A klasse.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
ow cool waar maak je je auto AWD? Ik heb zelf een 207 die volledig getuned is tot de D klasse, rijdt echt heerlijk![]()
[[url=http://img31.picoodle.com/img/img31/8/6/11/f_39f42de9ab7m_16a00ef.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen als je ze beukt, anders niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]!
ik zie trouwens een Ai nooit uit de bocht vliegen, of ligt dat aan mijn instellingen
dat zeg jij. ik heb even gekeken en op medium zie ik de AI soms te laat remmen waardoor ze een beetje door het gras gaan oid. net ging er 1 te vroeg op het gas en kwam daardoor in het gras. ik zie fouten. (ik heb ze niet geraakt iig)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen als je ze beukt, anders niet.
Opzich wel jammer maar het niveau wordt gewoon door snelheid geregeld. Niet door fouten.
het wordt grotendeels met de snelheid (en dan vooral eerder remmen, minder snel door de bochten enz) geregeld, maar dat is opzich ook logisch. Een slechtere AI rijdt ook gewoon langzamer, want dat is ook het geval met een slechte coureur.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen als je ze beukt, anders niet.
Opzich wel jammer maar het niveau wordt gewoon door snelheid geregeld. Niet door fouten.
werkt primaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:39 schreef Game_Error het volgende:
werkt het microsoft stuur eigenlijk een beetje lekker icm met forza? ik heb er hier namelijk een liggen en ik wil eigenlijk wel met stuurtje rijden
Rijdt die een beetje? Ik heb voor de heavy weight challenge een Audi S4 gekocht en er voor 10 kilo aan spoilers en velgen op gegooid om hem zwaar genoeg te maken. Verder helemaal getuned maar kan er nog niet mee winnen. Weer een kleine 80K weggegooid voor niks.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een Mercedes CLK55 gekocht voor de Heavy Weight Challenge, meer niet.
ik heb ook voor de CLK gekozen en heb de races gewonnen, hij rijd primaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Rijdt die een beetje? Ik heb voor de heavy weight challenge een Audi S4 gekocht en er voor 10 kilo aan spoilers en velgen op gegooid om hem zwaar genoeg te maken. Verder helemaal getuned maar kan er nog niet mee winnen. Weer een kleine 80K weggegooid voor niks.
Hij klinkt wel erg vet.
Ik dacht ik neem de audi, met de gok dat ik die 10 kilo nog ergens vandaan kan toveren, zodat ik hem ook voor de Audi challenge kan gebruiken maar was er vergeten een turbo op te flikkeren en nu maak ik ze ook af.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook voor de CLK gekozen en heb de races gewonnen, hij rijd prima
Nog geen idee eigenlijk, had geen geld meer om 'm te tunen dus heb de challenge nog niet gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Rijdt die een beetje? Ik heb voor de heavy weight challenge een Audi S4 gekocht en er voor 10 kilo aan spoilers en velgen op gegooid om hem zwaar genoeg te maken. Verder helemaal getuned maar kan er nog niet mee winnen. Weer een kleine 80K weggegooid voor niks.
Hij klinkt wel erg vet.
heb je em ook getuned? die ferrari is anders ook mega snel.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
ja getuned. anders is de ferrari zeker sneller! (de 612 toch?)quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
heb je em ook getunede? die ferrari is anders ook mega snel.![]()
Ik ook.. rijdt als een beest in de C klassequote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een slechte(re) coureur maar dat wil niet zeggen dat ik heel veel langzamer ben dan de betere. Het komt er meer op neer dat ik meer grote fouten maak.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef kepler het volgende:
[..]
het wordt grotendeels met de snelheid (en dan vooral eerder remmen, minder snel door de bochten enz) geregeld, maar dat is opzich ook logisch. Een slechtere AI rijdt ook gewoon langzamer, want dat is ook het geval met een slechte coureur.
Ze maken zeker wel fouten, want vaak genoeg zie ik de AI zich verremmen of met twee wielen over het gras gaan. Hard gaan ze er nooit af nee, maar ze maken regelmatig foutjes
als je alle upgrades had was het een U999quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef PlakjeKaas het volgende:
Golf 2 opgepimpt zodat hij bijna dezelfde look heeft als mijn eigenis nu een S klasse alle upgrades enzo rijd overheerlijk
doe eens plaatjes posten dan.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef PlakjeKaas het volgende:
Golf 2 opgepimpt zodat hij bijna dezelfde look heeft als mijn eigenis nu een S klasse alle upgrades enzo rijd overheerlijk
voor de mensen die graag afsnijden bij de chicanes!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
doe eens plaatjes posten dan.![]()
![]()
wat ik wel een beetje raar vind is dat je strafseconden krijgt als je een stukje over het gras gaat. je wordt immers al gestraft omdat je langer over een track doet. waarom dan 2x straffen?![]()
![]()
612 is met alle upgrades U999 alleen dan is het net een dweil op de wegquote:Op maandag 11 juni 2007 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja getuned. anders is de ferrari zeker sneller! (de 612 toch?)
ben ik met je eens. ik heb heel vaak een transaction failed.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef twi het volgende:
Die veiling werkt echt volkomen kut. Het biedsysteem is fucking traag, er staan 1000 dezelfde auto's op en wanneer je overboden wordt kun je in veel gevallen niet direct terugbieden. Bovendien zijn de stapjes om te beiden veel te klein, waarom niet een handmatige invoeren voor wat je wilt of een autobod?
OMGquote:Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das met een echte veiling in principe ook zo natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat ik helemaal kut vind is dat wanneer er weer een bod wordt gedaan de auction weer op 2 minuten springt
ja idd, mooi gemaakt! grappig ook als je dichter langs de zijlijn gaat rijden hoor je het publiek ook duidelijker.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef markthemen het volgende:
Die viva pinata wagen is te gruwelijk gewoonVind het ook super dat je auto ook vies wordt
![]()
Nope dat kan niet. Je kunt wel tijdens het rijden naar de muiziek via ke mp3 speler luisteren. En nu heeft net mijn ipod er de brui aangegeven. Nu wil ik een Zune gaan kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef Schimpie het volgende:
Zal wel al gevraagd zijn maar kan je de muziek niet aanzetten voor tijdens het racen?
Of via windows media connect muziek van je PC streamen natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 21:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nope dat kan niet. Je kunt wel tijdens het rijden naar de muiziek via ke mp3 speler luisteren. En nu heeft net mijn ipod er de brui aangegeven. Nu wil ik een Zune gaan kopen.
Das toch wat, moet ik een Microsoft product gaan kopen omdat die van Apple vastloopt.![]()
Zune is toch niet te koop in NL?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nope dat kan niet. Je kunt wel tijdens het rijden naar de muiziek via ke mp3 speler luisteren. En nu heeft net mijn ipod er de brui aangegeven. Nu wil ik een Zune gaan kopen.
Das toch wat, moet ik een Microsoft product gaan kopen omdat die van Apple vastloopt.![]()
Mmm dat blijkt. Ik lees dat het waarschijnlijk pas in 2008 gaat worden maar dan komen ze wel met nieuwere versies en diensten via internet. Anders misschien eentje importeren, nog goedkoper ook.quote:
quote:Ok, i finished my design of Jessica Alba from Sin City, and slapped it on the Porsche Carrera GT.
This is a Limited Limited Edition, 1 out of 1. As in i will NOT be selling any more copies, so dont even bother asking me. This will be it. This is my thank you to the Forza Community for the support and comments ive gotten from everyone.
I will put this car in the Auction House Tuesday at 9PM EST and it will be a 24-Hour Auction, NO buyout, ending on Wednesday at 9PM EST, whoever is the last man standing will walk away with this one of a kind vehicle, with my guarantee that i will not make sell or gift another one.
The opening bid will be 5,000 cr. Yes, that is it, so anyone who wants it can at least make a bid for it.
I have taken the liberty of purchasing every available upgrade for "Nancy" so it will come fully loaded, you wont need to purchase a thing for it. These are its stats:
Car Level 1
U999
OZ Canyon Rims
Full upgrades and bodykit
Speed 7.6
ACC 8.4
Breaking 7.0
Handling 6.7
Rarity 9.6
Since i spend more time painting then i do racing, i was not a high enough level to purchase the car itself, so someone had graciously gifted me the car in exchange for me putting the design on a car of his chosing, and he chose a Fairlady Z, so in the rare chance that he eventually decides to sell it and you see it in the Auction House, it is the same design i made, its not a fake:
I will bump this thread Tuesday Night, and post an Auction thread in that forum at the same time, and bump that one on Wednseday night to remind everyone the auction will be closing soon.
Thank you for the support and comments ive gotten, and congratulations to the lucky person who wins the auction
-Neubourn
*edit*
After some thinking, in the off chance that the final bid exceeds one million credits, i will randomly post another one of these in the auction house anytime in the week after this auction (between wednseday and next wednseday). The 2nd car will be 5k with a 10k buyout. It will be a differnt car but it will have the same design, and it will simply be luck of the draw. I wont announce what car or when, it will just pop in randomly. But that is only IF this one exceeds 1 Million in the end.
Ja, die waar ze beweren dat de auto's realistisch zijn, en dan laten ze een gedeukte Corvette zienquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Slein83 het volgende:
Kwam deze net tegen op forza forum. Mijn eerste gedachte: HOLY FUCK![]()
![]()
en dat is met de hand gemaakt met allemaaL layers?????quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Slein83 het volgende:
![]()
[..]
Ja, en het is echt bijna een fotoquote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is met de hand gemaakt met allemaaL layers?????![]()
![]()
![]()
waar haalt iemand de tijd vandaan
Hoezo 10 stuks?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe bak1998 Volvo S40 Rickard Rydell Replica S60R (Limited: 10 stuks)
locked design en de designer verkoopt er maar 10 van. Als je op de voorbumper kijkt, zie je ook bij mij #5 staan. Het is natuurlijk de vraag in hoeverre de designer zich er aan houdt, maar het idee is tofquote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja, en het is echt bijna een foto![]()
[..]
Hoezo 10 stuks?
Oh, vandaar. Dat is natuurlijk wel gaafquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef existenz het volgende:
[..]
locked design en de designer verkoopt er maar 10 van. Als je op de voorbumper kijkt, zie je ook bij mij #5 staan. Het is natuurlijk de vraag in hoeverre de designer zich er aan houdt, maar het idee is tof![]()
Hoeveel geduld denk je dat men hier heeft?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Begin toch wel een beetje jaloers te worden op jullie xboxers met dit spel. Wacht maar tot GT5!! uit is
![]()
Ach genoeg, tijd vliegt wel om hoor met het aanschaffen van GTAIV Brothers in Arms, Pes7, heavenly swordquote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoeveel geduld denk je dat men hier heeft?
Dat is de meeste job die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Slein83 het volgende:
![]()
[..]
Een heus kubicaatje!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef kepler het volgende:
haha, het schademodel in actie:
[afbeelding]
Destruction Derbyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:33 schreef mustisuc het volgende:
doet me denken aan zo'n beukbak (of hoe dat ook mag heten) waarbij iedereen elkaar zo kapot mogelijk moet maken
quote:
Ik zat dus vast achterin met die 2 kleuters hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef kepler het volgende:
haha, het schademodel in actie:
[afbeelding]
dan denk ik ook niet dat je het nog geweldig gaat vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:57 schreef Game_Error het volgende:
ik heb het spel dus maar gekocht he, en ik ben nu zo'n 5 uur bezig, maar het kan me nogsteeds niet echt boeien.....
wtf je vind het spel toch cool?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 15
Jawel. Maar ik mis gewoon het talent, en de vrije tijd om dit talent te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:23 schreef Magneet het volgende:
wtf je vind het spel toch cool?
Joh, je kwam er na 5 uur achter dat een race-sim niets voor je is ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:57 schreef Game_Error het volgende:
ik heb het spel dus maar gekocht he, en ik ben nu zo'n 5 uur bezig, maar het kan me nogsteeds niet echt boeien.....
ik wel 5 per dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
Ik mis ook het talent.
Multiplayer vind ik dan ook niks aan omdat ik 9 van de 10 keer laatste wordt.
lag ik gisteren een keer in de laatste ronde 5de van de 6 krijg ik nog geen credits omdat ik niet binnen 30 seconden van de nummer 1 over de finish kom.
En als ik dan door crahses en fouten van andere een keer iemand voor bij kan gaan ze me beuken.
Echt online is niks aan voor mij. Misschien dat het nog een beetje te doen wordt als er een patch komt dat de gene die laatste wordt ook wat credits krijgt dat het niet zo nutteloos en kansloos voor mij aanvoelt.
Anders ga ik proberen om de SP er doorheen te jagen en dan verkoop ik hem wel weer.
Oja, krijgen julie ook al een week lang minstens 2 invites per dan van Jorien?
mja, dat beuken door een ander kun je natuurlijk een beetje ondervangen door te gaan rijden met bekenden. als je dan vaak laatste wordt is het misschien voor een ander leuker om voor een auto te kiezen die wat langzamer is. is de kans voor jou groter om te winnen, en voor hen de uitdaging wat groter.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
Ik mis ook het talent.
Multiplayer vind ik dan ook niks aan omdat ik 9 van de 10 keer laatste wordt.
lag ik gisteren een keer in de laatste ronde 5de van de 6 krijg ik nog geen credits omdat ik niet binnen 30 seconden van de nummer 1 over de finish kom.
En als ik dan door crahses en fouten van andere een keer iemand voor bij kan gaan ze me beuken.
Echt online is niks aan voor mij. Misschien dat het nog een beetje te doen wordt als er een patch komt dat de gene die laatste wordt ook wat credits krijgt dat het niet zo nutteloos en kansloos voor mij aanvoelt.
Anders ga ik proberen om de SP er doorheen te jagen en dan verkoop ik hem wel weer.
Oja, krijgen julie ook al een week lang minstens 2 invites per dan van Jorien?
kijk ook ff naar z'n ondertitel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, dat beuken door een ander kun je natuurlijk een beetje ondervangen door te gaan rijden met bekenden. als je dan vaak laatste wordt is het misschien voor een ander leuker om voor een auto te kiezen die wat langzamer is. is de kans voor jou groter om te winnen, en voor hen de uitdaging wat groter.
en het blijft een game, het gaat mij om het spel zelf, ik hoef niet perse credits te krijgen voor iets. winnen is leuk, maar spelen toch nog veel leuker?
Het was gisteren dus met bekenden. Ik rijd ook al zo dat als iemand sneller is dat ik die probeer zo min mogelijk in de weg te zitten. Of het moet echt het laatste stukje zijn en ik moet het idee hebben dat ik er iets mee kan winnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, dat beuken door een ander kun je natuurlijk een beetje ondervangen door te gaan rijden met bekenden. als je dan vaak laatste wordt is het misschien voor een ander leuker om voor een auto te kiezen die wat langzamer is. is de kans voor jou groter om te winnen, en voor hen de uitdaging wat groter.
en het blijft een game, het gaat mij om het spel zelf, ik hoef niet perse credits te krijgen voor iets. winnen is leuk, maar spelen toch nog veel leuker?
Dat ook ja....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
kijk ook ff naar z'n ondertitel.
Als je laatste wordt krijg je gewoon 0 CR.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef kepler het volgende:
@heintje:
je krijgt heel weinig, zo niet geen, punten als je als laatste eindigt in de MPZelfs als je derde wordt krijg je maar 500 credits en dat schiet echt niet veel op
ik heb het een hele avond met 4 man gedaan. bijna alles gewonnen... en uiteindelijk 15.000 erbij.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je laatste wordt krijg je gewoon 0 CR.
Ik verwacht ook niet dat door laatste te worden de credits binnen vliegen. Maar gewoon een beetje credits zorgt er voor dat het gevoels matig niet zo nutteloos is.
Ik had gisteren in 1 race waar Gamedemon net na de start een connectie probleem had 123 CR.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het een hele avond met 4 man gedaan. bijna alles gewonnen... en uiteindelijk 15.000 erbij.....
je verdient meer in 1 race SP.
maar toch, feit blijft, voelt beter dat er iig iets tegenover staat!
dus vanavond even met 8 fokkers aan de slag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je met 8 man bent krijg je voor het winnen van een gemiddeld circuit 3 ronde bijna 30K
ik ben dus niet de enige!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
De adrenaline-rush tijdens een MP-race is al genoeg voor mij, of ik nou laatste of eerste wordt.
dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had gisteren in 1 race waar Gamedemon net na de start een connectie probleem had 123 CR.
Als ik dat vaak genoeg doe dan kom ik nog wel eens een level verder.
dat mis ik nou net... moet echte tegenstanders hebben dan wordt het leuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook een Free Run op de Nordschleife in een Enzo ofzo doet bij mij de adrenaline vloeien hoor, en dan rij ik in mijn eentje.
Maar wat maakt het leuk voor julie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
dat mis ik nou net... moet echte tegenstanders hebben dan wordt het leuk!
![]()
verschillend.... het jagen wanneer iemand voor me ligt... helemaal als ik er echt heel dichtbij ben.... steeds op ze lip zitten irriteren zodat hij foutjes gaat maken... of wanneer iemand een flink stuk voor me ligt, me best doen om in te lopen...quote:
Het snelheids-gevoel maakt het leuk voor mij, of ik nou eerst rij of laatste.quote:
Ja ok, ik had misschien wel snellere auto's kunnen pakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef Bastard het volgende:
Zorg dat je een betere auto in de klasse krijgt Heintje.. rij verdedigend, anticipeer op de andere en leer de baan uit je kop!
Het jagen is ook wel leuk, maar als je de auto voor je al niet meer kan zien is er niet veel om op te jagen. voor mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
verschillend.... het jagen wanneer iemand voor me ligt... helemaal als ik er echt heel dichtbij ben.... steeds op ze lip zitten irriteren zodat hij foutjes gaat maken... of wanneer iemand een flink stuk voor me ligt, me best doen om in te lopen...
en dan als je iemand op een juiste manier inhaald, super(uitremmen hou ik van, buitenbocht is het leukst... dan zou ik me ook kut voelen als iemand me in de buitenbocht in komt halen )
of als je vooraan ligt dat de rest juist achter mij aan jaagt... jezus dan krijg ik het warm hoor... en dan de auto op de weg houden...
heerlijk om met een aantal te rijden en dan allemaal exact dezelfde auto nemen. (al is het dan onmogelijk omeerste te worden als je van de baan wordt gereden door een ander en de rest rijd wel gewoon door)
Het snelhieds gevoel heb ik ook wel, maar het gebrek-aan-snelheid-gevoel ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het snelheids-gevoel maakt het leuk voor mij, of ik nou eerst rij of laatste.
Ik zit iedere keer weer op het puntje van mijn stoel tijdens het racen.
meer oefenen. met SP geld maken zodat je auto's sneller worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Heintje het volgende:
En geen van die dingen lukt mij, ik moet het dus hebben van de gezelligheid en het bij elkaar sprokellen van credits.
wat gaat er vaak fout?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
Als je weet hoeveel uur ik al in race spellen heb zitten ligt het niet aan het oefenen.
Ik het zeg maar het tegenover gestelde van talent.
En toch vind ik race spellen leuk.
Vlieg jij net zoveel uit de bocht als ik?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
Als je weet hoeveel uur ik al in race spellen heb zitten ligt het niet aan het oefenen.
Ik het zeg maar het tegenover gestelde van talent.
En toch vind ik race spellen leuk.
Te vroeg of te laat remmen.quote:
dan zit het er gewoon niet in denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Heintje het volgende:
Als ik echt een ronde heb waarin alles super goed gaat, alle bochten gaan naar mijn idee maximaal en zo, dan zijn de betere spelers nog gewoon 5 seconden sneller.
Snellere auto nodig dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Te vroeg of te laat remmen.
Bij te vroeg verlies ik gewoon veel tijd. En bij te laat nog veel meer.
En vooral met RWD auto's heb ik dat ook nog eens met op het gas gaan.
Als ik echt een ronde heb waarin alles super goed gaat, alle bochten gaan naar mijn idee maximaal en zo, dan zijn de betere spelers nog gewoon 5 seconden sneller.
Dat zou wel helpen ja.quote:
schumacher zijn sterkste punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef -Dries- het volgende:
Wat is iemand uitremmen?
ik zou iig geen RWD auto's gebruiken als ik jou was. maar iig AWD!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou wel helpen ja.
Het leverd denk ik wel spannendere races voor mij op, alleen een overwinning met een veel snellere auto is natuurlijk niet echt een prestatie, ook al is het voor mij dat wel.
Ik kan hier dan niet gaan patsen met het feit dat ik gewonnen heb, omdat er dan toch weer bijgezegt moet worden dat het met een snellere auto was.
En dan is het ook nog dat hoe sneller de auto hoe slechter is wordt. Snellere auto's zijn gewoon lastiger op de baan te houden. Tuurlijk als iedereen een D pakt en in een C heb ik wel kans. Maar als het hele veld op een A zit en ik een S is er nog een behoorlijke kans dat ik het niet win omdat de winst in snelheid niet de toenemende fouten dekt.
Als je weet dat iemand je achterstevoren wilt zetten of beuken en je ziet in je spiegel dat hij je gaat inhalen dan trap je op de rem, en laat je hem langs je heen schieten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef -Dries- het volgende:
Wat is iemand uitremmen?
quote:
Dat deed ik gisteren met een A klasse porche, maar wat was dat een klote wagen zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou iig geen RWD auto's gebruiken als ik jou was. maar iig AWD!
Als ik in een potje Gears of War een paar kills maak dan heb ik wel het idee dat ik weer een stukje dichter bij de 10000 ben. Of ik het ga halen is een tweede..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En heintje je moet niet zeuren over credits online, je kreeg gister voor 4 ronde's rijden van 3 laps per circuit 27.000 als je eerste word.
Ik krijg 15.000 momenteel voor 1 SP race.
Je speelt gears of war toch ook voor je plezier online of ben je er heilig van overtuigd dat je die 10.000 kills achievement gaat regelen?
Ik ga die achievement waarschijnlijk niet halen en toch speel ik het online.
nee dat is niet uitremmenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand je achterstevoren wilt zetten of beuken en je ziet in je spiegel dat hij je gaat inhalen dan trap je op de rem, en laat je hem langs je heen schieten.
Vaak rijden beukers keihard op je af bij een bocht, dan schieten ze zelf tegen de muur aan.
Dus bij de 10000 stop je met gearen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik in een potje Gears of War een paar kills maak dan heb ik wel het idee dat ik weer een stukje dichter bij de 10000 ben. Of ik het ga halen is een tweede..
Zelfde dus met die credits.
Trust me, als je met mij op 1 circuit mee rijd is dat uitremmenquote:
dus dat moeten we bij jou de hele tijd doen omdat jij graag achterin duikt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
Trust me, als je met mij op 1 circuit mee rijd is dat uitremmen
Nee ik beuk liever tegen je kont aan, dan sta je mooi achterstevorenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
dus dat moeten we bij jou de hele tijd doen omdat jij graag achterin duikt?
jammer, ik race liever tegen mensen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik beuk liever tegen je kont aan, dan sta je mooi achterstevoren
tsjah, als het na veel oefenen gewoon niet beter gaat zul je moeten accepteren dat je wat meer achter in de lijn rijdt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik in een potje Gears of War een paar kills maak dan heb ik wel het idee dat ik weer een stukje dichter bij de 10000 ben. Of ik het ga halen is een tweede..
Zelfde dus met die credits.
Dat zal dan morgen avond op zijn vroegst worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt van mij winnen hoor, waarschijnlijk
Voeg me maar toe : Nyx1978
ik ben vanavond ook wel online...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Un4 het volgende:
Nog mensen die vanavond een potje willen racen?
Altijd leuk, gamertag staat in mijn sig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Un4 het volgende:
Nog mensen die vanavond een potje willen racen?
en wat betaal je daar voor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Un4 het volgende:
Ok, kzal jullie even adden dan vanavond.
BTW, mijn laatste auction house aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
40k voor de Hitman Mini en volgens mij 26k voor die Diablo 2 mazda. Valt dus nog wel mee, maar je moet wel goed zoeken.quote:
owke... ja dan valt het nog mee.. ik zag prijzen van 300.000 online... ja hallo, zoveel boeit het me nou ook niet. als een auto zwart is issie al mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
40k voor de Hitman Mini en volgens mij 26k voor die Diablo 2 mazda. Valt dus nog wel mee, maar je moet wel goed zoeken.
zou heel goed kunnen omdat je misschien achter meerdere routers zit? Dat is het enige wat ik weet, maar geen idee hoe diegene dat vervolgens had opgelostquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:52 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat als ik m'n mic aansluit (die bij de premium zit) iedereen last heeft van echo's door mij? Moet nu iedere keer zonder mic spelen en das ook niet leuk
Sowieso kun je je muten. Dan zou de echo wel over moeten zijn, alleen kun je dan niks zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:52 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat als ik m'n mic aansluit (die bij de premium zit) iedereen last heeft van echo's door mij? Moet nu iedere keer zonder mic spelen en das ook niet leuk
dan heb je misschien een brakke microfoonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb m'n xbox direct op mijn 2e ethernet port op mijn pc aangesloten en die staat weer direct op de moden, geen routers dus. Het muten werkt alleen via het dashboard want als ik het knopje omhaal zie je als iemand praat mijn mic ook aan gaan
Kopen???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh, je kwam er na 5 uur achter dat een race-sim niets voor je is ?![]()
En mensen die 'm alweer verkopen/ruilen![]()
ik heb het idee dat er in de normale online races ( dus geen career) wat minder van dat soort gasten zitten. Heb een aantal van die races gedaan, en geen enkele keer dat soort dingen tegengekomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef Darow het volgende:
Mensen die vanavond willen spelen? Wel normale, niet van die onsportieve gasten die je van de baan af duwen omdat ze niet op de normale manier erlangs komen.
gt = darow.
Dat komt denk ik mede doordat je bij die races niks kunt winnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb het idee dat er in de normale online races ( dus geen career) wat minder van dat soort gasten zitten. Heb een aantal van die races gedaan, en geen enkele keer dat soort dingen tegengekomen.![]()
ja denk ik ook wel, ik vond het in ieder geval veel leuker spelen. veel relaxter en niet zo gedwongen. tijdens een online career race werd ik na 3 bochten al uit de baan gewerkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:05 schreef Darow het volgende:
[..]
Dat komt denk ik mede doordat je bij die races niks kunt winnen.
Zometeen mn eigen (echte) auto laten fixen, dan een Evo zien te scoren en ik ben erbij. Stig NLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:05 schreef Darow het volgende:
[..]
Dat komt denk ik mede doordat je bij die races niks kunt winnen.
idd, erg lame. ik ben uit die race weg gegaan. bekijken ze het maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef Darow het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik was gister gewoon aan het racen en er kwam iemand achter mij, ik ga natuurlijk blokken. Vervolgens ramt ie me en verlies ik mijn 2de plaats en ben ik 6de met 10 sec achterstand.
Ik mag hopen dat MS je binnenkort van LIVE af gooit, als ze dat nog niet gedaan hebben.quote:
Nice, al vind ik Hitman en mini niet echt bij elkaar passenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Un4 het volgende:
Ok, kzal jullie even adden dan vanavond.
BTW, mijn laatste auction house aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bedoeld blokken als voor m blijven slingeren, ondanks dat hij sneller is en jou dus eigenlijk verdiend in te halen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef Darow het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik was gister gewoon aan het racen en er kwam iemand achter mij, ik ga natuurlijk blokken. Vervolgens ramt ie me en verlies ik mijn 2de plaats en ben ik 6de met 10 sec achterstand.
inderdaad haha. als iemand dat bij mij een tijdje doet wil ik em ook wel eventjes zachtjes een tikkie gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
je bedoeld blokken als voor m blijven slingeren, ondanks dat hij sneller is en jou dus eigenlijk verdiend in te halen?
Ik speelde al geen live, ping te hoog en ik doe daar toch niets mee. Maar t werkt nog wel hoor ik hier en daar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat MS je binnenkort van LIVE af gooit, als ze dat nog niet gedaan hebben.
Laat maar komenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Daar gaan mensen(hooligans) spontaan tegen aanrijden![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Jmr dat me dvd fikker niet eerder binnen was anders had ik een week of 2 geleden al kunnen racen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |